Kun je je vriend niet dumpen en dat wij samen wat beginnen. Mijn vriendin gaat zelfs liever de was doen dan dat ze mee kijktquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumacher toch terug in Formule 1
Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik. (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo
en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd
.).
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef existenz het volgende:
[..] Mijn vriendin gaat zelfs liever de was doen dan dat ze mee kijkt![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!
Denk jij dat die mijn was doetquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal! Geen gezeur aan je kop en ondertussen heb je schone kleren!
wie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
En toen was Richard Jansen overleden.
Heeft nog lang volgehouden
was een tilburgse zanger, 24 jaar oud.quote:
Aha, ken hem totaal niet, heb het verhaal even opgezocht en dat is stiekem toch wel een beetje zielig jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een tilburgse zanger, 24 jaar oud.
was al geruime tijd opgegeven (langdurige ziektebed enzo)
is idd niet bekend geworden enzo. zijn grootste optreden (tevens ook echt een mooie) was tijdens mega piratenfestival in tilburg, was tevens zijn laatste optreden voor de fans (was zelfs toen al dat hij eigenlijk elk moment kon overlijden)
zoals gezegd, lang volgehoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, ken hem totaal niet, heb het verhaal even opgezocht en dat is stiekem toch wel een beetje zielig ja
ik morgen nog 1 dagje werken en dan ook 2 weken !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Vakantie!!
(twee weekjes maar, maar toch)
Lekker!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik morgen nog 1 dagje werken en dan ook 2 weken !!!
jij nog leuke dingen gepland in de vakantie of niet ?quote:
We gaan (lief en ik) een dag of 10 met de tent naar de Ardennenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij nog leuke dingen gepland in de vakantie of niet ?
vrienden en ik zien wel wat er op ons pad komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan (lief en ik) een dag of 10 met de tent naar de Ardennen
Maar eerst duimen voor lekker weer....
Jij nog plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |