Z'n exquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen leuke dingen teruggevonden waarvan je dacht dat je ze kwijt was?
Nee, nog niet, wel wat kleren die ik al een tijdje niet gezien hadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nog geen leuke dingen teruggevonden waarvan je dacht dat je ze kwijt was?
Die lag nog in een hoekje van mn bed iddquote:
Gatver, niet het bed verschoond??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die lag nog in een hoekje van mn bed idd
Ik heb een 1-persoons laken op en 2-persoons bed nu, waardoor ik een deel van mn bed soms als opslagplaats gebruikquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die lag nog in een hoekje van mn bed idd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeee volgens mij is nu het mannenuurtje begonnen, ik ga maar weer aan mn scriptie![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeee volgens mij is nu het mannenuurtje begonnen, ik ga maar weer aan mn scriptie![]()
Mooi. Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Minstens zo mooi trouwens:
[ afbeelding ]
Op die kapel studeer ik af![]()
Ik studeer kunstgeschiedenis en doe een boekje open over deze kapelquote:
Handenwarmers?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Zo, buit is weer binnen. Wat ondergoed, een bh, handenwarmers(Want die laatste vind ik cool
) en sokken
Saaie buit
Gilmore avondquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
4 augustusGilmore Avond
Wat een tend is weten wij ook niet maar dat schijnt gefikst te gaan worden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handenwarmers?zoals beenwarmers maar dan om je polsen?
Pics
Ja eens nerds altijd nerds hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gilmore avond
Wat een tof plaatje trouwensdie tent op die monitor
Ik had niet verwacht dat we d'r op zouden komenquote:
Ooooh, ja die heb ik ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Als je knijpt in het zilverkleurige dingetje worden ze warm
Je kunt hier alweer lopen zonder te struikelenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
We doen wel eens rare dingen, maar zo gek zijn we niet hoorDie rommel moet ook worden opgeruimd
Leuk, ben benieuwd naar dat boekje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik studeer kunstgeschiedenis en doe een boekje open over deze kapel![]()
Ik bedoelde meer, welke kapel, waar staat ie, wikilinkje?quote:De opdracht voor de decoraties is gegeven door een vrouw, en in de veertiende eeuw was dat nogal bijzonder!
Ahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd naar dat boekje.
[..]
Ik bedoelde meer, welke kapel, waar staat ie, wikilinkje?
Een rode boxershort?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Whahahha, ik ben op de site van wehkamp aan het kijken naar een bh, moet je zien wat ze bij dit artikel aanraden
[ afbeelding ]!
Juistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en als het nou een meisjesboxershort was, maar neehoor, er zit een heuse pasvorm in
Is het al bijna kerst dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb deze sokken gekocht
[ afbeelding ]
Die grijze
Jaquote:
Wel met spandoek lopen zoeken?quote:
Buiten dat vermoed ik dat Wyccie er sowieso niet op gereageerd zou hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiteraard... (alleen zijn er om de een of andere vage reden geen foto's van)
Het is al rete lastig zoeken, zelfs als je weet hoe laat en waar. Beetje druk enzo
weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat vermoed ik dat Wyccie er sowieso niet op gereageerd zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |