Maar ik ben pas 9 weken!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!![]()
Ik ga nog geen geslacht zien, want ik ben 9w4d zwangerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Nijna het volgende:
Asy, veel gluurplezier bij de echo! Enne... ik hoop dat je niet zo'n eigenwijze buikbewoner hebt als ik, want wij kregen geen geslacht te zien hoor....
Hier kan ik er zo om vragen bij de supermarkt en of drankenhandel, als ik maar beloof om ze terug te brengen, er staat statiegeld op die kratten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje over het bed verhogen: bij ons bed blijken de middelste klossen dus ook niet te passen. Dus moeten er twee kratjes komen. Welke kratjes zijn nu qua hoogte goed zodat we 4 klossen en 2 kratjes kunnen gebruiken? Of gaat dat helemaal niet en moeten we dan alleen kratjes?
Zou je kratjes zonder flessen tegen statiegeld kunnen krijgen? Hier worden misschien 4 blikjes bier door bezoek gedronken per jaar, dus om nou volle kratjes bier aan te schaffen...
Haha, jah, éigenlijk heel stiekum wel.. Hoewel mijn lief er nog véél blijer mee is, die sprong gisteren zowat een gat in de lucht toen hij hoorde dat zelfs mijn afdelingshoofd me heeft lopen pushen om thuis te blijven. "Hèhè, eindelijk medestanders!" vond hijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf![]()
is bij mij ook nodig![]()
En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
Thnx voor je zorgen, Ca.raquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Ca.ra het volgende:
Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden
Ja die van ons zwaaide en schopte ook al met 9 weken en 3 dagenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef sindell het volgende:
Oeh zwaaien ze dan al?
Maandag mag ik weer, hoop dat pinda hier ook zwaait dan...
Onze Harry welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef sindell het volgende:
Oeh zwaaien ze dan al?
Maandag mag ik weer, hoop dat pinda hier ook zwaait dan...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef lily het volgende:
Asyniur,voor de goede echo
ik scrolde net van beneden naar boven en las in jouw post; 2 stuks. Ik dacht dus even dat je een tweeling kreeg
oh ja, wij wonen bij elkaar in de buurt heh?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Asyniur het volgende:
En ik bedacht me net opeens dat we straks kunnen minimeeten met onze beebjes[/sub]
gewoon de posts van Incantrix en huuphuup lezenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zal eens een poging doen om bij te lezen....
merk echt dat dat helemaal niet goed lukt met al die late diensten....
ben de laatste dagen ook zooooo ontzettend moe..
Gek is dat hè? En dan voel je er nog niks van, zo kleinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:50 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ja die van ons zwaaide en schopte ook al met 9 weken en 3 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, wat zijn jullie slimquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk)
heb er niet echt last van.... meestal als ik gespuugd heb voel me daarna prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat fijn!een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!
![]()
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk)
incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?
vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!
amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef innepin het volgende:
Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echtVind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
Dat dacht ik ook toen het zagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelengoh wat vervelend nou...
![]()
Nou ja, ik schommel altijd al tussen maat 40 en 42 (afhankelijk van het model)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef sindell het volgende:
[..]
nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien
. Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.
(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk)
Ja maar, ja maar, jij krijgt een jongetje...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Asyniur, wat fijn dat je jullie kleine spartelende en zwaaiende beebje hebt gezien.
vinden mensen nu eenmaal leuk, denk ik (het zou mij niet in mijn hoofd opkomen trouwens op daar opmerkingen over te maken)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom kijken mensen alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik nog ruim 2.5 mnd moet tot de due date.. En dan die opmerking iedere keer; maar je bent al zo dík!!!
NOU EN! Ik heb in elk geval een excuus voor mijn dikke pens![]()
Oh ja, vrede op aarde enzo... zennnnnnnnnnn
Hier ging de tweede zeker veel sneller. Had om 02:15 4 a 5 cm ontsluiting en Leander is om 02:33 geboren. Leander was een typisch geval van een tweedequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zij dacht eigenlijk dat dat puur een formaliteit zou zijn omdat 2e kindjes bevalling echt zo heel veel soepeler verlopen dan eerste kindjes...
We gaan dus gewoon voor een ziekenhuis bevalling onder begeleiding van de vk, zonder toeters en bellen enzo.Lijkt mij een goed plan.
Ik kan er nu wel van genieten, maar Thijs is ook een ideaal mannetje dat goed eet en veel slaapt. Hij is alleen wel flink afgevallen en weegt nu 3600 gram. Gisteren woog hij hetzelfde, dus de kraamverzorgster en ik gokken dat hij morgen wel wat aangekomen is. Hij krijgt nu per voeding 70-90 cc dus we hebben hoop dat ie nu wel aankomt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Laura, wat een prachtige jongen heb je op de wereld gezet! En lijkt me best heftig voor je dat het ineens allemaal zo snel ging! Kun je een beetje genieten nu? Wel sneu zeg, van de opa van je vriend! gecondoleerd!
Jawel, maar zitten gaat me op zich vrij goed af tot nu toe, maar je weet niet of het zo blijft.... En we hebben een klein laag autootje, dus het is ook het in-en uitstappen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:14 schreef Vlindur het volgende:
Laura, je stoel kan toch wel achterover? Zodat je wat kan liggen zeg maar? Sterkte iig!En Thijs is echt prachtig
Ik voelde Tess niet bewegen tijdens de weeen... Eigenlik helemaal neit veel tijdens het bevallenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:54 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar de voorlichting in het ziekenhuis gegaan. Mja leuk om te zien enzo maar het voegde niet echt heel veel toe moet ik zeggenWel een heel gek idee dat ik daar anywhere tussen de 1 en de 6 weken ook daar lig en ons kindje vast heb
![]()
/quote]
Al heeft het niet veel toegevoegde waarde, tis wel fijn om te weten waar je terecht komt als je in het zh komt.
[quote]
Oeh trouwens, weet je wat ik me nog afvroeg gisternacht (ja niks te doen dan ga je rare dingen afvragen), misschien een van de mama's hier die dat zich kunnen herinneren, tijdens een harde buik voel ik mn meisje niet bewegen, beweegt je kindje dan eigk tijdens de weeen wel nog? Of daar tussendoor? Lijkt me best een raar gevoel
Nee persen zat er niet eens in. De vlos wilde de bevalling overdragen aan de vlos van het ziekenhuis zodat die een electrode op Leander zijn hoofdje kon plakken. Maar ze hadden dat ding nog niet uit het papier toen ik Leander er al uit voelde komen. Niemand was er op verdacht en ze hadden verder ook nog niks klaar staan. Dus ik moest zuchten maar tijdens het zuchten kwam ie al vanzelf!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
nicole, heb je niet hoven persen of zo? das echt snel!
Klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ja zo zit ik dus ook te denken, Be ik blijf zoiezo tot die 5 cm thuis.
hmmm ik weet het al, matrasbeschermer nu alvast op het matras, en dat andere in de buurt houden en zodra het allemaal begint, kan ik altijd nog dat matras eropleggen.
Bij David ging ik naar het ziekenhuis met 4 cm.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of ze nu weer thuis de vliezen zouden breken of dat ze in het ziekenhuis wachten, maar als de vk voor tussentijdse controle komt om te zien hoe ver je ontsluiting hebt dan heb je tijd zat om er nog even een matje onder te leggen...
dat vind ik zo leuk dat geluidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef lily het volgende:
Dat bewegen tijdens de bevallingen kan ik me gewoonweg niet me herinneren. Ik zou het echt niet weten eigenlijk![]()
Baby nr 3 is in ieder geval superbewegelijk nu.
Als ik met de angelsounds (bij mij heet het ding happytone) luister dan hoor ik het hartje superduidelijk, een paar seconde en woesh, weer weg. Weer ergens anders.
Ik ben voortdurend aan het schuiven met dat dopje om m te horen.
Je hoort de bewegingen ook erg goed; zwiep zwiep, woesh, pok, pok, toek.
Ja maar wij hebben hier die tussentijdse controlles niet, hier moet je telkens naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt.
Ik weet niet of ze nu weer thuis de vliezen zouden breken of dat ze in het ziekenhuis wachten, maar als de vk voor tussentijdse controle komt om te zien hoe ver je ontsluiting hebt dan heb je tijd zat om er nog even een matje onder te leggen...
Jeetje, dat klinkt omslachtig allemaal. De vlos hier gaf ook aan dat je geloof ik zelfs tot 7 cm thuis blijft voor het overgaan op ziekenhuis (waar wij de bevalling plaats willen laten vinden)...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:02 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben hier die tussentijdse controlles niet, hier moet je telkens naar het ziekenhuis.
ik weet nog goed dat Marco en ik een keer of 3 op en neer gereden zijn, bij de 4de keer ofzo, mochten we blijven omdat we op 5 cm ontsluiting zaten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef mefke79 het volgende:
huup (en andere dames met vochtpootjes) heb jij ook wel eens dat je tenen gewoon afgekneld worden als je in een stoel zit? Ik heb zojuist gewinkeld, heeeerlijk. Maar toen ik effe ging zitten bij de v&d vielen mijn voeten in slaap. Net als later in de auto. Ik ga ze zo maar eens uit mijn gympen bevrijden...helpt vast![]()
Oja en ik loop niet meer, ik waggel. En dan echt in oude wijven tempo. Maar, ik heb wel veel meer lucht dan eerst, das toch ook fijn! Ik zal zo trouwens eens een buikfoto maken...
Daarom vroeg ik er ook niet gelijk naarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Ca.ra het volgende:
Nee Linda, die heup plaagt me sinds dien gelukkig niet meer. T was wel heel frappant dat we het er net de avond vantevoren over hadden. Moeten we niet meer doen![]()
Ik doe ook steunsteunhijgpuf mn schoenen aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:18 schreef mefke79 het volgende:
aha, herkenbaar probleem dus. Het nadeel is, ik kan gewoonweg niet op slippers lopen, dan lig ik echt na een paar meter plat op mijn neus. Teva's gaan wel, maar leveren ook al bandjes in mijn voeten op. En vandaag moest en zou ik een paar gympen aan. Met klitteband dat wel, want strikken blijft lastig als je lastig bukt. En normaal heb ik ze heel makkelijk dicht, maar nou zit de klitteband maar tot de helft.
oja en buikfoto lukt niet, camera wil niet, vind het te donker, morgen herkansing.
Linda, ik sluit me helemaal bij je opmerking aan...ik kan het niet bijhouden...
Ik kan niet te lang op 1 zij liggen, dan gaat het pijn doen, dus 2x per nacht even draaien. En vandaag was het heel erg, maar toen was ik door het gesnurk vanquote:
Ik was al wat gewend door gebruik van niplette vroeger, dat scheelde wel. Dit was net zo ietsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
ooooh en kolftesten had ik ook gedaanik moet nog lachen als ik eraan denk
![]()
hij deed eerst niets tot ik erachter kwam dat 1 ringetje ofzo er niet inzat waar ie moest zitten, ringetje verwisseld en weer geprobeerd en ik schrok me lam man toen dat ding mn halve tiet naar binnen zoog![]()
toen heb k em maar snel weer teruggezet en niet meer aangeraakt
Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef tessie het volgende:
Een doula is toch juist voor tijdens de bevalling? Die doet toch geen kraamzorg?
Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Dát weet ik ook wel en daar ben ik ook blij mee... Maar het is al zo'n bolquote:
Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
oh ik hoef ook niet echt foto's van tijdensmaar je kunt dat wel gewoon even vragen aan de verpleging hoor denk ik
![]()
ik bedoel het lijkt me voor jou zelf tijdens je bevalling sowieso prettiger als je lief gewoon je hand vasthoudt of whatever in plaats van dat ie bezig is met foto's maken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:09 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebbenEr zitten echt walgelijke foto's tussen!
Ik bedoelde het ook bij wijze van..jij laat het bijna als een hoer klinkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik.Een vriendin, wellicht, maar wel eentje met een uurtarief.
Bij ons heeft een verpleegkundige die meeging naar de OK de foto's genomen! Maarja, ik weet niet hoe dat gaat als je niet via de nooduitgang bevalt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
Mja...ik wilde ook wel foto's van tijdens denk ik. Maar dat zagniet zo zitten geloof ik
Vroeg me af hoe anderen dat deden
Dank je wel, en dat vind ik inderdaad ook echt súperleukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Incantrix precies 20 weken woehoeee![]()
![]()
![]()
![]()
(en ik vind het ZO leuk dat we met een aantal eind nov/begin dec een jongen gaan krijgen!!!)
Het feit dat het een angelsound heet weerhoudt mij er onder meer van zo'n ding aan te schaffen. Maar dat komt omdat ik bij engeltjes aan overleden kindjes denkquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor jongetjes wel leuk vind, maar voor meisjes toch echt iets te zoetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Incantrix het volgende:
Oh, dat is https://www.kleertjes.com/?page=home en dan kijken bij baby en dan het merk Dutch Design Bakery. Ik ben meteen helemaal fan, zó leuk en blij! Dat merk heeft trouwens ook een eigen site waar je kleding kunt bestellen ben ik al achter, alleen is het daar wel iets duurder (maar er zijn ook wat meer maten over geloof ik).. Veel plezier
Ah, okquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
Ohw Freecell, je kindje is al helemaal af joh.
Ben je gek, ik ga echt geen spijlen verven. Alleen de voor- en achterkant:
[ afbeelding ]
Sowieso hou ik echt helemaal niet van klussen, doe het alleen maar omdat ik het nou eenmaal moet van die lekkere hormonen enzo. Dus ik ga zeker niks doen wat me teveel werk kost
.
Ik ga vandaag ook bij de Hema kijken, ben helemaal Hema verslaafd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
oh voor alle mama's met jochies, jullie moeten echt een rompertje bij de Hema kopenik vond em zo schattig! Mn lief vond em niet meisjes-achtig genoeg maar misschien koop ik em lekker toch
![]()
witte achtergrond en rood langs de randen en dan een print van appeltjes en autootjes in zo'n retrostijltje in rood en zwart![]()
ik kan er zo snel geen foto van vinden op de website maar ik vond em zo poepig![]()
nee ik word niet betaald door hema
Hoest verder Aoraki?
nou neej, ik doe alleen geen nachtdiensten meer...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Ca.ra het volgende:
BJ, dit waren toch de laatste late diensten voor je? Hopelijk scheelt het in de vermoeidheid als je wat meer 'normale' uren kunt gaan draaien.
.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te sprekenProbeer het een beetje in de hand te houden hoor
Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisjeDAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat grappig dat je gyn dat kon zien!ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel
haha. Nja ik had dus behoorlijk haar
en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is
geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.
Nog heel effies maarik heb er zo'n zin in
oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is![]()
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben () en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
klopt ook.... schijnbaar draag ik dus ook dat blauwe gen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt![]()
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer![]()
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes![]()
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
Ja de eerste weken lag ik het liefst in bed ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan?Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en
en
) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
Oeh hier ook, mijn zusje en ik konden gewoon bij wijze van spreke meteen staartjes in na de geboorte, allebei hoofd vol pikzwart lang haar, en ik hoop ook zo dat ons ventje haar heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisjewij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat
mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan?Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en
en
) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
Dankje! Hier zal er dus een jongen in het lieveheersbeestpakje komen! Ik heb het pakje vandaag nog weer even bekekenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef Troel het volgende:
Ow, en Poppejans! Een jongen! Gefeliciteerd!
Whahahahaquote:
Huh zal ik het dan verkeerd onthouden hebben? Hij zei dat het helemaal prima was en dat ik dat vooral zo moest proberen te houden tot na de bevallingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie: 6,3 voor ijzer is helemaal niet zo super toch? Ik had iig 6,5 en dat was al de ondergrens...
Kijk en dat ga ik onthouden voor als de klok van mijn ouders het weer gaat begevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef freecell het volgende:
De slinger van een koekoekik wéét hoe die dingen in elkaar zitten (mijn vader is klokkenmaker) maar het is écht een wonder dat dat ding je gehouden heeft
Succes met je blauwe plekken!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt
Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.
Dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen gelukkig. Mythbusters hebben geprobeerd dat met een fohn en een bad na te doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:woah doe jij es effe niet zo eng!
stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!
En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft![]()
Poor you
ja ik zag het, jouw post stond er nog niet toen ik tiktequote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
het is dus erfelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
oi! ik kende deze mensen helemaal niet!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoorAls het kamertje maar perfect is
Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaalOy!
Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horenEn ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.
Miss Sly ook naar HP geweest, leukIk gisteren ook
en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach
En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
Mja okay, maar ze praten wel tegen jou aan met rare verhalen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! ik kende deze mensen helemaal niet!dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
![]()
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mijzo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.
Geduld sweetumsquote:En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?
Jij hoort er ook bij trouwensquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
sssht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
De 17e, mooi in het middenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef huuphuup het volgende:ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
![]()
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes![]()
Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzonog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Solly...
Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:19 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan barenOp de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]
Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarjaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]
Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
hahaha mafketelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
Stom is dat hah, alleen slapen? Ik ben zelfs zo erg, dat alsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha mafketel![]()
![]()
nja misschien is het de leeftijd idd wel.
blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezelligik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |