abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:38 #101
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71279680
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Het was duidelijk een item dat in een volledig andere context is gefilmd.
En dan? Volgens het teletextbericht hierboven is het een vorm van aanranding. Mag je mensen aanranden, in een andere context, om 'een punt' te maken?

Nee, wat dan ook de reden is dat Rurger met zijn collega even vastgezet is. Maar wel een beetje raar dat ze alle persoonsgegevens van deze persoon publiceren, maar niet die van Rutger.
quote:
Alleen GS begint haar keutel nu in te trekken. Zie het laatste bericht over de upskirt man. Beetje jammer. Softies daar.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:40 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71279682
quote:
Upskirtfilmer opsporen, mag dat?

We zien het aan de poll. U is ernstig verdeeld over de Groningse Upskirtman. Inmiddels heeft de politie de systeembeheerder annex IT security officier en Fok!-medewerker opgepakt voor verhoor. Blijkt dat 'Blizzard' er een waar dubbelleven op na hield. Overdag was hij die 'die stille computerjongen' maar overdag veranderde hij in een ziekelijke camfilmert van buurvrouwen en meisjes. Steevast en dagelijks achtervolgde hij vrouwen 'net even te dichtbij en net even te lang'. Voor dat rare nekhaargevoel zeg maar. We hebben de fora er nog even op nageplozen, over sommige vrouwen sprak hij alsof het vriendinnen van hem waren. Meisjes waarvan hij gecatalogiseerd letterlijk duizenden opnamen had. Dat ies eng.. Hij werd aangemoedigd door reaguurders en fappers op speciale besloten upskirtsites om bepaalde vrouwen op te zoeken, wat hij vervolgens deed. Kortom, goed dat 'ie gepakt werd. Leuk dat meneer de 'ik ben onkwetsbaar' een keer een koekje van eigen deeg kreeg. En het is op zijn minst tijd voor een goede therapie om erger te voorkomen. Aan de andere kant, met upskirts is op zich niets mis, lees onze uitleg uit 2008. Wat ons betreft was het een gezellige zomerspeurtocht, beslist geen 'heksenjacht'. U wordt allen bedankt! Meneer is achterhaald, hij krijgt vast een beetje straf. Knijp 'm maar ff lichtjes in zijn billen als u 'm ziet, verder niets. En na verloop van tijd, als ie ons over een jaartje ofzo mailt, halen we waarschijnlijk zijn naam ook wel weg, zoals we dat soms vaker doen. Gewoon, omdat luie P&O-meisjes tegenwoordig meer Googlen dan goed voor ze is. Wat betreft de Grote Gezellige Zomerspeurtocht, dit moeten we vaker doen, heus niet alleen criminelen. Suggesties zijn welkom! Dus mag dit? Ja dit mag.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:34:21 #103
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71279765
tl;dr

Maar is lamon nu de upskirt man of werkte ze gewoon samen?
<hr>
pi_71279853
Albinoneger denkt dat ze samenwerken.
pi_71279943
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En dan? Volgens het teletextbericht hierboven is het een vorm van aanranding. Mag je mensen aanranden, in een andere context, om 'een punt' te maken?

Nee, wat dan ook de reden is dat Rurger met zijn collega even vastgezet is. Maar wel een beetje raar dat ze alle persoonsgegevens van deze persoon publiceren, maar niet die van Rutger.
[..]

Van mij wel gezien het vanuit een maatschappelijk oogpunt is gedaan. De upskirtman was duidelijk voor andere redenen bezig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:42:24 #106
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71280025
Opgepakt? wehehe.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:43:44 #107
248844 Bowlingbal
pi_71280070
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:39 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Van mij wel gezien het vanuit een maatschappelijk oogpunt is gedaan. De upskirtman was duidelijk voor andere redenen bezig.
'Mevrouw, ik ga u even aanranden uit maatschappelijk oogpunt'
'Dan is het goed, zet je het wel op internet om een punt te maken?'

In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71280227
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 04:52 schreef Heidens_Figuur het volgende:

[..]

Net alles doorgelezen, hier even een samenvatting voor alle lutsende analfabeten:

Gozert filmt vrouwen op straat en in de AH. GeenStijl komt er (via een tip?) achter. Geenstijl opent heksenjacht. Bouwe Samplonius a.k.a. Blizzard a.k.a. VW_Caddy is met alle zekerheid de dader. Tijdens deze heksenjacht komt de naam van Lamon ook een aantal maal voor in de comments op GeenStijl. Lamon is nu butthurt aan het huilen en begint een kruistocht tegen GeenStijl. Zo toch ongeveer?

Damn, die Samplonius staat dus serieus in mijn msn contactenlijst. In geen jaren online geweest trouwens.
Al dat zo is, wat een huilie, is GS nu ook al verantwoordelijk voor wat mensen in een comment plaatsen ?
(is weer weggehaald ook nog dacht ik)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:49:05 #109
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_71280229
Hij is toch niet in Limburg actief geweest?

schaamteloze TVP
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:50:10 #110
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71280260
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
Hij is toch niet in Limburg actief geweest?

schaamteloze TVP
Hoezo? Herken je je eigen kont?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_71280277
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

'Mevrouw, ik ga u even aanranden uit maatschappelijk oogpunt'
'Dan is het goed, zet je het wel op internet om een punt te maken?'

Beelden waren sowieso vanaf afstand gefilmd, Je zag niets. Zoals de upskirtman het deed was het niet! :-)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 24 juli 2009 @ 11:51:59 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71280323
Terecht Volg Post.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:52:19 #113
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_71280331
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Hoezo? Herken je je eigen kont?
gelukkig nog niet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:53:00 #114
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71280353
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71280404
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon voelt zich volgens mij flink boven alles en iedereen verheven.

Je kan het wel 'als volwassenen' op willen lossen, maar zo werkt het nu eenmaal niet met gasten als GS. Die lachen zich eerst 5x rot om zo'n mail als die van jou en vervolgens pleuren ze hem nog online als je pech hebt. Word de hunt helemaal op jou geopend. Als je slim was had je gewoon casual mailtje gestuurt of ze ff de vermeldingen van jouw nick wilde 'wegjorissen'. Was je waarschijnlijk klaar geweest.

Maar nee, dat is te min voor Lamon, die moet een gepeperde brief sturen
Ik volg deze discussie nu al een tijdje, maar ik begrijp werkelijk niet wat Lamon nu graag wil. Er werden wel 5 of 6 mensen genoemd in het 1200+ comments tellende onderwerp op GS. Mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, maar toevallig aan 1 van de omschrijvingen van de dader voldeden. Na een dag zijn die mensen alweer vergeten. GS kan inderdaad het beste die comments even verwijderen, dan is dat ook weer opgelost.
Maar om ze nu aan te klagen?!? Hoeveel aandacht wil je krijgen? Op fok! heb je nu de naam gekregen die direct wordt geassiocieerd met de roemruchte "Grote Gezellige Zomerspeurtocht" van 2009 op GS. Had je het niet aan de grote klok gehangen en gewoon een mail gestuurd naar GS voor verwijdering van de comments waarin jou naam wordt genoemd, dan was je ervan af.
pi_71280445
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:54 schreef achterop23 het volgende:

[..]

Ik volg deze discussie nu al een tijdje, maar ik begrijp werkelijk niet wat Lamon nu graag wil. Er werden wel 5 of 6 mensen genoemd in het 1200+ comments tellende onderwerp op GS. Mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, maar toevallig aan 1 van de omschrijvingen van de dader voldeden. Na een dag zijn die mensen alweer vergeten. GS kan inderdaad het beste die comments even verwijderen, dan is dat ook weer opgelost.
Maar om ze nu aan te klagen?!? Hoeveel aandacht wil je krijgen? Op fok! heb je nu de naam gekregen die direct wordt geassiocieerd met de roemruchte "Grote Gezellige Zomerspeurtocht" van 2009 op GS. Had je het niet aan de grote klok gehangen en gewoon een mail gestuurd naar GS voor verwijdering van de comments waarin jou naam wordt genoemd, dan was je ervan af.
Aandachtshoer dus....
Komt ie ook eens in het nieuws
pi_71280590
Lamon is best wel bruin geworden

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:07:52 #118
248844 Bowlingbal
pi_71280846
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Aandachtshoer dus....
Komt ie ook eens in het nieuws
Aandachtshoer omdat ie één post plaatst? Precies wat jij doet?
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:53 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71280890
Uiteindelijk is hij geen haar beter dan al die klootzakjes zonder manieren op het wereldwijde web waar hij zich zo boven verheven voelt.
[..]
pi_71280902
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Neen,. omdat ie GS aanklaagt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:10:58 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71280925
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef alexis_ het volgende:
Albinoneger denkt dat ze samenwerken.
Ook echt logisch als de een in Winsum woont, in Groningen/Assen foto's maakt, en de ander in ZH woont en er, behalve een post op GS die vervolgens een eigen leven is gaan leiden, geen enkele reden om aan te nemen dat hij er iets mee te maken heeft....

Iets tot waarheid maken omdat het een paar keer geroepen wordt werkt natuurlijk niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:11:57 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71280958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hij heeft er zelf voor gekozen om ons allemaal mede te delen dat hij een hoge poten brief heeft gestuurd naar geenstijl en dat hij ze neer gaat halen via de gerechtelijke macht als het hem dat uitkomt.

Vervolgens loopt hij ook al Fokkers te "bedreigen" die hem er van betichten de upskirtman te zijn
[..]
pi_71280980
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook echt logisch als de een in Winsum woont, in Groningen/Assen foto's maakt, en de ander in ZH woont en er, behalve een post op GS die vervolgens een eigen leven is gaan leiden, geen enkele reden om aan te nemen dat hij er iets mee te maken heeft....

Iets tot waarheid maken omdat het een paar keer geroepen wordt werkt natuurlijk niet
ksssst, je snapt het niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:14:12 #124
248844 Bowlingbal
pi_71281028
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
Uiteindelijk is hij geen haar beter dan al die klootzakjes zonder manieren op het wereldwijde web waar hij zich zo boven verheven voelt.
Boven verheven voelt? Er worden gegevens geplaatst die daar niet horen, hij zegt er wat -niet heel discreet door het ook hier te posten, maar dat is zijn keuze- van en dan is hij de aandachtshoer? Sorry? Heb ik wat gemist? Een algemene vergadering betreffende het complete verval van de waarden? Zijn daar nog notulen van?
- Donald Love
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:16:25 #125
248844 Bowlingbal
pi_71281114
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij heeft er zelf voor gekozen om ons allemaal mede te delen dat hij een hoge poten brief heeft gestuurd naar geenstijl en dat hij ze neer gaat halen via de gerechtelijke macht als het hem dat uitkomt.
Oh, en dat zou niet mogen? Hij moet een brief op de post doen terwijl hij onherkenbaar over straat in een lange jas en hoed loopt? En liefst ook nog anoniem?

Hij is niet degene geweest die persoonlijke gegevens laat staan op een website.

Het is ongetwijfeld niet de eerste keer dat GeenStijl of een andere weblog wat 'grappig' met persoonlijke gegevens omgaat. Misschien is het dan juist wel tactisch om het een keer openbaar te doen.
quote:
Vervolgens loopt hij ook al Fokkers te "bedreigen" die hem er van betichten de upskirtman te zijn
Hoewel dat verkeerd is, staat dat er natuurlijk volledig los van.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')