quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
Welke lulhannes heeft de wiki al twee topiques niet bijgewerkt?
erm verschil met mijn huidige laptop die al een jaar oud isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De macbook is al een tijdje oud, dat ding van jou is nu nog niet eens uit
face it, Apple maakt goede spullen en tegenwoordig tegen een goede prijs. Normaal is het 999 euro. De remote vind ik prima bij presentaties overigens
En ik speel geen spelletjes op de computer, daar heb ik een Wii/PS3 DS/PSP voor
GFquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
verraderquote:
GF natuurlijk, want die heeft die twee topics geopendquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
Omdat jij de lapo voor haar neus wegkaaptquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verrader![]()
jij doet het ook nooit
true, dan verneuk ik het tenminste nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verrader![]()
jij doet het ook nooit
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Mereltje het volgende:
Billenfilmer per direct ontslagen
APPINGEDAM - De man die donderdagavond is aangehouden op verdenking van het online zetten van stiekem gefilmde vrouwenbillen is per direct ontslagen bij zijn werkgever.
De 24-jarige inwoner uit Winsum werkte als systeembeheerder bij machinefabriek Bollegraaf in Appingedam.
De directeur van het bedrijf zegt in een reactie dat het vertrouwen weg is. Ook wil hij een daad stellen ten opzichte van het vrouwelijke kantoorpersoneel. De directeur weet niet of de man ook beelden heeft gemaakt van medewerkers van Bollegraaf.
bron RTV Noord
je zei neukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true, dan verneuk ik het tenminste niet
Whehehehehequote:
Dus? Ik ben 700 euro kwijt. Wie is er nu "legendary fail , ROFLCOPTERBBQSJIEKHENDIGLOLLERPEDOBEARquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm verschil met mijn huidige laptop die al een jaar oud is
Main specs from my received unit:
Intel® Core 2 Duo P7350 (2.0 GHz, 1066MHz FSB, 3MB L2 Cache)
15.4" WXGA Acer CrystalBrite LCD TFT
HDMI
eSATA
4GB RAM (2GBx1 + 1GBx1)
320GB 5400rpm SATA Hard Disk Drive
8X DVD-Super Multi double-layer drive
NVIDIA® GeForce® 9600M GT 512MB VRAM
Intel® Wireless WiFi Link 5100/5300 (dual-band quad-mode 802.11a/b/g/Draft-N)
6 cell Li-ion Battery
5 in 1 card reader (SD), (MMC), (MS), (MS PRO), (XD)
1.0 MP Crystal Eye Webcam
en die was een jaar geleden 888,- inc alles +3jaar extra garantie
verschil met die van hier boven is enkel de videokaart ...
ben benieuwd wat hij als bonus krijgtquote:
die is wel lang lunchenquote:
Hmm?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef OA het volgende:
Ph., gij spampinguin!
heb je al eens onder je bureau gekeken?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de prijs van de gevonden iPhone aan het eten
Ik denk dat die doos Merci zo op is
komt door de merciquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
Volgens google moet ik straks 20 kilo afvallen
Dan had ik mijn voeten wel gevoeld, maat 47 is niet om over heen te hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je al eens onder je bureau gekeken?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ik mijn voeten wel gevoeld, maat 47 is niet om over heen te hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
grote voeten, groteOok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Windows Xp Versnellen
Met een frisse start draait uw computer beter: wij helpen u graag.
www.DigiProfs.nl
nja je auto is iig niet groot, dus compensatiemateriaal heb je iig niet in die vorm aangeschaftquote:
whehehe je was de spoiler vergetenquote:
Ik heb geen grote auto nodig. Wel een kingsize bed van 2,2m bij 2,4mquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja je auto is iig niet groot, dus compensatiemateriaal heb je iig niet in die vorm aangeschaft
Dus ik kan vanvond met mn kindje (lees: vent) spelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
regel je personeel, laat je ze uitslapen en dan nog niet willen werken![]()
beter dus geen personeel en niet laten uitslapen
Waar overigens lastig lakens voor te vinden zijn. Standaardmatenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen grote auto nodig. Wel een kingsize bed van 2,2m bij 2,4m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
als je dat graag wiltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus ik kan vanvond met mn kindje (lees: vent) spelen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
TETTENSpoilertags werken bij mij niet, dus het valt tegen, die tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik kan moeilijk maken: hier upskirts van Ll en Nijns!quote:
whehehe dat zou een goede zijn geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk maken: hier upskirts van Ll en Nijns!
ik heb al jaren een 220 bij 240 dekbed en bijbehorende hoezenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar overigens lastig lakens voor te vinden zijn. Standaardmaten
zo als ik zei jij hebt mzzl dat je er goedkoop aan kunt komenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Ik ben 700 euro kwijt. Wie is er nu "legendary fail , ROFLCOPTERBBQSJIEKHENDIGLOLLERPEDOBEARp0wned"?
Plus dat ik Mac OSX 84% beter vind dan Windows. Geen gezeik met drivers, rollbacks en dat soort geneuzel. Time machine op mijn NASje en ik heb alle backups over alles wat ik wil. Tot revisies van photoshophistory toe.
Dus wees blij met wat je hebt, maar denk niet dat mac overpriced shit is. Dat valt namelijk best wel mee als je ziet wat je er allemaal bij krijgt.
[/einde nerdshizzle]
Nijns, waar ben je?
ja, maar daar hebben we ondertussen ook al de gaten in geneukt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb al jaren een 220 bij 240 dekbed en bijbehorende hoezen
Gewoon een appleshop binnenlopen, dan kun je ze aanraken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
voor iedereen binnen handbereik
yeah right
Gewoon SBS journalist worden, die mogen ook alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
Werkgever ontslaat Upskirt-filmer
Hij valt in de regen in de drup.. En het is al zo lastig (wat ik van hem had vernomen, voordat dit nieuws bekend werd) om daar in het hoge noorden aan IT-gerelateerd werk te komen
ja dat is zo'n beetje de zelfde cat als mijn laptop de rest komt er niet eens bij in de buurt....quote:
ben de scheuren al op de hand aant naaienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, maar daar hebben we ondertussen ook al de gaten in geneukt.
teruglezen, het bericht staat hier alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hij valt in de regen in de drup.. En het is al zo lastig (wat ik van hem had vernomen, voordat dit nieuws bekend werd) om daar in het hoge noorden aan IT-gerelateerd werk te komen
Op zich vind ik dit best een grove stap van de werkgever. Er is op dit moment alleen een verdenking, maar zijn schuld is nog niet bij de rechter bewezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
Joh, kijk je niet blind op specs. Een macbook is al prima met 2 g geheugen. Het is geen memoryhog als windowsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
(voutje)
voorbeeldje ...
2.13GHz
Intel Core 2 Duo-processor
2 GB DDR2 Geheugen
160-GB harde schijf1
NVIDIA GeForce 9400M grafische processor
Standaard toetsenbord
Witte behuizing van polycarbonaat
Verzenddatum: Binnen 24 uur
Gratis geleverd
¤ 949,00
Komt u maar!quote:
dus jij zou hem wel houden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich vind ik dit best een grove stap van de werkgever. Er is op dit moment alleen een verdenking, maar zijn schuld is nog niet bij de rechter bewezen.
Internet, geruchten, valse aannames. Het kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
is het hem niet, dan vraag ik me af hoe ze bij hem uitkomen
Bij het woord muffin denk ik altijd aan beffenquote:
wanneer denk jij nou niet aan beffen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij het woord muffin denk ik altijd aan beffen
Tijdens het eten van risotto, vanavond weer.quote:
ze moeten het kunnen bewijzen dat hij het is anders is en blijft hij onschuldigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij zou hem wel houden?
dan kan de politie hem net zo goed laten lopen, want het vonnis is er nog niet
Hij is het.. kom op
ze pakken niet zomaar iemand op hoor, 90% dat ie het is...
maar waarom loopt lamon dan wel nog rond?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Internet, geruchten, valse aannames. Het kan van alles zijn.
Omdat Lamon niets gedaan heeft? Naast wat geinen op een forum in een breezah topique (Michelle). Wij kloten hier toch ook maar wat? Straks denken jullie nog dat ik een stinkend rijke pinguin ben met een macfetish. Oh wacht....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar waarom loopt lamon dan wel nog rond?
wij hebben natuurlijk niet alle gegevens, maar zonder die jongen persoonlijk te kennen of te veroordelen denk ik wel dat de politie net als met Madoxx al langer wist wie ze moesten hebben, maar dit niet in de publiciteit kwam
maar goed.. speculaties speculaties...
en al zou ie onschuldig zijn, zn baan nu nog hebben, maar toch vastzitten wegens verhoor....
Als ie dan terug komt op zn werk, zal iedere vrouw uit zn buurt blijven
hallow ik heb bij een advocaat gewerkt, dat weet ik ook wel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten het kunnen bewijzen dat hij het is anders is en blijft hij onschuldig
Internet is a bitch. Helemaal lullig als hij het niet blijkt te zijn. ZIjn leven verneukt, dankzij een "garpje" van Geen Stijl.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij hebben natuurlijk niet alle gegevens, maar zonder die jongen persoonlijk te kennen of te veroordelen denk ik wel dat de politie net als met Madoxx al langer wist wie ze moesten hebben, maar dit niet in de publiciteit kwam
en al zou ie onschuldig zijn, zn baan nu nog hebben, maar toch vastzitten wegens verhoor....
ik voel me niet genaaid ik heb nl geen macquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, kijk je niet blind op specs. Een macbook is al prima met 2 g geheugen. Het is geen memoryhog als windows
En als jij je genaaid voelt door Apple als je zo'n ding zou kopen, dan koop je het toch niet? Ik ben er blij mee, met mij velen. Ik kan in OSX alles wat ik in windows zou willen + meer. Dus ik ben er happy mee. En ik heb de mazzel dat ik ze een stuk goedkoper kan krijgen door naar de MM te gaan tijdens de BTW vrije dagen en dan alsnog de BTW er van af te trekken via mijn vrouw, want die BTW staat gewoonweg nog op het bonnetje.
je beantwoord dus idd mn vraag al: alleen op speculaties op het internet worden er niet zo´n arrestaties verrichtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat Lamon niets gedaan heeft? Naast wat geinen op een forum in een breezah topique (Michelle). Wij kloten hier toch ook maar wat? Straks denken jullie nog dat ik een stinkend rijke pinguin ben met een macfetish. Oh wacht....
Ach, ze vallen Irak al binnen om geruchten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je beantwoord dus idd mn vraag al: alleen op speculaties op het internet worden er niet zo´n arrestaties verricht
Ik wil graag het meest gebruikersvriendelijke, dat zal het verschil zijn. Snelste van het snelste is alleen leuk bij games. Heb ik daar nou net consoles voorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik voel me niet genaaid ik heb nl geen mac
maar waarom voor de hardware meer betalen als het goed koper kan.
mac os linux windows what ever dat zijn gebruikers keuzes
als ik een bulk geld uit geef 700 800 1000 euro of meer
dan wil ik graag zo veel het snelste van het snelste hebben zo dat ik zeker weet dat mijn pc / laptop een aantal jaar mee gaat. aangezien je er barweinig aan kan upgraden.
en mac os draaid ook wel op mijn acertje hoor![]()
![]()
heb het al eens getest maar het is niet mijn ding sim-pel
dus dan ben je nu wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 2 min en dan zijn jullie weer van mij verlost (woei)
truequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze vallen Irak al binnen om geruchten.
In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij de rechter welteverstaan. De werkgever had hem dus beter op non-actief kunnen stellen gedurende het onderzoek en daarna eventueel alsnog tot ontslag kunnen overgaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij zou hem wel houden?
dan kan de politie hem net zo goed laten lopen, want het vonnis is er nog niet
Hij is het.. kom op
ze pakken niet zomaar iemand op hoor, 90% dat ie het is...
denk maar aan mequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen lief zijn voor elkaar en tot de volgende x (ciao)
Rook/neuk zequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen lief zijn voor elkaar en tot de volgende x (ciao)
Haal ook meteen wat glijmiddel voor vanavondquote:
dus jij komt vanavond tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haal ook meteen wat glijmiddel voor vanavond
Juridisch gezien heb je ook hartstikke gelijk!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij de rechter welteverstaan. De werkgever had hem dus beter op non-actief kunnen stellen gedurende het onderzoek en daarna eventueel alsnog tot ontslag kunnen overgaan.
Al wat er nu is, is een conclusie van een stel pubers van GS. Wat als ze er toch naast blijken te zitten of ze een aantal toevalligheden zo uitleggen dat het lijkt alsof hij het is? Misschien hebben ze wel de verkeerde te pakken.
En dan ben je als werkgever de klos als je die persoon nu op staande voet ontslaat wegens een verdenking en hij blijkt onschuldig te zijn. Dan kan hij het ontslag aanvechten en kan het het bedrijf wel eens een hoop geld gaan kosten.
En de politie kan iemand ook maar voor een bepaalde tijd vasthouden. Daarna zal de rechter moeten beslissen of die persoon langer vast moet blijven. Belangrijk daarbij is hoe sluitend het bewijsmateriaal is. De politie kan ook niet alleen afgaan op de theorie van GS en de daarbijbehorende 'bewijzen'. Het is immers de vraag of dat bewijs wel rechtmatig verkregen is.
Maar goed, begrijp me niet verkeerd, want waar rook is, is ongetwijfeld ook vuur.
Maar vanuit juridisch oogpunt vind ik ontslag op staande voet in dit stadium echt nog een stap te ver.
Er liep misschien al een onderzoek naar de kontenfilmer en de actie van GS heeft de politie wellicht op een spoor gebracht. Wellicht hadden ze hem al in het vizier, misschien ook niet... maar als de politie het bewijs van GS interessant genoeg vindt, kan ik voorstellen dat ze toch eens met die gast gaan praten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juridisch gezien heb je ook hartstikke gelijk!!
en idd als iedereen tegen die gozer fout zit dan kan hij daar straks goed aan verdienen. Voor hem hoop ik dat iedereen het fout heeft
Ik gun iemand wel makkelijk verdiend geld, alleen jammer dat zn reputatie dan helemaal naar de klote is.
Maar ik denk ook niet dat politie ALLEEN op de speculaties van GS afgaan en hem daarom gearesteerd hebben.. als dat zo is, dan klopt er iets niet.. want dat zou dan idd niet mogen
Mja wat is bewijs? het is "In the eye of the beholder"
Tell me about Madoxxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vindt het nieuwe topic prachtig.quote:
Weet je hoe graag ik daar zou willen duiken? Als je het over dure vakanties hebtquote:
Maar als stinkendrijke pinguïn kun jij je dat wel veroorlovenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je hoe graag ik daar zou willen duiken? Als je het over dure vakanties hebt
Huh?quote:
Met een sneeuwwitte mac.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als stinkendrijke pinguïn kun jij je dat wel veroorloven.
GS en slim bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er liep misschien al een onderzoek naar de kontenfilmer en de actie van GS heeft de politie wellicht op een spoor gebracht. Wellicht hadden ze hem al in het vizier, misschien ook niet... maar als de politie het bewijs van GS interessant genoeg vindt, kan ik voorstellen dat ze toch eens met die gast gaan praten.
En heeft GS het mis, dan kan die jongen inderdaad een leuk zakcentje tegemoet zien, om te beginnen van GS, lijkt me. Sowieso zijn ze juridisch niet al te slim bezig, door al zijn gegevens online te zetten.
Hij is sportcrew geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GS en slim bezig zijn.
En ik hoor net dat het iemand zou zijn die vooral op de FP komt.
risottoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens het eten van risotto, vanavond weer.
Met gerookte zalm en venkel.quote:
die was vanmorgen hier, heb um even doorgestuurdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Frontje onweer komt even langs, zooo....
Ja hoor, Nijns is er ook!quote:
ook lekker met Wodkaquote:
wel van groene appels toch he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik drink appelsap.
quote:
quote:
wie is nou de spamhoer?quote:
Ah, je gaf zelf al antwoordquote:
zuidpool natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
quote:
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaarsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
Madsauce op je pomper.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
Tpoic gemist /mad
die mensen zijn gewoon verdwaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Julliequote:
Bagger dan godverdomme geen anderhalf topic vol in een ochtendquote:
quote:
Sommigen lopen er ook echt achterlijk bij. Op dag 1 10 km van de start al. Wat de neuk heb je dan getraind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon verdwaald
al 4 dagen lang
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut electrabel![]()
laten ze eerst met spoed geld overmaken sturen ze 2 dagen later een deel terug![]()
ga je bellen zeggen ze sorry meneer u heeft teveel betaald![]()
WTF stelletje stronthoeren #&*$$*$*$*&$$%##%&*()&^^#
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebrachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vieze pissende bermdel met distels die aan dr kut prikkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
Hier hebben wij het vanavond nog ff over GF
Ja en jij ook. Poepharrie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuur
Jij bent zijn boekhouder?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Woont mijn zusje ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Och wat moet jij nou weer?quote:
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebracht
zn juristquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwonersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Woont mijn zusje ooken ik ben ook op zoek daar in de buurt
mini-meet?
barbabottelul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Je woont in een geannexeerd gehucht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Opblazen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...
Wil ik weten wat jij met condooms doet?
Gewoonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Madsauce. Hoor ik net.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietquote:
quote:
en dan de cockring als sluiter zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Daar heb ik bentoboxjes voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Nee, gewoon bij iemands verjaardag hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
en dan de cockring als sluiter zeker
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietEn ze hebben dus ergens zwart op wit dat dat ook beloofd is, echt te grappig. Voor de rest geldt alles wat in nIjmegen ook geldt, maar ach, als ze maar gelukkig zijn
Ja, daar heeft Fles ook bordjes vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?.
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerquote:
Wijchen? Cuijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Ik kan een dezer dagen wel even langs gaan. Vandaag niet, het zal er een bende zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerMoet daar nog steeds eens een goeie van hebben maar dat zal wel uitstapwerk worden dan.
Zonder bijlezen is het juist leukerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
Ik wil teruglezen maar ik kan het niet bijhoudenik stap maar gewoon zo in..
Mehehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Airmiles? *proest* een kruisje volgens mij..
Pheno krijgt van mij een lekker wijf om hem te onthalen bij de finish
Spannend he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder bijlezen is het juist leuker
Jij hebt ver terug gelezen! Stoere actie van dat meisje, wel jammer dat die ouwe hem pakte (voor haar dan)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehehe
Een vriend van mij kreeg eens op een opmerkelijke manier een gladiool aangeboden. Vanuit het decoletté van een niet onaardig uitziende jongedame. Helaas stond de beste jongen zo perplex, dat hij de dame voorbijliep. Vervolgens nam zijn vader, die een metertje of twee, drie achter hem liep de gladiool dankbaar in ontvangst.
Ja. Ben bijna klaar.quote:
Gewoon doen. En dan een bak nespresso halen bij die pinguinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerMoet daar nog steeds eens een goeie van hebben maar dat zal wel uitstapwerk worden dan.
Ik heb vanaf mijn laatste post gisteren, tot nu alles gelezen. Zoals met ALLE KSC-topics vanaf #1.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Spannend he?![]()
[..]
Jij hebt ver terug gelezen! Stoere actie van dat meisje, wel jammer dat die ouwe hem pakte (voor haar dan)
Dan kon ie nu niet meer onlinequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet met konten op de foto zetten he?.
Correct waargenomen.quote:
Dat was om 14:00 alquote:einde werktijd,
Dat is morgenmiddag pas.quote:begin van het weekend
Dat denk ik wel jaquote:en OA zal ook wel naar huis gaan nu!
Wowquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef MPG het volgende:
Ik heb vanaf mijn laatste post gisteren, tot nu alles gelezen. Zoals met ALLE KSC-topics vanaf #1.
Die pa van die vriend is sowieso een geniaal figuur. Nadat hij de gladiool pakte riep hij zijn zoon en zei "kijk eens!" en haalde de gladiool onder zijn neus door, en snoof er eens goed aan
.
Het zal eens geen Belg zijnquote:Dronken Belg rijdt zich vast
ROTTERDAM - Een dronken Belg (47) heeft zich op zijn eerste werkdag met zijn tankwagen vastgereden in een tunneltje vlak voor de Maastunnel.
Agenten roken een sterke alcohollucht en lieten de chauffeur blazen. Hij bleek meer dan vier keer te veel alcohol te hebben gedronken. Zijn rijbewijs raakte de man direct kwijt.
Zijn eerst werkdag afgelopen woensdag kostte de Belg in totaal 2700 euro’s aan boetes. Zijn werkgever organiseerde de terugkeer van de vrachtwagen, die 32 centimeter te hoog was. De chauffeur moest met de trein naar huis. ,,We dachten dat hij een goede vent was,’’ zegt een woordvoerder van het bedrijf Constant Bonivers. ,,We willen nu van hem horen wat hem bezielde dronken rond te rijden. Daarna zullen we hem waarschijnlijk ontslaan.’’
Veel chauffeurs reden zich al eerder vast in de tunneltjes van de tunneltraverse, die lager zijn dan de Maastunnel zelf. Met knipperlichten worden zij gewaarschuwd als hun vrachtwagen te hoog is.
"Waarschijnlijk ontslaan.".quote:
Reis zequote:
Dat sowieso.quote:
dag nijnsquote:
Nee, ik ging pas 10 minuten later. Ik had een boeiende conversatie met de baasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur, einde werktijd, begin van het weekend en OA zal wel naar huis gaan nu!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is echt jouw favoriet he
Over het 10 minuten eerder weg gaan aankomende maandag?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik ging pas 10 minuten later. Ik had een boeiende conversatie met de baas.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het 10 minuten eerder weg gaan aankomende maandag?
Conversaties met de baas zijn alleen boeiend als het woord "opslag" erin voorkomtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik ging pas 10 minuten later. Ik had een boeiende conversatie met de baas.
Jij niet.quote:
wie is Esmee Dentersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
EenVandaag. WIe de neuk is Esmee Denters om te zeggen hoe MJ zich zou hebben moeten voelen
Een zaadvragend buurmeisje. Met veel te veel geld op veel te jonge leeftijd. Het gaat vast een Amy Winehouse verhaaltje worden.quote:
Nee, want Amy Winehouse kan nog echt zingen ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een zaadvragend buurmeisje. Met veel te veel geld op veel te jonge leeftijd. Het gaat vast een Amy Winehouse verhaaltje worden.
Oh ja. Or well, dat geluid wat er uit die verknetterde strot komt schijnt bij sommigen in de smaak te vallen. Jij mag dat zingen noemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, want Amy Winehouse kan nog echt zingen ook.
juist, daar hoeft geen galmpje en raar effectje overheen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, want Amy Winehouse kan nog echt zingen ook.
Nee. Ik zeg voor de rest niets.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:25 schreef Muck het volgende:
[..]
juist, daar hoeft geen galmpje en raar effectje overheen.
dat ze zelf al een raar effectje is?quote:
Beide, van de een valt je leuter er na een half uur af, de ander is 13quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Stranded met Denters en Winehouse in een tweepersoonsbed, wie schop je eruit? Mij een duidelijke zaak
Doe voor mij geen moeite. Haar keel is een aardig idee, maar ik mik op een ander plekje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal straks is kijken of ik een nummer van die esmee in de muziekpc heb staan
http://www.youtube.com/user/esmeedentersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal straks is kijken of ik een nummer van die esmee in de muziekpc heb staan
En sinds wanneer is 13 een probleem?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, van de een valt je leuter er na een half uur af, de ander is 13
Ow ja, wacht, voor de standaard KSC pedofiel is dat normaal. Sorry, doe niet mee met jullie spelletjes.quote:
Lees je in pikkebaasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Beide, van de een valt je leuter er na een half uur af, de ander is 13
Huilie:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja, wacht, voor de standaard KSC pedofiel is dat normaal. Sorry, doe niet mee met jullie spelletjes.
quote:Esmée Denters (Oosterbeek, 28 september 1988)
voor haar nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer heeft die snol eens aandacht genoeg vraag je je af![]()
Bestaat zoiets wel? "Aandacht genoeg"?
Jahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij ging toch morgen beginnen aan je rondje belgie?
was gewoon een vraagquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 171 Pheno
02. 111 Ladylike
03. 074 goldfinger1963
04. 057 _F.U.B.A.R_
05. 037 Dr_Flash
06. 030 DaMart
07. 030 Nijns
08. 015 marcb1974
09. 013 Sjowhan
10. 010 MPG
11. 009 OA
12. 006 dndiek
13. 006 Muck
14. 004 JortK
15. 004 Godlike02
16. 003 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Kwartetten midden in de nacht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er nou echt niemand meer hier![]()
ben aan het wachten tot LL een sms stuurt dat ze veilig thuis, kan ik ook gaan pitten
Je had haar ook gewoon zelf naar huis kunnen brengenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er nou echt niemand meer hier![]()
ben aan het wachten tot LL een sms stuurt dat ze veilig thuis, kan ik ook gaan pitten
HOAXquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
Vanavond naar de zomeravond in de dierentuin
De zon schijnt nu iigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
HOAX
Het is heul geen zomer
welke zon?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon schijnt nu iigDat is al een vooruitgang.
stuur je m zo deze kant op?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Die hierboven?
Gewoon de wolken wegblazen naar marcb, die wilt geen zon.quote:
Neh, ik ben wat dat betreft wel een echte melkdrinkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb altijd die lang houdbare melkIk drink het toch nooit zo.
171 posts... Dat aantal heb ik deze maand nog niet eens denk ik...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren het langst gesproken met de hijglijn uit de TT?
[..]
Je vergeet ♫♪♪♪♫♫♪quote:
Ik drink per week meestal zo'n 4 tot 8 liter melkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, ik ben wat dat betreft wel een echte melkdrinker. Neem 't naar het werk mee, in de koffie, tijdens ontbijt/lunch en soms ook nog wel tussendoor. En heb dus dan ook wel melk nodig met een iets langere thtdatum dat niet alleen een weekend zou doorkomen
. Anders werkt het gewoon voor mij niet.
Natuurlijk is melk ook wel langer houdbaar, maar vind 't gewoon niet kloppen als de melk al over datum nog niet gebruikt is.
Drink ongeveer wel totaal 4 liter per week(geen idee of het weinig of veel is, ik vind 't behoorlijk
).
Ik ook!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink per week meestal zo'n 4 tot 8 liter koffie.
Prima voor de pannenkoeken.quote:
Nee hoor, ik kan namelijk niet zingen, en valse noten heb ik niet in mijn tekenset.quote:
Pannenkoekenquote:
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik daar nou een pannenkoeken mee maak, zouden die dan echt naar banaan smaken
Het woord 'opslag' is zeker voorgekomen tijdens het gesprek...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Conversaties met de baas zijn alleen boeiend als het woord "opslag" erin voorkomt.
Mag je in de opslagruimte aan de gang?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord 'opslag' is zeker voorgekomen tijdens het gesprek...
Doe dan meerdere onderzoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, teveel ideeen voor een onderzoek.
Het wordt wel aangegeven als er al iemand bezig is met een bericht (achtergrond wordt grijs), maar als je beide tegelijk op het bericht klikt, heeft het ook weinig nut meerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe een FAIL op FP 2 x hetzelfde bericht over dat jongentje van 4
-edit- het is alweer weg![]()
ik koffiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pot groene thee gezet
nee het stond er al op om 9.22 en om 14.15 werd het nog eens gepostquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het wordt wel aangegeven als er al iemand bezig is met een bericht (achtergrond wordt grijs), maar als je beide tegelijk op het bericht klikt, heeft het ook weinig nut meer
Dan kan het nog te maken hebben met twee nieuwsfeeds (DAG en ANP). Er is helaas geen filtering zodat er af en toe dubbele items in kunnen staanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee het stond er al op om 9.22 en om 14.15 werd het nog eens gepost
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan kan het nog te maken hebben met twee nieuwsfeeds (DAG en ANP). Er is helaas geen filtering zodat er af en toe dubbele items in kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |