Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren helemaal vergeten!!!![]()
B.ertha, mocht je dit nog lezen;![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik mis ze ook steeds.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat is fucked up
Ik mis ze steeds die verjaardagen
B., gefeliciteerd
Waar heeft Wiebel een hekel aan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Wiebel is wel zo lief om mij net een lege usb te geven, om mijn muziek op te zetten.
Iemand nog ideeen?
The Noisettesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Wiebel is wel zo lief om mij net een lege usb te geven, om mijn muziek op te zetten.
Iemand nog ideeen?
Waar wordt Wiebel ibbelig van?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
Die TT.![]()
Iemand nog ideeen?
Radiohead mag er nog wel bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
The Noisettes
Franz Ferdinand
Coldplay
Elbow
The Killers
KT Tunstall
Emiliana Torrini
Meer?
Finger Eleven....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
The Noisettes
Franz Ferdinand
Coldplay
Elbow
The Killers
KT Tunstall
Emiliana Torrini
Meer?
Je kon geen kleiner plaatje vinden?quote:
Jij moet The Clutch gaan luisteren.quote:
Het grappige aan de Chippendales is wel dat ze alleen voor vrouwen optreden maar 90 % van de groep homo is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ieieieieieieihhhh dat plaatje
Nu krijg ik vast nachtmerries
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het grappige aan de Chippendales is wel dat ze alleen voor vrouwen optreden maar 90 % van de groep homo is.
Ik meen dat gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?
Ik vind zulke spierbundels echt vréselijk, ik vind alleen die rechts geknield zit wel leuk om te zien
Die ene die staat aan de rechterkant is volgens mij wel een lekker hapjequote:
Zeepjes is een term uit de hasjhandel.... zo noemen ze blokken hasj..... MaJo Holleeder.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai in mijn pauze
het is echt superrustig in de winkeldoor de vakantie en de regen zijn er nauwelijks klanten
heb net wel een halve kilo zeep aan iemand verkocht
Oh dat is echt saai.... een winkel zonder klantenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai in mijn pauze
het is echt superrustig in de winkeldoor de vakantie en de regen zijn er nauwelijks klanten
heb net wel een halve kilo zeep aan iemand verkocht
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeepjes is een term uit de hasjhandel.... zo noemen ze blokken hasj..... MaJo Holleeder.....
Oeh, hadden jullie wel eens komkommerijs?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is echt saai.... een winkel zonder klanten
Ik kan me nog wel regenachtige zondagen herinneren waarop ik in de ijssalon stond.... met mn baas over de mensen buiten te roddelenEn dan ging ik maar weer de tafels en stoeltjes schoonmaken ofzo, want ijs was er toch niet te scheppen.
Of we gingen warme choco drinken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga me maar eens scheren denk ik, eerste keer sinds zondag
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, hadden jullie wel eens komkommerijs?
In Maassluis zit er ééntje die maakt steeds zelf een verrassingsijs waarvan je van tevoren de smaak niet weet. Die hebben een keer komkommerijs gehad. Helaas was ik te laat om het te proeven want het lijkt me heel lekker maar een maat van me die een pesthekel aan komkommer heeft, heeft 'm wel gehadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nee, dat heb ik ook nog nooit gehad
Talamini Enschede heeft wel het lekkerste yoghurtijs van het land![]()
En er zit hier in Groningen een ijssalon Toscane, en die verkoopt limoen-basilicumijs, en dat is ook heerlijk
Welke ijssalon verkoopt komkommerijs?
Ik ga nu ook douchen, daarna scherenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ook weer nodig maar geen zin en al gedouched
Nee want dat zou dom zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef AjaxFan2351 het volgende:
Hallo
ik heb wel eens na een erectie een brandend gevoel in mn penis, en ik moet dan
ook vaak naar de wc, ik heb weleens ergens gelezen dat dat een druiperd (SOA)
is, maar dat kan volgensmij bij mij het geval niet zijn, want ik heb nog nooit
sex etc gehad, wat kan het zijn en wat kan ik eraan doen?
ik ga tog cker niet naar de dokter
quote:
Oh ja dat zijn mensen die voor een topic een account aanmakenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Right
quote:
De binnenkant van die kapelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net het voordeel ontdekt van patriottistische italianen:
Pagina's vól met foto's van Padua![]()
![]()
![]()
Kan ik een groot deel van gebruiken om mn scriptie mee te illustreren
Deze pagina laat zien waarom ik Padua zo gezellig vond (de fotograaf kan sowieso erg mooie plaatjes maken vind ik, m.n. op pagina 5 of 6 staan heel mooie shots van Prato della Valle)
I know! Erg jammer dat je er maar een kwartier binnen magquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De binnenkant van die kapel(pag. 5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |