Die is zeker niet makkelijk.. zeker niet op het moment dat je verteld over je vriendinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef maffemaniak het volgende:
je kan het ook proberen tijdens het uitgaan maar ik denk dat dat niet makkelijk wordt.
er zijn zat stellen die apart van elkaar lol hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef thekat het volgende:
Het beste is als je via een dating site zoek, parenclub is ook een idee maar daar zijn heel erg bijna single meides te vinden.
want ik denk 90% zijn stel, 8% single mannen en 2% single vrouwen dus de kans is klein dat je een trio krijgt.
Succes
ja dat is ook zo maar te vinden is ook moelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er zijn zat stellen die apart van elkaar lol hebben
wat zij zegt ja.. over het algemeen reageren vrouwen beter op aanspraak van vrouwen (als het om sex gaat)..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Mirjam het volgende:
ik zou juist de vriendin het laten regelen.
als vrouwen toch al bi zijn, zullen ze sneller openstaan voor aanspraak van een vrouw dan een man
vrouwen die niet bi zijn ook denk ik, in ieder geval wel op dat gebied (sex)
Daarom: ga eens naar een parenclub. Daar mag alles maar MOET niks. Ga naar een club waar alleen stellen komen en raak aan de praat. Zijn genoeg vrouwen die met je mee willen ook al mag haar man niet mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:58 schreef thekat het volgende:
[..]
ja dat is ook zo maar te vinden is ook moelijk
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef DarkBlade het volgende:
Uitgaan met je girl en een meid versieren.. (ja dat kan met zijn 2 ook, spreek uit ervaring).
Jullie kunnen toch met elkaar iets regelen, je bent met mv + mv... daar kun je 2 keer mvv van makenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:47 schreef TimVerfbom het volgende:
tvp
Wij kampen met het zelfde 'probleem'. MMV is zo geregeld, maar MVV is toch een ander verhaal. Al moet ik toegeven dat we nog niet heel bewust op jacht zijn geweest...
Inderdaad gewoon een kwartet... Maar aangezien de meeste mannen wel twee vrouwen in bed kunnen verdragen maar niet een tweede man erbij loopt het daar vaak op spaak. Ik vind het getuigen van zeer egoïstisch gedrag als je wel een tweede vrouw maar niet een tweede man daarbij tolereert in bed. Je hoeft niets te doen met die man als man zijnde echter heeft je vrouwelijke partner hetzelfde voordeel als jij een extra vagina en een extra penis terwijl jij van twee vagina's kunt genieten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch met elkaar iets regelen, je bent met mv + mv... daar kun je 2 keer mvv van maken
Hapjes erbij... condooms ook altijd handig als het paaltje bij het puntje komt. Kaarsjes... Eventueel het spelletje toss (dom spelletje met kaartjes met als enig doel elkaar uit de kleren krijgen...)quote:
Dit is mij ons in ieder geval niet het geval, ik ben juist totaal niet jaloers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon een kwartet... Maar aangezien de meeste mannen wel twee vrouwen in bed kunnen verdragen maar niet een tweede man erbij loopt het daar vaak op spaak. Ik vind het getuigen van zeer egoïstisch gedrag als je wel een tweede vrouw maar niet een tweede man daarbij tolereert in bed. Je hoeft niets te doen met die man als man zijnde echter heeft je vrouwelijke partner hetzelfde voordeel als jij een extra vagina en een extra penis terwijl jij van twee vagina's kunt genieten.
Mijn vrouw en ik hebben het al meegemaakt MVV MMVV maar wij vinden voor de volledigheid een kwartet MMVV fijner... Er is nooit iemand het derde wiel aan de wagen bij een kwartet.. Maar desalniettemin komt er binnenkort toch weer een trio aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Dit is mij ons in ieder geval niet het geval, ik ben juist totaal niet jaloers.
Een kwartet of trio MMV vinden we beide ook erg leuk en bevalt ook allebei zeer, maar een MVV trio staat toch nog op het verlanglijstje. Moet alles toch een keertje uitproberen
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Ga naar Thailand, kan je ook nog eens voor de leeftijd kiezen!
Dat bedoelde ik dus niet. Kwartet is misschien ook leuk, maar als je met z'n 4en bent, met mv + mv, die allebei mvv willen, kun je er op 2 verschillende data dus 2 x mvv van maken - moeten alleen de m'tjes beide een keer hun vriendin inleveren - maar daar krijgen ze wel voor terug wat ze precies willen en waarbij jaloezie sowieso al uit den boze is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef weert-gilders het volgende:
[Jullie kunnen toch met elkaar iets regelen, je bent met mv + mv... daar kun je 2 keer mvv van maken]
Inderdaad gewoon een kwartet... Maar aangezien de meeste mannen wel twee vrouwen in bed kunnen verdragen maar niet een tweede man erbij loopt het daar vaak op spaak. Ik vind het getuigen van zeer egoïstisch gedrag als je wel een tweede vrouw maar niet een tweede man daarbij tolereert in bed. Je hoeft niets te doen met die man als man zijnde echter heeft je vrouwelijke partner hetzelfde voordeel als jij een extra vagina en een extra penis terwijl jij van twee vagina's kunt genieten.
En als je dan per ongeluk zwanger wordt moet je het ook uit principe gewoon niet weg laten halen omdat dat gewoon moord is. En je moet ook gewoon geen drugs gebruiken en ook niet een keer willen proberen omdat dat gewoon genotsmiddelen des duivels zijn. ...quote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef regularjoeback het volgende:
Je moet het gewoon niet doen. Seks is iets tussen een man een een vrouw en dat is het mooie eraan. Misschien fantaseer je er nu over maar straks valt het 100% tegen. Het is gewoon iets tussen 2 personen....
trios![]()
EL CHICA DEL FUEGO als je goed spaans kent de goed is LA CHICA DEL FUEGO El sta voor mannen LA is voor vrouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En als je dan per ongeluk zwanger wordt moet je het ook uit principe gewoon niet weg laten halen omdat dat gewoon moord is. En je moet ook gewoon geen drugs gebruiken en ook niet een keer willen proberen omdat dat gewoon genotsmiddelen des duivels zijn. ...![]()
wat doe je dan in dit topic![]()
Oh, het is alleen maar commentaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Nina69 het volgende:
[..]
EL CHICA DEL FUEGO als je goed spaans kent de goed is LA CHICA DEL FUEGO El sta voor mannen LA is voor vrouwen
het is alleen maar een comentaar
kan je niet tegen kritiek?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oh, het is alleen maar commentaar?Maar wel in dikke koeiencaps en taalgebruik waardoor het zowat aggressief overkomt...
![]()
1) Je denkt duidelijk dat je de eerste bent die dit tegen me zegt, en dat het onoverwogen nickname is - is niet nodig.
2) Leer zelf eens 'n beetje Nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |