En iedereen denkt dan dat ik 18 ben. Dus sta ik ook niet zo voor joker....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.
Waarom snap ik die post niet ?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En iedereen denkt dan dat ik 18 ben. Dus sta ik ook niet zo voor joker....
Die onzekerheid wordt niet meer bij een man van 30 verwacht, hoort meer bij een 18 jarige... Ik zie er gelukkig niet uit als 30.....quote:
Okee danquote:Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die onzekerheid wordt niet meer bij een man van 30 verwacht, hoort meer bij een 18 jarige... Ik zie er gelukkig niet uit als 30.....
Hangt helemaal van de persoon in kwestie af.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.
Zeg, dat met het kassameisje is al heel lang aan de gang, ik wil nu wel eens weten of hij t kanquote:
Welk net?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
en nog even een top gear alert voor de liefhebbers
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de persoon in kwestie af.
Yep zal het morgen posten....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee dan
Njah, ik verheug me op je verslag morgen
bbc 2, 2100 zulu time?quote:
Ik denk dat tweede...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?
Al goed. Waar wil jij het dan over hebben?quote:
Shit, NL is Z+2 dus moeten we wachten tot 2300.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zeg, dat met het kassameisje is al heel lang aan de gang, ik wil nu wel eens weten of hij t kan
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al goed. Waar wil jij het dan over hebben?
dan 1900 zuluquote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, NL is Z+2 dus moeten we wachten tot 2300.
Dan zet ik de tv om 2100L op BBC2quote:
Blijkbaar niet..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?
Oh shit het was ofyles.... ik dacht dat jij het zei.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie je nu nog niet aangepast aan deze standaardzinnen die overal tussendoor gefilkkerd worden?
Ik ook, kanaal 23 hier, maar aan die info heb jij helemaal niksquote:
BBC prio is hoger hier. #15quote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, kanaal 23 hier, maar aan die info heb jij helemaal niks
Dat laatste.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diegene die aan het stotteren is of diegene waar tegen gestotterd wordt?
Tis pas vijf voor 9quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dus mensen. Vast de instructies voor 2100 uur:
Nem ga een stukkie lopen. Tanjaa, hup naar bed. Andy ga je strategie voor morgen vast bedenken.
TM en ik gaan Top Gear kijken.
Welke de eerste of deel 134?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Tanjaa het volgende:
'hum hum..
Als er horrorliefhebbers hier zijn..:
Heeft iemand de verfilming van friday the 13th gezien?
Ik heb al een uur gelopen en 50 minuten gefietst. Wellicht dat nog een uur lopen later op de avond erin zit maar reken er niet op.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dus mensen. Vast de instructies voor 2100 uur:
Nem ga een stukkie lopen. Tanjaa, hup naar bed. Andy ga je strategie voor morgen vast bedenken.
TM en ik gaan Top Gear kijken.
Die van dit jaaarquote:
Dat heb ik een keer gehad in Egypte, de schroef ging richting mijn hoofdquote:
Oehquote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad in Egypte, de schroef ging richting mijn hoofd
Nee niet gezien... ben sowieso niet zo dol op slasherhorror.....quote:
Leeft die vent nog!?quote:
Het was de boot waar ik net uitgesprongen was om te duiken, maar omdat ik m'n lood verloor dreef ik weer naar boven.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
OehWas er een boot in t zwemmersgedeelte dan?
Njah, ik snap dus iets niet!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee niet gezien... ben sowieso niet zo dol op slasherhorror.....
Jah dat begrijp ikquote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was de boot waar ik net uitgesprongen was om te duiken, maar omdat ik m'n lood verloor dreef ik weer naar boven.
Hij wilde me oppikken maar deed dat door achteruit naar me toe te varen
Een vriend die toevallig nog in het bootje zat schopte die egyptenaar aan de kant en heeft me toen maar normaal opgepikt
Maar dat is wel ff schrikken als dat zo op je afkomt.
Jason Voorhees was een ventje dat ooit op kamp was in Camp Crystal Lake. Omdat op een nacht de leiding het te druk had met zuipen en sex verzoop Jason. Dat was op vrijdag de dertiende.... In het origineel is mama Voorhees de dader in de latere delen is Jason dus door de vloek van vrijdag de dertiende een soort immortal slasher....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Njah, ik snap dus iets niet!
In die hele film komt niks over friday the 13th, het is dan niet eens vrijdag! waarom noemen ze het toch zo..
Ja, heel logisch voor jou en voor mij, maar voor hem dus niet blijkbaarquote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah dat begrijp ik
Sjees.. tis toch logisch dat je nooit achteruit naar mensen moet varen..
Truste Cobraquote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga TG kijken en dan snurken. Tot morgen!
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga TG kijken en dan snurken. Tot morgen!
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, heel logisch voor jou en voor mij, maar voor hem dus niet blijkbaar![]()
Maar nu eerst TG kijken
Dat snap ikquote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jason Voorhees was een ventje dat ooit op kamp was in Camp Crystal Lake. Omdat op een nacht de leiding het te druk had met zuipen en sex verzoop Jason. Dat was op vrijdag de dertiende.... In het origineel is mama Voorhees de dader in de latere delen is Jason dus door de vloek van vrijdag de dertiende een soort immortal slasher....
denk aan mij voor de academy award....![]()
Friday the 13th zijn gewoon matige films. Daar moet je gewoon je verstand op nul zetten.....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat snap ikMaaaaaaar, dit is een nieuwe film waar best een creatievere titel voor bedacht mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |