Met een sneeuwwitte mac.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als stinkendrijke pinguïn kun jij je dat wel veroorloven.
GS en slim bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er liep misschien al een onderzoek naar de kontenfilmer en de actie van GS heeft de politie wellicht op een spoor gebracht. Wellicht hadden ze hem al in het vizier, misschien ook niet... maar als de politie het bewijs van GS interessant genoeg vindt, kan ik voorstellen dat ze toch eens met die gast gaan praten.
En heeft GS het mis, dan kan die jongen inderdaad een leuk zakcentje tegemoet zien, om te beginnen van GS, lijkt me. Sowieso zijn ze juridisch niet al te slim bezig, door al zijn gegevens online te zetten.
Hij is sportcrew geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GS en slim bezig zijn.
En ik hoor net dat het iemand zou zijn die vooral op de FP komt.
risottoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens het eten van risotto, vanavond weer.
Met gerookte zalm en venkel.quote:
die was vanmorgen hier, heb um even doorgestuurdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Frontje onweer komt even langs, zooo....
Ja hoor, Nijns is er ook!quote:
ook lekker met Wodkaquote:
wel van groene appels toch he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik drink appelsap.
quote:
quote:
wie is nou de spamhoer?quote:
Ah, je gaf zelf al antwoordquote:
zuidpool natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
quote:
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaarsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
Madsauce op je pomper.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
Tpoic gemist /mad
die mensen zijn gewoon verdwaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Julliequote:
Bagger dan godverdomme geen anderhalf topic vol in een ochtendquote:
quote:
Sommigen lopen er ook echt achterlijk bij. Op dag 1 10 km van de start al. Wat de neuk heb je dan getraind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die mensen zijn gewoon verdwaald
al 4 dagen lang
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut electrabel![]()
laten ze eerst met spoed geld overmaken sturen ze 2 dagen later een deel terug![]()
ga je bellen zeggen ze sorry meneer u heeft teveel betaald![]()
WTF stelletje stronthoeren #&*$$*$*$*&$$%##%&*()&^^#
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets kunnen zeggen, zuigsnol.
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebrachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vieze pissende bermdel met distels die aan dr kut prikkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
Hier hebben wij het vanavond nog ff over GF
Ja en jij ook. Poepharrie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
J
[..]
Maar had ie niet het hele bedrag (dat dus te hoog was blijkbaar) betaald, dan hadden ze hem zonder stroom gezet.
Ergens heeft ie gelijk..
hoop stress geweest om niets dus...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was mijn boekhouder na 3 maanden komen zeggen hey heb jij daar niet teveel betaald of mis ik een factuur
Jij bent zijn boekhouder?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Woont mijn zusje ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar waar ik al 4 dagen lang overlast heb van wandelaars
Och wat moet jij nou weer?quote:
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het glijmiddel voor je meegebracht
zn juristquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwonersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Woont mijn zusje ooken ik ben ook op zoek daar in de buurt
mini-meet?
barbabottelul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Je woont in een geannexeerd gehucht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Opblazen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...
Wil ik weten wat jij met condooms doet?
Gewoonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Madsauce. Hoor ik net.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietquote:
quote:
en dan de cockring als sluiter zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Daar heb ik bentoboxjes voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Nee, gewoon bij iemands verjaardag hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
en dan de cockring als sluiter zeker
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietEn ze hebben dus ergens zwart op wit dat dat ook beloofd is, echt te grappig. Voor de rest geldt alles wat in nIjmegen ook geldt, maar ach, als ze maar gelukkig zijn
Ja, daar heeft Fles ook bordjes vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?.
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerquote:
Wijchen? Cuijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Ik kan een dezer dagen wel even langs gaan. Vandaag niet, het zal er een bende zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerMoet daar nog steeds eens een goeie van hebben maar dat zal wel uitstapwerk worden dan.
Zonder bijlezen is het juist leukerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
Ik wil teruglezen maar ik kan het niet bijhoudenik stap maar gewoon zo in..
Mehehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Airmiles? *proest* een kruisje volgens mij..
Pheno krijgt van mij een lekker wijf om hem te onthalen bij de finish
Spannend he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder bijlezen is het juist leuker
Jij hebt ver terug gelezen! Stoere actie van dat meisje, wel jammer dat die ouwe hem pakte (voor haar dan)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehehe
Een vriend van mij kreeg eens op een opmerkelijke manier een gladiool aangeboden. Vanuit het decoletté van een niet onaardig uitziende jongedame. Helaas stond de beste jongen zo perplex, dat hij de dame voorbijliep. Vervolgens nam zijn vader, die een metertje of twee, drie achter hem liep de gladiool dankbaar in ontvangst.
Ja. Ben bijna klaar.quote:
Gewoon doen. En dan een bak nespresso halen bij die pinguinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerMoet daar nog steeds eens een goeie van hebben maar dat zal wel uitstapwerk worden dan.
Ik heb vanaf mijn laatste post gisteren, tot nu alles gelezen. Zoals met ALLE KSC-topics vanaf #1.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Spannend he?![]()
[..]
Jij hebt ver terug gelezen! Stoere actie van dat meisje, wel jammer dat die ouwe hem pakte (voor haar dan)
Dan kon ie nu niet meer onlinequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet met konten op de foto zetten he?.
Correct waargenomen.quote:
Dat was om 14:00 alquote:einde werktijd,
Dat is morgenmiddag pas.quote:begin van het weekend
Dat denk ik wel jaquote:en OA zal ook wel naar huis gaan nu!
Wowquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef MPG het volgende:
Ik heb vanaf mijn laatste post gisteren, tot nu alles gelezen. Zoals met ALLE KSC-topics vanaf #1.
Die pa van die vriend is sowieso een geniaal figuur. Nadat hij de gladiool pakte riep hij zijn zoon en zei "kijk eens!" en haalde de gladiool onder zijn neus door, en snoof er eens goed aan
.
Het zal eens geen Belg zijnquote:Dronken Belg rijdt zich vast
ROTTERDAM - Een dronken Belg (47) heeft zich op zijn eerste werkdag met zijn tankwagen vastgereden in een tunneltje vlak voor de Maastunnel.
Agenten roken een sterke alcohollucht en lieten de chauffeur blazen. Hij bleek meer dan vier keer te veel alcohol te hebben gedronken. Zijn rijbewijs raakte de man direct kwijt.
Zijn eerst werkdag afgelopen woensdag kostte de Belg in totaal 2700 euro’s aan boetes. Zijn werkgever organiseerde de terugkeer van de vrachtwagen, die 32 centimeter te hoog was. De chauffeur moest met de trein naar huis. ,,We dachten dat hij een goede vent was,’’ zegt een woordvoerder van het bedrijf Constant Bonivers. ,,We willen nu van hem horen wat hem bezielde dronken rond te rijden. Daarna zullen we hem waarschijnlijk ontslaan.’’
Veel chauffeurs reden zich al eerder vast in de tunneltjes van de tunneltraverse, die lager zijn dan de Maastunnel zelf. Met knipperlichten worden zij gewaarschuwd als hun vrachtwagen te hoog is.
"Waarschijnlijk ontslaan.".quote:
Reis zequote:
Dat sowieso.quote:
dag nijnsquote:
Nee, ik ging pas 10 minuten later. Ik had een boeiende conversatie met de baasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur, einde werktijd, begin van het weekend en OA zal wel naar huis gaan nu!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is echt jouw favoriet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |