haha, dit is zo grappig.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.
Een van de leukste shows was dat die ik ooit live heb gezien.
Hehe, mja, dat was ook het leukste wat ik over 'm te vertellen had.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:31 schreef Daskaar het volgende:
[..]
haha, dit is zo grappig.
ik was net aan t zoeken naar een topic op fok over Eddie en de enige die ik vond was degene die ik begonnen was onder een alias van 8 jaar terug, maar die was gesloten ondertussen.
maar de eerste of tweede reaktie die erin stond was van jou en toen zei je hetzelfde.
dus we vallen allebei in de herhaling!
maar wat relaxed dat ze de tickets weg gaven! Je zal wel met weinig vertrouwen het theater binnen zijn gegaan, ik bedoel het biedt weinig hoop als een show zo slecht verkoopt dat de tickets weg gegeven worden..
Vond het publiek het leuk? Konden ze m een beetje volgen, hij praat niet altijd even duidelijk en door zn improvisaties dwaalt ie nog wel es af..
OMG, is daar meer info over? DWZ, zijn er nog kaartjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef Daskaar het volgende:
ik krijg net een mail van zn site dat ie twee optredens geeft in amsterdam!!!
aaaaaahahhhhhhhhrrrrggg!!
en dat terwijl ik de hoop op had gegeven dak m kon bekijken deze toernee.
echt geweldig!!
nu nog iemand omkopen om met me mee te gaan
Grappig, in Engeland kost een show van hem zo 60 pondquote:Op zondag 5 juli 2009 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb ooit gratis een show van 'm gezien in Tilburg. In Nederland is-ie niet zo bekend en ze konden de kaarten niet kwijt, dus ze gaven ze weg.
Een van de leukste shows was dat die ik ooit live heb gezien.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij is leuk ja!
Deze vind ik een van de leukste:
''What is it Sebastian, I'm arranging matches''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |