quote:
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaarsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
Madsauce op je pomper.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
Tpoic gemist /mad
die mensen zijn gewoon verdwaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Julliequote:
Bagger dan godverdomme geen anderhalf topic vol in een ochtendquote:
quote:
Sommigen lopen er ook echt achterlijk bij. Op dag 1 10 km van de start al. Wat de neuk heb je dan getraind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon verdwaald
al 4 dagen lang
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut electrabel![]()
laten ze eerst met spoed geld overmaken sturen ze 2 dagen later een deel terug![]()
ga je bellen zeggen ze sorry meneer u heeft teveel betaald![]()
WTF stelletje stronthoeren #&*$$*$*$*&$$%##%&*()&^^#
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebrachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vieze pissende bermdel met distels die aan dr kut prikkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
Hier hebben wij het vanavond nog ff over GF
Ja en jij ook. Poepharrie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuur
Jij bent zijn boekhouder?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Woont mijn zusje ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Och wat moet jij nou weer?quote:
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebracht
zn juristquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwonersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Woont mijn zusje ooken ik ben ook op zoek daar in de buurt
mini-meet?
barbabottelul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |