Die is zeker niet makkelijk.. zeker niet op het moment dat je verteld over je vriendinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef maffemaniak het volgende:
je kan het ook proberen tijdens het uitgaan maar ik denk dat dat niet makkelijk wordt.
er zijn zat stellen die apart van elkaar lol hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef thekat het volgende:
Het beste is als je via een dating site zoek, parenclub is ook een idee maar daar zijn heel erg bijna single meides te vinden.
want ik denk 90% zijn stel, 8% single mannen en 2% single vrouwen dus de kans is klein dat je een trio krijgt.
Succes
ja dat is ook zo maar te vinden is ook moelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er zijn zat stellen die apart van elkaar lol hebben
wat zij zegt ja.. over het algemeen reageren vrouwen beter op aanspraak van vrouwen (als het om sex gaat)..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Mirjam het volgende:
ik zou juist de vriendin het laten regelen.
als vrouwen toch al bi zijn, zullen ze sneller openstaan voor aanspraak van een vrouw dan een man
vrouwen die niet bi zijn ook denk ik, in ieder geval wel op dat gebied (sex)
Daarom: ga eens naar een parenclub. Daar mag alles maar MOET niks. Ga naar een club waar alleen stellen komen en raak aan de praat. Zijn genoeg vrouwen die met je mee willen ook al mag haar man niet mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:58 schreef thekat het volgende:
[..]
ja dat is ook zo maar te vinden is ook moelijk
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef DarkBlade het volgende:
Uitgaan met je girl en een meid versieren.. (ja dat kan met zijn 2 ook, spreek uit ervaring).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |