Met een sneeuwwitte mac.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als stinkendrijke pinguïn kun jij je dat wel veroorloven.
GS en slim bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er liep misschien al een onderzoek naar de kontenfilmer en de actie van GS heeft de politie wellicht op een spoor gebracht. Wellicht hadden ze hem al in het vizier, misschien ook niet... maar als de politie het bewijs van GS interessant genoeg vindt, kan ik voorstellen dat ze toch eens met die gast gaan praten.
En heeft GS het mis, dan kan die jongen inderdaad een leuk zakcentje tegemoet zien, om te beginnen van GS, lijkt me. Sowieso zijn ze juridisch niet al te slim bezig, door al zijn gegevens online te zetten.
Hij is sportcrew geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GS en slim bezig zijn.
En ik hoor net dat het iemand zou zijn die vooral op de FP komt.
risottoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens het eten van risotto, vanavond weer.
Met gerookte zalm en venkel.quote:
die was vanmorgen hier, heb um even doorgestuurdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Frontje onweer komt even langs, zooo....
Ja hoor, Nijns is er ook!quote:
ook lekker met Wodkaquote:
wel van groene appels toch he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik drink appelsap.
quote:
quote:
wie is nou de spamhoer?quote:
Ah, je gaf zelf al antwoordquote:
zuidpool natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, je gaf zelf al antwoord![]()
Imy boss
Waar woon jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |