quote:
Da's netjes. TPG komt bij mij nooit op zondag.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vergeet niet elke 30 minuten verslag te doen met foto's.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben weer terug, nu kan iedereen komen
Ik heb overigens ook een toetje gekocht, het is wel helemaal geplet op weg naar huis
En het weer is hier, conform bestelling, super
Nu trekt t alweer dichtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het weer goed is.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Volendam eruit gegooid. Wat een waardeloos idee om dat te starten.
Wie weet. Hier was het net ontzettend mooi weer, terwijl het vanmorgen leek alsof er een enorme emmer werd leeggegooid.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft. Maar ik vrees van niet.
Een subforum.quote:
Een subforum voor/over Volendam!?quote:
Ja.quote:
Ik zag gisteren, heel erg per ongeluk, een stukje van het interview met Mama Smit.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Nesle het volgende:
Even een snelle zwaai vanuit het heerlijk warme en mooie Zuid-Frankrijk
Ik chill hem hard op het strand hiero, heerlijk! Woensdag ga ik ook nog naar Parijs, nog nooit geweest
Ik heb er vanmorgen 20 minuten van gekeken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren, heel erg per ongeluk, een stukje van het interview met Mama Smit.
Gatver wat een gigantisch zeik wijf is dat!!!Maar roepen dat het een zaak is tussen J en Y maar wel continue lopen zeiken en zich er mee bemoeien.
Ik dacht eerst dat het interview als grap was gedaan, maar helaas.........
Lekker joh! Ben je met familie of met vriendinnen weg?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Nesle het volgende:
Even een snelle zwaai vanuit het heerlijk warme en mooie Zuid-Frankrijk
Ik chill hem hard op het strand hiero, heerlijk! Woensdag ga ik ook nog naar Parijs, nog nooit geweest
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dus Monique S. Mocht je je ooit aan mij aanbieden..... Fuck off, je mams is een heks die ik nooit als schoonmoeder zou willen hebben.
Ik heb ook altijd wel mazzel gehad met de moeders van mijn vriendinnen, gelukkig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het gelukkig wel altijd getroffen met moeders van vriendjes.
Op het moment niks, heb net patat gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een service!
Leveren ze ook na 2300 uur?
Dan wil ik wel een patatje oorlog met uitjes en een bereklauw met satésaus om te eten tijdens het spelen van 1404.![]()
Wat wil jij Etcie?
Ik zag je staanquote:
Brandnetels?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap! Ik was er van overtuigd dat ik nog een portie spinazie in de vriezer had liggen, dat blijkt niet waar te zijn... en heb geen andere groente op voorraad, dus maar even kijken waarmee ik de maaltijd aanvul
gets 2quote:
Hallo allemaal!!!!quote:
Nahquote:
De BBQ al heet genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Compleet zijn we
Althans, we missen er toch te veel hoor
quote:
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als mensen op het laatste moment afzeggen, en dan met een rotsmoesje?
Nou,quote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou,
Hier heb ik een leuke:
L: Sorry tanja ik kan morgen niet, Ik moet chica om half 6 naar de dieranarts brengen..
Ik: We zijn om 5 uur terug van t zwembad hoor.
L: Oh.. ja nou heb ik er niet op gerekend, ik kan dus toch niet komen..
quote:
quote:
Heel herkenbaar.quote:
Ook dit, tis niet hetzelfde maar toch:quote:
Wat zijn waren jullie dan van plan te gaan doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ook dit, tis niet hetzelfde maar toch:
M: Ik kan niet, ik voel me wat ziekjes morgen..
Ik: Ehm, verlul je je niet een beetje?
M: Hoezo?
Ik: Hoe weet je nou dat je morgen ziek bent?
M: Oh.. Ehm.. Njah ik denk het gewoon... omdat k me nu al niet goed voel.
Er hebben al 2 van de 7 afgezegd.. ik begin te denken dat het aan mij ligt.
Zwemmenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zijn waren jullie dan van plan te gaan doen?
Dat is toch niet iets waar voor je excuses gaat zoeken om af te zeggen?quote:
Nou, bedankt voor je steun zegquote:Op zondag 19 juli 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets waar voor je excuses gaat zoeken om af te zeggen?
Misschien ligt het dan toch aan jou?
Garpje.quote:
nee, nu ben ik al emo.quote:
Partytime in the water dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
nee, nu ben ik al emo.
je kunt het niet meer terug nemen![]()
![]()
^^
Muahahaha, er zijn nog 5 mensen die niet afgezegd hebben
quote:
Netjes duiken of een bommetje?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En als het lekker weer word, kan ik van de duikplank van 9 meter
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^quote:
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. ^^
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zienquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^
Gary Glitter kan daar over mee praten....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
Yuk, die grijns van die vent ookquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gary Glitter kan daar over mee praten....
Dat bespaar ik jullie ^^quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zien
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?
Oh okeequote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik blijf wel hier zo gewoon praten hoor maar ik heb geen zin om tekst en uitleg aan Starla te moeten geven. Ze moet niet denken dat ze het tegen een kleuter heeft ofzo....
Wat hebbie gedaan?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
halve finale gehaald..... eruit gevlogen door een domme fout van mij....
Doet t nietquote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Aanrader eerste klas (3 delen)
Top Gear gaat tuinieren.![]()
![]()
![]()
Bij mij wel.quote:
Aaah komt dat door starla?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Godfried van Bouillon!!!! Ik ben even zo chagrijnig dat ik trek heb in een sigaretje.....![]()
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....quote:
Ik blijf lachen om die gasten.quote:
|quote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....
quote:
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....quote:
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
@mr_anonimous
Halve finale, (netjes toch)..
Aii, das jammer.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aii, das jammer.
Had je een reden voor die persoon neer te leggen?
Leuk van hemquote:Op zondag 19 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)quote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?
Gewoon een sluwe flankspeler....quote:
Ze stelt zich gewoon aan..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
derde/vierde plaats nog ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)
maar sta ergens onderaan in het lijstje van strafschoppennemers.....
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.quote:
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ze stelt zich gewoon aan..
Bas was ook weggegaan omdat hij er geen zin meer in had.. Daarom zegt ze dat.
Mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
Congrats, de laatste gewonnen dusquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.
Zonder Settlers (en Dune) hadden we nooit Anno gehad. Is allemaal wel iets "minder".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Burn Notice gezien, was weer leuk
En The Settlers weet ik nog niet echt of ik het nou leuk vind of nietAnno spreekt me meer aan.
quote:
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
Jah, en ik snap nou eindelijk wrom ze hem altijd pakpils noemenquote:
"Hey! Achternaam!" als opdracht gevenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Doet mn broer dus ook vaak genoegquote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Hey! Achternaam!" als opdracht geven
Is dit hem?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt mquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt m
Doe daar nog eens 15 jaar van af..quote:
Die foto kan ik niet opgooglen....quote:
zoek op gabber, stel die jongens 8 jaar jonger voor en klaarquote:Op zondag 19 juli 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die foto kan ik niet opgooglen....
Nee zo erg interessant is die pakbier ook weer niet. Ik stel me liever jou voor maar dan 8 jaar ouder....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
zoek op gabber, stel die jongens 8 jaar jonger voor en klaar
Wat een geflirt vanavondquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee zo erg interessant is die pakbier ook weer niet. Ik stel me liever jou voor maar dan 8 jaar ouder....
En ik miste hemquote:
In mijn vriendenkring brullen ze gewoon Andy!!! Haal nog eens een rondje!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
Bij onze vriendengroep is het 'Hey Majesteit!' tegenwoordig al voldoende om iemand bier te laten geven (afhankelijk van wie het dichtst bij het krat is)
Ach ik mag toch wel lief tegen je doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat een geflirt vanavond
Ik zou het ook wel eens willen weten.. dan ben ik bijnnaaa afgestudeerd
Jah hoor, daarom zei ik hetquote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik mag toch wel lief tegen je doen?
Weet je dan al wat je gaat studeren?
Als iemand opstaat 'Ja lekker!' roepen werkt ook vaak genoegquote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring brullen ze gewoon Andy!!! Haal nog eens een rondje!
Op voetbal ben ik gewoon de lul die het allemaal moet halen.....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als iemand opstaat 'Ja lekker!' roepen werkt ook vaak genoeg
Okay gelukkig maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah hoor, daarom zei ik het![]()
Ehmm nee nog altijd niet
quote:Today, after not seeing my boyfriend for 9 months, he came to meet me at the airport. I was so excited when I first saw him that I broke into a sprint to greet him. Apparently, running through the airport looks suspicious, because a security guard tackled me. Now I have a broken nose. FML
Joahquote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:
gewoon mooie cijfers proberen halen ..kan je alle kanten op
Netjesquote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah
Even blij doen:
Ik had maar 1 zes op mn rapport
Hoeveel vieren en vijven?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah
Even blij doen:
Ik had maar 1 zes op mn rapport
Geen, wel een 9 en 2 8enquote:
Voor je rapport:quote:Op zondag 19 juli 2009 23:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen, wel een 9 en 2 8en.. Voor de rest zevens
Ik hoef geen geld...quote:
Ehmm, in de 5e mag ik nog een paar vakken laten vallen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
moet je nog vakken laten vallen of kiezen ?
Alleen een kusje dan?quote:
Ook goedquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik morgen weer veel heb uit te leggen in de sportschool en bij de kassa ......
quote:
Mn pa zit tv te kijken, die heeft niets doorquote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Pas maar op dat je vader de veldwachter niet op mij gaat schieten........
Oh gelukkig maar....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mn pa zit tv te kijken, die heeft niets door
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
Tanjaa brengt hem al:quote:
Dank je wel Tanjaa.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tanjaa brengt hem al:
[ afbeelding ]
Ja, ik zit nu heerlijk te genieten van het biertje dat Tanjaa mij heeft gebracht.quote:
Succes!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... morgen solliciteren......
Thanx! Trustequote:
he wat? Ik stond onder de douchequote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tanjaa brengt hem al:
[ afbeelding ]
Succes !quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... morgen solliciteren......
Succes morgen!quote:
Trustequote:
Mazzel.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf ik heb mazzel, óf ik heb stevig glas. Ik stootte net per ongeluk een borrelglaasje om dat op een glazen bord valt. Een hoop herrie, maar beide zijn nog heel
Nem?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
meet was gezelliglekker gegeten en de grote dalmuti gespeeld. En raad eens wie er het meest won?
nee ik natuurlijkquote:
Oooooh.......quote:Op maandag 20 juli 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee ik natuurlijkZo lekker tukken, dat mag wel na gisteren
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmutiquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmuti
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaafquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Ik ga zo lekker 1404en met Prokofiev op de hoofdtelefoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens ook wel plat. Nog even kijken of er een leuke serie te vinden is en dan *flop*
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Heb je een slaaf, gebruik je hem niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal niets. We zijn weer veel te aardig geweest
Goedemorgen
Leg eens uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
M'n eerste meet vond ik trouwens een succes
Leuk om jullie een keer IRL te ontmoeten. Geeft toch weer een beter inzicht in de vreemde gedachtenkronkels die hier terecht komen
Da's zo irritant. Geen verbinding kunnen krijgen. Dan ga je bijna twijfelen of dat er iets mis is met je lijn,quote:Op maandag 20 juli 2009 08:10 schreef Soempie het volgende:
Stom gedoe, ik probeer de dokter te bellen, maar ze zijn steeds in gesprek.
Zet me dan gewoon in de wacht.
Nouja, er werd wel gezegd dat de lijnen bezet waren en vervolgens: 'probeer het later nog eens'. Maar dat terugbellen is zo irritant. Ik moet eens uitzoeken of m'n telefoon zelf niet kan blijven bellen. Zoiets bestaat toch? Dat hij dan overgaat bij mij als ze opnemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's zo irritant. Geen verbinding kunnen krijgen. Dan ga je bijna twijfelen of dat er iets mis is met je lijn,
Jij hebt nu meer aan je dag, maar dat is vast geen troost.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De rest die er was gisteravond ligt zoals je ziet nog te slapen. Zou ik ook wel willen.
Oi! Daarbij was hij de grote Dalmuti niet op dat moment dus hij had het niet voor het zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je een slaaf, gebruik je hem niet.
Zonde.
Grappig he dat je nu stemmen en gezichten en karakters bij de posts "ziet"?quote:Op maandag 20 juli 2009 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
M'n eerste meet vond ik trouwens een succes
Leuk om jullie een keer IRL te ontmoeten. Geeft toch weer een beter inzicht in de vreemde gedachtenkronkels die hier terecht komen
kloptquote:Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig he dat je nu stemmen en gezichten en karakters bij de posts "ziet"?
Jij hebt je aansluiting nog wel netjes gehaald?quote:
We hebben lekker gekookt met z'n allenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Lekkere bbq gehad allemaal? Ik ga even bijlezen
Precies zo laat als ik dusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, zeer ruim zelfs, de NS had besloten om toch nog maar een trein uit Amersfoort erachter te hangen, enige probleem was dat die nog een kwartier van Utecht af was toen mijn aansluiting behoorde te vertrekken![]()
Was kwart voor 2 thuis.
Eigenlijk jij en IARLquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
We hebben lekker gekookt met z'n allen
Dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het mysterie opgelost: http://www.onzetaal.nl/advies/ledigheid.php
Waar ging de discussie over dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het mysterie opgelost: http://www.onzetaal.nl/advies/ledigheid.php
Ja nem en ik moeten jullie nog wat vertellenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er nog sappige roddels te vermelden![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nem en ik moeten jullie nog wat vertellen!
Nem!quote:
Ik zal je een hintje geven: ik niet.quote:
We hebben wel een zooi achter gelaten he?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, TM, WG en wannabewyccie zijn nu ook wegDuik zo lekker de tuin in denk ik
![]()
quote:
Geen Junior praktijken?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal je een hintje geven: ik niet.
Ok nu kan het ook wel online: ik ben de moeder van Jair, vandaar die rode gloed in zijn haarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er nog sappige roddels te vermelden![]()
Je moet geen slapende honden wakker maken natuurlijk. Of Jair voor de rest van z'n leven kaalscheren.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
Alleen we weten nog niet hoe we het aan Tinuviel moeten vertellen, zij weet namelijk nog van niets![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok nu kan het ook wel online: ik ben de moeder van Jair, vandaar die rode gloed in zijn haar![]()
Lekker.quote:
Een bijna koffie loze cappucino?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga even mn best doen hierop:
[ afbeelding ]
quote:
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoor
Ik vind ze zonder de riempjes leuker denk ikquote:
Ristretto?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat beetje koffie wat je daar ziet is net zo'n retesterke espresso als er in jouw kopje zit hoor
Het was in Amsterdam eigenlijk ook gewoon heel goed weer alleen waaide het nogal hard.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar het is dus toch een soort slumberpartu geworden? Gezellig
En de Grote Dalmuti, dat heb ik dit weekend ook voor het eerst gespeeld, ben geëindigd als de kleine Dalmuti
Ik heb van vrijdagavond tot gisteravond in Maastricht gezeten, echt héérlijk weer daar![]()
Steeds in de tuin gezeten en in rokje en hemdje naar de stad
En nieuwe schoenen gekocht
Ja daar zag ik laatst ook iemand mee, die had vetersluitingquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze zonder de riempjes leuker denk ik
Weetniet, ik gooi het bakje van de perculator wel altijd helemaal vol, dan flink aandrukken en nog een beetje erbijquote:
Maastricht is zo leuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb van vrijdagavond tot gisteravond in Maastricht gezeten, echt héérlijk weer daar![]()
Steeds in de tuin gezeten en in rokje en hemdje naar de stad
En nieuwe schoenen gekocht
ja jij dan, nu heb ik ook weer trekquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weetniet, ik gooi het bakje van de perculator wel altijd helemaal vol, dan flink aandrukken en nog een beetje erbij![]()
Ik weet eignelijk niet of ik het gisteravond gedaan heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja jij dan, nu heb ik ook weer trek
Ik heb al koffie op en ik probeer het op 2 koffie te houden. Eén 's ochtends, één 's avonds.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, Nem wil vast ook wel?
Nee, jij bent gewoon verslaafd aan chocoladequote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja jij dan, nu heb ik ook weer trek
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon verslaafd aan chocolade
Typisch Lushquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh, MaJo, ik ben ook nog in de Lush geweest en dat was echt fantastisch!!
Ik stond bij de shampoos te neuzen, toen verkoopster 1 op me afkwam of ik iets zocht. Ik zei dat ik shampoo wilde waar mn haar gladder en glanzender van werd. Dus ze begon me een paar dingen aan te raden, vervolgens in overleg met verkoopster 2 besloot ze dat het Rehab moest worden. Komt verkoopster 3 eraan, dat ik toch echt een ander moest hebben, "Neehoor", zegt nr 1, "kijk maar, want ze heeft heel zwaar haar"Dus toen moest ik er echt conditioner veganese nemen. "Geen klein potje meer op voorraad? Nou, dan krijg je een monstertje mee."
![]()
Bij de kassa vroeg nr 4 of ik de sugarscrub al had geprobeerd, dus ik zei dat er in Groningen geen Lush is dus dat ik daarom juist langskwam. En toen deed ze er ook een monstertje van de scrub bij![]()
![]()
Ik weet nog een geweldig tapasrestaurant daarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maastricht is zo leuk.Wiebel en ik hebben nog een bon voor een hotelovernachting daar, dus na de vakantie maar eens kijken wanneer we dat gaan doen.
Ik heb vorige week m'n papieren binnen gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Phew, ik heb me ook kunnen herinschrijven via Studielink.
Bah
want?quote:
Toen ik net wakker werd was ik alleen moe, nu voel ik me echt verrotquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik net wakker werd was ik alleen moe, nu voel ik me echt verrot
Nee dank jequote:Op maandag 20 juli 2009 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
ik ken het gevoel![]()
btw, nog zin in een verregend stukje vlees?
[ afbeelding ]
Ik ga zo maar eens een broodje tonijn als verlate lunch naar binnen werken denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dank jeMaar zou wel een lekker ontbijtje lusten?
Zo maar even de appie binnen rennen, moet over 20 minuten weg dus weer eens geen tijd om ontbijt te makenNiet dat ik iets in huis heb
je hebt er zin in zeker?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zo de pan maar eens op het vuur zetten voor de eieren, worstjes, bacon, witte bonen en tomaatjes.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh, dat zou ook kunnen
Die ander heet volgens mij Boven Janhence the confusion...
Lekker.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
Tosti met gebakken ei voor mn neus![]()
![]()
Ik maak zelden zo'n uitgebreide snack voor mezelf 's middags, dus nu ff dubbel genieten
Mogguh Yuri.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |