Omdat ze het daar gaan open gooien en verbouwen! Komt ook nieuwe indeling voor het Piusplein, zal iig tot carnaval gaan duren, dus met een beetje winter loopt dat uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom daar nu weer ?
ok, daar is het gigantisch druk maar jah, is niet veel aa nte doen ..
jah maar puisplein heeft toch al opengelegen ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Omdat ze het daar gaan open gooien en verbouwen! Komt ook nieuwe indeling voor het Piusplein, zal iig tot carnaval gaan duren, dus met een beetje winter loopt dat uit
Net het plein echt voor de kroegen gaat veranderd worden! En ja dat gaat inderdaad zo... Hoeft de stad ook niets te boeien is voor kosten van de aannemer, die heeft niet op tijd opgeleverd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar puisplein heeft toch al opengelegen ?
boeit tilburg niks: is het niet klaar met de kermis?
asfalt erin, gaatje is dicht
en na de kermis breken ze het weer open haha
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o3033n21466.html
Kun je checken hoeveel geregistreerde mexicaanse-griep gevallen er zijn in Nederland.
arm zoontjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)burgse-bioscoop.html
Wie was het !!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)burgse-bioscoop.html
Wie was het !!!
Ik zou dn eerder gaan liggen bij de Bergsche Maas (Waalwijk, Waspik, Sprang die kant op), dan kun je de Biesbosch in tuffen, hier kun je eigenlijk alleen maar het Wilhelmina kanaal af tuffen en dan ergens naar toe, liggeld moet je rekenen op ongeveer 50-100 per maand (in een haven), onderhoud zo gek als je het zelf wilt, kosten verder verzekeringen, ieder jaar almanak, kaarten, brandstofquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
mensen een vraagje, heeft er iemand ervaring met het hebben van een bootje in (de omgeving van) Tilburg?
Ik ben er over aan het denken om een klein bootje met een motortje te kopen om een beetje lekker op het water rond te tuffen tijdens de wat warmere maanden, maar heb geen idee waar je ligplaatsen en iets van winterstalling hebt hier in de buurt.
Andere tips en aandachtspunten over aanschaf, onderhoud en gebruik van een klein bootje ook welkom
kost bakken met geld, je kunt beter een paar keer een bootje huren...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef Guard het volgende:
mensen een vraagje, heeft er iemand ervaring met het hebben van een bootje in (de omgeving van) Tilburg?
Ik ben er over aan het denken om een klein bootje met een motortje te kopen om een beetje lekker op het water rond te tuffen tijdens de wat warmere maanden, maar heb geen idee waar je ligplaatsen en iets van winterstalling hebt hier in de buurt.
Andere tips en aandachtspunten over aanschaf, onderhoud en gebruik van een klein bootje ook welkom
Dat lijkt me niet zo heel handig, aangezien je daarvan de resten blijft zien toch? Ook zal een vlag er niet echt goed uitzien danquote:
Een vlag kan toch ook gewoon met van dat poster-gum-spul.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo heel handig, aangezien je daarvan de resten blijft zien toch? Ook zal een vlag er niet echt goed uitzien dan
Ook als duc tape het niet hield?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een vlag kan toch ook gewoon met van dat poster-gum-spul.
Lijkt me raar dat ductape dat niet houdt?! Heb je wel genoeg gebruikt, of alleen aan de punten?quote:
Zelfs over de hele lengtequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ductape dat niet houdt?! Heb je wel genoeg gebruikt, of alleen aan de punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |