quote:
Da's netjes. TPG komt bij mij nooit op zondag.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vergeet niet elke 30 minuten verslag te doen met foto's.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben weer terug, nu kan iedereen komen
Ik heb overigens ook een toetje gekocht, het is wel helemaal geplet op weg naar huis
En het weer is hier, conform bestelling, super
Nu trekt t alweer dichtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het weer goed is.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Volendam eruit gegooid. Wat een waardeloos idee om dat te starten.
Wie weet. Hier was het net ontzettend mooi weer, terwijl het vanmorgen leek alsof er een enorme emmer werd leeggegooid.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft. Maar ik vrees van niet.
Een subforum.quote:
Een subforum voor/over Volendam!?quote:
Ja.quote:
Ik zag gisteren, heel erg per ongeluk, een stukje van het interview met Mama Smit.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Nesle het volgende:
Even een snelle zwaai vanuit het heerlijk warme en mooie Zuid-Frankrijk
Ik chill hem hard op het strand hiero, heerlijk! Woensdag ga ik ook nog naar Parijs, nog nooit geweest
Ik heb er vanmorgen 20 minuten van gekeken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren, heel erg per ongeluk, een stukje van het interview met Mama Smit.
Gatver wat een gigantisch zeik wijf is dat!!!Maar roepen dat het een zaak is tussen J en Y maar wel continue lopen zeiken en zich er mee bemoeien.
Ik dacht eerst dat het interview als grap was gedaan, maar helaas.........
Lekker joh! Ben je met familie of met vriendinnen weg?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Nesle het volgende:
Even een snelle zwaai vanuit het heerlijk warme en mooie Zuid-Frankrijk
Ik chill hem hard op het strand hiero, heerlijk! Woensdag ga ik ook nog naar Parijs, nog nooit geweest
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dus Monique S. Mocht je je ooit aan mij aanbieden..... Fuck off, je mams is een heks die ik nooit als schoonmoeder zou willen hebben.
Ik heb ook altijd wel mazzel gehad met de moeders van mijn vriendinnen, gelukkig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het gelukkig wel altijd getroffen met moeders van vriendjes.
Op het moment niks, heb net patat gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een service!
Leveren ze ook na 2300 uur?
Dan wil ik wel een patatje oorlog met uitjes en een bereklauw met satésaus om te eten tijdens het spelen van 1404.![]()
Wat wil jij Etcie?
Ik zag je staanquote:
Brandnetels?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap! Ik was er van overtuigd dat ik nog een portie spinazie in de vriezer had liggen, dat blijkt niet waar te zijn... en heb geen andere groente op voorraad, dus maar even kijken waarmee ik de maaltijd aanvul
gets 2quote:
Hallo allemaal!!!!quote:
Nahquote:
De BBQ al heet genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Compleet zijn we
Althans, we missen er toch te veel hoor
quote:
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als mensen op het laatste moment afzeggen, en dan met een rotsmoesje?
Nou,quote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou,
Hier heb ik een leuke:
L: Sorry tanja ik kan morgen niet, Ik moet chica om half 6 naar de dieranarts brengen..
Ik: We zijn om 5 uur terug van t zwembad hoor.
L: Oh.. ja nou heb ik er niet op gerekend, ik kan dus toch niet komen..
quote:
quote:
Heel herkenbaar.quote:
Ook dit, tis niet hetzelfde maar toch:quote:
Wat zijn waren jullie dan van plan te gaan doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ook dit, tis niet hetzelfde maar toch:
M: Ik kan niet, ik voel me wat ziekjes morgen..
Ik: Ehm, verlul je je niet een beetje?
M: Hoezo?
Ik: Hoe weet je nou dat je morgen ziek bent?
M: Oh.. Ehm.. Njah ik denk het gewoon... omdat k me nu al niet goed voel.
Er hebben al 2 van de 7 afgezegd.. ik begin te denken dat het aan mij ligt.
Zwemmenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zijn waren jullie dan van plan te gaan doen?
Dat is toch niet iets waar voor je excuses gaat zoeken om af te zeggen?quote:
Nou, bedankt voor je steun zegquote:Op zondag 19 juli 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets waar voor je excuses gaat zoeken om af te zeggen?
Misschien ligt het dan toch aan jou?
Garpje.quote:
nee, nu ben ik al emo.quote:
Partytime in the water dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
nee, nu ben ik al emo.
je kunt het niet meer terug nemen![]()
![]()
^^
Muahahaha, er zijn nog 5 mensen die niet afgezegd hebben
quote:
Netjes duiken of een bommetje?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En als het lekker weer word, kan ik van de duikplank van 9 meter
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^quote:
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. ^^
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zienquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal Tom Hanks wel leuk vinden....
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, bij het duiken raak ik zeker éen deel van mn bikini kwijt.. dus salto of bommetje ^^
Gary Glitter kan daar over mee praten....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
Yuk, die grijns van die vent ookquote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gary Glitter kan daar over mee praten....
Dat bespaar ik jullie ^^quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!!! Oh nee, laat maar. Iets met minderjarig etc.
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tom hanks kijkt maar naar de meisjes in hollywood. Genoeg om te zien
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja maar jij had Tom toch even vast vanmiddag?
Oh okeequote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik blijf wel hier zo gewoon praten hoor maar ik heb geen zin om tekst en uitleg aan Starla te moeten geven. Ze moet niet denken dat ze het tegen een kleuter heeft ofzo....
Wat hebbie gedaan?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
halve finale gehaald..... eruit gevlogen door een domme fout van mij....
Doet t nietquote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Aanrader eerste klas (3 delen)
Top Gear gaat tuinieren.![]()
![]()
![]()
Bij mij wel.quote:
Aaah komt dat door starla?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Godfried van Bouillon!!!! Ik ben even zo chagrijnig dat ik trek heb in een sigaretje.....![]()
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....quote:
Ik blijf lachen om die gasten.quote:
|quote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje maar ook door dat ik een domme fout maakte.....
quote:
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....quote:
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
@mr_anonimous
Halve finale, (netjes toch)..
Aii, das jammer.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gozer neergelegd in de zestien 2 minuten voor tijd. Penalty tegen....
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar het is balen als het min of meer daar stopt door een foutje van jezelf.
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aii, das jammer.
Had je een reden voor die persoon neer te leggen?
Leuk van hemquote:Op zondag 19 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij brak door mijn maatje kon hem niet stoppen ik zette een blok en hij loopt slim op mij in en gaat neer.....
Anders strafschoppen inderdaad. Die hadden we waarschijnlijk ook wel verloren (onze keeper zit in Florida...)quote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja is ff vervelend, anders verlenging of gelijk strafschoppen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |