abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 13:13:43 #1
177948 Daskaar
cake or death?
pi_70664716

Eddie is mijn allermeest favoriete komiek te aller tijden ooit!
In Nederland niet heel bekend volgens mij, maar als je m kent is dat waarschijnlijk van Ocean's 12 en 13 of Valkyrie, ook speelt ie de hoofdrol in de serie The Riches.

En hij begint in Oktober met een nieuwe show! Dit keer ga ik ervoor zorgen dat ik m zie, ookal moet ik ervoor naar Engeland vliegen!
Hij heeft zo'n vijf jaar geen show meer gedaan, dus wie weet hoe lang het duurt eer hij weer op het podium staat.

Hier een paar hoogtepunten uit zijn shows:

zondag 5 juli 2009 @ 13:16:18 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70664793
...is een baas.

Laat er maar snel een DVdtje van die show komen dan.
Ik ga naar huis.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 13:20:51 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_70664914
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.

Een van de leukste shows was dat die ik ooit live heb gezien.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 5 juli 2009 @ 13:31:34 #4
177948 Daskaar
cake or death?
pi_70665207
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.

haha, dit is zo grappig.
ik was net aan t zoeken naar een topic op fok over Eddie en de enige die ik vond was degene die ik begonnen was onder een alias van 8 jaar terug, maar die was gesloten ondertussen.

maar de eerste of tweede reaktie die erin stond was van jou en toen zei je hetzelfde.

dus we vallen allebei in de herhaling!

maar wat relaxed dat ze de tickets weg gaven! Je zal wel met weinig vertrouwen het theater binnen zijn gegaan, ik bedoel het biedt weinig hoop als een show zo slecht verkoopt dat de tickets weg gegeven worden..
Vond het publiek het leuk? Konden ze m een beetje volgen, hij praat niet altijd even duidelijk en door zn improvisaties dwaalt ie nog wel es af..
pi_70665395
Ik ben ook fan .
Heb al z'n shows inmiddels al een aantal keer gezien en blijf lachen. Mijn favorieten zijn:

Ik zit er samen met een vriend ook over te denken om naar een show in de UK te gaan. En dan nog een paar daagjes London ofzo.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 13:39:50 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_70665433
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef Daskaar het volgende:

[..]

haha, dit is zo grappig.
ik was net aan t zoeken naar een topic op fok over Eddie en de enige die ik vond was degene die ik begonnen was onder een alias van 8 jaar terug, maar die was gesloten ondertussen.

maar de eerste of tweede reaktie die erin stond was van jou en toen zei je hetzelfde.

dus we vallen allebei in de herhaling!

maar wat relaxed dat ze de tickets weg gaven! Je zal wel met weinig vertrouwen het theater binnen zijn gegaan, ik bedoel het biedt weinig hoop als een show zo slecht verkoopt dat de tickets weg gegeven worden..
Vond het publiek het leuk? Konden ze m een beetje volgen, hij praat niet altijd even duidelijk en door zn improvisaties dwaalt ie nog wel es af..
Hehe, mja, dat was ook het leukste wat ik over 'm te vertellen had. Ik kende 'm toen al een tijdje omdat ik 'm een aantal keer bij Have I Got News For You had gezien. Ik had er dan ook veel zin in. Ik voelde me wel een beetje gegeneerd dat ze zo weinig mensen hadden weten te trekken, maar uiteindelijk liep de (kleine) zaal toch nog redelijk vol.

Het publiek vond het echt geweldig. Er was veel improvisatie en hij praat inderdaad af en toe wat onduidelijk. Het leek dan of-ie zichzelf aan het vermaken was met z'n hersenspinsels. Het niveau lag in ieder geval een stuk hoger dan wat we in Nederland gewend zijn en het was een bijzondere ervaring.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_70815816
Wat ik tot nu toe van hem heb gezien is echt geweldig. Ik zou ook wel eens naar een show van hem willen.

"Come over here in your ships. We are naked shaggable women. Sail your ships over here and we are shagging each other at the moment. We've got very good parking for ships and just fucking get over here!"

pi_71303965
Een paar weken geleden had ik eindelijk z'n dvd-box binnen en ik ben er zo blij mee Ik had hem vorig jaar al ontdekt, maar de levering van de box viel uit. Na een jaar (!) maar geannuleerd en bij een andere winkel was hij binnen een week binnen Gelukkig maar, want 8100 km in een auto dan wel je wel wat vermaak hebben (drie cd's vol met audio-geripte cabaret: Finkers, Gervais, Eddie uiteraard, Goedemondt, Hicks, en Jimmy Carr - die op een hele andere, niet zo subtiele manier ook briljant is).

Eddie is echt briljant - en bovendien zo makkelijk om leuk te vinden. IVM vakantie ben ik nog niet verder gekomen dan halverwege Dress to Kill, maar Definite Article heb ik al vele malen gezien en gehoord en daarin is hij echt een held
Een vriend en ik hadden de hele tijd de zin om bij een supermarkt in Scandinavië binnen te lopen en te zeggen: "Hello, we're murderers... err, Twix please."

Die hele show hebben we verder lopen quoten Het is ook te veel om op te noemen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:44:52 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_71304013
Izzard is geweldig ja
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_71306248
CAKE OR DEATH?

Eddie izard is koning!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:40:52 #11
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73022992
ik krijg net een mail van zn site dat ie twee optredens geeft in amsterdam!!!
aaaaaahahhhhhhhhrrrrggg!!
en dat terwijl ik de hoop op had gegeven dak m kon bekijken deze toernee.
echt geweldig!!
nu nog iemand omkopen om met me mee te gaan
pi_73023203
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef Daskaar het volgende:
ik krijg net een mail van zn site dat ie twee optredens geeft in amsterdam!!!
aaaaaahahhhhhhhhrrrrggg!!
en dat terwijl ik de hoop op had gegeven dak m kon bekijken deze toernee.
echt geweldig!!
nu nog iemand omkopen om met me mee te gaan
OMG, is daar meer info over? DWZ, zijn er nog kaartjes?
pi_73023476
Kaartverkoop is nog niet begonnen als ik de site mag geloven.

Moet ik bij zijn!
pi_73023519
Ik zag het op z'n twitter. Binnenkort begint het, volgens de site van de HMH. Ik hoop er iig een aantal te kunnen bemachtigen, want een aantal vrienden zien het ook wel zitten .
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:58:59 #15
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_73023769
Ik vind 't ook wel een leuke cabaretier.
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:00:06 #16
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73023820
Evil Giraffe.

Geweldig.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73024834
Donderdag begint de voorverkoop inderdaad. Ik ga zeker een poging wagen, Amsterdam is een stuk goedkoper dan London
pi_73024898
Haha inderdaad.
pi_73097572
Ik heb tickets voor vrijdag 13 november
Twee vrienden gaan mee, de rest kon die dag niet of vond het te duur (hoewel ze niet zo bekend zijn met de materie). Persoonlijk vind ik 42 euro nog meevallen
pi_73097726
Ik heb ze ook, maar dan voor zaterdag .

Idd een paar mensen vonden het ook te duur, maar m'n zusje en twee vrienden van me wilden sowieso gaan. Wij hadden ook al met z'n vieren ooit het plan om hem te gaan zien in de UK en er dan een weekendje London achteraan te doen ofzo. Dan valt 42 euro nog wel mee .

Alleen de HMH, hoe zit het daar met theatershows? Zetten ze dan stoelen neer?
pi_73098020
Ja, ik had dat ook al bedacht om te doen. Snelle berekening leerde mij dat het zo'n 300 euro zou kosten op z'n minst
Ik heb geen idee hoe ze dat met stoelen doen; ik ben nog nooit in de HMH geweest. Maar ik mag aannemen van wel, want 2x50 minuten staan wordt het zelfs met cabaret denk ik ook niet veel gezelliger op.
pi_73098091
Ik ben er ook nog nooit geweest. Maar lijkt me idd wel fijn als er stoelen zijn. Is ook een stuk beter te zien dan .
pi_73098335
Hij is leuk ja!

Deze vind ik een van de leukste:

''What is it Sebastian, I'm arranging matches''
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:29:37 #24
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73098392
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:

Grappig, in Engeland kost een show van hem zo 60 pond

En verder, zie m'n sig.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73098407
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij is leuk ja!

Deze vind ik een van de leukste:

''What is it Sebastian, I'm arranging matches''
Ha, da's ook mijn favoriet, die heb ik zelfs nog in 1 van m'n lessen gebruikt, kinderen vonden het schitterend .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')