[ballenaccent on] Goud gele pret cilinder[/ballenaccent off]quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Pint vind ik trouwens een geweldig woord
Zeg kerelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[ballenaccent on] Goud gele pret cilinder[/ballenaccent off]
Ik vind dat woord ook niet jofel laatst stond ik in een tent met een paar vrienden kwamen er van die Jort Kelder types binnen die om goudgele pretcilinders vroegen. Dan smaakt de mijne ineens niet meer.....quote:
Iets met spa en in gezichten gooienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind dat woord ook niet jofel laatst stond ik in een tent met een paar vrienden kwamen er van die Jort Kelder types binnen die om goudgele pretcilinders vroegen. Dan smaakt de mijne ineens niet meer.....
Nee iets met deur en andere tent gezocht....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets met spa en in gezichten gooien
ook een optiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee iets met deur en andere tent gezocht....
De wijste oplossing. Was sowieso meer een tent voor die types. Terwijl ik meer een Irish Pub/hardrock cafe type ben...quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De wijste oplossing. Was sowieso meer een tent voor die types. Terwijl ik meer een Irish Pub/hardrock cafe type ben...
Helaas waren de dames in die ballentent wel van uitzonderlijke klasse.... dat was de reden dat we er heen gingen....quote:
En toch ga ik dan liever naar die toffe kroeg met minder vrouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas waren de dames in die ballentent wel van uitzonderlijke klasse.... dat was de reden dat we er heen gingen....
Er waren niet minder vrouwen maar die dames in die ballentent waren gewoon erg mooi. Maar de meiden in mijn stamtent zijn gewoon gezellig en leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toch ga ik dan liever naar die toffe kroeg met minder vrouwen
En daar heb je op de lange termijn meer aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er waren niet minder vrouwen maar die dames in die ballentent waren gewoon erg mooi. Maar de meiden in mijn stamtent zijn gewoon gezellig en leuk!
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar heb je op de lange termijn meer aan
Idd, maar goed, laat ik stoppen met praten over vrouwen, want ik ben toch veel te veeleisend en veel te moeilijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....
Bier en pils zijn 2 verschillende dingen.quote:
Deze heeft ook een goudgele pretcilinderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd. Als die meiden op kerels vallen die praten over goudgele pretcilinders dan vraag ik me af of we ooit leuke gespreksstof hebben....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze heeft ook een goudgele pretcilinder
[ afbeelding ]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier en pils zijn 2 verschillende dingen.
Pils is een bier, maar bier is geen pils.
Sorry, bierpurist
Ik gebruik ze dus allebei, alleen in een andere context.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas ontgaat de intentie van de vraag je. Ik bedoel te zeggen wat gebruik jij? Het woord bier of pils?
Ik en mijn vriendenkring gebruiken ook meestal het woord bier. Omdat een van mijn maatjes slist en klinkt pils nogal raar uit zijn mond....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik ze dus allebei, alleen in een andere context.
Als ik een goed biercafe ben dan gebruik ik pils voor Dommelsch/Hertog Jan/Heineken etc.
Dan gebruik ik bier voor "belgische speciaalbieren"
In andere uitgaansgelegenheden en bijvoorbeeld festivals, dan zeg ik gewoon bier. Maar dat is omdat ze toch niets anders hebben.
Ik wil niks winnen. En twijfel er niet aan dat hij meer kennis heeft van bieren dan ik. Maar ik was gewoon benieuwd wie er het woord pils meestal gebruikt en wie het woord bier...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.![]()
Nem is onze bierkenner der aller eerste klasse.
Prima toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en mijn vriendenkring gebruiken ook meestal het woord bier. Omdat een van mijn maatjes slist en klinkt pils nogal raar uit zijn mond....
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil niks winnen. En twijfel er niet aan dat hij meer kennis heeft van bieren dan ik. Maar ik was gewoon benieuwd wie er het woord pils meestal gebruikt en wie het woord bier...
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kun je nog stoppen. Dit ga je niet winnen.![]()
Nem is onze bierkenner der aller eerste klasse.
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima toch?
Je moet het ook niet al te serieus nemen.
Uiteindelijk is het maar bier
quote:
Niet teveel van nuttigen want dan ga je er teveel over pratenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!
Dus mannen tast toe!
[ afbeelding ]
Laat Andy even die andere kandidaat onder handen nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken
In september of december is er een proeverij van het ABT(http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/) en aangesloten kroegen mogen iemand afvaardigen voor een test. Een berg bieren proeven en aangeven welke het is.
De winnaar mag meedoen aan het brouwen van het ABT bier.
Ik heb mezelf opgeworpen voor mijn kroeg en er is nog één andere kandidaat. Dus daar moet ik eerst van winnen
Ik kan mijn eigen boontjes doppenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Andy even die andere kandidaat onder handen nemen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pils of bier je moet er niet te veel over praten maar veel van nuttigen!
Dus mannen tast toe!
[ afbeelding ]
Niet te veel pilsen anders ga je pissen! als mijn maatje dat zegt.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet teveel van nuttigen want dan ga je er teveel over praten
Te waar. Soms ben ik net een chickquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet te veel pilsen anders ga je pissen! als mijn maatje dat zegt.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te waar. Soms ben ik net een chick
Je eigen biertjes ontdoppen bedoel je toch?quote:
Je plast zittend?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te waar. Soms ben ik net een chick
Nee..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je eigen biertjes ontdoppen bedoel je toch?
quote:
Ik ken het.... en elke keer is het weer alsof je een kraan openzet.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar soms wel heeeeel erg vaak.
Soms kun je een hele avond zonder te gaan, een andere keer houd je het een paar uur uit maar zodra je één keer geweest bent.....
Ciao C4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |