Netjes duiken of een bommetje?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En als het lekker weer word, kan ik van de duikplank van 9 meter
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^quote:
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. ^^
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zienquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^
Gary Glitter kan daar over mee praten....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
Yuk, die grijns van die vent ookquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gary Glitter kan daar over mee praten....
Dat bespaar ik jullie ^^quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zien
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?
Oh okeequote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik blijf wel hier zo gewoon praten hoor maar ik heb geen zin om tekst en uitleg aan Starla te moeten geven. Ze moet niet denken dat ze het tegen een kleuter heeft ofzo....
Wat hebbie gedaan?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
halve finale gehaald..... eruit gevlogen door een domme fout van mij....
Doet t nietquote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Aanrader eerste klas (3 delen)
Top Gear gaat tuinieren.![]()
![]()
![]()
Bij mij wel.quote:
Aaah komt dat door starla?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Godfried van Bouillon!!!! Ik ben even zo chagrijnig dat ik trek heb in een sigaretje.....![]()
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....quote:
Ik blijf lachen om die gasten.quote:
|quote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....
quote:
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....quote:
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
@mr_anonimous
Halve finale, (netjes toch)..
Aii, das jammer.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aii, das jammer.
Had je een reden voor die persoon neer te leggen?
Leuk van hemquote:Op zondag 19 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)quote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?
Gewoon een sluwe flankspeler....quote:
Ze stelt zich gewoon aan..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
derde/vierde plaats nog ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)
maar sta ergens onderaan in het lijstje van strafschoppennemers.....
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.quote:
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ze stelt zich gewoon aan..
Bas was ook weggegaan omdat hij er geen zin meer in had.. Daarom zegt ze dat.
Mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
Congrats, de laatste gewonnen dusquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.
Zonder Settlers (en Dune) hadden we nooit Anno gehad. Is allemaal wel iets "minder".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Burn Notice gezien, was weer leuk
En The Settlers weet ik nog niet echt of ik het nou leuk vind of nietAnno spreekt me meer aan.
quote:
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
Jah, en ik snap nou eindelijk wrom ze hem altijd pakpils noemenquote:
"Hey! Achternaam!" als opdracht gevenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Doet mn broer dus ook vaak genoegquote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Hey! Achternaam!" als opdracht geven
Is dit hem?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt mquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |