geen last vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Waarom vliegen er de hele tijd vliegtuigen heel laag over?
Klinkt goed beetje frisse berglucht happen! Ga je sportief doen daar? Wandelen, fietsen, klimmen oid?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ich gehe Urlaub machen in Kärnten (Österreich).
Ik hoor ze wel, maar heb niet gekeken, klinkt de meeste tijd als AWACS, zal wel weer flink wat bedrijvigheid zijn op gilze-rijenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Waarom vliegen er de hele tijd vliegtuigen heel laag over?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Klinkt goed beetje frisse berglucht happen! Ga je sportief doen daar? Wandelen, fietsen, klimmen oid?
klinkt inderdaad als leuke ondernemming en zwaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef toma het volgende:
[..]Mountainbiken, wielrennen en wandelen. Ons doel is om de Grossglockner te gaan beklimmen met de racefiets maar dat is een flinke uitdaging.
Vet!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef toma het volgende:
[..]Mountainbiken, wielrennen en wandelen. Ons doel is om de Grossglockner te gaan beklimmen met de racefiets maar dat is een flinke uitdaging.
Genieten van de zonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef styliste het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa!! VAKANTIE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe eindelijk...
als goed is zondagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genieten van de zon(als die weer een keer langskomt
) !
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
Crazy! Je gaat niet kei hard over straat roepen als je ons ziet hč?
Hopelijk ben je droog aan gekomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Guard het volgende:
flinke, maar korte buien nu. Wil nu eigenlijk richting centrum fietsen maar een zo'n bui en ik ben een verzopen katje...
Even wachten tot ze over gedreven zijn.
Ik moest me jas uit me auto halen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Guard het volgende:
flinke, maar korte buien nu. Wil nu eigenlijk richting centrum fietsen maar een zo'n bui en ik ben een verzopen katje...
Even wachten tot ze over gedreven zijn.
doe ik nooit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
Crazy! Je gaat niet kei hard over straat roepen als je ons ziet hč?
Bah. Da's kut.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik nooit.
en welke godver imberciel achterlijke klere josti heeft mijn fiets meegenomen !!!!!!!
fiets gejat
vanavond om 8 uur?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mensen uit Tilburg en omgeving! Flashmob Michael Jackson in de voorbereiding! Doe mee! Check dit: http://bit.ly/LiHcO
gaat gebeuren rond acht uur op hoek Piusplein en Heuvelring!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mensen uit Tilburg en omgeving! Flashmob Michael Jackson in de voorbereiding! Doe mee! Check dit: http://bit.ly/LiHcO
gaat gebeuren rond acht uur op hoek Piusplein en Heuvelring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |