abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:38 #101
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71279680
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Het was duidelijk een item dat in een volledig andere context is gefilmd.
En dan? Volgens het teletextbericht hierboven is het een vorm van aanranding. Mag je mensen aanranden, in een andere context, om 'een punt' te maken?

Nee, wat dan ook de reden is dat Rurger met zijn collega even vastgezet is. Maar wel een beetje raar dat ze alle persoonsgegevens van deze persoon publiceren, maar niet die van Rutger.
quote:
Alleen GS begint haar keutel nu in te trekken. Zie het laatste bericht over de upskirt man. Beetje jammer. Softies daar.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:40 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71279682
quote:
Upskirtfilmer opsporen, mag dat?

We zien het aan de poll. U is ernstig verdeeld over de Groningse Upskirtman. Inmiddels heeft de politie de systeembeheerder annex IT security officier en Fok!-medewerker opgepakt voor verhoor. Blijkt dat 'Blizzard' er een waar dubbelleven op na hield. Overdag was hij die 'die stille computerjongen' maar overdag veranderde hij in een ziekelijke camfilmert van buurvrouwen en meisjes. Steevast en dagelijks achtervolgde hij vrouwen 'net even te dichtbij en net even te lang'. Voor dat rare nekhaargevoel zeg maar. We hebben de fora er nog even op nageplozen, over sommige vrouwen sprak hij alsof het vriendinnen van hem waren. Meisjes waarvan hij gecatalogiseerd letterlijk duizenden opnamen had. Dat ies eng.. Hij werd aangemoedigd door reaguurders en fappers op speciale besloten upskirtsites om bepaalde vrouwen op te zoeken, wat hij vervolgens deed. Kortom, goed dat 'ie gepakt werd. Leuk dat meneer de 'ik ben onkwetsbaar' een keer een koekje van eigen deeg kreeg. En het is op zijn minst tijd voor een goede therapie om erger te voorkomen. Aan de andere kant, met upskirts is op zich niets mis, lees onze uitleg uit 2008. Wat ons betreft was het een gezellige zomerspeurtocht, beslist geen 'heksenjacht'. U wordt allen bedankt! Meneer is achterhaald, hij krijgt vast een beetje straf. Knijp 'm maar ff lichtjes in zijn billen als u 'm ziet, verder niets. En na verloop van tijd, als ie ons over een jaartje ofzo mailt, halen we waarschijnlijk zijn naam ook wel weg, zoals we dat soms vaker doen. Gewoon, omdat luie P&O-meisjes tegenwoordig meer Googlen dan goed voor ze is. Wat betreft de Grote Gezellige Zomerspeurtocht, dit moeten we vaker doen, heus niet alleen criminelen. Suggesties zijn welkom! Dus mag dit? Ja dit mag.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:34:21 #103
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71279765
tl;dr

Maar is lamon nu de upskirt man of werkte ze gewoon samen?
<hr>
pi_71279853
Albinoneger denkt dat ze samenwerken.
pi_71279943
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En dan? Volgens het teletextbericht hierboven is het een vorm van aanranding. Mag je mensen aanranden, in een andere context, om 'een punt' te maken?

Nee, wat dan ook de reden is dat Rurger met zijn collega even vastgezet is. Maar wel een beetje raar dat ze alle persoonsgegevens van deze persoon publiceren, maar niet die van Rutger.
[..]

Van mij wel gezien het vanuit een maatschappelijk oogpunt is gedaan. De upskirtman was duidelijk voor andere redenen bezig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:42:24 #106
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71280025
Opgepakt? wehehe.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:43:44 #107
248844 Bowlingbal
pi_71280070
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:39 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Van mij wel gezien het vanuit een maatschappelijk oogpunt is gedaan. De upskirtman was duidelijk voor andere redenen bezig.
'Mevrouw, ik ga u even aanranden uit maatschappelijk oogpunt'
'Dan is het goed, zet je het wel op internet om een punt te maken?'

In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71280227
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 04:52 schreef Heidens_Figuur het volgende:

[..]

Net alles doorgelezen, hier even een samenvatting voor alle lutsende analfabeten:

Gozert filmt vrouwen op straat en in de AH. GeenStijl komt er (via een tip?) achter. Geenstijl opent heksenjacht. Bouwe Samplonius a.k.a. Blizzard a.k.a. VW_Caddy is met alle zekerheid de dader. Tijdens deze heksenjacht komt de naam van Lamon ook een aantal maal voor in de comments op GeenStijl. Lamon is nu butthurt aan het huilen en begint een kruistocht tegen GeenStijl. Zo toch ongeveer?

Damn, die Samplonius staat dus serieus in mijn msn contactenlijst. In geen jaren online geweest trouwens.
Al dat zo is, wat een huilie, is GS nu ook al verantwoordelijk voor wat mensen in een comment plaatsen ?
(is weer weggehaald ook nog dacht ik)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:49:05 #109
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_71280229
Hij is toch niet in Limburg actief geweest?

schaamteloze TVP
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:50:10 #110
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71280260
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
Hij is toch niet in Limburg actief geweest?

schaamteloze TVP
Hoezo? Herken je je eigen kont?
pi_71280277
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

'Mevrouw, ik ga u even aanranden uit maatschappelijk oogpunt'
'Dan is het goed, zet je het wel op internet om een punt te maken?'

Beelden waren sowieso vanaf afstand gefilmd, Je zag niets. Zoals de upskirtman het deed was het niet! :-)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 24 juli 2009 @ 11:51:59 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71280323
Terecht Volg Post.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:52:19 #113
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_71280331
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Hoezo? Herken je je eigen kont?
gelukkig nog niet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:53:00 #114
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71280353
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71280404
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon voelt zich volgens mij flink boven alles en iedereen verheven.

Je kan het wel 'als volwassenen' op willen lossen, maar zo werkt het nu eenmaal niet met gasten als GS. Die lachen zich eerst 5x rot om zo'n mail als die van jou en vervolgens pleuren ze hem nog online als je pech hebt. Word de hunt helemaal op jou geopend. Als je slim was had je gewoon casual mailtje gestuurt of ze ff de vermeldingen van jouw nick wilde 'wegjorissen'. Was je waarschijnlijk klaar geweest.

Maar nee, dat is te min voor Lamon, die moet een gepeperde brief sturen
Ik volg deze discussie nu al een tijdje, maar ik begrijp werkelijk niet wat Lamon nu graag wil. Er werden wel 5 of 6 mensen genoemd in het 1200+ comments tellende onderwerp op GS. Mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, maar toevallig aan 1 van de omschrijvingen van de dader voldeden. Na een dag zijn die mensen alweer vergeten. GS kan inderdaad het beste die comments even verwijderen, dan is dat ook weer opgelost.
Maar om ze nu aan te klagen?!? Hoeveel aandacht wil je krijgen? Op fok! heb je nu de naam gekregen die direct wordt geassiocieerd met de roemruchte "Grote Gezellige Zomerspeurtocht" van 2009 op GS. Had je het niet aan de grote klok gehangen en gewoon een mail gestuurd naar GS voor verwijdering van de comments waarin jou naam wordt genoemd, dan was je ervan af.
pi_71280445
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:54 schreef achterop23 het volgende:

[..]

Ik volg deze discussie nu al een tijdje, maar ik begrijp werkelijk niet wat Lamon nu graag wil. Er werden wel 5 of 6 mensen genoemd in het 1200+ comments tellende onderwerp op GS. Mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, maar toevallig aan 1 van de omschrijvingen van de dader voldeden. Na een dag zijn die mensen alweer vergeten. GS kan inderdaad het beste die comments even verwijderen, dan is dat ook weer opgelost.
Maar om ze nu aan te klagen?!? Hoeveel aandacht wil je krijgen? Op fok! heb je nu de naam gekregen die direct wordt geassiocieerd met de roemruchte "Grote Gezellige Zomerspeurtocht" van 2009 op GS. Had je het niet aan de grote klok gehangen en gewoon een mail gestuurd naar GS voor verwijdering van de comments waarin jou naam wordt genoemd, dan was je ervan af.
Aandachtshoer dus....
Komt ie ook eens in het nieuws
pi_71280590
Lamon is best wel bruin geworden

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:07:52 #118
248844 Bowlingbal
pi_71280846
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Aandachtshoer dus....
Komt ie ook eens in het nieuws
Aandachtshoer omdat ie één post plaatst? Precies wat jij doet?
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:53 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71280890
Uiteindelijk is hij geen haar beter dan al die klootzakjes zonder manieren op het wereldwijde web waar hij zich zo boven verheven voelt.
[..]
pi_71280902
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Neen,. omdat ie GS aanklaagt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:10:58 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71280925
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef alexis_ het volgende:
Albinoneger denkt dat ze samenwerken.
Ook echt logisch als de een in Winsum woont, in Groningen/Assen foto's maakt, en de ander in ZH woont en er, behalve een post op GS die vervolgens een eigen leven is gaan leiden, geen enkele reden om aan te nemen dat hij er iets mee te maken heeft....

Iets tot waarheid maken omdat het een paar keer geroepen wordt werkt natuurlijk niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:11:57 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71280958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hij heeft er zelf voor gekozen om ons allemaal mede te delen dat hij een hoge poten brief heeft gestuurd naar geenstijl en dat hij ze neer gaat halen via de gerechtelijke macht als het hem dat uitkomt.

Vervolgens loopt hij ook al Fokkers te "bedreigen" die hem er van betichten de upskirtman te zijn
[..]
pi_71280980
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook echt logisch als de een in Winsum woont, in Groningen/Assen foto's maakt, en de ander in ZH woont en er, behalve een post op GS die vervolgens een eigen leven is gaan leiden, geen enkele reden om aan te nemen dat hij er iets mee te maken heeft....

Iets tot waarheid maken omdat het een paar keer geroepen wordt werkt natuurlijk niet
ksssst, je snapt het niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:14:12 #124
248844 Bowlingbal
pi_71281028
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Uiteindelijk is hij geen haar beter dan al die klootzakjes zonder manieren op het wereldwijde web waar hij zich zo boven verheven voelt.
Boven verheven voelt? Er worden gegevens geplaatst die daar niet horen, hij zegt er wat -niet heel discreet door het ook hier te posten, maar dat is zijn keuze- van en dan is hij de aandachtshoer? Sorry? Heb ik wat gemist? Een algemene vergadering betreffende het complete verval van de waarden? Zijn daar nog notulen van?
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:16:25 #125
248844 Bowlingbal
pi_71281114
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij heeft er zelf voor gekozen om ons allemaal mede te delen dat hij een hoge poten brief heeft gestuurd naar geenstijl en dat hij ze neer gaat halen via de gerechtelijke macht als het hem dat uitkomt.
Oh, en dat zou niet mogen? Hij moet een brief op de post doen terwijl hij onherkenbaar over straat in een lange jas en hoed loopt? En liefst ook nog anoniem?

Hij is niet degene geweest die persoonlijke gegevens laat staan op een website.

Het is ongetwijfeld niet de eerste keer dat GeenStijl of een andere weblog wat 'grappig' met persoonlijke gegevens omgaat. Misschien is het dan juist wel tactisch om het een keer openbaar te doen.
quote:
Vervolgens loopt hij ook al Fokkers te "bedreigen" die hem er van betichten de upskirtman te zijn
Hoewel dat verkeerd is, staat dat er natuurlijk volledig los van.
- Donald Love
pi_71281125
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Haha
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:17:12 #127
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71281135
<hr>
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:17:35 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71281149
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
ksssst, je snapt het niet
Darn, heb ik weer niet goed genoeg bijgelezen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:17:54 #129
148385 Wadloper
Noorderling
pi_71281162
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef One_conundrum het volgende:
Maar hoe is de politie er toe gekomen die gast op te pakken? Is er dan een officier van justitie ofzo die dat wil? of is er aangifte gedaan door een dame? Of gewoon op verdenking van een misdrijf?
Waarschijnlijk verdenking van een misdrijf. Let wel, zonder aangiftes kan er nog niets gedaan worden. Het komt dan wel in een dossier te staan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:19:00 #130
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71281199
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Boven verheven voelt? Er worden gegevens geplaatst die daar niet horen, hij zegt er wat van en dan is hij de aandachtshoer? Sorry? Heb ik wat gemist? Een algemene vergadering betreffende het complete verval van de waarden? Zijn daar nog notulen van?
Dat verheven gaat verder dan deze topics. Lamon speelt bij alles de moraalridder. Ik open een topic over vrouwen die het aan je vrouw/vriendin verklappen dat je met ze vreemd bent geweest Lamon komt weer keer op keer neuzelen dat je heel fout bezig bent als je vreemd gaat want je bent toch geen slaaf van je piemel.

Er waren wat topic over een soort vrouwelijke baas; Dit geval had 1001 modellenfoto's op het web staan terwijl ze rood haar, sproeten, scheve bruine tanden had en 150 kilo woog. Dan komt Lamon weer langs dat dit allemaal weer niet mag, dat het sneu is, dat er portretrecht op zit. En die boodschap blijft ie dan keer op keer herhalen terwijl niemand er op zit te wachten

Nu ook blijkt ook weer dat rare karakter van hem: een keer zijn naam in de comments op geenstijl en meneer schrijft een brief waarin hij dreigt met gerechtelijke stappen.
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:21:56 #131
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71281283
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Oh, en dat zou niet mogen? Hij moet een brief op de post doen terwijl hij onherkenbaar over straat in een lange jas en hoed loopt? En liefst ook nog anoniem?
eh hij post de mail toch hier? Hij had het ook enkel naar geenstijl kunnen sturen zonder te melden. het narcisme droop er van af.
quote:
Hij is niet degene geweest die persoonlijke gegevens laat staan op een website.
Voor zover ik weer werd zijn username een keer genoem din de comments
quote:
Het is ongetwijfeld niet de eerste keer dat GeenStijl of een andere weblog wat 'grappig' met persoonlijke gegevens omgaat. Misschien is het dan juist wel tactisch om het een keer openbaar te doen.
Geenstijl deed zelfs niets met lamons gegevens, dat was gewoon iemand die openlijk speculeerde
quote:
Hoewel dat verkeerd is, staat dat er natuurlijk volledig los van.
Nee hoor, want dezelfde drijfveer zit erachter
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:30:41 #132
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71281567
Wat heeft Lamon nou weer gedaan dan?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:31:05 #133
248844 Bowlingbal
pi_71281581
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dat verheven gaat verder dan deze topics. Lamon speelt bij alles de moraalridder. Ik open een topic over vrouwen die het aan je vrouw/vriendin verklappen dat je met ze vreemd bent geweest Lamon komt weer keer op keer neuzelen dat je heel fout bezig bent als je vreemd gaat want je bent toch geen slaaf van je piemel.

Er waren wat topic over een soort vrouwelijke baas; Dit geval had 1001 modellenfoto's op het web staan terwijl ze rood haar, sproeten, scheve bruine tanden had en 150 kilo woog. Dan komt Lamon weer langs dat dit allemaal weer niet mag, dat het sneu is, dat er portretrecht op zit. En die boodschap blijft ie dan keer op keer herhalen terwijl niemand er op zit te wachten
Jij zit er niet op te wachten, en daardoor mogen dan zijn gegevens op GeenStijl gezet worden -open en bloot- maar mag hij daar niet open op reageren want dan is hij de aandachtshoer?

Ik heb werkelijk waar een vergadering gemist...
quote:
Nu ook blijkt ook weer dat rare karakter van hem: een keer zijn naam in de comments op geenstijl en meneer schrijft een brief waarin hij dreigt met gerechtelijke stappen.
Nou nou, wat een 'dreigement'...
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:33:35 #134
248844 Bowlingbal
pi_71281657
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

eh hij post de mail toch hier? Hij had het ook enkel naar geenstijl kunnen sturen zonder te melden. het narcisme droop er van af.
[..]

Voor zover ik weer werd zijn username een keer genoem din de comments
[..]

Geenstijl deed zelfs niets met lamons gegevens, dat was gewoon iemand die openlijk speculeerde
Maakt niet uit, GeenStijl geeft de mogelijkheid. GeenStijl moet het modereren. Zo werkt dat op het internet.
quote:
[..]

Nee hoor, want dezelfde drijfveer zit erachter
- Donald Love
pi_71281960
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maakt niet uit, GeenStijl geeft de mogelijkheid. GeenStijl moet het modereren. Zo werkt dat op het internet.
[..]

GeenStijl heeft het al gemodereert. Zo werkt het inderdaad op internet. Maar Lamon moet toch nog met gerechtelijke stappen dreigen
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:47:39 #136
148385 Wadloper
Noorderling
pi_71282222
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef cerror het volgende:
Wat heeft Lamon nou weer gedaan dan?
Lees het topic door kerel...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:48:08 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71282239
TVp in afwachting van GS hun reply op Lamons mailtje.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:50:15 #138
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71282305
Jaaaaa!

Geenstijl helemaal kapot maken! Is er al een rekeningnummer waar we onze donaties op kunnen storten?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71282334
Lamon, al mail terug gehad?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71282523
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Jij zit er niet op te wachten, en daardoor mogen dan zijn gegevens op GeenStijl gezet worden -open en bloot- maar mag hij daar niet open op reageren want dan is hij de aandachtshoer?

Ik heb werkelijk waar een vergadering gemist...
[..]

Nou nou, wat een 'dreigement'...
Sterker nog, MM loopt uit zijn nek te lullen.

Ten eerste heb ik geen FOK!kers bedreigd over het feit dat ze mij als upskirtfilmer of whatever uitmaken.
Ik heb maar 1 kloon een TR gegeven en die is nu ook netjes in de prullebak gegooid.
Ten tweede heb ik helemaal geen "brief op hoge poten" gestuurd, maar alleen maar een mailtje om aan hun te vragen of zij de eindverantwoordelijkheid hebben over hun "reaguurders" of dat in hun disclaimer duidelijk vermeld staat, dat de "reaguurder" in kwestie bij volledig ongefundeerde laster, de verantwoordelijkheid heeft. Dus er is helemaal geen brief verzonden.
En ten derde ben ik niet eenmaal, maar meerdere malen daar genoemd, met linkjes naar mijn profiel, mijn woonplaats, mijn naam, terwijl ik niet in Groningen ben geweest in mijn hele leven, geen enkele link heb met deze gek, zelfs niet via msn, zelfs niet via een reactie ooit op deze persoon op FOK! voor zover ik weet, dus het slaat compleet NERGENS op dat ik daar genoemd zou worden.

Dat is de werkelijke samenvatting ipv de onzin die MM hier neerplempt, omdat hij moeite heeft met lezen.
Klaar, simpel, over, uit, niets bijzonders aan.
En ik heb nog helemaal niemand aangeklaagd op dit moment, ik ben gewoon netjes een mailtje aan het afwachten van de redactie van GeenStijl..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:04 #141
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71282793
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef Lamon het volgende:

En ik heb nog helemaal niemand aangeklaagd op dit moment, ik ben gewoon netjes een mailtje aan het afwachten van de redactie van GeenStijl..
Kerel, je kan 't maken zoals je wilt, maar je pakt het volledig fout aan door in je eerste mail al te gaan lullen over een rechtszaak. Dit komt alleen maar dreigend over bij GS. Je had veel beter een vriendelijke mail kunnen sturen met het verzoek om alle reacties over jou te modereren, zonder 'mogelijke gevolgen'.

Doen ze dat niet, dán kan je gaan praten over een rechtszaak. Meteen in je eerste mail al gaan praten over aanklagen dit, en rechtszaak dat werkt compleet averechts. Je mail was op zich netjes, maar dat laatste stuk had d'r absoluut niet bij gehoeven.

Maar goed, ga jij GS maar lekker kapodt machen! Ik ben altijd in voor een goede rel waarin iemand zichzelf compleet belachelijk maakt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:07 #142
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71282795
maar lamon, waar kende je die Bouwe van dan?
<hr>
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:04:01 #143
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71282822
quote:

[..]

Ten eerste heb ik geen FOK!kers bedreigd over het feit dat ze mij als upskirtfilmer of whatever uitmaken.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben namelijk van mening dat Lamon het wel degelijk is. Ik bedoel, het bewijs liegt niet.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
I rest my case

[ Bericht 3% gewijzigd door MikeyMo op 24-07-2009 13:07:52 (regeel ovewr kloon weggehaald, Florian is bij mijn) ]
[..]
pi_71282876
quote:

[..]

Ik heb maar 1 kloon een TR gegeven en die is nu ook netjes in de prullebak gegooid.
Ten tweede heb ik helemaal geen "brief op hoge poten" gestuurd, maar alleen maar een mailtje om aan hun te vragen of zij de eindverantwoordelijkheid hebben over hun "reaguurders" of dat in hun disclaimer duidelijk vermeld staat, dat de "reaguurder" in kwestie bij volledig ongefundeerde laster, de verantwoordelijkheid heeft. Dus er is helemaal geen brief verzonden.
En ten derde ben ik niet eenmaal, maar meerdere malen daar genoemd, met linkjes naar mijn profiel, mijn woonplaats, mijn naam, terwijl ik niet in Groningen ben geweest in mijn hele leven, geen enkele link heb met deze gek, zelfs niet via msn, zelfs niet via een reactie ooit op deze persoon op FOK! voor zover ik weet, dus het slaat compleet NERGENS op dat ik daar genoemd zou worden.

Dat is de werkelijke samenvatting ipv de onzin die MM hier neerplempt, omdat hij moeite heeft met lezen.
Klaar, simpel, over, uit, niets bijzonders aan.
Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met GS doet ?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:06:02 #145
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_71282911
LOL

Het is echt komkommertijd, het was net zelfs in het nieuws op de radio
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:07:18 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71282966
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef MikeyMo het volgende:
I rest my case
Noem je dat al een dreigement?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:08:59 #147
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71283028
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Noem je dat al een dreigement?
wel als je 5 minuten daarvoor bij partij X met gerechtelijke stappen dreigt om 3 posts later iemand te zeggen dat hij moet uikijken. Daarmee impliceer je hetzelfde van plan te zijn
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:10:51 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71283104
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:08 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wel als je 5 minuten daarvoor bij partij X met gerechtelijke stappen dreigt om 3 posts later iemand te zeggen dat hij moet uikijken. Daarmee impliceer je hetzelfde van plan te zijn
Zucht, mensen nemen het internet echt te serieus.
pi_71283121
quote:

quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ga even heel vriendelijk doen.
Je hebt 2 minuten om die foto weg te halen.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ga je er nog wat aan doen, of ga je voor de permban?
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
Okee, permban it is...
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Policy.
Daar heb je je aan te houden, doe je dat niet,omdat je even niet nadenkt, is dat een goede les op het volgende forum.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:08 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik mag mensen toch gewoon laten schrikken als ik wil.
Jullie hebben het hele verhaal niet gelezen.

Vraag maar aan de TS.

Niettemin heb ik het niet zo op het bewerken van foto's die in een fotoboek staan, en het IS tegen de policy.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:12:39 #150
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71283177
De ware aard van het beestje wordt weer een mooi bloot gelegd
[..]
pi_71283266
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef qonmann het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met GS doet ?
Omdat ik een deal had met Yvonne om te laten zien dat het zolangzamerhand volledig uit de hand aan het lopen is met al die idioten op internet die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder dat daar consequenties aan vast zitten.
En ik denk persoonlijk, als ze uberhaupt tijd hebben om de mail te lezen bij de redactie van GeenStijl, dat ze daar helemaal niet dubbel om liggen, maar zelf ook wel doorhebben dat je best een beetje mag rommelen, maar als serieuze grote site ook je verantwoordelijkheden serieus dient te nemen, ik neem aan dat het inmiddels professionele mensen zijn, die die site runnen.
En iedereen hier vindt het maar wat leuk dat ze het weten...terwijl het tot nu toe nog geen bal voorstelt, het was gewoon een mailtje om te vragen waar de verantwoordelijkheid ligt, bij hun, of bij de individuele "reaguurders"..dus als je je gekrenkt voelt in je persoon, waar moet je dan zijn?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:15:05 #152
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71283279
Lamon, ben je al bij de rechtswinkel geweest? Dat zou je toch gaan doen vandaag?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:16:45 #153
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71283345
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:

[..]

Omdat ik een deal had met Yvonne om te laten zien dat het zolangzamerhand volledig uit de hand aan het lopen is met al die idioten op internet die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder dat daar consequenties aan vast zitten.
En ik denk persoonlijk, als ze uberhaupt tijd hebben om de mail te lezen bij de redactie van GeenStijl, dat ze daar helemaal niet dubbel om liggen, maar zelf ook wel doorhebben dat je best een beetje mag rommelen, maar als serieuze grote site ook je verantwoordelijkheden serieus dient te nemen, ik neem aan dat het inmiddels professionele mensen zijn, die die site runnen.
En iedereen hier vindt het maar wat leuk dat ze het weten...terwijl het tot nu toe nog geen bal voorstelt, het was gewoon een mailtje om te vragen waar de verantwoordelijkheid ligt, bij hun, of bij de individuele "reaguurders"..dus als je je gekrenkt voelt in je persoon, waar moet je dan zijn?
Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met Yvonne afspreekt ?
[..]
pi_71283385
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:

Dat ging over een bewerkte foto, die mij als pedofiel zou afschilderen...appels/peren. Doe nou niet zo dom.
pi_71283432
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met Yvonne afspreekt ?
Omdat dat ook gewoon openbaar in FB staat.
Waarom moet ik alles anoniem doen op een discussieforum dan?
pi_71283515
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat ging over een bewerkte foto, die mij als pedofiel zou afschilderen...appels/peren. Doe nou niet zo dom.

Deze?

Ik vind dat niet als pedofiel afschilderen, maar gewoon een lolletje. Ook hier geld weer dat als je het wss gewoon normaal had gevraagd het zo opgelost was. Maar meneer moet meteen met permbans gaan dreigen, terwijl je 0,0 autoriteit hier op FOK! hebt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:21:04 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71283541
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

het is maar waar je je druk over maakt:

Het origineel staat er gewoon naast.

Daarnaast kun je dan ook er voor kiezen door een modje oid aan te spreken achter de coullissen om of 8 dreigementen eerst te gaan uiten dat je de modjes gaat aanspeken.

tekenend dat je dat laatste dan kiest
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:21:43 #158
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71283561
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Omdat dat ook gewoon openbaar in FB staat.
Waarom moet ik alles anoniem doen op een discussieforum dan?
Waarom wil je iedereen bij jouw persoonlijke dingetjes betrekken?
[..]
pi_71283622
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:

[..]

Uhm, ging dat niet om KLB?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_71283763
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Schijnbaar is dat nu Lamon's lijntje met Yvonne geworden. Zodat hij kan aantonen hoe kinderachtig iedereen wel niet is, en hoe volwassen hij poogt alles op te lossen maar wij hem totaal negeren ofzo

Verder is het idd tekenent hoe je dat voorval met die foto oplost. Zo vaak duiken er fobo-foto's van mensen in topics op, zelf ook weleens gehad, en dat is niet altijd even leuk nee. Maar je kan dan diverse dingen doen.

Bijvoorbeeld een topicreport, even een modje aanspreken, posten in FB forum van desbetreffende sub-forum, kijken welke mod's online zijn en eentje PM'en, de persoon die de foto plaatst / maakt aanspreken. Ik noem maar wat.

Maar nee, jij moet er voor kiezen om terwijl je totaal geen autoriteit hebt hier mensen te lopen bedreigen met permbans. Omdat de Policy het zegt.

Leuk.
Maar jij voert de policy niet uit, dat doen de A's en FA's, en die bepalen wel welke straf er op het 'vergrijp' rust. En wellicht staat in de policy dat het een auto-permban is, dan nóg is het niet aan jou om die uit te delen.

Trouwens, je zou die Policy nog eens goed moeten nalezen, staat ook een leuk stukje in over mensen die banaanvragen doen voor andere lui, of mensen een ban aan proberen te smeren...

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 13:31:29 ]
pi_71283958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Om het puberale gedrag KB ja, maar komen die mensen niet in andere fora?
Ik vroeg ooit een tijd geleden, waarom er zoveel mensen waren zonder fotoboek, en toen werd mij uitgelegd dat dat kwam omdat foto's misbruikt werden, users erop belachelijk gemaakt werden, en mensen gewoon niet meer durfden.
Ik vind dat belachelijk. Iedereen moet gewoon kunnen neerzetten over zichzelf wat ze willen, zo ging het hier vroeger ook gewoon, en dan werd je echt niet belachelijk gemaakt.
Dom gedrag, niet goed voor het image van een forum, en niet leuk voor nieuwe users, die werkelijk wat te melden hebben, dat ze daardoor afgeschrikt moeten worden.
Een internet-cummunity is geen vrijbrief om anderen expres voor lul te zetten, zonder dat ze daarom vragen.
pi_71284052
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens, je zou die Policy nog eens goed moeten nalezen, staat ook een leuk stukje in over mensen die banaanvragen doen voor andere lui, of mensen een ban aan proberen te smeren...
Allemaal leuk en wel, maar ik heb er juist voor gekozen om NoFidea GEEN ban aan te smeren, en dan nog word ik voor NSB-user uitgemaakt?
pi_71284091
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Om het puberale gedrag KB ja, maar komen die mensen niet in andere fora?
Ik vroeg ooit een tijd geleden, waarom er zoveel mensen waren zonder fotoboek, en toen werd mij uitgelegd dat dat kwam omdat foto's misbruikt werden, users erop belachelijk gemaakt werden, en mensen gewoon niet meer durfden.
Ik vind dat belachelijk. Iedereen moet gewoon kunnen neerzetten over zichzelf wat ze willen, zo ging het hier vroeger ook gewoon, en dan werd je echt niet belachelijk gemaakt.
Dom gedrag, niet goed voor het image van een forum, en niet leuk voor nieuwe users, die werkelijk wat te melden hebben, dat ze daardoor afgeschrikt moeten worden.
Een internet-cummunity is geen vrijbrief om anderen expres voor lul te zetten, zonder dat ze daarom vragen.
Ik keur het ook niet goed. Maar het gebeurt. EN om al die mensen te gaan aanklagen....Mja, dan lijk je wel wat op Brein. Inclusief de onmogelijke taak.
pi_71284133
Zeg mensen! Even on topic nu! Dit topic gaat over DE upskirtman en dat is Bouwe Samplonius aka vw_caddy aka blizzard.

En dus niet Lamon die 'alle' aandacht krijgt (lokale fok! aandacht)

Ik zeg, credits gaan naar vw_caddy.
Toch jammer dat hij zich niet kan verdedigen op dit forum.
pi_71284193
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Allemaal leuk en wel, maar ik heb er juist voor gekozen om NoFidea GEEN ban aan te smeren, en dan nog word ik voor NSB-user uitgemaakt?
Dat doet er niet toe, want het is TOTAAL NIET AAN JOU om bans wel/of niet uit te delen.
Dus verwacht dan ook niet dat mensen je gaan bedanken dat je hem GEEN ban geeft ofzo.

Want dat kan je dus helemaal niet...
pi_71284251
Lamon, stel je eens niet zo aan zeg. Maak je druk om andere dingen.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:38:21 #167
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_71284265
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef achterop23 het volgende:
En terecht.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:40:28 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71284355
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Lamon het volgende:
Een internet-cummunity

Misschien is dat wel de daadwerkelijke reden, allemaal geile rukkertjes
[..]
pi_71284371
TVP voor de reactie van vw_caddy!
Als hij zich nog onder die username durft te vertonen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_71284375
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef achterop23 het volgende:
Zeg mensen! Even on topic nu! Dit topic gaat over DE upskirtman en dat is Bouwe Samplonius aka vw_caddy aka blizzard.

En dus niet Lamon die 'alle' aandacht krijgt (lokale fok! aandacht)

Ik zeg, credits gaan naar vw_caddy.
Vraag dan gewoon aan een administrator of moderater of mijn naam uit de topictitel verwijderd kan worden en alle posts die betrekking hebben op iemand anders dan vw_caddy ook weggehaald kunnen worden, dan heb je daar geen last meer van.
pi_71284427
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de daadwerkelijke reden, allemaal geile rukkertjes
Ooow! Ik maakte een spelfout..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:43:01 #172
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71284452
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor de reactie van vw_caddy!
Als hij zich nog onder die username durft te vertonen
Newsflash: Hij zit vast.

En bovendien had ik ergens al gelezen dat ie dat account al een jaar niet meer had gebruikt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:44:23 #173
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71284512
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ooow! Ik maakte een spelfout..
een freudiaanse spelfout welteverstaan
[..]
pi_71284620
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

Newsflash: Hij zit vast.

En bovendien had ik ergens al gelezen dat ie dat account al een jaar niet meer had gebruikt.
misschien kloont hij als een malle
pi_71284654
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef achterop23 het volgende:

[..]

misschien kloont hij als een malle
Als Lamon? De plot thickens
pi_71284687
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

JIj wil graag die rel hé
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:48:39 #177
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71284694
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Krijgt Albinoneger toch nog gelijk
[..]
pi_71284702
Dus niet vw_caddy maar Lamon is de upskirtman?..
Ik typ straat.
pi_71284717
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

JIj wil graag die rel hé
Dat of een permban.
pi_71284765
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
een freudiaanse spelfout welteverstaan
Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.

(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen. )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:50:44 #181
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71284789
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik zit aan de anti-depressiva, en dat heeft invloed op mijn seksdrive, dus met heeeel veel moeite ben ik in staat om eens in de 3 weken klaar te komen, dus niet freudiaans voor mij persoonlijk, vrees ik.

(..ik ben trouwens wel in staat om een erectie te krijgen, dus dat maakt mij op dit moment die beste bedpartner ooit. Iemand die de hele nacht door kan gaan, zonder te komen. )
dude, too much info
[..]
pi_71284808
quote:

[..]

Dit moet paints gaan opleveren
pi_71284812
quote:

[..]

Ik typ straat.
pi_71284821
Omg
Noot noot.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:53:45 #185
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71284890
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
Omg
pi_71284908
quote:

[..]

Waarom maak je dan upskirtfoto's?
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:55:57 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71284974
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom maak je dan upskirtfoto's?
shit je was me voor
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:57:07 #188
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71285031
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dit moet paints gaan opleveren
jammer dat fok dating er niet meer is, dit had een mooi profiel kunnen opleveren...

* gaat naar fotoboek van Lamon
* gaat naar lexa
[..]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:58:03 #189
259743 celineetjuh
Smileeeeee! ^.^
pi_71285076
quote:

[..]

( )
pi_71285147
Lamon, ik denk dat je beter niks meer kunt zeggen...
Noot noot.
pi_71285201
Interessant.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:02:16 #192
148823 znarch
ondertitel
pi_71285259
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71285280
quote:

[..]

Of 'read' dan eigenlijk in dit geval
pi_71285303
quote:

[..]

What the fuck

Je was al ongeveer de meest kansloze rukker die ik hier ooit voorbij heb zien komen (als 35 jarige kwijlen op meisjes van 17) Maar dit slaat echt alles.

Ik hoop van harte dat Geenstijl flink gaat uitpakken met je kansloze mailtje en dat je de negatieve aandacht krijgt die je verdient.
pi_71285305
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Just thinking outside the box. Net zolang totdat ze ECHT niet meer weten waar ze aan toe zijn.
Wat is daar mis mee?
pi_71285329
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Jij houdt er niet van als hij met je praat tijdens de sex?
Hij is de natte droom van iedere vrouw hoor ik net, dus jij zit neem ik aan nu al soppend in auto onderweg naar Lamon?
pi_71285524
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:03 schreef Shoombak het volgende:

[..]

What the fuck

Je was al ongeveer de meest kansloze rukker die ik hier ooit voorbij heb zien komen (als 35 jarige kwijlen op meisjes van 17) Maar dit slaat echt alles.

Ik hoop van harte dat Geenstijl flink gaat uitpakken met je kansloze mailtje en dat je de negatieve aandacht krijgt die je verdient.
Voorlopig heeft GeenStijl netjes de posts verwijderd die onterecht op mensen sloegen die niets met deze onzin te maken hadden, en ik zie geen enkel berichtje daar richting mijn persoon, dus dat zal als ze een beetje professioneel zijn heus wel meevallen.
Jullie zoeken rellen die er nog helemaal niet zijn.
pi_71285571
Billenfilmer per direct ontslagen
APPINGEDAM - De man die donderdagavond is aangehouden op verdenking van het online zetten van stiekem gefilmde vrouwenbillen is per direct ontslagen bij zijn werkgever.

De 24-jarige inwoner uit Winsum werkte als systeembeheerder bij machinefabriek Bollegraaf in Appingedam.

De directeur van het bedrijf zegt in een reactie dat het vertrouwen weg is. Ook wil hij een daad stellen ten opzichte van het vrouwelijke kantoorpersoneel. De directeur weet niet of de man ook beelden heeft gemaakt van medewerkers van Bollegraaf.

bron RTV Noord
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:10:10 #199
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71285617
Ontslagen.

Was natuurlijk een kwestie van tijd natuurlijk.
pi_71285630
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij houdt er niet van als hij met je praat tijdens de sex?
Hij is de natte droom van iedere vrouw hoor ik net, dus jij zit neem ik aan nu al soppend in auto onderweg naar Lamon?
Ja. Heb ondertussen wel een bootje nodig, zo nat is het..
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')