abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71431643
Tilburg west STRAATROOF met wapen.
Ter hoogte van Westermarkt, 2 gemaskerde mannen, gevlucht in gestolen auto: 27-XG-NV
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_71431756
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef styliste het volgende:
bij de abn pinautomaat
Dat klopt
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_71431894
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef styliste het volgende:
ik heb net een smsje gehad. vandaar
ik ook
hebben wij dezelfde vrienden in onze gsm ?
Ik luister NL-Talig
pi_71432061
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik ook
Vriend amberalert?
Oh nee wacht dat gaat alleen over kinderen... toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71432946
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Vriend amberalert?
Oh nee wacht dat gaat alleen over kinderen... toch?
idd, dit is smsalert van de politie
Ik luister NL-Talig
pi_71433853
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik ook
eh, als jij de politie te vriend hou wel ja
pi_71434045
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
pi_71434132
Zo, ovenschotel staat in de oven.. ik hoop dat ie gelukt is want ik heb weer lopen kutten met de doseringen .
pi_71434236
Moet nog boodschappen gaan doen, kip uit de oven lijkt me een prima idee vandaag
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71435242
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
Dat is toch personeelsfeest van alle kroegen/zaken? Die schijnt inderdaad erg leuk te zijn
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_71435247
Bij wie mag ik mee eten?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_71435544
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)
pi_71435822
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)
DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.
pi_71436192
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.
Zuipers
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:57:15 #219
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71436279
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef existenz het volgende:

[..]

Zuipers
In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We should not be moved!
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:27:27 #220
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_71437183
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:15 schreef existenz het volgende:
Bij wie mag ik mee eten?
Niet bij mij
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:59:34 #221
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_71438146
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:15 schreef existenz het volgende:
Bij wie mag ik mee eten?
Had even eerder gezegd, wij hebben nog voor 4 dagen Chinees over
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_71438404
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:57 schreef Tripless het volgende:

[..]

In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kroegmedewerkers
pi_71439719
zo ook weer thuis.
goede avond allemaal
Ik luister NL-Talig
pi_71440593
Schumacher toch terug in Formule 1

Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik . (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd .).
pi_71441192
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumacher toch terug in Formule 1

Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik . (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd .).
ja wel apart... dan heb je je lol helemaal gehad met de race in maleisie dit jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')