quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dus Monique S. Mocht je je ooit aan mij aanbieden..... Fuck off, je mams is een heks die ik nooit als schoonmoeder zou willen hebben.
Ik heb ook altijd wel mazzel gehad met de moeders van mijn vriendinnen, gelukkig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het gelukkig wel altijd getroffen met moeders van vriendjes.
Op het moment niks, heb net patat gehadquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een service!
Leveren ze ook na 2300 uur?
Dan wil ik wel een patatje oorlog met uitjes en een bereklauw met satésaus om te eten tijdens het spelen van 1404.![]()
Wat wil jij Etcie?
Ik zag je staanquote:
Brandnetels?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap! Ik was er van overtuigd dat ik nog een portie spinazie in de vriezer had liggen, dat blijkt niet waar te zijn... en heb geen andere groente op voorraad, dus maar even kijken waarmee ik de maaltijd aanvul
gets 2quote:
Hallo allemaal!!!!quote:
Nahquote:
De BBQ al heet genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Compleet zijn we
Althans, we missen er toch te veel hoor
quote:
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan als mensen op het laatste moment afzeggen, en dan met een rotsmoesje?
Nou,quote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |