Misschien dat ik er ook wel benquote:Op zondag 26 juli 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kom ik morgen weer even in het channel kijken
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tofquote:Op zondag 26 juli 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel weer eens zin in een echt SC-potje Worms!
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb k nooit aan meegedaan maar worms is tof
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daarquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gespeeld tegen Soempie en Nem, misschien tegen nog wel iemand... maar dat is lang, lang geleden.
Mooi bij Worms is ook "Als ik een bazooka gebruik en zo schiet, heb ik gewonnen.
...maar het is veel toffer om met een ninjatouw het hele level door te vliegen en dan een schaap te gooien!", wat vaker niet goed gaat dan wel
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaosquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Soms kun je idd veel toffer verliezen dan winnen, schapen en bananen ftw daar
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wapensets met de superbanaan in beurt 1 beschikbaar zorgen ook voor veel chaos
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeksquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Jammer dat het vrouwenlogica topic in [KLB] dicht is. Ik had nog wel wat bijdrages.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Ik ga nu niet rellen, ik ga zo slapen, lijkt me beter voor iedereenquote:
De modjes denken daar blijkbaar anders over.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat klinkt mij juist als een oneindige topicreeks
Dat vinden deze kerels ook;quote:
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ikquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Worms Armageddon draait onder Windows 7, ook in 1920x1080... maar niet in de goede kleuren. Ik heb een paarse zee en groene wormen
Het klopte niet, maar nu welquote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang de bananen geel en de schapen wit zijn zeg ik
Waar blijft jouw bijdrage dan?quote:
Zal ik je dan maar even onder de wol stoppen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:38 schreef Etcetera het volgende:Ik ben te moe om iets leuks te verzinnen
Weltrusten Etciequote:
Gaarnequote:Op zondag 26 juli 2009 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De esprssomachine staat nog aan. Komt eraan
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaarne
Vannacht geen oog dicht gedaan.![]()
Viel uiteindelijk rond 7:30 in slaap en nu alweer wakker
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.quote:
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kweenie, was heel nerveus for no apparent reason. Steeds liggen woelen alsof ik 10 koffie op had.
whehehequote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo benieuwd of kassameisje ja gaat zeggen?
Je had misschien last van ontwenningsverschijnselen... je wou gister geen biertje.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |