Gewoon een sluwe flankspeler....quote:
Ze stelt zich gewoon aan..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
derde/vierde plaats nog ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)
maar sta ergens onderaan in het lijstje van strafschoppennemers.....
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.quote:
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ze stelt zich gewoon aan..
Bas was ook weggegaan omdat hij er geen zin meer in had.. Daarom zegt ze dat.
Mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
Congrats, de laatste gewonnen dusquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.
Zonder Settlers (en Dune) hadden we nooit Anno gehad. Is allemaal wel iets "minder".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Burn Notice gezien, was weer leuk
En The Settlers weet ik nog niet echt of ik het nou leuk vind of nietAnno spreekt me meer aan.
quote:
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |