ga jij nou maar rokenquote:
Ik zou moeten kijken, momentje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
Even een vraag aan Pheno (die ook een mac heeft)
Ik heb een vraag over Mac Mail. Heeft deze ergens een 'timeout' optie ingebouwd? Een van onze DTP-ers heeft een volle mailbox, en het blijkt dat Mac Mail de verbinding na xx seconden verbreekt, zodat de mail niet goed kan worden binnen gehaald.
Outlook (express) heeft een 'timeout-optie' waarmee je de verbinding tot 5 minuten kan open laten staan, maar volgens mij heeft Mac Mail dit niet?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
Even een vraag aan Pheno (die ook een mac heeft)
ik wil koffiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij nou maar roken
Ik wil ook een peuk
je hebt er wel weinig last van virussenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mac muahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Legendary FAIL !!!!
![]()
![]()
_A_ heeft gmail in etappes binnen gehaald inderdaad. Ik kan zo ook geen optie vinden.quote:
Leg uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mac muahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Legendary FAIL !!!!
![]()
![]()
quote:
dat is pas epic failquote:
but epic does not beat Legendaryquote:
quote:
hij gaat telefoonsexenquote:
Crap. Ik las ook dat men overstapte op bijv Firebird vanwege het missen van deze optie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ heeft gmail in etappes binnen gehaald inderdaad. Ik kan zo ook geen optie vinden.
Macmail verdient dan ook geen schoonheidsprijs. Toevallig dat _A_ het gisteren wilde gaan gebruiken na 4 jaar macquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Crap. Ik las ook dat men overstapte op bijv Firebird vanwege het missen van deze optie.
Nouja, ik geef 't wel door dat het niet te vinden is, en moet ze zelf maar kijken wat ze ermee doet...
mmm'kay. Als je dat al p0wned noemtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
but epic does not beat Legendarypwnd
Jij moet niet zo veel verzinnen in je hoofdjequote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel verzinnen in je hoofdje
welke telefoonsex?quote:
dagen?quote:
aangezien ik altijd met een aantal collega's ga roken lijkt me dat niet verstandigquote:
*vrouw*: "kreun oh ja schatjuh"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aangezien ik altijd met een aantal collega's ga roken lijkt me dat niet verstandig
word het zo'n halve telefoon schreeuw orgy
kringrukkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aangezien ik altijd met een aantal collega's ga roken lijkt me dat niet verstandig
word het zo'n halve telefoon schreeuw orgy
Nja, geen idee wat ze gedaan heeft, maar de mailbox is nu een stuk leger. Waarschijnlijk de attachments (want daar ging het om, die worden niet binnengehaald door Mail) zelf gedownload via de webmail..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Macmail verdient dan ook geen schoonheidsprijs. Toevallig dat _A_ het gisteren wilde gaan gebruiken na 4 jaar macNormaal is het gewoonweg gmail, maar die ondersteunt geen handtekeningen met plaatjes (logo in dit geval)
Wat hij kan doen is steeds zoveel mogelijk binnen halen. Maar hoe staat zijn optie om de berichten op de server te laten? Dat doen we hier bv wel, en uiteindelijk is alles binnen gekomen
ja pcies lalquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*vrouw*: "kreun oh ja schatjuh"
*FUBAR*: "WAT ZEG JUH?!
*geeft foon aan collega*
"WAT ZEGT DAT MENS? VERSTA JIJ DR?"
ik zie het meteen voor me
Raar, want dat zou toch wel moeten lukken. Nou ja, archive maken en later weer openen in macmail geen optie? Snow Leopard krijgt ook eindelijk Exchange support, dat is dan wel weer handig. Kunnen ze die nieuwe werklaptop ook meteen schuiven waar het licht niet schijnt. In september gaan we migreren, maar ik zal een week zoet zijn met alles opnieuw te installeren voor klanten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, geen idee wat ze gedaan heeft, maar de mailbox is nu een stuk leger. Waarschijnlijk de attachments (want daar ging het om, die worden niet binnengehaald door Mail) zelf gedownload via de webmail..
Het bewaren van de mails op de server is ook niet zo'n goed idee, ook vanwege de quota/schijfruimte van dat bakkie ('t is een oudje namelijk, uit 2002 oid)
Ik begin je te kennenquote:
Zoek voor mij een laptop met dezelfde specs als een mac. HDD, LED monitor, backlight toetsenbord. WIFI-N, Bluetooth, remote, de hele rimbam. En de meest recente OS + virusscanner erbij graag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja pcies lal
en om ff teruc te komen op die mac![]()
xxx euri pc de rest voor de naam apple ...
dus eigenlijk gewoon een overgewaarderde pc met een duure naam ...
en dan heb ik het natuurlijk niet over de oude mac'jes met power procs
iets metquote:
quote:
op de remote na en het niet helemaal zeker zijn van het led schermquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek voor mij een laptop met dezelfde specs als een mac. HDD, LED monitor, backlight toetsenbord. WIFI-N, Bluetooth, remote, de hele rimbam. En de meest recente OS + virusscanner erbij graag.
ja die mzzl heb jij maar niet iedereen ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Plus dat het voor mij 700 euro kost, wegens 2x btw vrij kopen.
wat windows 7 gaat kosten geen ideequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
In september ook Snow Leopard, voor 30 euroWat zegt u? Hoeveel kost WIndows 7 upgrade?
[/nerd]
TETTEN!
De macbook is al een tijdje oud, dat ding van jou is nu nog niet eens uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja die mzzl heb jij maar niet iedereen ...
Studentenvariant, anders is het niet eens legaalquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat windows 7 gaat kosten geen idee
maar heb een vista ultimate legaal voor 23,50
Ik zal DaMart bellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |