quote:
Moet je eens zoeken op flashmobs waarbij ze massaal freezen, ook best coolquote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat gaaf die flashmob! Heb ook even die van Stockholm gekeken, vet hoor!
Serieusquote:Op zondag 26 juli 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb hem helaas gemist, maar zat rond uurtje of 9 bij een vriendin van me op haar balkon bij de kop van jut te kijken en daar werd toen een of andere tokkie familie geïnterviewd, die gast moest toen op de kop van jut meppen, die kreeg dat ding geen meter omhoog, maar die kerel van kop van jut aan het touwtje trekken en net alsof ie de prijs won. kreeg ie een prijs nog even praten en daarna moest ie die prijzen weer teruggeven![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Denk dat de middenstand ook wel blij is als hij weer weg is. Want zo'n kermis moet haast wel slecht zijn voor alle kroegen... Die zijn nu praktisch onbereikbaar geworden per fiets/brommer/auto...
Nu moest ik te voet naar de kroeg... De horror!
Ziet er goed uit...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:49 schreef PierreTT het volgende:
ik ook niet maar heb ook alleen op het terras gezetenquote:Op zondag 26 juli 2009 04:21 schreef Crazy-M het volgende:
geen 1 andre rieu nummer gehoord haha
ik ook tot 4.30. Was erg lang geleden. Ben gister heel de dag (of nou ja, halve was pas om 12 uur wakker) brak geweest....quote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb ook alleen op het terras gezeten
Wel pas na 4.30 weg dus ik heb de kermisnacht uitgemaakt
Over 200 jaar weer![]()
kroegen zaten elke avond bomvolquote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Denk dat de middenstand ook wel blij is als hij weer weg is. Want zo'n kermis moet haast wel slecht zijn voor alle kroegen... Die zijn nu praktisch onbereikbaar geworden per fiets/brommer/auto...
Nu moest ik te voet naar de kroeg... De horror!
Veul plezierquote:Op maandag 27 juli 2009 08:32 schreef Messenga het volgende:
Mess gaat voor 11 dagen naar Pisa:) tot dan:P
mwah heb nog wel wat andere verhalen gehoordquote:Op maandag 27 juli 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kroegen zaten elke avond bomvol
dus denk niet dat die te klagen hadden haha
Ja dat vergunningenverhaal... vergunningen voor tenten die anders geen (terras)vergunning hebben zoals Constance en Midi werd niet echt met open armen ontvangen door de overige horecatenten in de omgeving, niet gek eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mwah heb nog wel wat andere verhalen gehoorder is toch veel gezeik geweest met de gemeente over vergunningen enzo
ook was er veel en veel meer horeca van de kermis zelf wat ook omzet bij de kroegen zelf heeft weggehaald
Inderdaad dat soort dingen gaat toch verkeerd zitten... Net zoals het kermis terras wat is neergezet voor Talk/Havana/Karel... Dat is eigenlijk het terras stuk van die tenten, moesten ze opgeven voor de kermis en dan staat er dan opeens een kermiskroeg met een terras... Beetje krom...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat vergunningenverhaal... vergunningen voor tenten die anders geen (terras)vergunning hebben zoals Constance en Midi werd niet echt met open armen ontvangen door de overige horecatenten in de omgeving, niet gek eigenlijk.
Ik heb de meeste tijd doorgebracht op het terras op de korte heuvel en daar was het, zeker in de weekenden (en op maandag ook wel natuurlijk) altijd wel druk, dus daar hebben ze niet te klagen gehad...
Maar ja geklaagd wordt er uiteindelijk toch...
quote:TILBURG - In Tilburg is de giftigste spin ter wereld opgedoken. Het dier bleek in een doos bananen te zitten en werd bij toeval ontdekt. De spin was hoogzwanger en verwachtte ieder moment tientallen jongen..
Het Tilburgse dierenpark De Oliemeulen kreeg een alarmerend telefoontje, waarna medewerkers het beest direct hebben opgevangen. Deze zwarte weduwe komt vermoedelijk uit Bolivia.
Dozen met bananen worden altijd grondig gereinigd en behandeld met een middel dat ongedierte bestrijdt. Deze spin overleefde wonder boven wonder de giftige behandeling, meldt Omroep Brabant.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Van harte!
Alleen in Tilburg:
[..]
[ afbeelding ]
IK HAAT SPINNEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |