Da's een begin.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb braaf sinds ik online ben een liter water gedronken en wat zout gegeten
Leuk!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Opbouw is al begonnenMaar wij gaan morgen heen om te helpen
Donderdagnacht gaat het officieel beginnen
Morgen bewolkt met kans op een bui aan het einde van de dag en dan dinsdag wel mooi weer dacht ik?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Zon scheen grotendeels vandaagMorgen moet het ook goed worden (gelukkig
)
Dat lukt welquote:
Oh da's ook niet verkeerdquote:Op zondag 26 juli 2009 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Morgen bewolkt met kans op een bui aan het einde van de dag en dan dinsdag wel mooi weer dacht ik?
Dat mijn moeder volkomen atechnisch is heb ik al geaccepteerd. Heb alleen genoeg van dat stomme verslag, ze is er al heel lang mee bezig en bijna elke keer dat ik daar ben of ze me belt gaat het over dat stuk tekst. Ik had een voorbeeldgrafiek via e-mail gestuurd, maar ze had liever dat ik langs kwam. Vooruit. Uren in het OV doorgebracht op een vrije dag, grafieken gemaakt, ze kon het blijkbaar niet helemaal goed zien maar geeft wel goedkeuring. Hoera, ik ben er van af! En dan nu dit weer...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ouders en techniek soms he
Heb me gisteren nog dood geergerd aan m'n zus toen ik haar moest helpen met foto's branden![]()
![]()
Ahja, dat ziet er niet zo lekker uit...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover "het goede weer"
Nee hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is iedereen nu naar buiten gevlucht om nog even te genieten van een wolkloos bestaan?
Al plannen gemaakt voor de komende dagen?quote:
ik kom nooit buitenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is iedereen nu naar buiten gevlucht om nog even te genieten van een wolkloos bestaan?
Neuh, eerst maar es beter worden. Jarig zijn staat wel op het programmaquote:Op zondag 26 juli 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al plannen gemaakt voor de komende dagen?
Als je maar uit de zon blijft tot je beter bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar es beter worden. Jarig zijn staat wel op het programma
Vastquote:Op zondag 26 juli 2009 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar uit de zon blijft tot je beter bent.![]()
DAn ben je wel op tijd beter voor je verjaardag.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb braaf sinds ik online ben een liter water gedronken en wat zout gegeten
Dokter!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vast
Ugh, ik voel me in elk geval weer erg beroerd, dus ik sluit af en ga me opkrullen op de bank. Au revoir
Nu?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
'The pick of destiny' op comedy central
Hoiiii...quote:
quote:
Leuk gehad op de camping?quote:
Joah, alleen bijna overvarenquote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, alleen bijna overvaren
Maar, wat lees ik nu? Ben je op haar afgestapt?
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeeltequote:Op zondag 26 juli 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Nee, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wel erg gek op haar ben.... iets wat voor de rest van de wereld al duidelijk was denk ik....
Morgen gaat het gebeuren incl. verslag.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Morgen!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeelte![]()
Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Heb je zijn nummerplaat?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik was aan het zwemmen en toen kwam een patser met zn jacht de haven verkeerd uitgereden, hij zat int zwemmers gedeelte![]()
Ja ga ik ook doen.quote:Misschien is het dan tijd dat je wel eens op haar afstapt..
Neuh, hij ligt in de campinghaven dus k herken de boot wel. Maar hij had zn excuses aangeboden.quote:
Leuk!quote:[..]
Ja ga ik ook doen.
Mooi ! Anders was ik hem even duidelijk gaan maken dat ie niet over jou heen mag varen!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt in de campinghaven dus k herken de boot wel. Maar hij had zn excuses aangeboden.
Voor jullie in elk geval wel. Of het is feest of jullie kunnen lachen.quote:Leuk!
Whehehequote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi ! Anders was ik hem even duidelijk gaan maken dat ie niet over jou heen mag varen!
Het gaat vast goed toch? Omdat je vandaag natuurlijk al de hele dag bezig bent met je versiertrucjes op te poetsenquote:Voor jullie in elk geval wel. Of het is feest of jullie kunnen lachen.
Gelukkig ben je er nog wel dan!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
WheheheHij was ook niet óver me heen gevaren... Dan zou k er niet meer zijn denk ik ^^
Ja ik ben daar zo goed in....quote:Het gaat vast goed toch? Omdat je vandaag natuurlijk al de hele dag bezig bent met je versiertrucjes op te poetsen
Nou.. geen versiertruc is óok een versiertruc?..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er nog wel dan!
[..]
Ja ik ben daar zo goed in....
Je hebt versiertrucs voor meisjes met wie je geen toekomst ziet en versiertrucs voor meisjes met wie je een toekomst ziet.... Ik beheers alleen die voor de eerste categorie.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou.. geen versiertruc is óok een versiertruc?..
Misschien heb je er geen nodigquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt versiertrucs voor meisjes met wie je geen toekomst ziet en versiertrucs voor meisjes met wie je een toekomst ziet.... Ik beheers alleen die voor de eerste categorie.....
Misschien niet... maar bij de categorie blijvers komt er altijd extra druk bij daar kan ik kennelijk niet goed mee overweg.... Bij de categorie leuk voor een keertje niet.quote:
Ach, misschien komt allemaal vanzelf welquote:Op zondag 26 juli 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien niet... maar bij de categorie blijvers komt er altijd extra druk bij daar kan ik kennelijk niet goed mee overweg.... Bij de categorie leuk voor een keertje niet.
Of denk je dat ik zo leuk ben dat ze gelijk ja zegt?
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ach, misschien komt allemaal vanzelf wel![]()
en wie weet, misschien springt ze in je armen en kun je weglopen
Klunzigheid kan schattig zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....
Ik hoop dat mij looks het gestotter en gestamel naar de achtergrond drijven.....
Gestotter en gestamel vinden vrouwen best wel schattig op zo'n moment. (I've been there) komt wel goed dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zullen zien morgen..... Morgen extra trainen dus.....
Ik hoop dat mij looks het gestotter en gestamel naar de achtergrond drijven.....
Oh misschien dat ik dan ook wel extra punten scoor......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |