Als je het luchtbed even leeg laat lopen met gemak?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Zo, de bende is verhuisd. 2 sporttassen, 1 krat, 1 boodschappen tas, 2 kussens, 1 luchtbed, 1 pc, 1 monitor in doos.
Ben benieuwd hoe dit gaat passen in de auto
Hier was ik al bang voor...quote:
Laffer!! Cynix!!quote:
Ga kersen plukken!quote:
Makkelijk. En we hebben maar een klein ding.quote:
Prettige vakantiequote:
Veel plezierquote:
en wij nemen ws veel meer meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Makkelijk. En we hebben maar een klein ding.
Oja, vanmiddag waren we nog even in diezelfde winkel en een mevrouw kocht een shirtje met dezelfde opdruk.quote:
Ik loldequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En op de vraag: Wass sagen Sie? Is het antwoord niet: planken
Jaweeel doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, vanmiddag waren we nog even in diezelfde winkel en een mevrouw kocht een shirtje met dezelfde opdruk.![]()
Dat is zelfs mij te gek.
Altijd vragen naar de Altstad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En op de vraag: Wass sagen Sie? Is het antwoord niet: planken
Ik heb het overwogenquote:
Duitsland is óók gebombardeerdquote:
Ja het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen![]()
, maar ik vond het zonde van het geld.
![]()
Als het nu een shirtje van een tientje was geweest had ik het misschien nog wel gedaan.
kweenie, zelfs Wiebel neemt 3 paar schoenen en slippers mee.quote:
Ook een stuk of 5 pc's, 3 monitoren + pc shit?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
kweenie, zelfs Wiebel neemt 3 paar schoenen en slippers mee.
Truste Soempiequote:
Veel plezier!quote:
Is dat alleen voor jullie twee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een stuk of 5 pc's, 3 monitoren + pc shit?
Trusten
Net als Ausfahrtquote:
Er moeten 3 personen in de auto, en er zit sowieso 1 kast bij die niet van ons isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat alleen voor jullie twee?![]()
Jij wint.
En als ze het over Friedhof dan bedoelen ze niet de lokale patatzaak.quote:
Nee, dan was het wel patathof, want het is patat en geen frietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En als ze het over Friedhof dan bedoelen ze niet de lokale patatzaak.
Duitsland ligt naast Limboland, een stuk ervan tenminste.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan was het wel patathof, want het is patat en geen friet
Zoek een Friedhof op zou ik zeggen....quote:
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Duitsland ligt naast Limboland, een stuk ervan tenminste.....
En NL zou het niet missen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Duits bedrijf heeft een aantal jaren toch een landkaart uitgegeven waar Limburg voor het gemak al bij Duistland was gevoegd?
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En NL zou het niet missen denk ik.
Kleine stap, ze is het toch al voor de helftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.
Maar dan is Tanjaa wel een Mof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een groter vakantie gevoel als je er naar toe gaat.
Maar dan is Tanjaa wel een Mof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ach Tanjaa zou dan mooi dat laatste restje haat richting de Duitsers wegnemen. Ze zou een leuke ambassadrice zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |