Ze stelt zich gewoon aan..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal wel weer overdreven reageren denk ik aangezien ik een kloon van BasOne blijk te zijn.......
derde/vierde plaats nog ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)
maar sta ergens onderaan in het lijstje van strafschoppennemers.....
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.quote:
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ze stelt zich gewoon aan..
Bas was ook weggegaan omdat hij er geen zin meer in had.. Daarom zegt ze dat.
Mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reageer misschien ook wel een tikkie overdreven maar ik ben net thuis. Ik denk gezellig even Quizzen en krijg je ineens mot over iets lulligs..... Dan kan ik maar beter even afkoelen....![]()
Zo en nu is het weer klaar! Gezelligheid!
Congrats, de laatste gewonnen dusquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij waren derde geworden. Die wedstrijd me gelukkig weer herpakt en gewoon lekker vrijuit gespeeld. 6-1 geworden.
Zonder Settlers (en Dune) hadden we nooit Anno gehad. Is allemaal wel iets "minder".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Burn Notice gezien, was weer leuk
En The Settlers weet ik nog niet echt of ik het nou leuk vind of nietAnno spreekt me meer aan.
quote:
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
Jah, en ik snap nou eindelijk wrom ze hem altijd pakpils noemenquote:
"Hey! Achternaam!" als opdracht gevenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Doet mn broer dus ook vaak genoegquote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Hey! Achternaam!" als opdracht geven
Is dit hem?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat een van de vrienden van mn broer 'Pakbier' met de achternaam heet
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt mquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nope sorry, scheer hem kaal, zet er een petje op.. iets andere kleren en hak een stuk van zn benen af en je hebt m
Doe daar nog eens 15 jaar van af..quote:
Die foto kan ik niet opgooglen....quote:
zoek op gabber, stel die jongens 8 jaar jonger voor en klaarquote:Op zondag 19 juli 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die foto kan ik niet opgooglen....
Nee zo erg interessant is die pakbier ook weer niet. Ik stel me liever jou voor maar dan 8 jaar ouder....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
zoek op gabber, stel die jongens 8 jaar jonger voor en klaar
Wat een geflirt vanavondquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee zo erg interessant is die pakbier ook weer niet. Ik stel me liever jou voor maar dan 8 jaar ouder....
En ik miste hemquote:
In mijn vriendenkring brullen ze gewoon Andy!!! Haal nog eens een rondje!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
Bij onze vriendengroep is het 'Hey Majesteit!' tegenwoordig al voldoende om iemand bier te laten geven (afhankelijk van wie het dichtst bij het krat is)
Ach ik mag toch wel lief tegen je doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat een geflirt vanavond
Ik zou het ook wel eens willen weten.. dan ben ik bijnnaaa afgestudeerd
Jah hoor, daarom zei ik hetquote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik mag toch wel lief tegen je doen?
Weet je dan al wat je gaat studeren?
Als iemand opstaat 'Ja lekker!' roepen werkt ook vaak genoegquote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring brullen ze gewoon Andy!!! Haal nog eens een rondje!
Op voetbal ben ik gewoon de lul die het allemaal moet halen.....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als iemand opstaat 'Ja lekker!' roepen werkt ook vaak genoeg
Okay gelukkig maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah hoor, daarom zei ik het![]()
Ehmm nee nog altijd niet
quote:Today, after not seeing my boyfriend for 9 months, he came to meet me at the airport. I was so excited when I first saw him that I broke into a sprint to greet him. Apparently, running through the airport looks suspicious, because a security guard tackled me. Now I have a broken nose. FML
Joahquote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:
gewoon mooie cijfers proberen halen ..kan je alle kanten op
Netjesquote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah
Even blij doen:
Ik had maar 1 zes op mn rapport
Hoeveel vieren en vijven?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah
Even blij doen:
Ik had maar 1 zes op mn rapport
Geen, wel een 9 en 2 8enquote:
Voor je rapport:quote:Op zondag 19 juli 2009 23:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen, wel een 9 en 2 8en.. Voor de rest zevens
Ik hoef geen geld...quote:
Ehmm, in de 5e mag ik nog een paar vakken laten vallen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
moet je nog vakken laten vallen of kiezen ?
Alleen een kusje dan?quote:
Ook goedquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik morgen weer veel heb uit te leggen in de sportschool en bij de kassa ......
quote:
Mn pa zit tv te kijken, die heeft niets doorquote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Pas maar op dat je vader de veldwachter niet op mij gaat schieten........
Oh gelukkig maar....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mn pa zit tv te kijken, die heeft niets door
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zorg dat de pinten nog koud staan!
Tanjaa brengt hem al:quote:
Dank je wel Tanjaa.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tanjaa brengt hem al:
[ afbeelding ]
Ja, ik zit nu heerlijk te genieten van het biertje dat Tanjaa mij heeft gebracht.quote:
Succes!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... morgen solliciteren......
Thanx! Trustequote:
he wat? Ik stond onder de douchequote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tanjaa brengt hem al:
[ afbeelding ]
Succes !quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... morgen solliciteren......
Succes morgen!quote:
Trustequote:
Mazzel.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf ik heb mazzel, óf ik heb stevig glas. Ik stootte net per ongeluk een borrelglaasje om dat op een glazen bord valt. Een hoop herrie, maar beide zijn nog heel
Nem?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
meet was gezelliglekker gegeten en de grote dalmuti gespeeld. En raad eens wie er het meest won?
nee ik natuurlijkquote:
Oooooh.......quote:Op maandag 20 juli 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee ik natuurlijkZo lekker tukken, dat mag wel na gisteren
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmutiquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He, toch nog iemand die vertrouwen in me heeft als grote Dalmuti
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaafquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Ik ga zo lekker 1404en met Prokofiev op de hoofdtelefoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens ook wel plat. Nog even kijken of er een leuke serie te vinden is en dan *flop*
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben in de laatste pot zelfs geeindigd als Grote Slaaf
Heb je een slaaf, gebruik je hem niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal niets. We zijn weer veel te aardig geweest
Goedemorgen
Leg eens uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
M'n eerste meet vond ik trouwens een succes
Leuk om jullie een keer IRL te ontmoeten. Geeft toch weer een beter inzicht in de vreemde gedachtenkronkels die hier terecht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |