Ach, ze vallen Irak al binnen om geruchten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je beantwoord dus idd mn vraag al: alleen op speculaties op het internet worden er niet zo´n arrestaties verricht
Ik wil graag het meest gebruikersvriendelijke, dat zal het verschil zijn. Snelste van het snelste is alleen leuk bij games. Heb ik daar nou net consoles voorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik voel me niet genaaid ik heb nl geen mac
maar waarom voor de hardware meer betalen als het goed koper kan.
mac os linux windows what ever dat zijn gebruikers keuzes
als ik een bulk geld uit geef 700 800 1000 euro of meer
dan wil ik graag zo veel het snelste van het snelste hebben zo dat ik zeker weet dat mijn pc / laptop een aantal jaar mee gaat. aangezien je er barweinig aan kan upgraden.
en mac os draaid ook wel op mijn acertje hoor![]()
![]()
heb het al eens getest maar het is niet mijn ding sim-pel
dus dan ben je nu wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 2 min en dan zijn jullie weer van mij verlost (woei)
truequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze vallen Irak al binnen om geruchten.
In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij de rechter welteverstaan. De werkgever had hem dus beter op non-actief kunnen stellen gedurende het onderzoek en daarna eventueel alsnog tot ontslag kunnen overgaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij zou hem wel houden?
dan kan de politie hem net zo goed laten lopen, want het vonnis is er nog niet
Hij is het.. kom op
ze pakken niet zomaar iemand op hoor, 90% dat ie het is...
is het hem niet, dan vraag ik me af hoe ze bij hem uitkomen
denk maar aan mequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen lief zijn voor elkaar en tot de volgende x (ciao)
Rook/neuk zequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen lief zijn voor elkaar en tot de volgende x (ciao)
Haal ook meteen wat glijmiddel voor vanavondquote:
dus jij komt vanavond tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haal ook meteen wat glijmiddel voor vanavond
Juridisch gezien heb je ook hartstikke gelijk!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij de rechter welteverstaan. De werkgever had hem dus beter op non-actief kunnen stellen gedurende het onderzoek en daarna eventueel alsnog tot ontslag kunnen overgaan.
Al wat er nu is, is een conclusie van een stel pubers van GS. Wat als ze er toch naast blijken te zitten of ze een aantal toevalligheden zo uitleggen dat het lijkt alsof hij het is? Misschien hebben ze wel de verkeerde te pakken.
En dan ben je als werkgever de klos als je die persoon nu op staande voet ontslaat wegens een verdenking en hij blijkt onschuldig te zijn. Dan kan hij het ontslag aanvechten en kan het het bedrijf wel eens een hoop geld gaan kosten.
En de politie kan iemand ook maar voor een bepaalde tijd vasthouden. Daarna zal de rechter moeten beslissen of die persoon langer vast moet blijven. Belangrijk daarbij is hoe sluitend het bewijsmateriaal is. De politie kan ook niet alleen afgaan op de theorie van GS en de daarbijbehorende 'bewijzen'. Het is immers de vraag of dat bewijs wel rechtmatig verkregen is.
Maar goed, begrijp me niet verkeerd, want waar rook is, is ongetwijfeld ook vuur.
Maar vanuit juridisch oogpunt vind ik ontslag op staande voet in dit stadium echt nog een stap te ver.
Er liep misschien al een onderzoek naar de kontenfilmer en de actie van GS heeft de politie wellicht op een spoor gebracht. Wellicht hadden ze hem al in het vizier, misschien ook niet... maar als de politie het bewijs van GS interessant genoeg vindt, kan ik voorstellen dat ze toch eens met die gast gaan praten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juridisch gezien heb je ook hartstikke gelijk!!
en idd als iedereen tegen die gozer fout zit dan kan hij daar straks goed aan verdienen. Voor hem hoop ik dat iedereen het fout heeft
Ik gun iemand wel makkelijk verdiend geld, alleen jammer dat zn reputatie dan helemaal naar de klote is.
Maar ik denk ook niet dat politie ALLEEN op de speculaties van GS afgaan en hem daarom gearesteerd hebben.. als dat zo is, dan klopt er iets niet.. want dat zou dan idd niet mogen
Mja wat is bewijs? het is "In the eye of the beholder"
Tell me about Madoxxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar waarom loopt lamon dan wel nog rond?
wij hebben natuurlijk niet alle gegevens, maar zonder die jongen persoonlijk te kennen of te veroordelen denk ik wel dat de politie net als met Madoxx al langer wist wie ze moesten hebben, maar dit niet in de publiciteit kwam
maar goed.. speculaties speculaties...
en al zou ie onschuldig zijn, zn baan nu nog hebben, maar toch vastzitten wegens verhoor....
Als ie dan terug komt op zn werk, zal iedere vrouw uit zn buurt blijven
Hij vindt het nieuwe topic prachtig.quote:
Weet je hoe graag ik daar zou willen duiken? Als je het over dure vakanties hebtquote:
Maar als stinkendrijke pinguïn kun jij je dat wel veroorlovenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je hoe graag ik daar zou willen duiken? Als je het over dure vakanties hebt
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |