de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Dan kan ik die scharnieren van de deur eens behandelen.
Je woont in een geannexeerd gehucht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Opblazen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de rubbers met vaseline, de scharnieren met glijmiddel...
Wil ik weten wat jij met condooms doet?
Gewoonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och wat moet jij nou weer?
geamputeerde penisbreuk
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Madsauce. Hoor ik net.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietquote:
quote:
en dan de cockring als sluiter zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Daar heb ik bentoboxjes voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gebruikt hij vast als boterhamzakjes voor zijn lunch als hij naar kantoor gaat.
Nee, gewoon bij iemands verjaardag hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
en dan de cockring als sluiter zeker
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een stelletje zeikerds, die niet willen dat het naar Nijmegen omgetoverd wordt. Al eeuwen nietEn ze hebben dus ergens zwart op wit dat dat ook beloofd is, echt te grappig. Voor de rest geldt alles wat in nIjmegen ook geldt, maar ach, als ze maar gelukkig zijn
Ja, daar heeft Fles ook bordjes vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ooit eens goed heb opgelet, hebben jullie een station dat wel al de duivelse overgang naar Nijmegen inluidt, toch?.
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerquote:
Wijchen? Cuijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zouden de inwoners van dit gehucht me lynchen als ik zeg dat ik in Nijmegen woon. Ze zijn nogal snel op hun tenen getrapt hier, die oud inwoners
Ik kan een dezer dagen wel even langs gaan. Vandaag niet, het zal er een bende zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hangt er wel het uiterste minimum aantal ongeveerMoet daar nog steeds eens een goeie van hebben maar dat zal wel uitstapwerk worden dan.
Zonder bijlezen is het juist leukerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
Ik wil teruglezen maar ik kan het niet bijhoudenik stap maar gewoon zo in..
Mehehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Airmiles? *proest* een kruisje volgens mij..
Pheno krijgt van mij een lekker wijf om hem te onthalen bij de finish
Spannend he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder bijlezen is het juist leuker
Jij hebt ver terug gelezen! Stoere actie van dat meisje, wel jammer dat die ouwe hem pakte (voor haar dan)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehehe
Een vriend van mij kreeg eens op een opmerkelijke manier een gladiool aangeboden. Vanuit het decoletté van een niet onaardig uitziende jongedame. Helaas stond de beste jongen zo perplex, dat hij de dame voorbijliep. Vervolgens nam zijn vader, die een metertje of twee, drie achter hem liep de gladiool dankbaar in ontvangst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |