quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...alleen jammer altijd, van die grote finale.
*schilder* *schilder*.
"Okay...now...how about a nice big 'ole tree..right...HERE.
Hmmm isn't that just the most beautiful tree you've ever seen? But you know what?
He looks a bit lonely to me. Let's give him some friends"
Gevolg: een mooi schilderij wordt COMPLEET overgeschilderd door een berg naaldbomen
quote:
Ik ben ook een beetje bang van onweer sinds ik een aantal jaar geleden een bolbliksem in huis heb gehad....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Het onweert hier, en ik ben alleen thuis. Nu ben ik niet echt bang voor onweer, maar echt leuk kan ik het niet noemen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Het onweert hier, en ik ben alleen thuis. Nu ben ik niet echt bang voor onweer, maar echt leuk kan ik het niet noemen
Die is toch al aan het dood gaan? Zo'n genade schot is dan toch lief?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Als de bliksem hier inslaat en m'n pc stuk is ga ik echt gek worden![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is toch al aan het dood gaan? Zo'n genade schot is dan toch lief?
Je hebt gemist dat ik winamp gefikst hebquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is toch al aan het dood gaan? Zo'n genade schot is dan toch lief?
Een fotolijst? Of een Ikea cadeau cardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen naar een vriendin die is verhuisd en jarig is geweest. Ik ken haar al heel lang, maar zie haar niet vaak, dus hoe het huis eruit ziet weet ik niet zo goed. Haar smaak is ook nogal veranderd, maar ik wil natuurlijk wel een leuk cadeau voor haar kopen... Wie van jullie heeft een goeie tip voor me?
Irisbon of je koopt gewoon een fles wijn of bonbons ofzo....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een fotolijst? Of een Ikea cadeau card
Maar wat ga je dan nu doen om Anno weer aan de praat te krijgen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ik winamp gefikst heb
Heb trouwens met Anno geprobeerd om nog een online profiel te maken, maar dat failde dus ook. Ligt dan niet aan m'n profiel (dat scheelt een beetje)
Een foto van jou en haar uit vroegere tijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen naar een vriendin die is verhuisd en jarig is geweest. Ik ken haar al heel lang, maar zie haar niet vaak, dus hoe het huis eruit ziet weet ik niet zo goed. Haar smaak is ook nogal veranderd, maar ik wil natuurlijk wel een leuk cadeau voor haar kopen... Wie van jullie heeft een goeie tip voor me?
Vanavond bij Pitt even checken of het daar wel werkt en anders Ubisoft mailen via die supportpage van zequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan nu doen om Anno weer aan de praat te krijgen?
Ook een goeiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een foto van jou en haar uit vroegere tijden.
Of zo'n digitale fotolijst en daar zet je dan een paar oude foto's van jullie 2 al op!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wijn en bonbons hetzelfde, ik ken haar al 18 jaar, dan kom je niet met alleen dat aan
Fotolijst vind ik wel een goed idee, zat al te denken aan een grote wissellijst waar ze dan foto's van de verbouwing van het huis kunnen doen, maar dan moet er ook nog wel wat bij
Ok, dat is dan geregeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook een goeiestelt zij ook wel op prijs denk ik
ze heeft niet erg veel vriendinnen meer van vroeger
Oh crap, dat moet ik natuurlijk niet roepen in de SC.quote:
Voor housewarmings geef ik vaak dingen die nuttig zijn maar die ze niets als eerste kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Eddie Izzard is de koning/koningin/koning/eeehh van geweldige grappenquote:
De vorige keer (in hun vorige huis toen ze net samenwoonden) heb ik zo'n klein koekepannetje gekocht in de vorm van een hartje, om eitjes in te bakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor housewarmings geef ik vaak dingen die nuttig zijn maar die ze niets als eerste kopen.
Zoals daar zijn broodroosters, sapcentrifuges/sinaasappelpersen, knoflookpersen, dat soort dingen.
Veel "leuke" dingen zijn risicovol omdat je niet weet of het gaat staan bij de rest.
Ach, hij weet het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is de koning/koningin/koning/eeehh van geweldige grappen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, hij weet het zelf ook niet.
Jimmy Carr is ook geweldig, overigens. Maar wel een heel ander soort humor.
Leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor housewarmings geef ik vaak dingen die nuttig zijn maar die ze niets als eerste kopen.
Zoals daar zijn broodroosters, sapcentrifuges/sinaasappelpersen, knoflookpersen, dat soort dingen.
Veel "leuke" dingen zijn risicovol omdat je niet weet of het gaat staan bij de rest.
Iets catcher in the rye achtigs?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oppassen dat niemand gaat vragen wat mijn obsessie met knoflooppersen is
Wat is...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
knofloop, voor een pittige 4-daagse
quote:
Nopequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets catcher in the rye achtigs?
+1 doorzichtigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ligt er dus helemaal aan waar je het in gebruikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat je knoflook ABSOLUUT NIET mag persen![]()
Meestal snij ik het dus ook maar soms in een pers onontbeerlijk.quote:Snijden is daarentegen erg bon ton
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1 doorzichtig
Kom maar op met de stories
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens verafschuw ik culinair snobisme en bij veel van dat soort "not-done" dingen betreft het juist dat.
Cake or Deathquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren helemaal vergeten!!!![]()
B.ertha, mocht je dit nog lezen;![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren helemaal vergeten!!!![]()
B.ertha, mocht je dit nog lezen;![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik mis ze ook steeds.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat is fucked up
Ik mis ze steeds die verjaardagen
B., gefeliciteerd
Waar heeft Wiebel een hekel aan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Wiebel is wel zo lief om mij net een lege usb te geven, om mijn muziek op te zetten.
Iemand nog ideeen?
The Noisettesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Wiebel is wel zo lief om mij net een lege usb te geven, om mijn muziek op te zetten.
Iemand nog ideeen?
Waar wordt Wiebel ibbelig van?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Iemand nog ideeen?
Radiohead mag er nog wel bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
The Noisettes
Franz Ferdinand
Coldplay
Elbow
The Killers
KT Tunstall
Emiliana Torrini
Meer?
Finger Eleven....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
The Noisettes
Franz Ferdinand
Coldplay
Elbow
The Killers
KT Tunstall
Emiliana Torrini
Meer?
Je kon geen kleiner plaatje vinden?quote:
Jij moet The Clutch gaan luisteren.quote:
Het grappige aan de Chippendales is wel dat ze alleen voor vrouwen optreden maar 90 % van de groep homo is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ieieieieieieihhhh dat plaatje
Nu krijg ik vast nachtmerries
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het grappige aan de Chippendales is wel dat ze alleen voor vrouwen optreden maar 90 % van de groep homo is.
Ik meen dat gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?
Ik vind zulke spierbundels echt vréselijk, ik vind alleen die rechts geknield zit wel leuk om te zien
Die ene die staat aan de rechterkant is volgens mij wel een lekker hapjequote:
Zeepjes is een term uit de hasjhandel.... zo noemen ze blokken hasj..... MaJo Holleeder.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai in mijn pauze
het is echt superrustig in de winkeldoor de vakantie en de regen zijn er nauwelijks klanten
heb net wel een halve kilo zeep aan iemand verkocht
Oh dat is echt saai.... een winkel zonder klantenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai in mijn pauze
het is echt superrustig in de winkeldoor de vakantie en de regen zijn er nauwelijks klanten
heb net wel een halve kilo zeep aan iemand verkocht
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeepjes is een term uit de hasjhandel.... zo noemen ze blokken hasj..... MaJo Holleeder.....
Oeh, hadden jullie wel eens komkommerijs?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is echt saai.... een winkel zonder klanten
Ik kan me nog wel regenachtige zondagen herinneren waarop ik in de ijssalon stond.... met mn baas over de mensen buiten te roddelenEn dan ging ik maar weer de tafels en stoeltjes schoonmaken ofzo, want ijs was er toch niet te scheppen.
Of we gingen warme choco drinken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga me maar eens scheren denk ik, eerste keer sinds zondag
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, hadden jullie wel eens komkommerijs?
In Maassluis zit er ééntje die maakt steeds zelf een verrassingsijs waarvan je van tevoren de smaak niet weet. Die hebben een keer komkommerijs gehad. Helaas was ik te laat om het te proeven want het lijkt me heel lekker maar een maat van me die een pesthekel aan komkommer heeft, heeft 'm wel gehadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nee, dat heb ik ook nog nooit gehad
Talamini Enschede heeft wel het lekkerste yoghurtijs van het land![]()
En er zit hier in Groningen een ijssalon Toscane, en die verkoopt limoen-basilicumijs, en dat is ook heerlijk
Welke ijssalon verkoopt komkommerijs?
Ik ga nu ook douchen, daarna scherenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ook weer nodig maar geen zin en al gedouched
Nee want dat zou dom zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef AjaxFan2351 het volgende:
Hallo
ik heb wel eens na een erectie een brandend gevoel in mn penis, en ik moet dan
ook vaak naar de wc, ik heb weleens ergens gelezen dat dat een druiperd (SOA)
is, maar dat kan volgensmij bij mij het geval niet zijn, want ik heb nog nooit
sex etc gehad, wat kan het zijn en wat kan ik eraan doen?
ik ga tog cker niet naar de dokter
quote:
Oh ja dat zijn mensen die voor een topic een account aanmakenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Right
quote:
De binnenkant van die kapelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net het voordeel ontdekt van patriottistische italianen:
Pagina's vól met foto's van Padua![]()
![]()
![]()
Kan ik een groot deel van gebruiken om mn scriptie mee te illustreren
Deze pagina laat zien waarom ik Padua zo gezellig vond (de fotograaf kan sowieso erg mooie plaatjes maken vind ik, m.n. op pagina 5 of 6 staan heel mooie shots van Prato della Valle)
I know! Erg jammer dat je er maar een kwartier binnen magquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De binnenkant van die kapel(pag. 5)
Z'n exquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen leuke dingen teruggevonden waarvan je dacht dat je ze kwijt was?
Nee, nog niet, wel wat kleren die ik al een tijdje niet gezien hadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen leuke dingen teruggevonden waarvan je dacht dat je ze kwijt was?
Die lag nog in een hoekje van mn bed iddquote:
Gatver, niet het bed verschoond??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die lag nog in een hoekje van mn bed idd
Ik heb een 1-persoons laken op en 2-persoons bed nu, waardoor ik een deel van mn bed soms als opslagplaats gebruikquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die lag nog in een hoekje van mn bed idd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeee volgens mij is nu het mannenuurtje begonnen, ik ga maar weer aan mn scriptie![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeee volgens mij is nu het mannenuurtje begonnen, ik ga maar weer aan mn scriptie![]()
Mooi. Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Minstens zo mooi trouwens:
[ afbeelding ]
Op die kapel studeer ik af![]()
Ik studeer kunstgeschiedenis en doe een boekje open over deze kapelquote:
Handenwarmers?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Zo, buit is weer binnen. Wat ondergoed, een bh, handenwarmers(Want die laatste vind ik cool
) en sokken
Saaie buit
Gilmore avondquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
4 augustusGilmore Avond
Wat een tend is weten wij ook niet maar dat schijnt gefikst te gaan worden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handenwarmers?zoals beenwarmers maar dan om je polsen?
Pics
Ja eens nerds altijd nerds hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gilmore avond
Wat een tof plaatje trouwensdie tent op die monitor
Ik had niet verwacht dat we d'r op zouden komenquote:
Ooooh, ja die heb ik ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Als je knijpt in het zilverkleurige dingetje worden ze warm
Je kunt hier alweer lopen zonder te struikelenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
We doen wel eens rare dingen, maar zo gek zijn we niet hoorDie rommel moet ook worden opgeruimd
Leuk, ben benieuwd naar dat boekje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik studeer kunstgeschiedenis en doe een boekje open over deze kapel![]()
Ik bedoelde meer, welke kapel, waar staat ie, wikilinkje?quote:De opdracht voor de decoraties is gegeven door een vrouw, en in de veertiende eeuw was dat nogal bijzonder!
Ahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd naar dat boekje.
[..]
Ik bedoelde meer, welke kapel, waar staat ie, wikilinkje?
Een rode boxershort?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Whahahha, ik ben op de site van wehkamp aan het kijken naar een bh, moet je zien wat ze bij dit artikel aanraden
[ afbeelding ]!
Juistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en als het nou een meisjesboxershort was, maar neehoor, er zit een heuse pasvorm in
Is het al bijna kerst dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb deze sokken gekocht
[ afbeelding ]
Die grijze
Jaquote:
Wel met spandoek lopen zoeken?quote:
Buiten dat vermoed ik dat Wyccie er sowieso niet op gereageerd zou hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiteraard... (alleen zijn er om de een of andere vage reden geen foto's van)
Het is al rete lastig zoeken, zelfs als je weet hoe laat en waar. Beetje druk enzo
weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat vermoed ik dat Wyccie er sowieso niet op gereageerd zou hebben
Als je het luchtbed even leeg laat lopen met gemak?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, de bende is verhuisd. 2 sporttassen, 1 krat, 1 boodschappen tas, 2 kussens, 1 luchtbed, 1 pc, 1 monitor in doos.
Ben benieuwd hoe dit gaat passen in de auto
Hier was ik al bang voor...quote:
Laffer!! Cynix!!quote:
Ga kersen plukken!quote:
Makkelijk. En we hebben maar een klein ding.quote:
Prettige vakantiequote:
Veel plezierquote:
en wij nemen ws veel meer meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Makkelijk. En we hebben maar een klein ding.
Oja, vanmiddag waren we nog even in diezelfde winkel en een mevrouw kocht een shirtje met dezelfde opdruk.quote:
Ik loldequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En op de vraag: Wass sagen Sie? Is het antwoord niet: planken
Jaweeel doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, vanmiddag waren we nog even in diezelfde winkel en een mevrouw kocht een shirtje met dezelfde opdruk.![]()
Dat is zelfs mij te gek.
Altijd vragen naar de Altstad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En op de vraag: Wass sagen Sie? Is het antwoord niet: planken
Ik heb het overwogenquote:
Duitsland is óók gebombardeerdquote:
Ja het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen![]()
, maar ik vond het zonde van het geld.
![]()
Als het nu een shirtje van een tientje was geweest had ik het misschien nog wel gedaan.
kweenie, zelfs Wiebel neemt 3 paar schoenen en slippers mee.quote:
Ook een stuk of 5 pc's, 3 monitoren + pc shit?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
kweenie, zelfs Wiebel neemt 3 paar schoenen en slippers mee.
Truste Soempiequote:
Veel plezier!quote:
Is dat alleen voor jullie twee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een stuk of 5 pc's, 3 monitoren + pc shit?
Trusten
Net als Ausfahrtquote:
Er moeten 3 personen in de auto, en er zit sowieso 1 kast bij die niet van ons isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat alleen voor jullie twee?![]()
Jij wint.
En als ze het over Friedhof dan bedoelen ze niet de lokale patatzaak.quote:
Nee, dan was het wel patathof, want het is patat en geen frietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En als ze het over Friedhof dan bedoelen ze niet de lokale patatzaak.
Duitsland ligt naast Limboland, een stuk ervan tenminste.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan was het wel patathof, want het is patat en geen friet
Zoek een Friedhof op zou ik zeggen....quote:
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Duitsland ligt naast Limboland, een stuk ervan tenminste.....
En NL zou het niet missen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En NL zou het niet missen denk ik.
Kleine stap, ze is het toch al voor de helftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.
Maar dan is Tanjaa wel een Mof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.
Maar dan is Tanjaa wel een Mof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ach Tanjaa zou dan mooi dat laatste restje haat richting de Duitsers wegnemen. Ze zou een leuke ambassadrice zijn.
Ach als de zaken er zo voor staan dan kan Limbo beter bij NL blijven. Dat lot moet Tanjaa bespaard blijven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen optie. Ze kent de geheimen van Fok! Elimineren is dan helaas noodzakelijk.
Of deportatie naar [KAA]?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als de zaken er zo voor staan dan kan Limbo beter bij NL blijven. Dat lot moet Tanjaa bespaard blijven.
Je bent wel erg rigoreus.quote:
Command decisions moeten nou eenmaal genomen worden.quote:
Je bent een echte militair in hart en nieren... Yuri van Gelder haalde voor dit soort zaken zijn neus op....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Command decisions moeten nou eenmaal genomen worden.
Mooie BBQ.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nederlanders in Duitsland #6 - met BBQ-meet!
Die stond aan de andere kant van de lijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een echte militair in hart en nieren... Yuri van Gelder haalde voor dit soort zaken zijn neus op....
Kom nou. We hebben het over Duitsers.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Er wordt niemand gedeporteerd hierAKQ SC is voor iedereen ja!
Ja fikkie stoken kunnen die Nederlanders in Duitsland wel.... Marinus van der Lubbe bijv.quote:
Dat was nog eens een fikkie met gevolgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja fikkie stoken kunnen die Nederlanders in Duitsland wel.... Marinus van der Lubbe bijv.
Niet! We hebben het over Tanjaaquote:
Hij was dan ook een, op kosten van Defensie, sportende nukubu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een echte militair in hart en nieren... Yuri van Gelder haalde voor dit soort zaken zijn neus op....
Is goed schat. Als jij het zegt, dan mag het.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet! We hebben het over Tanjaadie is tof, dus die blijft
Mee eens!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet! We hebben het over Tanjaadie is tof, dus die blijft
Nu is hij uitsmijter bij de Skihut in Madurodam......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij was dan ook een, op kosten van Defensie, sportende nukubu.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed schat. Als jij het zegt, dan mag het.
Terwijl Marinus de beste intentie had....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was nog eens een fikkie met gevolgen.
Probeer het eens.quote:
Dat zei Volkert ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terwijl Marinus de beste intentie had....
Ik zal er eens over nadenkenquote:
Ik wacht rustig af.quote:
Ja ik zei ook niet dat het een sterk argument was van Marinus.....quote:
Ik vond het al verdacht stil rond de Jostiband......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nderen__.html?p=22,1
Waren die dan aan het toeren in NK?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht stil rond de Jostiband......
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht stil rond de Jostiband......
Misschien waren ze inderdaad uitgenodigd.... Kim Yong Ill schijnt fan te zijn van Hans Teeuwen....quote:
hebben ze in Europa 60 jaar geleden ook al eens gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nderen__.html?p=22,1
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben ze in Europa 60 jaar geleden ook al eens gedaan![]()
(misschien wel vaker, maar dat hebben ze dan goed geheim weten te houden)
KGB, Mossad/Shin Bet, CIA?NSA hebben enkele experimenten op kinderen gedaan in de 50/60's om van kinderen sleeper agents te maken....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben ze in Europa 60 jaar geleden ook al eens gedaan![]()
(misschien wel vaker, maar dat hebben ze dan goed geheim weten te houden)
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan was het wel patathof, want het is patat en geen friet
je bedoelt dus iedereen onder de rivieren? En dan, dan ga jij er wonen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat dus.
Alle frietzeggers moeten naar België verhuizen!
Dan kan hij ook friet zeggen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je bedoelt dus iedereen onder de rivieren? En dan, dan ga jij er wonen?
Fgit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kan hij ook friet zeggen....
Nu doe je net of dat een ziekte isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt vanzelf als je daar gaat wonen
Ik was vroeger ook een patat zegger
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu doe je net of dat een ziekte is
Ik ben weer even weg
Nee, ook iedereen boven de rivieren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je bedoelt dus iedereen onder de rivieren? En dan, dan ga jij er wonen?
Beide lekker, maar bier is zoveel meer dan pilsquote:
Ja maar wat zeg je? Biertje of Pilsje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Beide lekker, maar bier is zoveel meer dan pils
allebei.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je? Biertje of Pilsje?
Ik zit nu heerlijk aan het pils, bier is lekkerder maar moet je goed doserenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je? Biertje of Pilsje?
Oh ja jij bent van beneden en boven de rivieren......quote:
[ballenaccent on] Goud gele pret cilinder[/ballenaccent off]quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Pint vind ik trouwens een geweldig woord
Zeg kerelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[ballenaccent on] Goud gele pret cilinder[/ballenaccent off]
Ik vind dat woord ook niet jofel laatst stond ik in een tent met een paar vrienden kwamen er van die Jort Kelder types binnen die om goudgele pretcilinders vroegen. Dan smaakt de mijne ineens niet meer.....quote:
Iets met spa en in gezichten gooienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind dat woord ook niet jofel laatst stond ik in een tent met een paar vrienden kwamen er van die Jort Kelder types binnen die om goudgele pretcilinders vroegen. Dan smaakt de mijne ineens niet meer.....
Nee iets met deur en andere tent gezocht....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets met spa en in gezichten gooien
ook een optiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee iets met deur en andere tent gezocht....
De wijste oplossing. Was sowieso meer een tent voor die types. Terwijl ik meer een Irish Pub/hardrock cafe type ben...quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De wijste oplossing. Was sowieso meer een tent voor die types. Terwijl ik meer een Irish Pub/hardrock cafe type ben...
Helaas waren de dames in die ballentent wel van uitzonderlijke klasse.... dat was de reden dat we er heen gingen....quote:
En toch ga ik dan liever naar die toffe kroeg met minder vrouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas waren de dames in die ballentent wel van uitzonderlijke klasse.... dat was de reden dat we er heen gingen....
Er waren niet minder vrouwen maar die dames in die ballentent waren gewoon erg mooi. Maar de meiden in mijn stamtent zijn gewoon gezellig en leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toch ga ik dan liever naar die toffe kroeg met minder vrouwen
En daar heb je op de lange termijn meer aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er waren niet minder vrouwen maar die dames in die ballentent waren gewoon erg mooi. Maar de meiden in mijn stamtent zijn gewoon gezellig en leuk!
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar heb je op de lange termijn meer aan
Idd, maar goed, laat ik stoppen met praten over vrouwen, want ik ben toch veel te veeleisend en veel te moeilijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....
Bier en pils zijn 2 verschillende dingen.quote:
Deze heeft ook een goudgele pretcilinderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft ook een goudgele pretcilinder
[ afbeelding ]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier en pils zijn 2 verschillende dingen.
Pils is een bier, maar bier is geen pils.
Sorry, bierpurist
Ik gebruik ze dus allebei, alleen in een andere context.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?
Ik en mijn vriendenkring gebruiken ook meestal het woord bier. Omdat een van mijn maatjes slist en klinkt pils nogal raar uit zijn mond....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik ze dus allebei, alleen in een andere context.
Als ik een goed biercafe ben dan gebruik ik pils voor Dommelsch/Hertog Jan/Heineken etc.
Dan gebruik ik bier voor "belgische speciaalbieren"
In andere uitgaansgelegenheden en bijvoorbeeld festivals, dan zeg ik gewoon bier. Maar dat is omdat ze toch niets anders hebben.
Ik wil niks winnen. En twijfel er niet aan dat hij meer kennis heeft van bieren dan ik. Maar ik was gewoon benieuwd wie er het woord pils meestal gebruikt en wie het woord bier...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.![]()
Nem is onze bierkenner der aller eerste klasse.
Prima toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en mijn vriendenkring gebruiken ook meestal het woord bier. Omdat een van mijn maatjes slist en klinkt pils nogal raar uit zijn mond....
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil niks winnen. En twijfel er niet aan dat hij meer kennis heeft van bieren dan ik. Maar ik was gewoon benieuwd wie er het woord pils meestal gebruikt en wie het woord bier...
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.![]()
Nem is onze bierkenner der aller eerste klasse.
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima toch?
Je moet het ook niet al te serieus nemen.
Uiteindelijk is het maar bier
quote:
Niet teveel van nuttigen want dan ga je er teveel over pratenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!
Dus mannen tast toe!
[ afbeelding ]
Laat Andy even die andere kandidaat onder handen nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken
In september of december is er een proeverij van het ABT(http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/) en aangesloten kroegen mogen iemand afvaardigen voor een test. Een berg bieren proeven en aangeven welke het is.
De winnaar mag meedoen aan het brouwen van het ABT bier.
Ik heb mezelf opgeworpen voor mijn kroeg en er is nog één andere kandidaat. Dus daar moet ik eerst van winnen
Ik kan mijn eigen boontjes doppenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Andy even die andere kandidaat onder handen nemen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!
Dus mannen tast toe!
[ afbeelding ]
Niet te veel pilsen anders ga je pissen! als mijn maatje dat zegt.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet teveel van nuttigen want dan ga je er teveel over praten
Te waar. Soms ben ik net een chickquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet te veel pilsen anders ga je pissen! als mijn maatje dat zegt.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te waar. Soms ben ik net een chick
Je eigen biertjes ontdoppen bedoel je toch?quote:
Je plast zittend?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te waar. Soms ben ik net een chick
Nee..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je eigen biertjes ontdoppen bedoel je toch?
quote:
Ik ken het.... en elke keer is het weer alsof je een kraan openzet.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar soms wel heeeeel erg vaak.
Soms kun je een hele avond zonder te gaan, een andere keer houd je het een paar uur uit maar zodra je één keer geweest bent.....
Ciao C4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |