Je had haar ook gewoon zelf naar huis kunnen brengenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er nou echt niemand meer hier![]()
ben aan het wachten tot LL een sms stuurt dat ze veilig thuis, kan ik ook gaan pitten
HOAXquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
Vanavond naar de zomeravond in de dierentuin
De zon schijnt nu iigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
HOAX
Het is heul geen zomer
welke zon?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon schijnt nu iigDat is al een vooruitgang.
stuur je m zo deze kant op?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Die hierboven?
Gewoon de wolken wegblazen naar marcb, die wilt geen zon.quote:
Neh, ik ben wat dat betreft wel een echte melkdrinkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb altijd die lang houdbare melkIk drink het toch nooit zo.
171 posts... Dat aantal heb ik deze maand nog niet eens denk ik...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren het langst gesproken met de hijglijn uit de TT?
[..]
Je vergeet ♫♪♪♪♫♫♪quote:
Ik drink per week meestal zo'n 4 tot 8 liter melkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, ik ben wat dat betreft wel een echte melkdrinker. Neem 't naar het werk mee, in de koffie, tijdens ontbijt/lunch en soms ook nog wel tussendoor. En heb dus dan ook wel melk nodig met een iets langere thtdatum dat niet alleen een weekend zou doorkomen
. Anders werkt het gewoon voor mij niet.
Natuurlijk is melk ook wel langer houdbaar, maar vind 't gewoon niet kloppen als de melk al over datum nog niet gebruikt is.
Drink ongeveer wel totaal 4 liter per week(geen idee of het weinig of veel is, ik vind 't behoorlijk
).
Ik ook!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink per week meestal zo'n 4 tot 8 liter koffie.
Prima voor de pannenkoeken.quote:
Nee hoor, ik kan namelijk niet zingen, en valse noten heb ik niet in mijn tekenset.quote:
Pannenkoekenquote:
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik daar nou een pannenkoeken mee maak, zouden die dan echt naar banaan smaken
Het woord 'opslag' is zeker voorgekomen tijdens het gesprek...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Conversaties met de baas zijn alleen boeiend als het woord "opslag" erin voorkomt.
Mag je in de opslagruimte aan de gang?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord 'opslag' is zeker voorgekomen tijdens het gesprek...
Doe dan meerdere onderzoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, teveel ideeen voor een onderzoek.
Het wordt wel aangegeven als er al iemand bezig is met een bericht (achtergrond wordt grijs), maar als je beide tegelijk op het bericht klikt, heeft het ook weinig nut meerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe een FAIL op FP 2 x hetzelfde bericht over dat jongentje van 4
-edit- het is alweer weg![]()
ik koffiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pot groene thee gezet
nee het stond er al op om 9.22 en om 14.15 werd het nog eens gepostquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het wordt wel aangegeven als er al iemand bezig is met een bericht (achtergrond wordt grijs), maar als je beide tegelijk op het bericht klikt, heeft het ook weinig nut meer
Dan kan het nog te maken hebben met twee nieuwsfeeds (DAG en ANP). Er is helaas geen filtering zodat er af en toe dubbele items in kunnen staanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee het stond er al op om 9.22 en om 14.15 werd het nog eens gepost
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan kan het nog te maken hebben met twee nieuwsfeeds (DAG en ANP). Er is helaas geen filtering zodat er af en toe dubbele items in kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |