Dat kloptquote:
quote:
Vriend amberalert?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik ook
hebben wij dezelfde vrienden in onze gsm ?
idd, dit is smsalert van de politiequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Vriend amberalert?
Oh nee wacht dat gaat alleen over kinderen... toch?
eh, als jij de politie te vriend hou wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik ook
hebben wij dezelfde vrienden in onze gsm ?
Dat is toch personeelsfeest van alle kroegen/zaken? Die schijnt inderdaad erg leuk te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef VoreG het volgende:
Gisteren de afterparty van de kermis gehad, het is nu helaas echt voorbij. Fantastisch feest!
DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gisteren? Horeca after is toch altijd op maandag (was het nu ook in Philip, La Salle en de Clochard)
Zuipersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
DE Horeca Afterparty is inderdaad op de maandag in Boekanier, maar wij van boekanier en VHZ hadden er gister zelf nog één.
In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We should not be moved!
Had even eerder gezegd, wij hebben nog voor 4 dagen Chinees overquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:57 schreef Tripless het volgende:
[..]
In de positieve zin van het woord. Logisch dat het personeel van de Boekanier nog een extra afterborrel krijgt. 's Maandags zijn ze zelf meer aan het rennen dan het feesten neem ik aan. Dat feest is neem ik aan alleen bedoeld voor kroegmedewerkers die tijdens de kermis gewerkt hebben of kan iedereen dan daar terecht?KroegmedewerkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
ja wel apart... dan heb je je lol helemaal gehad met de race in maleisie dit jaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Schumacher toch terug in Formule 1
Vet, deze race ga ik wel helemaal kijken denk ik. (Vriend is dol op formule 1 dus vandaar.. ik kijk alleen als het flink regent want dan is het leuk, lekker glibberen enzo
en dan alleen maar stukjes race, niet de hele tijd
.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |