kan die opmerking niet vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef existenz het volgende:
Ik ben het met die symptoombestrijding post eens.. En gezien de belachelijke achterlijke reacties daarop, doe ik niet mee. Ik doneer wel rechtstreeks geld dan, ipv van een gat dempen door een nieuwe gat te graven.
kun je die post misschien linken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef existenz het volgende:
Ik ben het met die symptoombestrijding post eens.. En gezien de belachelijke achterlijke reacties daarop, doe ik niet mee. Ik doneer wel rechtstreeks geld dan, ipv van een gat dempen door een nieuwe gat te graven.
volgens mij idd nog maar 2 of 3 hahaquote:
koninging?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef oompaloompa het volgende:
Wij Styliste, koninging der Tilburgse landen ^_^
Ik ben slechts een onderdaan zonder educatiequote:
dat hoeft nu ook weer niet haha,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef styliste het volgende:
eh 4 inmiddels... en anders vraag je toch om een TT wijziging?
Asielactie 2009 nu al enorm succes! de posts van cresto69quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kun je die post misschien linken?
Nee johquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef styliste het volgende:
eh 4 inmiddels... en anders vraag je toch om een TT wijziging?
breakdance is voor watjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Guard het volgende:
LOL gisteren voor het eerst in jaren weer eens in een attractie gestapt (breakdance) en vandaag een paar mooie blauwe plekken als souvenir (en als echt souvenir een pluche beest uit de grijpertjes)
jah die zijn natuurlijk ook al aan het lopen hahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef hetzusjevan het volgende:
. Zo weer werken.. maar de vierdaagse komt door het dorp heen waar ik werk, dus dat wordt nog wat om bij m'n werk te komen
.
Dan ben ik maar een watje, vond het wel lachenquote:
Tot wanneer is de kermis? Ik denk het niet eerlijk gezegd, moet deze week de hele week nog werken en vrijdagaaf komen vriendinnen uit Rotterdam/Limburg over om de laatste avond/nacht van de zomerfeesten/vierdaagse te vieren.. En die zaterdag moet ik weer werken tot 18.00 uur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die zijn natuurlijk ook al aan het lopen haha
ging je nog naar tilburg ?
ding op de stadhuisplein willemsplein. Naast de muis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een watje, vond het wel lachen
nee, tot zondagquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tot wanneer is de kermis? Ik denk het niet eerlijk gezegd, moet deze week de hele week nog werken en vrijdagaaf komen vriendinnen uit Rotterdam/Limburg over om de laatste avond/nacht van de zomerfeesten/vierdaagse te vieren.. En die zaterdag moet ik weer werken tot 18.00 uur.
Zie net dat de kermis die dag voor het laatst geopend is tot 23.00 uur.. heeft dus geen nut meer. Volgend jaar misschien (als het niet tegelijk valt met de zomerfeesten).
Oké, zondag ook nog? Hm.. Zal eens kijken of ik dan nog even ga kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, tot zondagzondag is tot 23:00 open
Die kant van de kermis ben ik nog niet geweestquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ding op de stadhuisplein willemsplein. Naast de muis.
dat ding is pas voor bazen
Zaterdag is de kermis tot 4.20 open, dus tijd zatquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tot wanneer is de kermis? Ik denk het niet eerlijk gezegd, moet deze week de hele week nog werken en vrijdagaaf komen vriendinnen uit Rotterdam/Limburg over om de laatste avond/nacht van de zomerfeesten/vierdaagse te vieren.. En die zaterdag moet ik weer werken tot 18.00 uur.
Zie net dat de kermis die dag voor het laatst geopend is tot 23.00 uur.. heeft dus geen nut meer. Volgend jaar misschien (als het niet tegelijk valt met de zomerfeesten).
Ja, maar de dag ervoor wordt het waarschijnlijk erg vroeg, dus ik denk niet dat ik zaterdag de puf ervoor heb. Zo'n bikkel ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Zaterdag is de kermis tot 4.20 open, dus tijd zat
jah zondag tot 23:00 zaterdag tot 4:20quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oké, zondag ook nog? Hm.. Zal eens kijken of ik dan nog even ga kijken.
In Nijmegen? Of ook hier in Tilburg?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar de dag ervoor wordt het waarschijnlijk erg vroeg, dus ik denk niet dat ik zaterdag de puf ervoor heb. Zo'n bikkel ben ik nou ook weer niet![]()
.
Krijgen wel de hele dag regen vrijdag. Mweh.
Die euroscoop vind ik ronduit tegenvallen, gewoon een grote loods. Stoelen zijn prima, mooie grote doeken, dat is allemaal best in orde, maar als je zo ver van het centrum zit, verwacht ik iets meer. Een leuke aankleding is dan het minste.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:37 schreef nuldertien.net het volgende:
Gisteren naar Must See geweest. Naar HP, vond er geen reet aan maar wat me ook opviel is dat het niet eens vol zat. We hebben ook echt té veel bioscopen in Tilburg. Met die Euroscoop heb je al één hele grote...
De wc alleen al is iig de moeite waar. (de vrouwen wc in ieder geval dan)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Die euroscoop vind ik ronduit tegenvallen, gewoon een grote loods. Stoelen zijn prima, mooie grote doeken, dat is allemaal best in orde, maar als je zo ver van het centrum zit, verwacht ik iets meer. Een leuke aankleding is dan het minste.
Must see ben ik overigens nog nooit geweest.
Hehehe daar kan ik maar beter niet naar binnen lopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De wc alleen al is iig de moeite waar. (de vrouwen wc in ieder geval dan)
Zo speciaal is ie ook weer niet hoor ^_^quote:
ik sluit me even bij jou aan hahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoi!
Heb even een vraagje aan de Ziggo gebruikers hier... Is die snelheid een beetje constant en volgens verwachting? Want kreeg aanbod om over te stappen, maar vroegah was het zo dat als er 3 man in de straat iets downloadde de snelheid echt naar beneden klapte en je niets meer had... Wil weten (uit ervaring) of dat veranderd is.
Sinds wij Ziggo hebben is ons internet tergend traag...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoi!
Heb even een vraagje aan de Ziggo gebruikers hier... Is die snelheid een beetje constant en volgens verwachting? Want kreeg aanbod om over te stappen, maar vroegah was het zo dat als er 3 man in de straat iets downloadde de snelheid echt naar beneden klapte en je niets meer had... Wil weten (uit ervaring) of dat veranderd is.
Bij ons viel dat wel meequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoi!
Jaaa de Must See wcquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De wc alleen al is iig de moeite waar. (de vrouwen wc in ieder geval dan)
klinkt als mijn schemaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga vandaag keertje niet, morgen denk ik ook niet.
Vrijdag, zaterdag zondag maar weer\
jah 5 dagen kermis vergt toch wel energie hahaquote:
Ja, dat is leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jaaa de Must See wc! Ben er helemaal weg van haha, zit altijd tegen iedereen hier (Nijmegen e.o.) te vertellen over die vloer
. Goudglitters, lekker over the top
.
Wij zitten al 5 jaar bij Ziggo, nooit problemen mee gehad. Snelheid is net verhoogd, zitten nu op 2,5MB/s en dat halen wij in ieder geval altijd. Verder heeft de connectie in 5 jaar tijd pas 2 keer gefaald, maar dat was wegens werkzaamheden, voor de rest geen centje pijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoi!
brabant party op de kermisquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:03 schreef existenz het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om vanavond te gaan doen? Geen kermis of film
Ich gehe Urlaub machen in Kärnten (Österreich).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:13 schreef Guard het volgende:
Lekker! Waar ga je naar toe?
geen last vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Waarom vliegen er de hele tijd vliegtuigen heel laag over?
Klinkt goed beetje frisse berglucht happen! Ga je sportief doen daar? Wandelen, fietsen, klimmen oid?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ich gehe Urlaub machen in Kärnten (Österreich).
Ik hoor ze wel, maar heb niet gekeken, klinkt de meeste tijd als AWACS, zal wel weer flink wat bedrijvigheid zijn op gilze-rijenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Waarom vliegen er de hele tijd vliegtuigen heel laag over?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Klinkt goed beetje frisse berglucht happen! Ga je sportief doen daar? Wandelen, fietsen, klimmen oid?
klinkt inderdaad als leuke ondernemming en zwaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef toma het volgende:
[..]Mountainbiken, wielrennen en wandelen. Ons doel is om de Grossglockner te gaan beklimmen met de racefiets maar dat is een flinke uitdaging.
Vet!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef toma het volgende:
[..]Mountainbiken, wielrennen en wandelen. Ons doel is om de Grossglockner te gaan beklimmen met de racefiets maar dat is een flinke uitdaging.
Genieten van de zonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef styliste het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa!! VAKANTIE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe eindelijk...
als goed is zondagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genieten van de zon(als die weer een keer langskomt
) !
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
Crazy! Je gaat niet kei hard over straat roepen als je ons ziet hè?
Hopelijk ben je droog aan gekomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Guard het volgende:
flinke, maar korte buien nu. Wil nu eigenlijk richting centrum fietsen maar een zo'n bui en ik ben een verzopen katje...
Even wachten tot ze over gedreven zijn.
Ik moest me jas uit me auto halen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Guard het volgende:
flinke, maar korte buien nu. Wil nu eigenlijk richting centrum fietsen maar een zo'n bui en ik ben een verzopen katje...
Even wachten tot ze over gedreven zijn.
doe ik nooit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
Crazy! Je gaat niet kei hard over straat roepen als je ons ziet hè?
Bah. Da's kut.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik nooit.
en welke godver imberciel achterlijke klere josti heeft mijn fiets meegenomen !!!!!!!
fiets gejat
vanavond om 8 uur?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mensen uit Tilburg en omgeving! Flashmob Michael Jackson in de voorbereiding! Doe mee! Check dit: http://bit.ly/LiHcO
gaat gebeuren rond acht uur op hoek Piusplein en Heuvelring!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mensen uit Tilburg en omgeving! Flashmob Michael Jackson in de voorbereiding! Doe mee! Check dit: http://bit.ly/LiHcO
gaat gebeuren rond acht uur op hoek Piusplein en Heuvelring!
The buzz gaat rond... en als je op de eerste link klikt dan zie je het ook aangekondigd op tilburg.comquote:
Haha grappig, ik ga wel ff kijken denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
The buzz gaat rond... en als je op de eerste link klikt dan zie je het ook aangekondigd op tilburg.com
[ afbeelding ]
Op de hoek bij de 3 gezusters dus..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=heuvelring+tilburg&sll=52.64705,5.162019&sspn=1.543098,4.938354&ie=UTF8&ll=51.556162,5.091184&spn=0.000772,0.002411&z=19&iwloc=A
en dat is hier dus!
nee, want dat is hoek paleisring heuvelring!quote:
overal als het goed is...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:30 schreef Tripless het volgende:
Zo. Mijn Tilburgse Kermis dit jaar zit er helaas weer op. Vind het nu wel mooi geweest na zeven dagen. Volgend jaar wellicht de volle tien dagen, dat zien we dan wel weer. De kermisnacht leek me wel nog leuk, maar goed: je kan niet alles hebben. Overigens vraag ik me af of dan overal André Rieu te horen is of alleen in de attracties? Stadhuisstraat met André Rieu lijkt me op zijn zachts gezegd niet zo gezellig namelijk...
quote:Op zondag 26 juli 2009 04:21 schreef Crazy-M het volgende:
geen 1 andre rieu nummer gehoord haha
Inderdaad, was het wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is het nog wat geworden met de flashmob?
ah, ik dacht dat die nog niet online stondquote:
Ziet er wel cool uit, opzich leuk gedaanquote:Op zondag 26 juli 2009 12:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat die nog niet online stond
kwart over 8, voor de new york new york op het piuspleinquote:Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
ziet e r inderdaad wel apart uit jah. Maar niks van mee gekregen.
hoe laat enzo was dat ?
toen liep ik net naar de besterd dus hahaquote:Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kwart over 8, voor de new york new york op het piusplein
quote:
Moet je eens zoeken op flashmobs waarbij ze massaal freezen, ook best coolquote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat gaaf die flashmob! Heb ook even die van Stockholm gekeken, vet hoor!
Serieusquote:Op zondag 26 juli 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb hem helaas gemist, maar zat rond uurtje of 9 bij een vriendin van me op haar balkon bij de kop van jut te kijken en daar werd toen een of andere tokkie familie geïnterviewd, die gast moest toen op de kop van jut meppen, die kreeg dat ding geen meter omhoog, maar die kerel van kop van jut aan het touwtje trekken en net alsof ie de prijs won. kreeg ie een prijs nog even praten en daarna moest ie die prijzen weer teruggeven![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Denk dat de middenstand ook wel blij is als hij weer weg is. Want zo'n kermis moet haast wel slecht zijn voor alle kroegen... Die zijn nu praktisch onbereikbaar geworden per fiets/brommer/auto...
Nu moest ik te voet naar de kroeg... De horror!
Ziet er goed uit...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:49 schreef PierreTT het volgende:
ik ook niet maar heb ook alleen op het terras gezetenquote:Op zondag 26 juli 2009 04:21 schreef Crazy-M het volgende:
geen 1 andre rieu nummer gehoord haha
ik ook tot 4.30. Was erg lang geleden. Ben gister heel de dag (of nou ja, halve was pas om 12 uur wakker) brak geweest....quote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb ook alleen op het terras gezeten
Wel pas na 4.30 weg dus ik heb de kermisnacht uitgemaakt
Over 200 jaar weer![]()
kroegen zaten elke avond bomvolquote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Denk dat de middenstand ook wel blij is als hij weer weg is. Want zo'n kermis moet haast wel slecht zijn voor alle kroegen... Die zijn nu praktisch onbereikbaar geworden per fiets/brommer/auto...
Nu moest ik te voet naar de kroeg... De horror!
Veul plezierquote:Op maandag 27 juli 2009 08:32 schreef Messenga het volgende:
Mess gaat voor 11 dagen naar Pisa:) tot dan:P
mwah heb nog wel wat andere verhalen gehoordquote:Op maandag 27 juli 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kroegen zaten elke avond bomvol
dus denk niet dat die te klagen hadden haha
Ja dat vergunningenverhaal... vergunningen voor tenten die anders geen (terras)vergunning hebben zoals Constance en Midi werd niet echt met open armen ontvangen door de overige horecatenten in de omgeving, niet gek eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mwah heb nog wel wat andere verhalen gehoorder is toch veel gezeik geweest met de gemeente over vergunningen enzo
ook was er veel en veel meer horeca van de kermis zelf wat ook omzet bij de kroegen zelf heeft weggehaald
Inderdaad dat soort dingen gaat toch verkeerd zitten... Net zoals het kermis terras wat is neergezet voor Talk/Havana/Karel... Dat is eigenlijk het terras stuk van die tenten, moesten ze opgeven voor de kermis en dan staat er dan opeens een kermiskroeg met een terras... Beetje krom...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat vergunningenverhaal... vergunningen voor tenten die anders geen (terras)vergunning hebben zoals Constance en Midi werd niet echt met open armen ontvangen door de overige horecatenten in de omgeving, niet gek eigenlijk.
Ik heb de meeste tijd doorgebracht op het terras op de korte heuvel en daar was het, zeker in de weekenden (en op maandag ook wel natuurlijk) altijd wel druk, dus daar hebben ze niet te klagen gehad...
Maar ja geklaagd wordt er uiteindelijk toch...
quote:TILBURG - In Tilburg is de giftigste spin ter wereld opgedoken. Het dier bleek in een doos bananen te zitten en werd bij toeval ontdekt. De spin was hoogzwanger en verwachtte ieder moment tientallen jongen..
Het Tilburgse dierenpark De Oliemeulen kreeg een alarmerend telefoontje, waarna medewerkers het beest direct hebben opgevangen. Deze zwarte weduwe komt vermoedelijk uit Bolivia.
Dozen met bananen worden altijd grondig gereinigd en behandeld met een middel dat ongedierte bestrijdt. Deze spin overleefde wonder boven wonder de giftige behandeling, meldt Omroep Brabant.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Van harte!
Alleen in Tilburg:
[..]
[ afbeelding ]
IK HAAT SPINNEN!
Wat bij de friettent daar?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb meestal terras op de besterd gezetendie is net iets goedkoper dan de gemiddelde kroeg
neequote:
inderdaad, recht op die hoekquote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef Guard het volgende:
oh naast de slijter, op het Besterdplein...
Geen idee wie je bedoeld..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef PierreTT het volgende:
Kid, hoe is het eigenlijk met Jan-Els, of Els-Jan, of Harry-Sonja, hoe heet ze ook alweer?
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
even hier het nieuws van vandaag.
bedrijf besluit door te gaan in oude vorm. Dus support op afstand en geen verdere ontwikkelingen tijdelijk. Hierdoor kunnen we blijven bestaan enzo
* Crazy-M is voor komend jaar zeker van baan
heb het een keer bij Hertz gedaan, 80¤ en 100km erbij, was zo een met een laadklep enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik moet voor zaterdag een busje hebben om te verhuizen naar de opslag. Iemand suggesties waar ik dat een beetje betaalbaar kan doen?
weet je toevallig nog welke dat was bij hertz?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb het een keer bij Hertz gedaan, 80¤ en 100km erbij, was zo een met een laadklep enzo
craps werkt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:16 schreef styliste het volgende:
[..]
weet je toevallig nog welke dat was bij hertz?
quote:Full-Size, Bestelwagen, Handgeschakeld, 2- of 4-wiel-aandrijving, brandstof niet gespecificeerd, zonder airco - Mercedes 515 Box Lift of vergelijkbaar
# 2 Volwassenen
# Handgeschakeld, 2- of 4-wiel-aandrijving
Boels verhuurt ook busjes e.d., zou ik ook even bellen om te kijken wat het kost.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik moet voor zaterdag een busje hebben om te verhuizen naar de opslag. Iemand suggesties waar ik dat een beetje betaalbaar kan doen?
* Guard mompelt iets over kiespijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:09 schreef aardappel het volgende:
Woehoe, terug uit Italië! Hebben jullie me een beetje gemist
Europcar was bij mij 76e...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
Ach prulleke tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef nuldertien.net het volgende:
Jezus.. Ik bezorg sinds paar dagen de krant dus... Had ik maar nooit daaraan begonnen. Verschrikkelijk om elke morgen om half 6 eruit te moeten, en daarna kom ik ook nooit meer in slaap. Nu helemaal een verkracht ritme.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard mompelt iets over kiespijn![]()
Welkom terug aardappel
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het leuke was dat daar ook kermis wasEn de Italiaanse paupers zijn nog erger dan de Nederlandse
Die zijn nog net ff wat meer mafiaquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het leuke was dat daar ook kermis wasEn de Italiaanse paupers zijn nog erger dan de Nederlandse
Dat kloptquote:
quote:
Vriend amberalert?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik ook
hebben wij dezelfde vrienden in onze gsm ?
idd, dit is smsalert van de politiequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Vriend amberalert?
Oh nee wacht dat gaat alleen over kinderen... toch?
eh, als jij de politie te vriend hou wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik ook
hebben wij dezelfde vrienden in onze gsm ?
Dat is toch personeelsfeest van alle kroegen/zaken? Die schijnt inderdaad erg leuk te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)
Zuipersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.
In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We should not be moved!
Had even eerder gezegd, wij hebben nog voor 4 dagen Chinees overquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:57 schreef Tripless het volgende:
[..]
In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?KroegmedewerkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
ja wel apart... dan heb je je lol helemaal gehad met de race in maleisie dit jaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumacher toch terug in Formule 1
Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik. (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo
en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd
.).
Kun je je vriend niet dumpen en dat wij samen wat beginnen. Mijn vriendin gaat zelfs liever de was doen dan dat ze mee kijktquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumacher toch terug in Formule 1
Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik. (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo
en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd
.).
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef existenz het volgende:
[..] Mijn vriendin gaat zelfs liever de was doen dan dat ze mee kijkt![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!
Denk jij dat die mijn was doetquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!
wie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
En toen was Richard Jansen overleden.
Heeft nog lang volgehouden
was een tilburgse zanger, 24 jaar oud.quote:
Aha, ken hem totaal niet, heb het verhaal even opgezocht en dat is stiekem toch wel een beetje zielig jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een tilburgse zanger, 24 jaar oud.
was al geruime tijd opgegeven (langdurige ziektebed enzo)
is idd niet bekend geworden enzo. zijn grootste optreden (tevens ook echt een mooie) was tijdens mega piratenfestival in tilburg, was tevens zijn laatste optreden voor de fans (was zelfs toen al dat hij eigenlijk elk moment kon overlijden)
zoals gezegd, lang volgehoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, ken hem totaal niet, heb het verhaal even opgezocht en dat is stiekem toch wel een beetje zielig ja
ik morgen nog 1 dagje werken en dan ook 2 weken !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Vakantie!!
(twee weekjes maar, maar toch)
Lekker!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik morgen nog 1 dagje werken en dan ook 2 weken !!!
jij nog leuke dingen gepland in de vakantie of niet ?quote:
We gaan (lief en ik) een dag of 10 met de tent naar de Ardennenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij nog leuke dingen gepland in de vakantie of niet ?
vrienden en ik zien wel wat er op ons pad komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan (lief en ik) een dag of 10 met de tent naar de Ardennen
Maar eerst duimen voor lekker weer....
Jij nog plannen?
Vooral de indeling op de heuvel is niet goed bevallen. Volgende keer beter? Laten we het hopen.quote:30 jul 2009 | ToNL/Tilburg: gemeente blundert op kermis
TrotsopNederland/Tilburg is van mening dat de gemeente op diverse punten heeft geblunderd met betrekking tot de Tilburgse Kermis.
Terras Heuvel
Zoals in eerder persbericht aangekondigd heeft de herindeling van de Heuvel grote gevolgen gehad voor de kermis op dit plein. Deze gevolgen blijken extra zuur te zijn voor de lokale horecaondernemers. Eerst hebben zij geruime tijd omzet moeten missen in verband met de herindeling. Tijdens de kermis, het moment dat zij de opgelopen schade zouden kunnen inhalen, moeten zij hun terrassen verkleinen ten gunste van een Rotterdamse horeca-exploitant. Kermiswethouder Möller heeft hier aantoonbaar gefaald.
Geluidsoverlast
Dit jaar is er door de gemeente streng en rechtvaardig gecontroleerd op het maximale geluidsniveau van 85 decibel. Dit niveau is uitermate acceptabel voor binnenstadbewoners. De controles hebben plaats gevonden bij zowel de lokale horeca- ondernemers als de kermisexploitanten. Helaas word deze regeling niet toegepast bij gemeenteactiviteiten zoals de opening van de roze maandag en de opening en afsluiting van de kermis. Dit omdat gemeenteactiviteiten niet binnen de kermisverordeningen vallen. Klachten van binnenstadbewoners worden om deze reden niet in behandeling genomen. De gemeente meet dus met twee maten. Kermiswethouder Möller heeft ook op dit punt aantoonbaar gefaald.
Sluitingstijden
De tweede zaterdag van de kermis heeft de eerste kermisnacht plaats gevonden. De kermis mocht open blijven tot 4:20 (200 minuten extra omdat Tilburg 200 jaar stadsrechten heeft). TrotsopNederland Tilburg vind dit een ludieke en zeer geslaagde actie die voor herhaling vatbaar is. Echter, TrotsopNederland Tilburg hekelt het beleid ten opzichte van de horeca-ondernemers. Deze diende naast hun extra exorbitante precariorechten ook nog eens EUR 50,- extra te betalen om 20 minuten langer op te mogen zijn. TrotsopNederland Tilburg vind deze maatregel kinderachtig en niet te handhaven. Daarom stellen zij voor de volgende kermisnacht tot 4:00 te laten duren en zonder extra bijdrage van de ondernemers.
Veiligheid
Vlak voor de aanvang van de kermis maakte de gemeente bekend dat de "Korte" Heuvel, het Pieter Vreedeplein (het toekomstige Burgemeester Vreemanplein) en de Stadhuisstraat afgesloten diende te kunnen worden indien dit uit veiligheidsoverwegingen noodzakelijk zou zijn. Hiermee draagt de politiek politietaken over aan de lokale ondernemers. TrotsopNederland Tilburg vraagt zich af in hoeverre dit wenselijk en noodzakelijk is. Vooral gezien de gemeente een attractie plaatst die de doorgang en mogelijke vluchtweg naar de Korte Heuvel drastisch verkleind. Hiermee is de openbare veiligheid in het geding op het moment van calamiteiten. Ook hier heeft kermiswethouder Möller aantoonbaar gefaald. TrotsopNederland Tilburg hoopt volgend jaar de nieuwe en wel capabele kermiswethouder te mogen leveren. Zij hebben hiervoor inmiddels een geschikte kandidaat geselecteerd.
pff wat een zeur mensen daarquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef Tripless het volgende:
Persbericht van ToN/Tilburg:
[..]
Vooral de indeling op de heuvel is niet goed bevallen. Volgende keer beter? Laten we het hopen.
Moeten we dan stil vuurwerk afsteken ?quote:Geluidsoverlast
Dit jaar is er door de gemeente streng en rechtvaardig gecontroleerd op het maximale geluidsniveau van 85 decibel. Dit niveau is uitermate acceptabel voor binnenstadbewoners. De controles hebben plaats gevonden bij zowel de lokale horeca- ondernemers als de kermisexploitanten. Helaas word deze regeling niet toegepast bij gemeenteactiviteiten zoals de opening van de roze maandag en de opening en afsluiting van de kermis. Dit omdat gemeenteactiviteiten niet binnen de kermisverordeningen vallen. Klachten van binnenstadbewoners worden om deze reden niet in behandeling genomen. De gemeente meet dus met twee maten. Kermiswethouder Möller heeft ook op dit punt aantoonbaar gefaald.
ehm, dit is juist goed bevallen. de attractie staat ver genoeg va nde korte heuvel voor een goede ontvluchtingsroute.quote:Veiligheid
Vlak voor de aanvang van de kermis maakte de gemeente bekend dat de "Korte" Heuvel, het Pieter Vreedeplein (het toekomstige Burgemeester Vreemanplein) en de Stadhuisstraat afgesloten diende te kunnen worden indien dit uit veiligheidsoverwegingen noodzakelijk zou zijn. Hiermee draagt de politiek politietaken over aan de lokale ondernemers. TrotsopNederland Tilburg vraagt zich af in hoeverre dit wenselijk en noodzakelijk is. Vooral gezien de gemeente een attractie plaatst die de doorgang en mogelijke vluchtweg naar de Korte Heuvel drastisch verkleind. Hiermee is de openbare veiligheid in het geding op het moment van calamiteiten. Ook hier heeft kermiswethouder Möller aantoonbaar gefaald. TrotsopNederland Tilburg hoopt volgend jaar de nieuwe en wel capabele kermiswethouder te mogen leveren. Zij hebben hiervoor inmiddels een geschikte kandidaat geselecteerd.
haha,quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Guard het volgende:
Valt in de categorie makkelijk scoren. Beetje mierenneuken in de marge, en maar even helemaal voorbijgaan aan het feit dat het een heel geslaagde kermisweek is geweest. Ook al kun je het succes natuurlijk niet 100% toeschrijven aan de gemeente (weer is belangrijke factor, alsmede ook de inspanningen van de ondernemers (zowel lokaal als de kermismensen) vind ik wel dat ze het doen overkomen dat de gemeente het tot een groot fiasco heeft laten komen, wat absoluut niet waar is.
En dan ook nog doodleuk verkondigen dat ton/tilburg het wel beter zal doen, met een "hiervoor een geschikte kandidaat die al geselecteerd is"... wow, wij mogen niet weten wie het dan allemaal zoveel beter gaat doen? Of hoe ze dat gaan doen?
Dat hele ton/Tilburg heeft niet eens een zetel in de raad, dus in dit geval zitten de beste stuurlui niet eens in de oppositie maar staan ze op straat
Ga je ook Tikken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef VoreG het volgende:
Én ik heb me ingeschreven voor mn nieuwe studie. Recht en Management.
3e studie, 5e jaars student. Moet lukken toch.
Hoe bedoel je? Dat je in de TIK-week ook gewoon heel de week op stap kan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:28 schreef existenz het volgende:
Je hoeft niet te studeren om te tikken.
Nee hoor, ken toevallig wat van die ondernemers aan de Heuvel en die hebben dus meer dan een jaar gezeik voor de deur gehad. Veel gedoe en tot Tilburg 200 geen omzet kunnen halen en heel slecht bereikbaar (lees over een plankje door de modder naar de voordeur) en dan inderdaad tijdens de kans om wat omzet te halen gaan ze daar een andere ondernemer neer zetten. Best heel krom. Ook bizar dat bijvoorbeeld in het rijtje Lamme, Kok enzo die ook dat gezeik gehad hebben opeens het Midi een gigantisch terras mag neerzetten zelfs nog voor dat stuk van die rare Chinees en daar dus ook (gesubsidieerde) omzet kan maken.quote:
Lees nou eens goed wat er staat. Klopt precies hoor. Gemeente hoeft geen rekening te houden met dit soort dingen terwijl een ondernemer al een waarschuwing/boete kan krijgen als de deur te lang open gaat en er teveel muziek kan ontsnappen.quote:Moeten we dan stil vuurwerk afsteken ?
kom op zeg, maar net paar minuten nog geen uur ofzo.
opening roze maandag is overdag dus geen geluidsoverlast (pas na 22:00), zelfde geldt voor opening kermis, dus hier faalt ton/tilburg
Hoe kan jij nou zeggen dat de ontsnappingsroutes goed waren? Er is geen calamiteit geweest, er is geen oefening geweest. Dus vind het knap dat jij kan zeggen dat het goed bevallen is.quote:[..]
ehm, dit is juist goed bevallen. de attractie staat ver genoeg va nde korte heuvel voor een goede ontvluchtingsroute.
Dus ook hier faalt ton/tilburg
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee hoor, ken toevallig wat van die ondernemers aan de Heuvel en die hebben dus meer dan een jaar gezeik voor de deur gehad. Veel gedoe en tot Tilburg 200 geen omzet kunnen halen en heel slecht bereikbaar (lees over een plankje door de modder naar de voordeur) en dan inderdaad tijdens de kans om wat omzet te halen gaan ze daar een andere ondernemer neer zetten. Best heel krom. Ook bizar dat bijvoorbeeld in het rijtje Lamme, Kok enzo die ook dat gezeik gehad hebben opeens het Midi een gigantisch terras mag neerzetten zelfs nog voor dat stuk van die rare Chinees en daar dus ook (gesubsidieerde) omzet kan maken.
Ik ken mensen bij de brandweerquote:[..]
Lees nou eens goed wat er staat. Klopt precies hoor. Gemeente hoeft geen rekening te houden met dit soort dingen terwijl een ondernemer al een waarschuwing/boete kan krijgen als de deur te lang open gaat en er teveel muziek kan ontsnappen.
[..]
Hoe kan jij nou zeggen dat de ontsnappingsroutes goed waren? Er is geen calamiteit geweest, er is geen oefening geweest. Dus vind het knap dat jij kan zeggen dat het goed bevallen is.
Daar gelaten dat TON inderdaad goedkoop probeert te scoren vertellen ze wel wat er rond gaat onder de ondernemers (dit komt ook doordat als ik denk wie TON Tilburg gaat leiden zelf ook een ondernemer is) er is veel gemor geweest en geloof mij dat deze kermis voor sommige niet zo succesvol was als gehoopt/verwacht.
Volgens mij staat er letterlijk:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
over de heuvel hebben ze gelijk .... lezen
over sommige dingen lopen ze idd te zeurenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Volgens mij staat er letterlijk:
Wat een zeur mensen daar...
Klinkt niet dat je zegt ze hebben gelijk...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over sommige dingen lopen ze idd te zeuren
maar zoals je ziet geef ik ze over de stadhuis en die kermis nacht gelijk
waarom daar nu weer ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]maakt verder ook niet uit hoor
!
Volgend jaar gaan ze klagen bij het Piusplein... Alleen weet ik wel dat de ondernemers daar meer inspraak hebben!
Omdat ze het daar gaan open gooien en verbouwen! Komt ook nieuwe indeling voor het Piusplein, zal iig tot carnaval gaan duren, dus met een beetje winter loopt dat uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom daar nu weer ?
ok, daar is het gigantisch druk maar jah, is niet veel aa nte doen ..
jah maar puisplein heeft toch al opengelegen ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Omdat ze het daar gaan open gooien en verbouwen! Komt ook nieuwe indeling voor het Piusplein, zal iig tot carnaval gaan duren, dus met een beetje winter loopt dat uit
Net het plein echt voor de kroegen gaat veranderd worden! En ja dat gaat inderdaad zo... Hoeft de stad ook niets te boeien is voor kosten van de aannemer, die heeft niet op tijd opgeleverd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar puisplein heeft toch al opengelegen ?
boeit tilburg niks: is het niet klaar met de kermis?
asfalt erin, gaatje is dicht
en na de kermis breken ze het weer open haha
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o3033n21466.html
Kun je checken hoeveel geregistreerde mexicaanse-griep gevallen er zijn in Nederland.
arm zoontjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)burgse-bioscoop.html
Wie was het !!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)burgse-bioscoop.html
Wie was het !!!
Ik zou dn eerder gaan liggen bij de Bergsche Maas (Waalwijk, Waspik, Sprang die kant op), dan kun je de Biesbosch in tuffen, hier kun je eigenlijk alleen maar het Wilhelmina kanaal af tuffen en dan ergens naar toe, liggeld moet je rekenen op ongeveer 50-100 per maand (in een haven), onderhoud zo gek als je het zelf wilt, kosten verder verzekeringen, ieder jaar almanak, kaarten, brandstofquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
mensen een vraagje, heeft er iemand ervaring met het hebben van een bootje in (de omgeving van) Tilburg?
Ik ben er over aan het denken om een klein bootje met een motortje te kopen om een beetje lekker op het water rond te tuffen tijdens de wat warmere maanden, maar heb geen idee waar je ligplaatsen en iets van winterstalling hebt hier in de buurt.
Andere tips en aandachtspunten over aanschaf, onderhoud en gebruik van een klein bootje ook welkom
kost bakken met geld, je kunt beter een paar keer een bootje huren...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
mensen een vraagje, heeft er iemand ervaring met het hebben van een bootje in (de omgeving van) Tilburg?
Ik ben er over aan het denken om een klein bootje met een motortje te kopen om een beetje lekker op het water rond te tuffen tijdens de wat warmere maanden, maar heb geen idee waar je ligplaatsen en iets van winterstalling hebt hier in de buurt.
Andere tips en aandachtspunten over aanschaf, onderhoud en gebruik van een klein bootje ook welkom
Dat lijkt me niet zo heel handig, aangezien je daarvan de resten blijft zien toch? Ook zal een vlag er niet echt goed uitzien danquote:
Een vlag kan toch ook gewoon met van dat poster-gum-spul.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo heel handig, aangezien je daarvan de resten blijft zien toch? Ook zal een vlag er niet echt goed uitzien dan
Ook als duc tape het niet hield?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een vlag kan toch ook gewoon met van dat poster-gum-spul.
Lijkt me raar dat ductape dat niet houdt?! Heb je wel genoeg gebruikt, of alleen aan de punten?quote:
Zelfs over de hele lengtequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ductape dat niet houdt?! Heb je wel genoeg gebruikt, of alleen aan de punten?
Ik heb geen boorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat je toch moet boren, zeker voor een nummerbord. Dat is toch niet zo erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |