heb het een keer bij Hertz gedaan, 80¤ en 100km erbij, was zo een met een laadklep enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik moet voor zaterdag een busje hebben om te verhuizen naar de opslag. Iemand suggesties waar ik dat een beetje betaalbaar kan doen?
weet je toevallig nog welke dat was bij hertz?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb het een keer bij Hertz gedaan, 80¤ en 100km erbij, was zo een met een laadklep enzo
craps werkt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:16 schreef styliste het volgende:
[..]
weet je toevallig nog welke dat was bij hertz?
quote:Full-Size, Bestelwagen, Handgeschakeld, 2- of 4-wiel-aandrijving, brandstof niet gespecificeerd, zonder airco - Mercedes 515 Box Lift of vergelijkbaar
# 2 Volwassenen
# Handgeschakeld, 2- of 4-wiel-aandrijving
Boels verhuurt ook busjes e.d., zou ik ook even bellen om te kijken wat het kost.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
ik moet voor zaterdag een busje hebben om te verhuizen naar de opslag. Iemand suggesties waar ik dat een beetje betaalbaar kan doen?
* Guard mompelt iets over kiespijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:09 schreef aardappel het volgende:
Woehoe, terug uit Italië! Hebben jullie me een beetje gemist
Europcar was bij mij 76e...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
Ach prulleke tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef nuldertien.net het volgende:
Jezus.. Ik bezorg sinds paar dagen de krant dus... Had ik maar nooit daaraan begonnen. Verschrikkelijk om elke morgen om half 6 eruit te moeten, en daarna kom ik ook nooit meer in slaap. Nu helemaal een verkracht ritme.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard mompelt iets over kiespijn![]()
Welkom terug aardappel
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het leuke was dat daar ook kermis wasEn de Italiaanse paupers zijn nog erger dan de Nederlandse
Die zijn nog net ff wat meer mafiaquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het leuke was dat daar ook kermis wasEn de Italiaanse paupers zijn nog erger dan de Nederlandse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |