Omdat ik een deal had met Yvonne om te laten zien dat het zolangzamerhand volledig uit de hand aan het lopen is met al die idioten op internet die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder dat daar consequenties aan vast zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met GS doet ?

Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met Yvonne afspreekt ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik een deal had met Yvonne om te laten zien dat het zolangzamerhand volledig uit de hand aan het lopen is met al die idioten op internet die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder dat daar consequenties aan vast zitten.
En ik denk persoonlijk, als ze uberhaupt tijd hebben om de mail te lezen bij de redactie van GeenStijl, dat ze daar helemaal niet dubbel om liggen, maar zelf ook wel doorhebben dat je best een beetje mag rommelen, maar als serieuze grote site ook je verantwoordelijkheden serieus dient te nemen, ik neem aan dat het inmiddels professionele mensen zijn, die die site runnen.
En iedereen hier vindt het maar wat leuk dat ze het weten...terwijl het tot nu toe nog geen bal voorstelt, het was gewoon een mailtje om te vragen waar de verantwoordelijkheid ligt, bij hun, of bij de individuele "reaguurders"..dus als je je gekrenkt voelt in je persoon, waar moet je dan zijn?

Dat ging over een bewerkte foto, die mij als pedofiel zou afschilderen...appels/peren. Doe nou niet zo dom.quote:

Omdat dat ook gewoon openbaar in FB staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dat weten eigenlijk wat jij met Yvonne afspreekt ?

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat ging over een bewerkte foto, die mij als pedofiel zou afschilderen...appels/peren. Doe nou niet zo dom.

het is maar waar je je druk over maakt:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat ging over een bewerkte foto, die mij als pedofiel zou afschilderen...appels/peren. Doe nou niet zo dom.

Waarom wil je iedereen bij jouw persoonlijke dingetjes betrekken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat ook gewoon openbaar in FB staat.
Waarom moet ik alles anoniem doen op een discussieforum dan?

Uhm, ging dat niet om KLB?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik een deal had met Yvonne om te laten zien dat het zolangzamerhand volledig uit de hand aan het lopen is met al die idioten op internet die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder dat daar consequenties aan vast zitten.

Schijnbaar is dat nu Lamon's lijntje met Yvonne geworden. Zodat hij kan aantonen hoe kinderachtig iedereen wel niet is, en hoe volwassen hij poogt alles op te lossen maar wij hem totaal negeren ofzoquote:

Om het puberale gedrag KB ja, maar komen die mensen niet in andere fora?quote:

Allemaal leuk en wel, maar ik heb er juist voor gekozen om NoFidea GEEN ban aan te smeren, en dan nog word ik voor NSB-user uitgemaakt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens, je zou die Policy nog eens goed moeten nalezen, staat ook een leuk stukje in over mensen die banaanvragen doen voor andere lui, of mensen een ban aan proberen te smeren...![]()

Ik keur het ook niet goed. Maar het gebeurt. EN om al die mensen te gaan aanklagen....Mja, dan lijk je wel wat op Brein. Inclusief de onmogelijke taak.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Om het puberale gedrag KB ja, maar komen die mensen niet in andere fora?
Ik vroeg ooit een tijd geleden, waarom er zoveel mensen waren zonder fotoboek, en toen werd mij uitgelegd dat dat kwam omdat foto's misbruikt werden, users erop belachelijk gemaakt werden, en mensen gewoon niet meer durfden.
Ik vind dat belachelijk. Iedereen moet gewoon kunnen neerzetten over zichzelf wat ze willen, zo ging het hier vroeger ook gewoon, en dan werd je echt niet belachelijk gemaakt.
Dom gedrag, niet goed voor het image van een forum, en niet leuk voor nieuwe users, die werkelijk wat te melden hebben, dat ze daardoor afgeschrikt moeten worden.
Een internet-cummunity is geen vrijbrief om anderen expres voor lul te zetten, zonder dat ze daarom vragen.

Dat doet er niet toe, want het is TOTAAL NIET AAN JOU om bans wel/of niet uit te delen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel, maar ik heb er juist voor gekozen om NoFidea GEEN ban aan te smeren, en dan nog word ik voor NSB-user uitgemaakt?

En terecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef achterop23 het volgende:
Toch jammer dat hij zich niet kan verdedigen op dit forum.

quote:

Vraag dan gewoon aan een administrator of moderater of mijn naam uit de topictitel verwijderd kan worden en alle posts die betrekking hebben op iemand anders dan vw_caddy ook weggehaald kunnen worden, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef achterop23 het volgende:
Zeg mensen! Even on topic nu! Dit topic gaat over DE upskirtman en dat is Bouwe Samplonius aka vw_caddy aka blizzard.
En dus niet Lamon die 'alle' aandacht krijgt (lokale fok! aandacht)
Ik zeg, credits gaan naar vw_caddy.
Toch jammer dat hij zich niet kan verdedigen op dit forum.

Ooow! Ik maakte een spelfout..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de daadwerkelijke reden, allemaal geile rukkertjes

Newsflash: Hij zit vast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:40 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor de reactie van vw_caddy!
Als hij zich nog onder die username durft te vertonen

een freudiaanse spelfout welteverstaanquote:

misschien kloont hij als een mallequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Newsflash: Hij zit vast.
En bovendien had ik ergens al gelezen dat ie dat account al een jaar niet meer had gebruikt.

Als Lamon? De plot thickensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef achterop23 het volgende:
[..]
misschien kloont hij als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |