abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71056988
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 524

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
16 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:37:06 #2
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71057024
Inhet nwe topic nog een keer (mss dat er nu wel gereageerd wordt...)

laura, wat een prachtig manneke! rammel, rammel
gecondoleerd met het verlies van opa Jakob

BE verlof!!

Rocka, wat vervelend dat je streepjes krijgt. (al moet ik wel steeds denken aan andere streepjes )

Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!

Guus, ook een gezonde zoon! Wat leuk!

martine komt vast wel weer goed!

Gister bij de vlos geweest, helemaal goedgekeurd. baarmoeder goed gegroeid, hartje deed bonkiebonkie, bloeddruk een whopping 100 over 50! (Zo grappig om het gezicht van PR te zien tijdens die controle. De naald bleef maar dalen, zij bleef maar luisteren en PR ging steeds verbaasder kijken dat ze mijn onderdruk nou nog STEEDS niet gevonden had! )

We hebben ook nog nagevraagd of ze die echomw op het matje hadden geroepen, en dat hadden ze gedaan. Niet zozeer om het feit dat ze het gezien had, want tsja, als er een been mist, dan moet je dat ook zeggen, maar meer om het feit da ze is gaan meten, en niet heeft gezegd dat je bij deze termijn geen stom woord erover kan zeggen en dat het wellicht bij 12wk helemaal normaal zou zijn...
en ik kreeg mn bleoduitslagen teru, zegt PR "ik wil niet vervelend zijn, maar deze uitslagen zijn van mn nichtje! ) tsja, we zijn de enige in nederland met deze achternaam, wat is de kans dat je dan de verkeerde pakt? Dus ik grappen tegen PR, "oh, is ze zwanger dan?" toen keek de vlos toch ff bang (ze is in augustus uitgerekend...)

naja, het zal wel...
een collega van onze hr-mw is hetzelfde overkomen, bij dezelfde echomw... dus ik weet niet in hoeverre ze ervan geleerd heeft...

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 17-07-2009 09:44:12 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71057085
Jaaaaa een jochie voor Guuzewuus!!! Waaah gaaf man! We zitten wel goed in de jongens hier hahaha echt leuk!!
Fijn dat alles goed was!
Grappig dat je het meteen zag, wij ook. Ze zetten dat apparaat op mn buik en het geslacht was meteen overduidelijk in beeld

BE verlof! Heerlijk lijkt me dat zeg

En ik zag een foto van ieniemini Thijs, wat een klein popje lijkt hij zo
en gecondoleerd, zo liggen geluk en verdriet wel heel bizar dicht bij elkaar...

Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met je Duch!

Fijn dat alles goed was bij de vk Davinia!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71057122
Asy, veel gluurplezier bij de echo! Enne... ik hoop dat je niet zo'n eigenwijze buikbewoner hebt als ik, want wij kregen geen geslacht te zien hoor... .
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:47:27 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71057289
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!
Maar ik ben pas 9 weken!
en deze zit dus al mooi vol, maar 80F/80G was nog te breed voor me...
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Nijna het volgende:
Asy, veel gluurplezier bij de echo! Enne... ik hoop dat je niet zo'n eigenwijze buikbewoner hebt als ik, want wij kregen geen geslacht te zien hoor... .
Ik ga nog geen geslacht zien, want ik ben 9w4d zwanger
Is mijn eerste (termijn)echo....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 juli 2009 @ 09:49:06 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71057326
Davinia, dat is wel erg dat ze nogmaals die fout gemaakt heeft!

Asyniur heel veel plezier strakjes, geniet ervan!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71057401
Asy veel plezier zo!!!!
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 09:52:17 #8
5428 crew  miss_sly
pi_71057419
Asy, veel plezier straks bij de echo!

Davinia, wat een rare echomw dan! Dat ze misschien onervaren een keer zo'n fout maakt, is erg, maar dat kan dan nog. Maar het is dus al minstens de tweede keer?

Duchess en marlieske Ik heb inmiddels wel kunnen accepteren dat het is zoals het is en alles dus medischer wordt dan gehoopt. Maakt me ook niets meer uit, als alles maar goed is met m'n meisje
En inmiddels, dankzij het dieet, nog een kilo afgevallen, dus van + 12,5 naar + 9,5. Scheelt toch weer op de weg terug naar mijn startgewicht of eronder!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71057422
Veel plezier Asy!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:09:17 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71057862
Veel plezier Asyniur.

Guus ook een mooie echo! En een zoontje. Gefeliciteerd!
Heb je eentje van elk
Is bij jou eigenlijk de misselijkheid helemaal over? Ik hang helaas (morgen 19wk) nog regelmatig boven de plee. Het positieve daarentegen is dat ik helemaal geen beenpijn meer heb. Die osteopaat heeft toch een wonder verricht.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 10:27:51 #11
5428 crew  miss_sly
pi_71058426
Vraagje over het bed verhogen: bij ons bed blijken de middelste klossen dus ook niet te passen. Dus moeten er twee kratjes komen. Welke kratjes zijn nu qua hoogte goed zodat we 4 klossen en 2 kratjes kunnen gebruiken? Of gaat dat helemaal niet en moeten we dan alleen kratjes?

Zou je kratjes zonder flessen tegen statiegeld kunnen krijgen? Hier worden misschien 4 blikjes bier door bezoek gedronken per jaar, dus om nou volle kratjes bier aan te schaffen...
pi_71058709
Goedemorgen tuimelaartjes!

Wat een stralend weertje vandaag hè?

Laura, wat een prachtige jongen heb je op de wereld gezet! En lijkt me best heftig voor je dat het ineens allemaal zo snel ging! Kun je een beetje genieten nu? Wel sneu zeg, van de opa van je vriend! gecondoleerd!

BE, verlof! Als dat geen mega-mijlpaal is weet ik het ook niet meer! Lekker zeg! En hoe voelt dat nu?

Rocka, stoer toch, zo'n tijgerprintje? Ik hoop nog steeds dat het me bespaard blijft. Heb er al een heleboel van toen ik overgewicht had, misschien rekt 't mooi uit op die oude striae... wie weet!

Guuzewuus, ook een zoon! geweldig zeg! en wat fijn dat alles goed is! Toch een hele geruststelling!

Lily, wat een narigheid met die insectenbeten van jou. Gaat t al wat beter?

Lijnloos, wat jammer dat je lief het geslacht niet wil weten. Omkopen is geen optie? Of anders chantage?

Davinia, wat een geklungel bij je VK! Maar wel fijn dat je weer goedgekeurd bent! Die bloeddruk is netjes zeg! Wauw!

Asyniur, veel plezier straks bij de echo! Spannend!!

Vannacht weer lekker geslapen. Scheelt toch wel enorm hoor. Ben een stuk gezelliger zo volgens mij!

Fijne dag allemaal!!
pi_71058863
Mogge ladies, jullie gaan weer als een trein!

Karin, wat een mooie echo! Wat een lief koppie!

DuchessX, fijn dat ze al ingedaald is. Dan wordt het ineens een stuk echter he?

Poppejans, je krijgt een zoon! Gefeliciteerd!

En BE heeft ook al bijna verlof! Pff, wat wat gaan we hard zeg!

Laura, wat een poppetje is Thijs zeg! Prachtig ventje!

Davinia, wat een slordig mens, zeg! Zou het wel allemaal goed in de gaten houden.

Heb gister weer een echo gehad om de placena te localiseren. Die ligt gelukkig niet voor de uitgang, dus een keizersnee is niet nodig. Jammer was dat ze het echt beschouwde als een medische echo, dus dat ze niet even mooi het gezichtje in beeld nam oid. Wel heeft ze ons meisje even gemeten (dwardsoorsnede hoofdje en dijbeen) en ze ligt mooi op schema. Ze is zelfs al een stukje ingedaald! Had hier zelf helemaal niets van gevoeld.

Over 5 weken alweer verlof, het gaat zo snel ineens!
pi_71058981
Asyniur veel plezier vandaag

Miss Sly, volgens mij kan je gewoon lege kratjes lenen bij de supermarkt hoor, tegen statiegeld
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:49:31 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71059021
Even teruggebladerd hoor.... mooie zoon McLaura!
EN ook even je bev. verhaal gelezen.
Gecondoleerd met de opa van je man/vriend.
pi_71059981
DaviniaHR jeetje, wat een doos die echodame...

verder gewoon een voor het verlof van BE en een knuffel voor Duch en Mefke
pi_71060001
Had ik een heel verhaal getiept, valt de wireless beneden uit :[
Nu zit ik boven zonder smiley-functie

Maargoed:

Davina, Wat een slecht gedoe daar. Niet zo netjes hoe ze daar met de mensen omgaan.

Asyniur, Bijna je echo! Succes straks en neem de zakdoekjes mee!!

Serpente, Nog maar 5 weken! Het gaat zo snel he!

BE, Yeah!!! Verlof!!

Hier gister de jaardag van mn vriend gehad. Ben nu brak en hoofdpijnerig. Morgen krijgen we de andere helft. En ik heb er weer geen zin in.. Ik hou niet zo van verplichte feestjes en al helemaal niet als we dat zelf moeten plannen en doen. Maar vandaag heb ik niks op de planning, Dus lekker de hele dag voor de buis hangen denk ik

Edit, Wireless doet het weer! En de smileys zijn aangepast

[ Bericht 23% gewijzigd door Vlinder op 17-07-2009 11:27:36 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:21:30 #18
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71060009
Guus en poppejans, wat leuk een zoon!

Asyniur, fijne echo vandaag!

BE, wat lekker verlof, wat is dat snel gegaan zeg! Voor jou vast niet maar ik heb het gevoel dat afgelopen weken voorbij zijn gevlogen.

Miss Sly, je kunt inderdaad gewoon lege kratjes krijgen, hebben wij bij het vorige bed dat ik had ook steeds gedaan, volgens mij moet je dan wel kiezen voor óf kratten of klossen. Ik denk niet dat ze exact dezelfde hoogte hebben, maar je zou even kunnen bellen naar de thuiszorg. En dan met een meetlintje naar de supermarkt

Laura, heb de foto van je mooie ventje gezien die haartjes zijn echt uberschattig

@hier, we zitten momenteel bijna letterlijk in de stront ga het verhaal niet helemaal opschrijven (staat wel op mijn log, voor de liefhebbers) maar het riool zit verstopt (plus we hebben flinke lekkage), en aangezien dat op ons eigen terrein is moeten we zelf voor de kosten opdraaien, dus we moeten eerst zelf proberen de ellende te verhelpen. Vriend is al de hele dat bezig geweest gister maar we kunnen amper één toilet doorspoelen en dan zit het weer verstopt. Niet handig als je zwanger bent en vaak moet plassen zoals ik
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:22:51 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71060060
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje over het bed verhogen: bij ons bed blijken de middelste klossen dus ook niet te passen. Dus moeten er twee kratjes komen. Welke kratjes zijn nu qua hoogte goed zodat we 4 klossen en 2 kratjes kunnen gebruiken? Of gaat dat helemaal niet en moeten we dan alleen kratjes?

Zou je kratjes zonder flessen tegen statiegeld kunnen krijgen? Hier worden misschien 4 blikjes bier door bezoek gedronken per jaar, dus om nou volle kratjes bier aan te schaffen...
Hier kan ik er zo om vragen bij de supermarkt en of drankenhandel, als ik maar beloof om ze terug te brengen, er staat statiegeld op die kratten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71060107
Wat een mooie buikfoto zag ik van jou voorbij komen Tan
ieeew wat vies van dat riool, en volgens mij als je iemand langs moet laten komen is dat ook nog eens heel duur, alleen al aan voorrijdkosten enzo, maar op een gegeven moment moet je toch wat... een wc is wel een heel belangrijk ding!
Gets wat irritant zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71060283
Guus, wat leuk, een jongetje!
BE, lekker met verlof
En Laura, wat een mooi mannetje is Thijs toch Fijn dat jullie weer thuis zijn.
En een op de buik van Rocka.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71061064
oeps ben helemaal vergeten Guus te feliciteren met haar knul op komst bij deze dus als nog
pi_71061242
Nijna goed geslapen fijn! dan kan het nu losbarsten! doe es?

haha Chan nee het voelt niet echt zo, vooral omdat ik 90% van de tijd vanuit huis werkte en mn colleges al afgelopen waren in mei ofzo, dus ik kon gelukkig al in standje relax
Hoest met jouw verlofgevoel? lekker aan het genieten van alle vrije tijd ineens?

Lijnloos wat jammer

Incantrix doe je wel rustig aan dan inderdaad, even een rustdagje nemen hoor.

Guus een zoon je klinkt heerlijk verliefd!

Marlies, condooms zijn zeker mijn hobby niet nee ik ben van plan om direct na de bevalling om een pil te vragen die kan in combinatie met borstvoeding, er schijnen er enkele op de markt te zijn.

Asyniur spannend!! ben je al geweest? hoe was het?

Ca.ra thnx ik haal het overdag wel in hoor. Ik heb gewoon de pech dat ik heel licht slaap, altijd al gedaan. Ik word ook gerust wakker van een harde knorrende maag ofzo komt wel goed, het voelt gewoon als het standaardbeschreven voorwerk zeg maar, ik maak me er niet druk om in elk geval

Faja geniet van je vakantie

Lily wat rot dat je alleen daardoor zo slecht hebt geslapen. Snel maar wat van die zooi inslaan dan.

Martine ahw arme meid Wat zonde.

Davinia goedgekeurd fijn dat ze toch actie hebben ondernomen naar de echo mevrouw toe!

Miss je kunt het vragen bij de supermarkt, als het goed is gebeurt dat idd regelmatig dat die kratjes meegenomen kunnen worden. Wij drinken hier ook nooit bier, toevallig nu 3 kratten gespaard dankzij verjaardagen en bbq joepie. Maar ik hoorde dat de buuf hier 19 kratten in de schuur heeft staan en die mogen we lenen

Ssserpente fijn dat alles goed was en dat de placenta goed lag. Wel jammer idd van die echo maar ook wel begrijpelijjk.

Tan wat een rotprobleem zeg! idd vervelend als je dan regelmatig moet. Hopelijk snel opgelost.

Vlindur nog gefeliciteerd met je lief dan

Amaranta hoest verder met jou?

volgens mij heb k nu alles gehad... handig voor de bijlezers
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:57:13 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71061300
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
Haha, jah, éigenlijk heel stiekum wel.. Hoewel mijn lief er nog véél blijer mee is, die sprong gisteren zowat een gat in de lucht toen hij hoorde dat zelfs mijn afdelingshoofd me heeft lopen pushen om thuis te blijven. "Hèhè, eindelijk medestanders!" vond hij

Ennuhm, als het goed is heb je nu dus gekeken! Ik ben zo benieuwd Asy!
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Ca.ra het volgende:

Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden
Thnx voor je zorgen, Ca.ra En ik doe wel voorzichtig hoor, ik fiets altijd naar mijn werk en in de ochtend fiets ik altijd samen met mijn lief (nouja, op de laatste 5 minuten na dan, dan splitsen we op). Als ik overdag veel wegtrekkers heb bel ik mijn lief en blijf ik een half uurtje langer op mijn werk, zodat hij me op kan halen, maar dat is gelukkig pas twee keer gebeurd. Ik heb mijn VK eigenlijk alleen in wek.. 12? 13? gesproken over die wegtrekkers en toen vond ze het normaal en geen kwaad kunnen, maar als ik ze bij de volgende afspraak nog steeds heb zal ik het nog wel eens zeggen Heb daarnet vanaf de laatste post tot aan een kwartiertje terug wel weer volledig K.O. gelegen, hopelijk helpt het..

Ennuhm, Ca.ra? Ik heb net nóg een keertje je dikke buikenfoto gekeken en je bent écht wel heel erg mooi Dat al die andere vrouwen er zwangerder uitzien lijkt volgens mij maar zo, ik heb zelf ook de indruk dat ik er veel minder opvallend bijloop als anderen, maar volgens mijn vrienden en andere bekenden hoef ik me dáár niet druk om te maken, maar is dat vooral omdat je jezelf vaak toch anders ziet

Nijna, tja, het is niet anders he? Whaha, it's a tough job, but somebody's gotta do it Ennuhm, wat ik dus nog wilde zeggen tegen je ten tijde van de wegtrekker: blij voor je dat je zo goed hebt geslapen, daar knap je soms echt van op gewoon

Lily, jou wilde ik nog even beterschap wensen met je enkel, ik ken het gevoel en het is echt náár! Heb je ondertussen al iets gevonden dat de jeuk verlicht?

DuchessX, voel je je weer wat beter? En ja, ik ben wel echt gezegend met zulke leidinggevenden, ze zijn echt voorzichtig met me (ook als ik niet zwanger ben hoor).. Ik heb soms een beetje moeite met mijn grenzen vinden/begrijpen en voel me al heel snel een aansteller, dus dan is het eigenlijk best wel een fijne (ook een bizarre) bevestiging dat je leidinggevenden zeggen "wij hebben liever dat je nu nog even thuisblijft". Zegt volgens mijn broer en mijn lief wel veel over hoe koppig ik ben, maar dat is niet waar, want ik ben helemaal niet koppig

Davinia, ik vind het werkelijk schokkend te horen dat jij niet de enige bent die volledig over de zeik is geholpen door dat mens, wat een nare bedoeling zeg! En dan ook nog even de verkeerde stukken geven, tssk! Ik weet het niet hoor, het klinkt niet al te positief eigenlijk

Vlindur, is die verjaardag morgen dan ook de hele dag? Ik zou er ook weinig zin in hebben hoor, da's precies de reden dat ik met mijn verjaardag lekker naar de andere kant van het land ben gevlucht. Succes ermee, misschien valt het mee en is het juist erg gezellig (dat heb ik dan wel weer vaak als ik ergens eigenlijk geen zin in heb )..

[edit]Huupje, een voor jou! Ik doe rustigaan, I promise! Ennuhm, ben jij ook weer een beetje bijgeslapen nu? Bizarre nachten draai jij zeg![/edit]
3!
pi_71061989
Huup en de meiden van gister ook, Bedankt! Hij is 31 geworden! (ouwe bok )

Incantrix, Ze komen gelukkig pas vanaf een uur of 2/3. Mijn ouders komen vandaag terug van 4 weken Noordkaap en de 3 landen daaronder en zullen wel genoeg te vertellen hebben. Mijn zus en dr vriend vanaf een uur of 4 (dat wordt dus 5 ) en mn broertje met zn vriendin pas rond een uur of 8 want hij moet werken overdag. En ik heb ze al gemeld dat het voornamelijk zelfbediening worden gaat. Want ik ga in staking. En misschien wordt het ook wel gezellig. Dat hoop ik iig maar!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:21:36 #26
95408 Incantrix
pi_71062158
Ooowwja, zó zeg.. DUH! Gefeliciteerd dus ook, Vlindurtje Ik hoop inderdaad voor je dat het wel gezellig wordt, helaas komt iedereen dus wel gespreid binnen.. Nouja, als je het zat bent zeg je gewoon dat je moe bent en dat het klaar is, toch? En zelfbediening is ook een goeie, kan makkelijk!
3!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:23:32 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71062231
Harry hebt gezwaaid naar zijn mama en papa
En hij hebt getrappeld...
En zijn hartje deed het ook prima...
en ik heb niet hoeven huilen

Had ik al gezegd dat ie had gezwaaid?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:25:15 #28
95408 Incantrix
pi_71062287
Ooooww, Asy, jéééj!! 2

Ook niette traantjes in de ogen?
3!
pi_71062293
goed nieuws dus Asy!
zo leuk die echo's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71062500
Incantrix bedankt En van dat moeheid had ik ook al bedacht. We zien wel hoe het loopt

Asy! Heb je foto's mee gekregen?
pi_71062856
Asy wat een fantastisch nieuws
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:45:09 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71062946
Nee, ook niet stiekem in mijn oogjes
Ik had gewoon zoiets van: aah, daar ben je!
En mijn had hetzelfde...

Owja, foto's: 2 stuks. Alleen hebben wij geen scanner. Zondag ga ik naar mijn ouders om het te vertellen en die hebben wel een scanner. Scan ik ze daar in en post ik ze zondag oke?

het enige 'minpuntje' is dat ze Harry gemeten hebben op 9w1d terwijl ik dacht 9w4d te zijn, which reminds me dat ik de ticker moet aanpassen
pi_71063059
Oeh zwaaien ze dan al?

Maandag mag ik weer, hoop dat pinda hier ook zwaait dan...
pi_71063114
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef sindell het volgende:
Oeh zwaaien ze dan al?

Ja die van ons zwaaide en schopte ook al met 9 weken en 3 dagen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:23 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71063138
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef sindell het volgende:
Oeh zwaaien ze dan al?

Onze Harry wel
ik kreeg trouwens meteen een inwendige echo

Mijn ticker doet stom... Ik kijk er straks na het slapen wel even naar.opeens doet ie het wel weer
Modjes, mijn uitgerekende datum mag naar 18 feb...

[ Bericht 7% gewijzigd door Asyniur op 17-07-2009 12:59:49 ]
pi_71063343
Asyniur, voor de goede echo

ik scrolde net van beneden naar boven en las in jouw post; 2 stuks. Ik dacht dus even dat je een tweeling kreeg
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:36 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71063438
haaaai dames

ik zal eens een poging doen om bij te lezen....
merk echt dat dat helemaal niet goed lukt met al die late diensten....
ben de laatste dagen ook zooooo ontzettend moe..
maar, ik wil wel iedereen die het nodig heeft vast een dikke knuffel geven

en voor de mensen met goed nieuws, leuke echo's en mijlpalen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:00 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71063451
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef lily het volgende:
Asyniur, voor de goede echo

ik scrolde net van beneden naar boven en las in jouw post; 2 stuks. Ik dacht dus even dat je een tweeling kreeg
gelukkig niet! Ze heeft er wel even speciaal voor gekeken
En ik bedacht me net opeens dat we straks kunnen minimeeten met onze beebjes
pi_71063453
ASY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:34 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71063467
een -ende Harry!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71063620
Asy, fijn dat het er goed uitzag. Ik was ff in de veronderstelling dat je al verder was, zal wel een vorm van zwangerschapsdementie zijn.

Huup, het wordt vast pas in augustus gebeuren, dus bedankt voor de aanmoediging, het mag van mij hoor. Maar ik verwacht het nog maar niet te hard... We gaan van het weekend het bed maar eens even op klossen zetten, want die staan al een week te verstoffen op de slaapkamer
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:03:19 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71063632
incantrix, heb je ook al standaard druivesuiker in je tas/broekzak zitten?
Sinds ik die bij me heb, en nog maar het idee krijg van owjee, ik voel me weggaan vallen, dan neem ik een druivesuiker in en dan gaat het vaak alweer beter.
Maar het blijft erg vervelend

Asy een kloppend hartje
pi_71063692
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Asyniur het volgende:
En ik bedacht me net opeens dat we straks kunnen minimeeten met onze beebjes [/sub]
oh ja, wij wonen bij elkaar in de buurt heh?
pi_71063748
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zal eens een poging doen om bij te lezen....
merk echt dat dat helemaal niet goed lukt met al die late diensten....
ben de laatste dagen ook zooooo ontzettend moe..
gewoon de posts van Incantrix en huuphuup lezen
pi_71063802
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:50 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ja die van ons zwaaide en schopte ook al met 9 weken en 3 dagen
Gek is dat hè? En dan voel je er nog niks van, zo klein
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:08:39 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71063852
Freecell
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:12:02 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71063998
Jakkes freecell.....

ooh asyniur, harry zwaait
pi_71064113
freecell, zeer irritant en niet leuk inderdaad
kan me je gevoel helemaal voorstellen!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:15:22 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71064142
asy, wat fijn! een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk )

incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?

vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!

amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
pi_71064426
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk )
oh, wat zijn jullie slim

Ik dacht dat ik 12.0 weken was, de echoscopist meette eerst 12.6, ik zei toen dat dat eigenlijk niet kon en toen meette hij bij een iets andere "pose" 12.3.
Ik heb het er maar bij gelaten...

De VK past de datum trouwens niet aan. Die houden dus de oorsponkelijke datum aan terwijl ik dus zeker 3 dagen verder ben als bij hen nu opstaat.
pi_71064691
Asy! voor je zwaaiende Harry!!

Ik wil naar huis. NU
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:33:39 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71064917
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat fijn! een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!

incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?

vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!

amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
heb er niet echt last van.... meestal als ik gespuugd heb voel me daarna prima.
En dat spugen, tja die 2 minuten op de ochtend neem ik maar voor lief
Ben allang blij dat ik 'snachts niet meer wakker lig van de pijn in mijn been. En geloof me. Al zou ik 12 keer per dag overgeven. Liever dat dan die beenpijn.
pi_71064943
Dan wordt het wel heel echt als je ze zo driftig ziet bewegen natuurlijk. Maar super Asy!! Lekker gevoel ook dat alles goed is yay

Ik had nog even een vraagje over bbq, want heb er vanavond weer 1, maar moet je dan gewoon goed opletten of alles goed gaar is, of kan je beter alleen reeds voorgegaard spul eten?....

Zit me trouwens ook een beetje te ergeren aan het depot van MvM hier, die is eigenlijk te klein, dus zijn nooit genoeg kratten, wil je het terugzetten zit die kist al vol... en tot overmaat van ramp is er deze week niet opgehaald waardoor ik dus geen nieuw krat heb kunnen bemachtigen... ... klinkt bekend? Of is dit gewoon een uitzondering?
pi_71065004
Dank jullie wel

En Asy, is er geen mogelijkheid om naar huis te gaan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:36:23 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71065030
Als je er op let dat het vlees echt goed gaar is dan kun je volgens mij gewoon BBQen. Ik doe het in ieder geva wel gewoon met dat in mijn achterhoofd.

Kan je niet helpen met je MvM vraag. Heb dit keer niet meegedaan en de vorige keer werd het gewoon bij mn voordeur opgehaald.
pi_71065182
He bah freecell, wat een nare ervaring. Stomme gyn.

voor Asyniurs goede echo jeuuujjj

Sindell, zo lang het goed gaar is, is het prima... ik heb al flink wat barbecues achter de rug deze zwangerschap, vind het te ver gaan om alleen voorgegaard spul te eten eigenlijk. Op een bbq wordt het vlees net zo gaar als normaal in de pan, toch. Eet smakelijk

Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echt Vind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
pi_71065545
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef innepin het volgende:

Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echt Vind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
Lotte!
Noah!
pi_71065812
Sorbo, ik ken dat.... ik wil ook naar huis , nog even volhouden nog maar 3 uurtjes te gaan.

Mn collega's maken er een bende van vandaag, alles gaat mis.... stress heb nu al een paar harde buiken gehad.

Freecel, bah wat een nare gyn

BBQ is geen probleem hoor... zolang het vlees maar goed gaar is.

Maandag weer naar de VK voor een check-up
pi_71066166
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen

Baby wil er nog niet uit.
pi_71066369
Asynur met zwaaiende Harry! goed bezig!!!
Uhm... en nog wat andereN die ook een reactie van me zouden krijgen maar ik alweer ben vergeten.. Oh well, bijna weekend!
pi_71066399
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Baby wil er nog niet uit.
smoesjes...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:13:15 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71066443
Yeeeeh voor Asyniur

en natuurlijk ook voor Guus

@ Sorboo; een dikke knuffel...
heel herkenbaar gevoel... ik heb zo'n behoefte aan weekend .. MAAR ik moet nog een late dienst doen...
(dus tot half 12 werken.... en ik heb zoooooo'n GEEN zin .. en ben enorm moe)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:16:20 #63
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71066534
@sindell, ik heb gelezen dat je als zwangere vrouw helemaal niet mag BBQ-en, wat een dikke onzin! Ik ben sowieso nog nooit ziek geworden van een BBQ, gewoon goed opletten dat het gaar is. En ook niet onbelangrijk: geen zwarte randen aan het vlees. Ik heb gister nog geBBQd smaakte prima hoor Ook het niet voorgegaarde vlees

@Asyniur, leuk hè, zwaaiende spruit! Die van mij zwaaide ook, in ieder geval van één arm werken de spieren
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:18:44 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71066605
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen het zag

over mvm, bij mij werd het opgehaald. mss even bellen naar ze, dat ze een oplossing weten?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:19:02 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71066613
Sindell gewoon lekker bbqen hoor !!! en idd opletten of het goed gaar is, en daarna lekker smullen
pi_71066752
Tan wat supervervelend zeg

Asy een zwaaiende Harry Wat goed!!!

Freecell

Sorbo, BJ en Martine nog even volhouden op het werk...

Sindell lekker bbq'en, zoui ik ook wel zin in hebben

Innepin, waar blijft de beeb???

Ik kreeg net een geboortekaartje via de post van iemand van de pufclub, ze is bevallen van een meisje en heeft haar net zo genoemd als wij ons meisje willen noemen. Beetje dubbel gevoel toch wel...
#geen
pi_71066797
Heh oki, ja had al eerder gebarbecued, maar was toch wel wat voorzichtig ermee. Maar gewoon eten dus thanks.

Het weer is alleen wel een beetje voor een bbq. Maar mag de pret niet drukken natuurlijk.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:23:54 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71066801
duch, snap dat het ff slikken is,maar..... boeien, hoe vaak zul je haar nog zien??
pi_71066871
Oh en Innepin baby mag best komen hoor, schuiven wij ook weer een plaatsje op
pi_71067541
BJ, nu voel ik me helemaal lullig, want ik hoef nog maar anderhalf uur! Arme jij!!

Duch, balen, maar risico van 't vak... Ze vindt het vast niet erg en anders maar wel. Maar snap je dubbele gevoel! Ook een voor jou!

Waarom kijken mensen alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik nog ruim 2.5 mnd moet tot de due date.. En dan die opmerking iedere keer; maar je bent al zo dík!!!

NOU EN! Ik heb in elk geval een excuus voor mijn dikke pens

Oh ja, vrede op aarde enzo... zennnnnnnnnnn
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:08:50 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71068297
Sorboo
Duch

Was ik net zo lekker zittend op het bed de laatste was aan het opvouwen, krijg ik me toch aldoor pijnlijke harde buiken, en dat stomme benauwde gevoel weer.
Ben maar weer gestopt en hopelijk mag ik het straks dan verder afmaken.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:24:27 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71068884
Ja en hij spartelde dus ook met een beentje (echoscopiste was op zoek naar het dooierzakje).
En nee ik heb er geen echo meer bijgepraat. Denk sowieso dat dat dan via de VK moet. wist niet eens dat dat kon

freecell, wat een vervelende gyneacoloog! Vraag me overigens af of het per se aan de mannen ligt hoor want ik heb al heel wat inwendige echo's gehad en vrouwen kunnen er ook heel wat van qua draaien en frotten om alles goed in beeld te krijgen
En ik ben al thuis, maar Sorbo wilde heel graag naar huis. En BJ... ik benijd je niet...

En gewoon lekker gaan bbq-en. Alleen er goed op letten dat alles goed gaar is. Ik zou er verder niks voor laten liggen...
Duchie, geeft niks joh! Bij jouw beeb past de naam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter en mooier

Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelen goh wat vervelend nou...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:34:34 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71069252
Asyniur, wat fijn dat je jullie kleine spartelende en zwaaiende beebje hebt gezien .

En Innepin, ga eens baren dame. Komop .

Duchess, ja das gek hè (en ook een beetje vervelend). Ik heb het vroige keer gehad (Storm van Sugar zou Stella geheten hebben) en nu potverdikkie weer (dinsdag renzell de naam verteld voor een ventje en die zei dat dat echt haar naam was ook). Maar het zijn net zo goed jouw of mijn namen, dus niks van aantrekken hoor .

Gelukkig heb ik in beide gevallen getuigen dat ik de naam ook allang had .

[ Bericht 8% gewijzigd door Guuzewuus op 17-07-2009 16:10:37 ]
pi_71069367
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:

Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelen goh wat vervelend nou...
nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien . Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.

(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk )
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:44:35 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71069584
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef sindell het volgende:

[..]

nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien . Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.

(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk )
Nou ja, ik schommel altijd al tussen maat 40 en 42 (afhankelijk van het model)
En nu pas ik dus nog wel in de broeken die ruimer zaten, maar niet meer in de broeken die gewoon precies pasten...
En nieuwe bh heb ik gisteren gekocht en hij zit heerlijk

En las ik nou iets over dat innepin ging bevallen...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:45:41 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71069614
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Asyniur, wat fijn dat je jullie kleine spartelende en zwaaiende beebje hebt gezien .

Ja maar, ja maar, jij krijgt een jongetje...
pi_71070206
Ghehe asy, Je kan (nog) nie alles hebben
ik moet morgen ook dringend op zoek naar een stel nieuwe broeken want dit wil niet meer... Alles rondom knoop en rits zit te strak nu, terwijl ik voor mijn gevoel nog niet heel veel te showen heb (met 17+ weken)... Maar goed excuus is er wel om ook meteen andere leuke dingetjes te shoppen voor de kleine, dat wordt wat mij betreft wel Es' tijd!
pi_71070915
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom kijken mensen alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik nog ruim 2.5 mnd moet tot de due date.. En dan die opmerking iedere keer; maar je bent al zo dík!!!

NOU EN! Ik heb in elk geval een excuus voor mijn dikke pens

Oh ja, vrede op aarde enzo... zennnnnnnnnnn
vinden mensen nu eenmaal leuk, denk ik (het zou mij niet in mijn hoofd opkomen trouwens op daar opmerkingen over te maken)

Ik heb nog maar een klein bolletje en vanmiddag grapte een collega al dat ik maar de goederenlift moest nemen toen we op een lift stonden te wachten
pi_71071126
Lily wat een lompe opmerking...
pi_71071232
Ach, je moet het maar met een korreltje zout nemen . Het is grappig bedoeld. Ik ben wel wat gewend in een team met alleen maar (kinderloze) mannen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:36:16 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71071523
Meiden, die lijstjes kan ik niet hoor. Dat gaat me te hard enzo.
Even wat ik me nog wel herinner: Een knul voor Guus! En Asyniur een mooie echo!
En er was nog iets... oh ja, rioolperikelen voor Tan! Bah!

Ik ben vanmorgen goedgekeurd bij de vk. Baby ligt beweeglijk in mijn bekken dus goede kant naar beneden.
Bloeddruk goed, gewicht ook (volgens mij hoef ik er voor hun niet meer op, maar ik vind het zelf nu wel leuk om te doen zolang het nog zo goed gaat ).

Heb even besproken dat ik toch wel graag een groeiecho zou willen als we weer over de 40w gaan en dat snapte ze wel. Dat wordt dan wrsch in combinatie met een consult bij de gyn zodat we kunnen bespreken wat er zou gebeuren als het persen weer totaal niet vordert. Ik wil gewoon even weten of ze dan nav de vorige keer sneller een ks zouden doen of niet, of toch alsnog de pomp erbij. Heb aangegeven dat ik zelf nl. het liefst geen ks wil, maar dat ik wel uiteraard wil dat ze zo min mogelijk risico's nemen. Dat heeft ze allemaal opgeschreven op mijn kaart dus dat is nu bekend voor iedereen.

Maar zij dacht eigenlijk dat dat puur een formaliteit zou zijn omdat 2e kindjes bevalling echt zo heel veel soepeler verlopen dan eerste kindjes...
We gaan dus gewoon voor een ziekenhuis bevalling onder begeleiding van de vk, zonder toeters en bellen enzo. Lijkt mij een goed plan.

Morgen met F. nu dan toch echt de babykamer inrichten want hoewel ik hem niet al verwacht over 2 weken weet je het stiekem toch maar nooit...
pi_71071686
Ik heb niet alles kunnen lezen, maar wel de echo's van Guuz en poppejans. Allebei jongetjes! Wat leuk! Rond begin december alleen maar jochies

Morgen maar eens gaan shoppen voor kleren, ben nu 20 +1, en m'n broeken gaan wel erg strakjes zitten...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:42:59 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71071744
Hellup...

Ik haal uit het kraampakket:
een Matras beschermer
een kraammatras
en een onderlegger.

Nu ga ik zoiezo in het ziekenhuis bevallen, dan volstaat alleen de matrasbeschermer toch?

@Be fijn dat je weer goed gekeurd bent, grappig wel dat je nu de babykamer in gaat richten, ik ben ook bezig met die laatste dingen in orde maken.

van de week nog even het wasspul halen om beebje mee te wassen enzo, en dan ben ik volgens mij ook zo goed als rond.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:02:02 #84
95408 Incantrix
pi_71072362
BJ, voor je late dienst hoor, balen zeg..

Bar, heb ik inderdaad altijd bij me, net als iets eetbaars (liga ofzo) en een beetje dropjes of iets. Is wel een fijn idee om bij me te hebben inderdaad, ook voor de mensen om me heen. Mijn collega's zijn echt para dat ik nog eens flauwval op mijn werk, en dat snap ik denk ik ook wel. Ik heb er zelf niet zo veel last van, want ik ben er toch niet echt bij ( ) maar anderen schrikken zich kapot. Bijkomend nadeel is dat ik wel eens mijn ogen openhou als ik flauwval, ik ben een keer weggevallen terwijl ik stond te praten met een toenmalige collega en toen hield ik dus ook mijn ogen open.. Die is twee dagen van slag geweest omdat ze dacht dat ik dood ter aarde was gestort

Freecell, bah, daar zou ik nu echt een trauma aan overhouden, wat naar! Balen dat je dat hebt moeten doorstaan

Davinia, telkens als ze mijn bloeddruk meten is 'ie wel mooi, maar bij mij zijn het waarschijnlijk telkens tijdelijke 'zakkers' in mijn bloeddruk. Is iets waar ik ook al wel een heel verleden mee heb hoor, maar de afgelopen jaren is het veel minder geworden en heb ik gemiddeld nog eens in de 2 a 3 jaar een keer dat het gebeurt. Nu ik zwanger ben is het dus alleen weer schering en inslag, maar eigenlijk verbaast me dat niet, als ik me bedenk hoe hard mijn lichaam nu aan het werk is En meestal voel ik het redelijk aankomen (anders dan Bar dus), dus dan kan ik nog tijdig gaan zitten of liggen (zoals vanmorgen bijvoorbeeld)

Hum, Duchess, dat zou ik denk ik ook niet heel hip vinden nee Gelukkig weet jij voor jezelf dat je de naam niet 'pikt' zeg maar, en dan hoop ik voor jou dat het idee eraan wel went

Asyniur, bij mij begon het groeien ook al heel vroeg hoor, met de 7e week ofzo had ik telkens al zoiets van "hè, ik heb ergens in getrapt, er zit iets onder mijn schoen!" maar dat bleken dan telkens mijn broekspijpen te zijn, omdat mijn broeken van mijn buik afzakten. Ben ook echt met week 9 of 10 al voorzichtig een positiebroek gaan kopen (toen had ik dus al 2 broeken stukgelopen op de pijpen ) en dat zat zo lekker dat er al snel nog eentje twee volgenden. Nu heb ik er overigens echt belachelijk veel want ik kwam DE broek die ik al die tijd zocht pas tegen toen ik er dus al 3 had en kreeg daarna ook nog een zak positiekleding van een vriendin, dus ik zit qua broeken ongeveer 2,5 keer zo ruim als ik zat met normale broeken..

BE, dat klinkt alsof je errug goed op weg bent, lekker hoor

En Bar, ieks! Dat klinkt nog héél erg ver van mijn bed, brrr!

Owja, wat ik dus al de hele dag vergeet te zeggen in het kader van de mijlpalen: ik ben vandaag precies 20 weken Ennuhm, sinds we nu weer een Wii hebben (oude was kapot en niet meer te maken dus Nintendo heeft een nieuwe gestuurd) heb ik mezelf daarnet ook eens even gewogen en ik zit nog steeds op 4,5 kilo minder als voor mijn zwangerschap. Ben ik stiekum best blij mee
3!
pi_71072920
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Brighteyes het volgende:

Maar zij dacht eigenlijk dat dat puur een formaliteit zou zijn omdat 2e kindjes bevalling echt zo heel veel soepeler verlopen dan eerste kindjes...
We gaan dus gewoon voor een ziekenhuis bevalling onder begeleiding van de vk, zonder toeters en bellen enzo. Lijkt mij een goed plan.
Hier ging de tweede zeker veel sneller. Had om 02:15 4 a 5 cm ontsluiting en Leander is om 02:33 geboren. Leander was een typisch geval van een tweede
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_71073590
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:

Laura, wat een prachtige jongen heb je op de wereld gezet! En lijkt me best heftig voor je dat het ineens allemaal zo snel ging! Kun je een beetje genieten nu? Wel sneu zeg, van de opa van je vriend! gecondoleerd!

Ik kan er nu wel van genieten, maar Thijs is ook een ideaal mannetje dat goed eet en veel slaapt. Hij is alleen wel flink afgevallen en weegt nu 3600 gram. Gisteren woog hij hetzelfde, dus de kraamverzorgster en ik gokken dat hij morgen wel wat aangekomen is. Hij krijgt nu per voeding 70-90 cc dus we hebben hoop dat ie nu wel aankomt.

En over opa : ik hoop dat ik dinsdag genoeg hersteld ben om mee te gaan naar de crematie. Mijn moeder past dan op Thijs, dat komt dus wel goed. De crematie is namelijk vlakbij Groningen (en daar wonen mijn ouders). Ik moet alleen wel 45 minuten kunnen zitten in de auto (als BIJRIJDER). Zoals het nu gaat, komt het goed, maar je weet nooit.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71073664
Goeiemiddag

BE weer goedgekeurd, mooi!

Duch haha dat lijkt me wel raar ja maar och, als het "maar" iemand van de pufclub is dan zou ik er niet zo mee zitten als k jou was hoor leuk is anders maar och.

Wij zijn vanmiddag naar de voorlichting in het ziekenhuis gegaan. Mja leuk om te zien enzo maar het voegde niet echt heel veel toe moet ik zeggen Wel een heel gek idee dat ik daar anywhere tussen de 1 en de 6 weken ook daar lig en ons kindje vast heb
Verder weinig te melden, k ben kapot van het nachtbraken steeds maar ik durf overdag niet echt bij te gaan slapen na de middag omdat ik dan 's avonds vaak weer een stuk minder goed slaap. Meestal slaap k van 7 tot 10 ofzo nog een paar uurtjes daarna wordt het ook weer te warm in de slaapkamer.
En die harde buik enzo blijft maar komen zeg nu af en toe weer met zo'n warm krampig gevoel erbij. K word er misselijk van blagh.

Oeh trouwens, weet je wat ik me nog afvroeg gisternacht (ja niks te doen dan ga je rare dingen afvragen ), misschien een van de mama's hier die dat zich kunnen herinneren, tijdens een harde buik voel ik mn meisje niet bewegen, beweegt je kindje dan eigk tijdens de weeen wel nog? Of daar tussendoor? Lijkt me best een raar gevoel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71074071
Laura, je stoel kan toch wel achterover? Zodat je wat kan liggen zeg maar? Sterkte iig! En Thijs is echt prachtig
pi_71074545
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:14 schreef Vlindur het volgende:
Laura, je stoel kan toch wel achterover? Zodat je wat kan liggen zeg maar? Sterkte iig! En Thijs is echt prachtig
Jawel, maar zitten gaat me op zich vrij goed af tot nu toe, maar je weet niet of het zo blijft.... En we hebben een klein laag autootje, dus het is ook het in-en uitstappen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71074648
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:54 schreef huuphuup het volgende:

Wij zijn vanmiddag naar de voorlichting in het ziekenhuis gegaan. Mja leuk om te zien enzo maar het voegde niet echt heel veel toe moet ik zeggen Wel een heel gek idee dat ik daar anywhere tussen de 1 en de 6 weken ook daar lig en ons kindje vast heb
/quote]
Al heeft het niet veel toegevoegde waarde, tis wel fijn om te weten waar je terecht komt als je in het zh komt.

[quote]

Oeh trouwens, weet je wat ik me nog afvroeg gisternacht (ja niks te doen dan ga je rare dingen afvragen ), misschien een van de mama's hier die dat zich kunnen herinneren, tijdens een harde buik voel ik mn meisje niet bewegen, beweegt je kindje dan eigk tijdens de weeen wel nog? Of daar tussendoor? Lijkt me best een raar gevoel
Ik voelde Tess niet bewegen tijdens de weeen... Eigenlik helemaal neit veel tijdens het bevallen

BE weer goedgekeurd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:48:45 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71074840
huup, volgens mij hebben ze me ooit verteld dat de beebs in slaap worden gebracht door de ween of zo. dat de samentrekkingen slaapverwekkend zouden zijn het komt iig relatief weinig voor dat een beebje hard schopt tijdens weeen (voor zover je dat al zou kunnen voelen, uiteraard )

fijn BE, goedgekeurd! hoe was je eerste verlofdag?

nicole, heb je niet hoven persen of zo? das echt snel!

bar, de onderlegger is wel fijn om in de auto te gebruiken, mochten je vliezen tijdens de rit naar het zkh breken, dan blijft de auto tenminste schoon
pi_71074916
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:

nicole, heb je niet hoven persen of zo? das echt snel!
Nee persen zat er niet eens in. De vlos wilde de bevalling overdragen aan de vlos van het ziekenhuis zodat die een electrode op Leander zijn hoofdje kon plakken. Maar ze hadden dat ding nog niet uit het papier toen ik Leander er al uit voelde komen. Niemand was er op verdacht en ze hadden verder ook nog niks klaar staan. Dus ik moest zuchten maar tijdens het zuchten kwam ie al vanzelf!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_71074941
Davinia ja zoiets dacht ik dus ook altijd, het was eigk nog niet bij me opgekomen dat je kindje natuurlijk ook van alles meekrijgt in principe van de weeen, maar toen ik vannacht op was en wat loos rond ging googelen op van die week-tot-week zwangerschaps dingen las ik ergens dat je kindje tijdens de eerste weeen idd slaapt maar daarna wakker wordt van de heftigere weeen. Dus toen vroeg ik me af van goh, zou je ze dan ook voelen bewegen, misschien tussen de weeen door ofzo lijkt me wel een idioot gevoel

Vicky ghehe maar jij bent toch ook in standje turbo bevallen of nie? Arme Tess kreeg de kans niet om te bewegen joh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:55:35 #94
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71074988
Okay de onderlegger, komt dan maar even tijdelijk in de auto te liggen.

Ik ging er altijd beetje stiekem vanuit dat als je kindje ingedaald ligt je wat meer lucht enzo krijgt...
toch als ik lekker aan het eten ben,komt het zware gevoel in m'n maag al snel de bocht om zetten.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:56:41 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71075016
Davinia, nu is het nog niet zo heel anders, ik heb altijd vrijdag en maandag vrij. Ik denk dat ik pas as dinsdag kan zeggen hoe het is. Sasha naar het kdv en ik de hele dag voor mezelf.

Bar, de vorige keer hebben ze hier thuis mijn vliezen gebroken, dat was weliswaar omdat we nog van een thuisbevalling uit gingen, maar toch lijkt het me nu ook prettig om mijn matras goed te beschermen tijdens de eerste 5cm die we sowieso thuis moeten doen...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:00:10 #96
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71075097
Ja zo zit ik dus ook te denken, Be ik blijf zoiezo tot die 5 cm thuis.
hmmm ik weet het al, matrasbeschermer nu alvast op het matras, en dat andere in de buurt houden en zodra het allemaal begint, kan ik altijd nog dat matras eropleggen.
pi_71075107
Huup, ik heb Graeme ook niet voelen bewegen tijdens de bevalling... maar goed, ik was ook wel erg stoned, dus misschien heb ik het gewoon niet gemerkt, dat kan ook nog
pi_71075148
Guuuuuuuuuus Knullen zijn leuk!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:07:16 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71075270
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ja zo zit ik dus ook te denken, Be ik blijf zoiezo tot die 5 cm thuis.
hmmm ik weet het al, matrasbeschermer nu alvast op het matras, en dat andere in de buurt houden en zodra het allemaal begint, kan ik altijd nog dat matras eropleggen.
Klopt.
Ik weet niet of ze nu weer thuis de vliezen zouden breken of dat ze in het ziekenhuis wachten, maar als de vk voor tussentijdse controle komt om te zien hoe ver je ontsluiting hebt dan heb je tijd zat om er nog even een matje onder te leggen...
pi_71075644
Dat bewegen tijdens de bevallingen kan ik me gewoonweg niet me herinneren. Ik zou het echt niet weten eigenlijk

Baby nr 3 is in ieder geval superbewegelijk nu.
Als ik met de angelsounds (bij mij heet het ding happytone) luister dan hoor ik het hartje superduidelijk, een paar seconde en woesh, weer weg. Weer ergens anders.
Ik ben voortdurend aan het schuiven met dat dopje om m te horen.
Je hoort de bewegingen ook erg goed; zwiep zwiep, woesh, pok, pok, toek.
pi_71075673
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of ze nu weer thuis de vliezen zouden breken of dat ze in het ziekenhuis wachten, maar als de vk voor tussentijdse controle komt om te zien hoe ver je ontsluiting hebt dan heb je tijd zat om er nog even een matje onder te leggen...
Bij David ging ik naar het ziekenhuis met 4 cm.
Daar aangekomen zat ik al op 10 (kwartier later) en broken ze de vliezen pas.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:33:57 #102
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71075925
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef lily het volgende:
Dat bewegen tijdens de bevallingen kan ik me gewoonweg niet me herinneren. Ik zou het echt niet weten eigenlijk

Baby nr 3 is in ieder geval superbewegelijk nu.
Als ik met de angelsounds (bij mij heet het ding happytone) luister dan hoor ik het hartje superduidelijk, een paar seconde en woesh, weer weg. Weer ergens anders.
Ik ben voortdurend aan het schuiven met dat dopje om m te horen.
Je hoort de bewegingen ook erg goed; zwiep zwiep, woesh, pok, pok, toek.
dat vind ik zo leuk dat geluid
en stiekem vind ik happytone veel beter klinken dan angelsounds ik kan er niets aan doen maar alles waar angel in voorkomt voor kleine kindjes enzo vind ik altijd zo verschrikkelijk zoetsappig uitzonderingen met echte engeltjes natuurlijk daargelaten he
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71075987
happytone is een betere naam, vind ik ook
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:02:15 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71076750
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt.
Ja maar wij hebben hier die tussentijdse controlles niet, hier moet je telkens naar het ziekenhuis.
ik weet nog goed dat Marco en ik een keer of 3 op en neer gereden zijn, bij de 4de keer ofzo, mochten we blijven omdat we op 5 cm ontsluiting zaten.
pi_71078592
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:02 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben hier die tussentijdse controlles niet, hier moet je telkens naar het ziekenhuis.
ik weet nog goed dat Marco en ik een keer of 3 op en neer gereden zijn, bij de 4de keer ofzo, mochten we blijven omdat we op 5 cm ontsluiting zaten.
Jeetje, dat klinkt omslachtig allemaal. De vlos hier gaf ook aan dat je geloof ik zelfs tot 7 cm thuis blijft voor het overgaan op ziekenhuis (waar wij de bevalling plaats willen laten vinden)...

Even wat anders, een ontzettende n00b-vraag vast, en ik hoop dat niemand dit verkeerd opvat, maar is kolven perse nodig als je borstvoeding geeft? Ik zit namelijk echt ontzettend in twijfel van wat te doen... medisch gezien helemaal geen reden toe hoor, maar voor mijn gevoel ben ik er nog niet uit wat het gaat worden. En op zich heb ik niets tegen borstvoeding alleen dat kolven staat me echt heel erg tegen... dus vandaar eigenlijk de vraag (hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot die het graag zou willen maar neit kan of zo, zo is het neit bedoeld).
pi_71079134
Sorbo

Duch, als ze alleen maar iemand van de pufclub is zou ik daarvoor de naam niet laten vallen zeg maar... Maar lijkt me wel even slikken "jullie" naam... .

Bar, het rommelt wel he...
Volgens mij moet je de matrasbeschermer sowieso op je bed, althans... lijkt me wel zo lekker voor je matras... mochten je vliezen breken. En de rest dat pakken ze wel als ze het nodig hebben... die celstofmatjes hebben ze hier in de kraamweek ook nog wel gebruikt met controles.

Incantrix, 20 weken .

MeNicole, dat is vlot!

McLaura, dinsdag is nog een stukje weg... als je nu al het idee hebt dat het wel gaat lukken dan gaat dat ook vast wel dinsdag... proberen kan altijd. En misschien kan je anders voordat jullie teruggaan nog even liggen bij je ouders ofzo...
Thijs zet em op! Laat ze maar zien hoe goed jij groeit!

BE, fijn dat je hebt kunnen bespreken hoe je het graag zou zien met de bevalling! Lekker in het ziekenhuis zonder toeters en bellen, klinkt goed!

Bar, zo vaak op en eer... dat lijkt me ook niet wat...
Ik begreep dat ze hier wachten tot het goed doorzet en dat je dan komt en in principe blijft als je in het ziekenhuis wilt bevallen.

Vanmiddag weer goedgekeurd bij de vk. Volgende week weer terug.
Nog even gehad over het kennis maken met de andere praktijk en dat ik zo vlot weer buiten stond. Dat hoorde ze vaker en ik hoorde ook enige afkeuring in haar stem.
Zegt ze: joh dan kijk je toch, als je in het weekend bevalt doe je dat lekker thuis met een van ons (al hebben die andere dames eens in de zoveel tijd ook een weekend, maar ik weet nu welk weekend dat is, hahaha) en anders kom je toch naar het ziekenhuis . Ze voelde me wel goed aan had ik de indruk...
pi_71079181
Ik heb wel eens gekolfd, maar eigenlijk bijna niet en geef nu al 11 maanden BV
Dus het kan wel redelijk goed zonder. Als ik had gewild had het helemaal zonder gekund.

Maar je kan ook met de hand kolven, zonder apparaat. Misschien een idee?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:37:39 #108
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71079252
Zo, het was een beetje herrie hier vandaag. Onze voorgevel gaat opnieuw gevoegd worden en vandaag waren ze de oude voegen aan het uitkappen. De hele dag met een compressor en een drilboor-bijtel-geval. De kat was er goed sjacherijnig van in ieder geval

Mijn man had een vrije dag genomen, we zijn naar de opticien geweest voor hem en hebben de blije doos opgeaald. Ienieminie luiertjes...

En nu een hele partij bijleeswerk weer. We zijn maar een druk cluppie hier Laat ik eens een poging doen tot een allesomvattende post...

Serpente, mooi dat de placenta toed ligt! dat zal een hele opluchting zijn.

Incantrix je bent lief. En goed van je lief dat hij zo goed op je let.

Vlinder, hopelijk valt het feestje deel 2 mee vanavond.

Asy, gefeliciteerd met je zwaai-echo! Zo speciaal dat je even binnen mag spieken he.

BJ, dit waren toch de laatste late diensten voor je? Hopelijk scheelt het in de vermoeidheid als je wat meer 'normale' uren kunt gaan draaien.

Huup, hopelijk raak je weer wat bijgeslapen. Misschien wil het weer een beetje meewerken voor jou en iig 's ochtends wat koeler blijven.

Bar, is het bij jou nou ook al aan het rommelen?

Laura, hopelijk kun je dinsdag mee naar de begrafenis. Alvast veel sterkte, ook voor je man natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 17-07-2009 22:08:22 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71079441
Waaah CARA, de hele dag lawaai aan je kop is ook wel vervelend

Jullie izjn allemaal zo attent Ik lees alles en neem het wel allemaal in me op, maar ik durf niet aan lijstjes te beginnen, want ik ben bang dat ik mensen vergeet
En daarom reageer ik vaak alleen op de laatste post/een post met een vraag waarop ik een antwoord heb/een post die mij heel erg opviel.

Maar ik voel me hier dan soms zo weinig meelevend
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:00:34 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71079848
Freecell niezo gek doen

iedereen leest alle posts heus wel maar het gaat soms zo hard, of eigk gaat het meestal zo hard dat et echt niet te doen is om overal op te reageren. Don't worry about it, het is toch geen wedstrijdje wie het meest reageert? ik doe het eigk alleen als k er tijd en zin voor heb.
Niet zulke posts maken betekent in mijn ogen heul niet gelijk dat je niet meeleeft gekske.
Trouwens ik kan me erg goed voorstellen dat als je al een kiddo hebt rondlopen dat je dan heul geen tijd hebt om zo uitgebreid te reageren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71079953
Die hele lijstjes lukt mij ook nooit Freecell, zo kan het wel eens overkomen dat je iemand vergeet, ik lees echt alles maar wordt nogal onmogelijke taak om letterlijk op iedereen te gaan reageren, dat snapt iedereen vast wel!

Incantrix precies 20 weken woehoeee
(en ik vind het ZO leuk dat we met een aantal eind nov/begin dec een jongen gaan krijgen!!!)

Guuzewuus, dat met DE naam herken ik wel, zo heb ik het idee dat ik weleens dezelfde naam als Rocka kan hebben v een jongen, omdat zij die ooit wel eens genoemd heeft... en dek ik me nu alvast al in dat wij echt al een paar weken de jongensnaam hebben die niet meer gaat veranderen, en dat er niemand denkt dat ik namen pik ofzo, stomme gedachten he

edit: oja, ik heb heerlijk geshopt in A'dam vandaag, allemaal jongenskleertjes en zo stoer! H&M en de Hema heb ik leeg gekocht. Ook allemaal bijpassende sokjes enzo, zo schetig
(Toch ook keuze zat, al blijf ik erbij dat voor een meisje er veeeel meer keuze is)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:05:18 #112
100412 mefke79
komt goed!
pi_71079968
huup (en andere dames met vochtpootjes) heb jij ook wel eens dat je tenen gewoon afgekneld worden als je in een stoel zit? Ik heb zojuist gewinkeld, heeeerlijk. Maar toen ik effe ging zitten bij de v&d vielen mijn voeten in slaap. Net als later in de auto. Ik ga ze zo maar eens uit mijn gympen bevrijden...helpt vast
Oja en ik loop niet meer, ik waggel. En dan echt in oude wijven tempo. Maar, ik heb wel veel meer lucht dan eerst, das toch ook fijn! Ik zal zo trouwens eens een buikfoto maken...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71079980
Ca.ra, heb je sinds die ene keer nog last van je heup gehad?

En Freecell; ik lees altijd wel alles maar heb ook niet altijd zin om te reageren of ik denk er net zo over als anderen, dus zie ik geen meerwaarde in mn post. Betekent niet dat het me niet interesseert. hoop alleen dat het ook zo op anderen overkomt
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:08:45 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080073
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef mefke79 het volgende:
huup (en andere dames met vochtpootjes) heb jij ook wel eens dat je tenen gewoon afgekneld worden als je in een stoel zit? Ik heb zojuist gewinkeld, heeeerlijk. Maar toen ik effe ging zitten bij de v&d vielen mijn voeten in slaap. Net als later in de auto. Ik ga ze zo maar eens uit mijn gympen bevrijden...helpt vast
Oja en ik loop niet meer, ik waggel. En dan echt in oude wijven tempo. Maar, ik heb wel veel meer lucht dan eerst, das toch ook fijn! Ik zal zo trouwens eens een buikfoto maken...

hier is dat afgeknelde gevoel eigenlijk continu de laatste eh 5 weken ofzo. Weinig aan te doen, vervelend wel. Ik krijg eigk helemaal geen schoenen meer aan, mn slippers gaan nog net maar de bandjes laten van die indrukken achter, ik doe ze zoveel mogelijk uit. Das het best denk ik, zoveel mogelijk de ruimte geven maar gewoon.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:15:25 #115
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080237
Nee Linda, die heup plaagt me sinds dien gelukkig niet meer. T was wel heel frappant dat we het er net de avond vantevoren over hadden. Moeten we niet meer doen

En Freecell, ik reageer meestal ook alleen maar op de laatste paar dingen hoor. Maar dat komt dan ook gedeeltelijk omdat ik toch de hele dag regelmatig de laptop even pak. Maar nu waren er toch een aantal berichten van mensen waar ik even wat op wou zeggen, ook al stonden ze drie pagina's terug bij wijze van spreken.
Trouwens, ik ben ook niet zo van de felicitaties of medeleven-posts als er al twintig mensen voor me waren. Maar dat betekent niet dat ik niet meeleef hoor! Want dat doe ik heus wel
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71080270
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Ca.ra het volgende:
Nee Linda, die heup plaagt me sinds dien gelukkig niet meer. T was wel heel frappant dat we het er net de avond vantevoren over hadden. Moeten we niet meer doen

Daarom vroeg ik er ook niet gelijk naar Iets met wetten en Fok enzo
Lotte!
Noah!
pi_71080277
Freecell, het hoeft niet hoor!!!

Poppejans, klinkt goed dat geshop!!!

De vk vorige week schatte onze uk bij de geboorte op 6 a 6,5 pond. Die van vandaag dacht toch eerder aan 7 pond gezien de grootte van het hoofd... Maar ja, ik heb ook een bolle kop... . Ben benieuwd wie er gelijk krijgt/heeft... Nog maar ff afwachten. Ik vind het sowieso knap dat je uberhaupt iets kan schatten door alleen maar een beetje aan die buik te voelen . Maar goed dat is natuurlijk ook een kwestie van ervaring.

Ik ga mn bed opzoeken, welterusten!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:18:47 #118
100412 mefke79
komt goed!
pi_71080330
aha, herkenbaar probleem dus. Het nadeel is, ik kan gewoonweg niet op slippers lopen, dan lig ik echt na een paar meter plat op mijn neus. Teva's gaan wel, maar leveren ook al bandjes in mijn voeten op. En vandaag moest en zou ik een paar gympen aan. Met klitteband dat wel, want strikken blijft lastig als je lastig bukt. En normaal heb ik ze heel makkelijk dicht, maar nou zit de klitteband maar tot de helft.
oja en buikfoto lukt niet, camera wil niet, vind het te donker, morgen herkansing.
Linda, ik sluit me helemaal bij je opmerking aan...ik kan het niet bijhouden...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:21:13 #119
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080394
En bij jou dan Linda?
pi_71080409
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:18 schreef mefke79 het volgende:
aha, herkenbaar probleem dus. Het nadeel is, ik kan gewoonweg niet op slippers lopen, dan lig ik echt na een paar meter plat op mijn neus. Teva's gaan wel, maar leveren ook al bandjes in mijn voeten op. En vandaag moest en zou ik een paar gympen aan. Met klitteband dat wel, want strikken blijft lastig als je lastig bukt. En normaal heb ik ze heel makkelijk dicht, maar nou zit de klitteband maar tot de helft.
oja en buikfoto lukt niet, camera wil niet, vind het te donker, morgen herkansing.
Linda, ik sluit me helemaal bij je opmerking aan...ik kan het niet bijhouden...
Ik doe ook steunsteunhijgpuf mn schoenen aan Kom echt met een rood hoofd weer boven Leuk hah, zwanger zijn
Lotte!
Noah!
pi_71080451
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef Ca.ra het volgende:
En bij jou dan Linda?
Ik kan niet te lang op 1 zij liggen, dan gaat het pijn doen, dus 2x per nacht even draaien. En vandaag was het heel erg, maar toen was ik door het gesnurk van om half 6 (of half 7) naar de bank verhuisd, tot 9u. En die is eigenlijk niet echt bedoeld om te slapen, dus lekker liggen deed het niet. Heb wel geprobeerd wat jij zei, met dat kussen, maar het was me eigenlijk te warm. en dan die de hele tijd geirriteerd is omdat ik met kussen dus veel meer plek inneem
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:24:21 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080477
Mja niks aan te doen die bandjes haha.
Ik heb trouwens wel havaiana slippers, dat loopt toch een stuk prettiger als je er de hele dag op loopt. Een stuk fijner dan van die goedkope slipperts, daar krijg ik toch wel een beetje pijn van aan de onderkant van mn voet (maar dat was altijd al).

Je zou idd teva's kunnen dragen of anders van die Birkenstockdingen die zijn ook verstelbaar. Ik wilde heel graag nog een paar teva's kopen, deze, maar uiteindelijk besloten om het toch maar niet te doen, ik hoef nog maar zo kort, it's not worth it.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71080537
Oh ik wilde van alles schrijven maar ben 't nu alweer kwijt Sorry ladies

Nutteloze opmerking:
Ik heb van die zwitsal geurdoekjes op de babykamer. Hmmmmmmm wat ruikt dat heerlijk zeg

Oh ja ik krijg mijn laarzen net meer dicht en Juup moest ze voor me uittrekken En de afbeelding van mijn snoopysok stond zelfs in mijn voet Snoopy in het vocht pfff

Zo ben weer weg met mijn nutteloze gezwam hoor.

Wil alleen nog even tegen ons Huupke zeggen dat ik heel erg hoop dat ze vannacht heeeeerlijk zal slapen
#geen
pi_71080539
Huupie, krijg je ook geen gympies meer aan, als je de veters heel erg los doet?

Ik heb trouwens net mn kolf getest, met beetje hulp van MamsX. Op de een of andere manier hielp dat mn borstvoeidngs-zelfvertrouwen best een beetje vooruit. Al slaat dat helemaal nergens op
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:31:29 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080655
ahw wat lief Duchess dankjewel, jij ook lekker slapen hoor vannacht!
ik heb ook van die zwitsal geurgevallen in de kast gedaan! ruikt lekker ja

linda nee ik heb van mezelf maat 38.5, mijn sneakers van K-swiss waren maat 39 want ze hadden geen halve maten, en ze waren al een paar jaar oud, echt helemaal uitgelopen zeg maar, ik droeg ze altijd heel wijd maar ik kreeg ze echt niet meer aan heb ze maar weggegooid, ze waren echt oud.
Na de zwangerschap ga k op jacht naar nieuwe sneakers ik wil eigk weer Etnies maar ik weet niet of er leuke zijn nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:32:59 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080702
ooooh en kolftesten had ik ook gedaan ik moet nog lachen als ik eraan denk
hij deed eerst niets tot ik erachter kwam dat 1 ringetje ofzo er niet inzat waar ie moest zitten, ringetje verwisseld en weer geprobeerd en ik schrok me lam man toen dat ding mn halve tiet naar binnen zoog

toen heb k em maar snel weer teruggezet en niet meer aangeraakt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:33:21 #127
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080710
Snoopyvoeten! daar kan Huup niet tegenop met haar poffertjesbeen

Linda, ik was er vergeten bij te zeggen dat wij een heul groot bed hebben, hihi. Mijn man is bijna 2 meter en die ligt altijd lekker uitgestrekt scheef in bed, met zijn voeten aan mijn kant. Maar bovenaan heb ik heel veel ruimte en ik lig juist met die opgetrokken knie ongeveer onder mijn kin, dus ruimte zat voor een extra kussen. Ja ik weet het, ik ben raar.

Trouwens, is er in Duitsland niet iets van een doula te krijgen als je daar geen kraamzorg krijgt? Dat hadden we in Engeland iig wel. Moet je wel zelf betalen, maar lijkt me wel fijn voor de eerste paar dagen.
pi_71080768
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
ooooh en kolftesten had ik ook gedaan ik moet nog lachen als ik eraan denk
hij deed eerst niets tot ik erachter kwam dat 1 ringetje ofzo er niet inzat waar ie moest zitten, ringetje verwisseld en weer geprobeerd en ik schrok me lam man toen dat ding mn halve tiet naar binnen zoog

toen heb k em maar snel weer teruggezet en niet meer aangeraakt
Ik was al wat gewend door gebruik van niplette vroeger, dat scheelde wel. Dit was net zo iets EN dit was een handpomp, had jij dat ook?

En Cara, weet ik niet, heb ik eigenlijk nog niemand over gehoord...zou dat ook Doula heten in andere talen?
Lotte!
Noah!
pi_71080877
Huup, dat zijn leuke teva's die kan je toch ook aan na je zwangerschap?

Duch, je loopt toch niet constant zwitsal geurdoekjes te snuiven he...

En nu schop ik mezelf mn bed in,
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:39:30 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080892
ja was een handpomp ja. ik gaf gewoon een ram op die handel en dat had k beter met wat meer beleid kunnen doen geloof ik
niplette ken ik nie? *gaat googelen

Volgens mij is het in het Engels wel gewoon Doula, Duits zou k niet weten.

Trusten Nijna

Die Teva's zijn ook leuk ja vind ik maar ik moet na de zwangerschap nog een paar sneakers kopen en een paar nette schoenen voor de winter dus ik weet niet of ik die 65 euro wel over heb voor schoenen die k pas weer volgend jaar draag zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:42:04 #131
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080957
Geen idee, ik ken het alleen als doula maar ik ben dan ook een beetje verengelst wat dat betreft. Ik kan eens vragen aan mijn tante in Zwitserland, misschien weet zij de Duitse term, als die al bestaat.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:44:22 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081014
Wiki zegt dat het gewoon Doula is, komt van een Grieks woord dus dat verklaard.

oh en ik zie dat er misschien ook wel nuttige linkjes daar staan voor je Linda
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081131
Ja, ik was al even aan het rondkijken op verschillende sites! Moet maar eens met praten, vooral omdat hij als de dood is voor de geboorte ed.

Hoe doen jullie het eigenlijk met foto's/filmen?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:51:55 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081239
hoe bedoel je? Tijdens/na de bevalling?

Geen idee, niet over nagedacht, ik neem aan dat mijn lief wat foto's neemt, maar ik geloof dat het ook vrij normaal is dat het verplegend personeel wat foto's van de verse ouders samen neemt op verzoek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081314
Mja...ik wilde ook wel foto's van tijdens denk ik. Maar dat zag niet zo zitten geloof ik Vroeg me af hoe anderen dat deden
Lotte!
Noah!
pi_71081324
HIer had ik alleen TARA en de verloskundige erbij, de kraamhulp kon echt niet meer op tijd komen
Maar direct na de geboorte, toen TARA en ik aan het kijken waren naar vingertjes ed heeft de vlos zelf, zonder vragen oid de camera gepakt en een stapel foto's geschoten Erg leuke foto's geworden. de kraamhulp deed di later ook nog regelmatig.

Van de bevalling zelf hoefde ik geen beeldmateriaal
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:55:51 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081372
oh ik hoef ook niet echt foto's van tijdens maar je kunt dat wel gewoon even vragen aan de verpleging hoor denk ik
ik bedoel het lijkt me voor jou zelf tijdens je bevalling sowieso prettiger als je lief gewoon je hand vasthoudt of whatever in plaats van dat ie bezig is met foto's maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081419
Naja, hij baalt er volgens mij nu al van dattie al die tijd niet kan roken, en hij is als de dood dattie omkiept omdattie niet tegen bloed kan...dus misschien kannie beter wel foto's maken, als afleiding
Lotte!
Noah!
pi_71081473
TARA was ook bang dat hij zou omkiepen, maar tijdens de bevalling was hij geweldig En hij is geen enkel moment bang voor kiepen geweest. Hij heeft óók geen moment aan foto's gedacht trouwens.

Ik heb net weer even buikfoto's gemaakt trouwens en ik word er echt nog eventjes niet blij van
pi_71081556
Ok, dus er is nog hoop

En Free...maar het is je babybolletje
Lotte!
Noah!
pi_71081566
Een doula is toch juist voor tijdens de bevalling? Die doet toch geen kraamzorg?
pi_71081667
Oh ja, bij ons had een verpleegster foto´s gemaakt direct na de geboorte, vind die foto´s wel heel speciaal (ook al zie je heel oncharmant nog zo´n stuk van mn been in zo´n beugel liggen maar goed ) . We hadden er niet eens om gevraagd, helemaal niet meer aan gedacht omdat het ineens allemaal zo snel ging enzo..
pi_71081684
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef tessie het volgende:
Een doula is toch juist voor tijdens de bevalling? Die doet toch geen kraamzorg?
Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Lotte!
Noah!
pi_71081765
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik. Een vriendin, wellicht, maar wel eentje met een uurtarief.
pi_71081805
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef Linda2205 het volgende:

En Free...maar het is je babybolletje
Dát weet ik ook wel en daar ben ik ook blij mee... Maar het is al zo'n bol En ik wilde het nog eventjes stiekem ons 'ik ben lekker zwanger ' geheimpje hebben, maar hierdoor moesten we het wel eerder vertellen aan omgeving. Het is me overigens ook al 2x gevraagd
pi_71081836
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
oh ik hoef ook niet echt foto's van tijdens maar je kunt dat wel gewoon even vragen aan de verpleging hoor denk ik
ik bedoel het lijkt me voor jou zelf tijdens je bevalling sowieso prettiger als je lief gewoon je hand vasthoudt of whatever in plaats van dat ie bezig is met foto's maken
Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebben Er zitten echt walgelijke foto's tussen!
pi_71081879
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:09 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebben Er zitten echt walgelijke foto's tussen!
pi_71081924
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef innepin het volgende:

[..]

Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik. Een vriendin, wellicht, maar wel eentje met een uurtarief.
Ik bedoelde het ook bij wijze van..jij laat het bijna als een hoer klinken Vriendin met uurtarief
Lotte!
Noah!
pi_71082416
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
Mja...ik wilde ook wel foto's van tijdens denk ik. Maar dat zag niet zo zitten geloof ik Vroeg me af hoe anderen dat deden
Bij ons heeft een verpleegkundige die meeging naar de OK de foto's genomen! Maarja, ik weet niet hoe dat gaat als je niet via de nooduitgang bevalt.
pi_71082842
Asy wat super zo'n zwaaiende baby

Huup met mijn verlofgevoel is het wel goed geloof ik, ik slaap veel en doe weinig Af en toe ben ik wel verbaasd dat ik nog steeds niet hoef te werken..

Hier de hele avond al harde buiken terwijl ik gewoon alleen maar lig en een klein uur geleden ineens vreselijke kramp bovenin mn buik Maar nu is mn buik weer helemaal rustig gelukkig, want bevallen weiger ik voorlopig nog
pi_71082910
Even wachten zou nog wel even fijn zijn inderdaad Chan
Lekker rustig aandoen jij! Pittenzak er op, voetjes omhoog!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:41:57 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71082916
Ca.Ra het rommelt hier al een tijdje hoor,maar het is niet echt hinderlijk

@Chan dat herken ik, en de kramp bovenin m'n buik komt volgens mij doordat beebje anders is gaan liggen.
Althans dat gevoel krijg ik er altijd bij
pi_71083140
Pittenzak had ik er al op gelegd inderdaad

Volgens mij lag babylief stil toen ik die kramp kreeg, maar misschien voelde ik m ook wel gewoon niet meer draaien door de pijn..

Nou ja, ik moet gewoon nog even wennen aan het voorwerk, tot nu toe had ik daar totaal geen last van. Ik had alleen heel af en toe een harde buik op de fiets.

Ik ga maar eens een poging tot slapen doen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:24:02 #154
95408 Incantrix
pi_71084228
Nijna en Ca.ra, thnx
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef Poppejans het volgende:

Incantrix precies 20 weken woehoeee
(en ik vind het ZO leuk dat we met een aantal eind nov/begin dec een jongen gaan krijgen!!!)

Dank je wel, en dat vind ik inderdaad ook echt súperleuk Echt zo'n cluppie al, zeg maar

En wat je zegt over kledingkeuze ben ik helemaal met je eens, ze hebben echt wel leuke jongens-kleding, maar kleding voor meisjes is veel vrolijker gewoon! Veel kleurrijker vooral denk ik, dus ik heb me vandaag ook even schuldig gemaakt aan enige geld-uitgeverij bij een webshop waar ze een jongens-lijn hadden met wél heel blije kleurtjes en regenboogjes enzo Wel jammer dat het de zomerlijn is en dus restanten qua maten (al is de prijs dan ineens weer veel fijner), maar zó vreselijk lief allemaal! Wij moeten morgenochtend nog even naar de H&M omdat we op babybezoek gaan (kraamvisite kan ik het niet echt meer noemen, de hummel is al een maand of 3 oud) en ik ben heel benieuwd of ik me een beetje in zal kunnen houden nu ik wéét wat het wordt

Nou lieve dames, ik ga lekker een tukje doen! en truste!
3!
pi_71084474
Ooh welke websho is dat Incantrix?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:35:37 #156
95408 Incantrix
pi_71084607
Oh, dat is https://www.kleertjes.com/?page=home en dan kijken bij baby en dan het merk Dutch Design Bakery. Ik ben meteen helemaal fan, zó leuk en blij! Dat merk heeft trouwens ook een eigen site waar je kleding kunt bestellen ben ik al achter, alleen is het daar wel iets duurder (maar er zijn ook wat meer maten over geloof ik).. Veel plezier
3!
pi_71087172
foto's en stukje film heeft lief zelf gemaakt vorige keer. Voordeel van digitaal, je kan het ook zo weer wissen...

Chan-buik, doe es ff rustig...

Ik ga weer verder tukken, buren werden net thuisgebracht en auto vertrok weer met getoeter... :
Lekker handig, not.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 07:45:54 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71087998
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef lily het volgende:
happytone is een betere naam, vind ik ook
Het feit dat het een angelsound heet weerhoudt mij er onder meer van zo'n ding aan te schaffen. Maar dat komt omdat ik bij engeltjes aan overleden kindjes denk En dat je dus zoekt naar het hartje dat er dan niet meer is of zo? Heb het altijd een rare naam gevonden. Babysound, happysound, sunnysound, er was genoeg vrolijkers te verzinnen denk ik dan maar.

@Duchess, ik werd bij de zwangerschap van Junah zó misselijk van die Zwitsalgeur dat ik die doekjes en geurzakjes niet uit kan staan en die afkeer is blijven hangen na die ene zwangerschap, heel raar (net als een afkeer tegen Dash wasmiddel ), alleen de haarlotion kan ik nog verdragen van zwitsal, maar die heeft ook niet die specifieke geur vind ik.

@Chan, rustig aan is soms niet genoeg, ik weet wel dat de ene meer last heeft van pijnlijke voorweeën dan de ander. Bij mij hebben ze bij alle zwangerschappen echt pijn (ook dat ik er wakker van werd) gedaan, en bij iedere zwangerschap eerder. Het was vervelender dan een harde buik. En de bevalling zelf doet bij mij volgens mij niet meer zeer dan bij de gemiddelde vrouw. Maar de VK zegt dat de één nu eenmaal een sneller geprikkelde baarmoeder heeft dan de ander. Rustiger aan doen dan liggen kun je gewoon niet. Ik hoop voor je dat het niet te vaak terugkeert want het is echt vervelend.

Ik realiseer me trouwens dat ik al bijna 16 weken ben en nog geen last heb gehad van mijn bekken dat begon bij eerdere zwangerschappen al best vroeg, ook al beweerde fysio's dat dat pas bij 20 weken begon.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 07:53:26 #159
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71088020
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Incantrix het volgende:
Oh, dat is https://www.kleertjes.com/?page=home en dan kijken bij baby en dan het merk Dutch Design Bakery. Ik ben meteen helemaal fan, zó leuk en blij! Dat merk heeft trouwens ook een eigen site waar je kleding kunt bestellen ben ik al achter, alleen is het daar wel iets duurder (maar er zijn ook wat meer maten over geloof ik).. Veel plezier
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor jongetjes wel leuk vind, maar voor meisjes toch echt iets te zoet
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:01:51 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71088041
Hier vanmorgen ineens harde buiken en een paar keer een raar kramperig gevoel.
En nu is de baby volgens mij gezakt.
Foto's in het buiken topic.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:07:23 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71088065
Een mini-jongetje in Guuzewuus d'r buik

En voor Asy een kleine zwaaierd

MeNicole, wat klinkt dat als een fijne bevalling!
Leek me altijd geweldig als alles zo vlot verloopt, wenste ik zelf ook graag voor de 2e, maar nu ik weet wat ik van de gyn te horen heb gekregen "hoop" ik op weer een lange bevalling.
Hoe langer het duurt, des te meer antibiotica ik toegediend krijg voor de kleine er is, des te kleiner de kans dat we nog langer in het ziekenhuis moeten blijven.

En over dat uitgebreid reageren op alles en iedsereen: zou het wel willen heus waar, maar door gebrek aan tijd en fatsoenlijk werkend korte termijn geheugen lukt dat niet altijd even goed Vandaar meestal dus even de "hoogtepunten". Enne, spuit 11 reacties heb ik ook vaak, maar dan ben ik in geen velden of wegen van de laptop te vinden. Dan schiet me ineens weer iets te binnen over 1 van jullie terwijl ik net in de supermarkt sta ofzo

Foto's van tijdens de bevalling heb ik ook. Merendeels van de ontsluitingsperiode was ik zo van de wereld dat ik niet eens doorhad dat M. af en toe een foto maakte. Mijn gezichtsuitdrukking tijdens een wee Maar mijn buik ziet er wel weer heel grappig uit, helemaal vervormd en uitstulpend enzo.
Tijdens het persen had ik veel "publiek" aan mijn bed staan waaronder ook een superaardige wat oudere gyn die een soort van stand-by stond (dus niet de bevalling zelf leidde). Ze raadde me aan om van de uitdrijving foto's te maken, gewoon voor onszelf, omdat het toch heel speciaal is. Okay, zij maakte dus de foto's en die hebben we op de pc staan onder een mapje PRIVE.
Was de bedoeling dat dat ook zo zou blijven, maar..... toen manlief de buiten wachtende familie ging vertellen dat de baby geboren was en in al zijn enthousiasme het fototoestel gaf zodat ze zelf konden kijken hoe mooi zijn zoon was, was hij dus even vergeten dat ze zo ook de ongecensuureerde foto´s te zien kregen
Toen ik dat in de kraamweek besefte, dat "iedereen" die foto's gezien had, raakte ik erg van streek, schaamde me rot
Nou ja, beschouw deze blunder dus maar als een tip: noooooooit je camera afgeven als je weet dat er ranzige foto's opstaan!!!
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:20:58 #162
95408 Incantrix
pi_71088113
Goodmornings allemaal Wat is het toch een feestje om niet meer te kunnen slapen Dan maar vroeg onze dingetjes doen en strakkies nog een tukje denk ik..

Tan, dat vind ik precies zo, gelukkig kan ik nu dus ook gericht kopen en ik vond die jongenslijn echt te gek, eindelijk eens wat kleur en vrolijkheid voor de kleine ventjes, vaak is jongenskleding zo donker zeg maar..

Kersjes, omg, dat lijkt me echt naar inderdaad! Nu denk ik niet dat je je er écht voor hoeft te schamen, maar bah, per ongeluk showen wil je zeker niet met zulke foto's.. Ben je verder wel blij dat jullie dat toch hebben gedaan?
3!
pi_71088151
Waaaah Kersjes Dat is ook niet tof inderdaad!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:32:23 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71088158
Dank jullie voor de lieve reacties!

Gisteren hebben we de aanstaande opa een kopie van een echofoto gegeven voor zijn verjaardag. En het boekje: waar opa's goed voor zijn. Hij liet het iedereen zien met trots dus nu is daar ook iedereen op de hoogte.
Zo ook een heleboel 'goede' adviezen van de oudere generatie: nee ik moest nog geen nieuwe bh kopen want ik zou daar straks toch niet meer in passen. Ja maar ik pas nu niet meer in mijn ouwe. Ja maar als je nu nieuwe koopt pas je daar straks niet meer in. Nee maar dat heb ik nu al, dus ik moet wel een nieuwe kopen; ik kan moeilijk niks aan doen

En ik wilde ook nog op een aantal dames reageren, maar ook hier laat het geheugen me regelmatig in de steek. Wel heb ik iets onthouden over (pijnlijk) voorwerk bij sommige dames. Voor hen een
pi_71088181
Die adviezen Geloof me, het blijft zo, in ieder geval tot je kind 11 maanden is
Tip: aan wennen, bedanken voor het advies en je eigen gang gaan
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:39:46 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71088193
Precies: ene oor in, andere weer uit
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:48:42 #167
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71088225
Kersjes Wij hebben geen foto's van tijdens de bevalling gemaakt en zijn dat nu ook niet van plan, maar ik bewaak de camera deze keer voor de zekerheid gewoon maar heel erg goed...

Verder nog niet helemaal bijgelezen, maar wel gezien dat Guus een zoon krijgt. Wat leuk een broertje voor Stella

Gisteren was even een heftig dagje... Linde is al een paar dagen ziek en dus moesten we gisteren voor de zekerheid longfoto's laten maken en urine inleveren (allebei niet praktisch bij een kind van bijna 2 ) Daar zijn we dus de hele dag mee bezig geweest. Gelukkig kwam mijn moeder me helpen want mijn vriend kon heel moeilijk vrij nemen en ik mocht niet bij de foto's zijn omdat ik zwanger ben...

Uiteindelijk bleek om half 4 dat ze waarschijnlijk een blaasontsteking heeft en daar heeft ze antibiotica voor gekregen. Daar waren we dus al vanaf 's morgens half 11 mee bezig en ik kwam uiteindelijk pas om kwart voor 4 bij de apotheek vandaan.... Terwijl ik dus om 4 uur al bij de verloskundige moest zijn. Dus meteen weer doorvliegen en natuurlijk veel te laat aankomen. Was gelukkig geen probleem.

Ijzer geprikt (6,3 ), bloeddruk prima, meiske ligt nog steeds met haar koppie omhoog. Hartje gehoord en alles was oke. Voor de zekerheid de streptokokken-melding in het dossier laten zetten totdat we het zeker weten zodat dat bekend is als er iets gebeurt en ook erbij laten zetten dat ik de baby zo lang mogelijk op mijn buik wil houden na de bevalling (beter voor de borstvoeding).

En 's avonds hebben we nog alle boodschappen gehaald voor Linde's verjaardag. Dat vieren we zondag als ze hopelijk weer wat beter is.

O ja ik moet wat rustiger aan gaan doen, maar ja dat zat er in na zo'n dag Blijf toch steeds last van harde buken en krampjes houden en daar is het nu toch echt nog wat te vroeg voor... Zodra ik denk dat het ernstig is in ieder geval meteen bellen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:57:17 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71088258
Hehehe, zo gaan wij ook om met de adviezen hoor! Maar dat met die bh was echt zo'n vreemde 'discussie'

Ow, en ik hoef geen foto's en al helemaal geen film van mijn bevalling! Ik wil wel foto's van net erna (beeb op buik, beeb bij pap etc) maar voor de rest niks

Stiemie, dat klinkt als een zwaar dagje.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:00:47 #169
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71088273
Ah gossie, beterschap voor Linde
Een blaasontsteking is vaak zoveel pijnlijker als je niet zwanger bent, echt sneu voor die kleine meid.
Fijn dat jijzelf wel weer bent goedgekeurd Stiemie.

Oh, over die mix-up die Davinia had heb ik ook nog een leuke:
Ik werd gister mobiel gebeld door een mij onbekend nummer. Toen ik terugbelde had ik een verloskundige aan de lijn die me meedeelde dat mijn glucosewaarden niet goed waren
"Owwww???? En nu?"
Niks om van in paniek te raken, ik zou naar de gyn moeten en een afspraak krijgen bij een dietiste en blablabla.....
Intussen stond ik echt van
Toen ik zei dat er al 2 weken terug bloed bij me was afgenomen toen ik in het zh lag en er toen gezegd werd dat alles in orde was vroeg ze of ik gister niet bloed had laten prikken. "ohhh, ben je dan niet Mw. X???"
"Neen, gelukkig niet"
"Oh, sorry, wat erg!"

pi_71088395
Oi kersjes Dat zijn wel onhandige foutjes!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:22:57 #171
223453 Guuzewuus
pi_71088412
Oeps Kersjes, haha. Nou ja, gewoon maar om grinniken toch .

Ik doe eigenlijk helemaal niet aan mijlpalen, maar ben wel vandaag precies 20 weken zwanger van mijn knappe, lieve, kleine, relaxte kereltje .

En sinds de echo heb ik ineens last van nesteldrang. Zin om alle rose broekjes en vestjes van stella blauw of legergroen te verven enzo . En haar rose spijlenbedje moet straks natuurlijk blauw . En ga zo maar door.
pi_71088469
Guus, 20 weken is ook wel een héle mijlpaal hoor! Weet je zeker dat je iets met spijlen wilt verven trouwens? Ik heb eens een box proberen te verven, maar ben 5 uur bezig geweest met één zijkant en toen bleek dat het minstens nog een keer moest. Er zijn grenzen

Zo ziet het voetje van mijn beeb er nu uit (die rechter dus) iets groter al zelfs
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:37:09 #173
223453 Guuzewuus
pi_71088497
Ohw Freecell, je kindje is al helemaal af joh .

Ben je gek, ik ga echt geen spijlen verven . Alleen de voor- en achterkant:

Sowieso hou ik echt helemaal niet van klussen, doe het alleen maar omdat ik het nou eenmaal moet van die lekkere hormonen enzo . Dus ik ga zeker niks doen wat me teveel werk kost .
pi_71088522
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
Ohw Freecell, je kindje is al helemaal af joh .

Ben je gek, ik ga echt geen spijlen verven . Alleen de voor- en achterkant:
[ afbeelding ]

Sowieso hou ik echt helemaal niet van klussen, doe het alleen maar omdat ik het nou eenmaal moet van die lekkere hormonen enzo . Dus ik ga zeker niks doen wat me teveel werk kost .
Ah, ok
Ik schrok al Het is écht geen doen, haha

Ja, 9 weken hè? Officieel foetus en eigenlijk is alles al af
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:55:23 #175
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71088644
vervenspuiten van die spijlen valt opzich wel mee hoor als je een handig hebt die toevallig dat vak uitoefend
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:55:36 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71088647
Oh Kersjes Ik vond het al vervelend dat ik op sommige foto's met blote borsten lag en dat die inderdaad via de camera te zien waren. Maar als je het over uitdrijving hebt dan vermoed ik dat er wat anders in beeld was
pi_71088807
Oh Kersjes, dat lijkt me inderdaad niet echt prettig, als iedereen je zo ziet! Ik zou zulke foto's inderdaad voor mezelf willen.

Chan, hoe is je buik nu?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:26:00 #178
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71088984
Incantrix, ik ben ondanks alles wel blij dat ik de foto's heb. Vond het wel heel moeilijk ze de eerste paar keer te bekijken, maar het heeft me op de een of andere manier toch geholpen met het verwerken van de hele gebeurtenis.
De mogelijkheid ze te bekijken als ik er behoefte aan heb is er, en als ik ze toch niet meer wil dan ze zijn ze met 2 muisklikken voorgoed verdwenen. Ik hoef ze in ieder geval niet in een album ofzo
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:35:02 #179
5428 crew  miss_sly
pi_71089097
Goedemorgen

Ik ben bijna 24 uur afwezig geweest en niemand heeft me gemist Ik zou zomaar tussendoor bevallen kunnen zijn

Anyway, leuk dagje gehad met zwangere vriendin en 's avonds een hapje gegeten. Tijdens het eten wel een aantal pijnlijke buiken/krampen gehad, die mijn vriendin stiekempjes timede en die een minuut duurde. Toch wel voorwerk dus. Dadelijk komt Chell om buikfoto's te maken!

Asy, ik zag dat je echo goed was en je kindje naar jullie had gezwaaid Heerlijk!
pi_71089130
Miss-sly, Gelukkig! je bent terug niet bevallen intussen? Kom er bij, ga rustig zitten, nee ge liggen, nee ga toch maar rustig zitten! Ik kook vast water, waar zijn de klossen?

*heen en weer rent!*
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:42:00 #181
5428 crew  miss_sly
pi_71089194
haha de klossen moeten nog onder het bed, dat gaat schaap beslist vandaag regelen

Maar eerst mooi maken voor de foto's. Daarna mag het wat mij betreft ook prima beginnen, maar dat is het laatste wat ik echt, heel echt nog wil doen voor ik be val: mooie buikfoto's laten maken!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:43:38 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71089217
alvast veel plezier met het maken van de foto's, geniet ervan
pi_71089245
Leuk joh, zo'n fotoshoot! Krijgen wij ze ook te zien?
En klossen wordt wel tijd nu
pi_71089361
Goeiemorgen!!

Chan rustig aan hoor! We zijn samen t topic ingegaan en we moeten er ook samen weer uit vind ik

BE wat grappig dat je dat zo direct gevoeld hebt en gelijk daarna kon zien dat ie gedaald was hier merk ik eigks helemaal niets van een daling ofzo, ze schijnt wel gedaald te zijn maar ik zie het zelf niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:59:44 #185
5428 crew  miss_sly
pi_71089468
huup, komt misschien omdat we ook wat kleiner zijn? Dan is er minder lengte om het verschil in te zien ofzo
pi_71089529
ja ik denk het, zoiets zal het wel zijn.
Ik merk ook dat mn meisje echt klem ligt tussen mn bekken en mn ribben, volgens mij is mn bovenlijf niet heel lang ofzo? K heb er nooit op gelet eigenlijk Ik ben wel benieuwd, als ze nog een kilo ofzo moet groeien vanaf nu dan wordt het nog een drukke boel daarbinnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 11:09:42 #187
5428 crew  miss_sly
pi_71089606
Nou ja, bij mij moet er een bijna 8-ponder inzitten inmiddels en het past nog steeds...min of meer
Als ze zich begint te draaien en wroeten, is het echt wel een tsunami die over mijn buik golft, en dat doet soms ook best pijn, maar kennelijk heeft ze nog genoeg ruimte.
pi_71089686
Goedemorgen!

Ik wilde ook nog wel even zeggen dat ik jullie bijna nooit kan bijhouden, het gaat allemaal zo hard! Ik heb meestal alleen 's avonds tijd om bij te lezen en te reageren, en soms niet elke avond, dan lig er zo weer 2 topics achter! Maar dat betekent niet dat ik niet meeleef! Ik vind het echt heel fijn om alles hier te lezen en af en toe te kunnen reageren.

Vandaag lekker naar de stad, kijken of ik wat kleding voor mezelf en voor mijn jochie kan vinden!
pi_71089831
oh voor alle mama's met jochies, jullie moeten echt een rompertje bij de Hema kopen ik vond em zo schattig! Mn lief vond em niet meisjes-achtig genoeg maar misschien koop ik em lekker toch
witte achtergrond en rood langs de randen en dan een print van appeltjes en autootjes in zo'n retrostijltje in rood en zwart
ik kan er zo snel geen foto van vinden op de website maar ik vond em zo poepig

nee ik word niet betaald door hema

Hoest verder Aoraki?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71089967
Ah Miss, daar ben je. Hier ook nog een klossenloos bed... gaan we ook maar eens doen vandaag. Veel foto-plezier. Daarna kan Senna buiten komen spelen, heb je haar dat al verteld?
pi_71089996
Miss wat spannend...ik denk dat Senna niet meer zo heel lang zal wachten. *gewoon een gevoel*

Kers, bij jou ook spannend zeg Maar beeb moet toch nog wel even blijven zitten hé?

En dan BE ook nog! Ben erg benieuwd!!!

Even jompelen voor mijzelf:
8 maanden zwanger vandaag!!

We gaan zo de kinderwagen halen

Ik las net in het 9-maanden-zwanger-boek dat als de beeb is ingedaald en vast ligt, de bevalling nog (maar) 2-4 weken op zich laat wachten Dat wist ik heul niet! Klopt dat wel?
#geen
pi_71090052
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
oh voor alle mama's met jochies, jullie moeten echt een rompertje bij de Hema kopen ik vond em zo schattig! Mn lief vond em niet meisjes-achtig genoeg maar misschien koop ik em lekker toch
witte achtergrond en rood langs de randen en dan een print van appeltjes en autootjes in zo'n retrostijltje in rood en zwart
ik kan er zo snel geen foto van vinden op de website maar ik vond em zo poepig

nee ik word niet betaald door hema

Hoest verder Aoraki?
Ik ga vandaag ook bij de Hema kijken, ben helemaal Hema verslaafd!

Met mij alles prima... Ik moet zeggen dat mijn zwangerschap echt goed verloopt. Eigenlijk nergens meer last van. Toen ik 7-9 weken was was ik heel misselijk en moe, maar dat was al snel over. Sindsdien echt niks te klagen! (behalve dan over m'n buikje, die is nog amper aanwezig... , ik zal eens foto's plaatsen in het buikentopic...)
pi_71090072
Duch! 8 maanden is een hele mijlpaal, gefeliciteerd!
pi_71090152
Eventjes een snel meldbericht,want ik moet zo weg. Ik zal straks weer bijlezen.

Behalve krampjes geeft beeb nog geen aanstalten om te komen.
pi_71090489
Duch 8 maanden
is dat zo van dat indalen? Hmm in dat geval duurt het hier vast nog wel even, ze is wel ingedaald maar ligt nog niet vast.

Aoraki, klinkt als een fijne zwangerschap! Ben benieuwd naar je foto dan

Miss, ghehe niks mis met een 8 ponder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:59:21 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71090490
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Ca.ra het volgende:

BJ, dit waren toch de laatste late diensten voor je? Hopelijk scheelt het in de vermoeidheid als je wat meer 'normale' uren kunt gaan draaien.
.
nou neej, ik doe alleen geen nachtdiensten meer...
maar om nou alle dagen overdag te werken, dat is veel te zwaar in mijn beroep..
(dat zijn net de diensten waarin je lichamelijk over het algemeen het meest zwaar bezig bent, veel tillen enzo (wassen) en veel onderzoeken vinden ook plaats in de dagdienst (dus ritjes naar CT-scan enzo))
dus late diensten blijf ik wel gewoon doen tot aan mijn verlof...
(en het voordeel van late diensten is, dat ik smorgens wat langer kan slapen, wat ook wel weer prettig is zo af en toe...)

ik heb verder nog niet bijgelezen, druk druk druk gehad laatste dagen en nu ff tijd voor mezelf nemen..

maar wel een dikke voor iedereen hier hoor...
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:03:56 #197
5428 crew  miss_sly
pi_71090588
Wat een schattige 8 ponder, huup en wat een berg haar
pi_71090623
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisje wij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:08:08 #199
5428 crew  miss_sly
pi_71090662
LIjkt me echt geweldig, een baby met zoveel haar! Kan me voorstellen dat je daarop hoopt, huup.
Volgens de echo met 25 weken zou Senna veel haar moeten hebben, want je kon al echte haren (geen dons dus) op die echo zien. Dat was pas mogelijk vanaf 25 weken, dus hij voorspelde een bos haar. Het zal hier echter niet donker zijn, maar blond of misschien wel rossig

Nog effies, huupke, dan weet je hoeveel haar je meisje heeft
pi_71090723
Wat grappig dat je gyn dat kon zien! ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel haha. Nja ik had dus behoorlijk haar en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.

Nog heel effies maar ik heb er zo'n zin in

oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:15:33 #201
5428 crew  miss_sly
pi_71090809
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te spreken Probeer het een beetje in de hand te houden hoor

Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisje DAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over

Ja, zo'n mooie rossige zoals Anna geweldig vind ik dat! En wij zijn allebei blond en komen uit blonde families, met hier en daar wat donkerders er tussendoor, dus het kan zomaar. Mijn eigen haar heeft ook wat licht rossigs, dus wie weet!

Waar is innepin trouwens? Het is wel al laat hoor, voor de meldplichtigen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:17:19 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090843
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te spreken Probeer het een beetje in de hand te houden hoor

Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisje DAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over

Mooi om te zien Sly.
Vergelijk deze post maar eens met een post die je aan het begin postte over je angsten enzo!
Zo zie je maar weer hoe raar het menselijk lichaam/brein in elkaar zit. Na 9 maanden ben je er gewoon (mentaal) helemaal klaar voor!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:18:28 #203
5428 crew  miss_sly
pi_71090872
Klopt amaranta. Zelfs een paar weken terug vond ik het nog doodeng, en nu zit ik er op te wachten. Wat is de natuur toch eigenlijk een geweldig iets!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:18:51 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090885
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat grappig dat je gyn dat kon zien! ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel haha. Nja ik had dus behoorlijk haar en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.

Nog heel effies maar ik heb er zo'n zin in

oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby
pi_71090887
Ja kan me voorstellen, je kunt eigenlijk ook niet anders dan je er maar gewoon aan overgeven en erin meegaan, die hele bevalling dan he.
En daarna idd je eigenste meisje vasthouden, eindelijk!
Hoewel ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog geen moment langzaam heb vinden gaan. Ergens binnen nu en 6 weken (ongeveer) ben ik mama, das toch best vlot ineens als k eraan denk En jij helemaal, ergens binnen nu en 2 weken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71090934
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby

ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben ( ) en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:23:12 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090971
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben ( ) en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
pi_71091042
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:32:58 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71091114
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
klopt ook.... schijnbaar draag ik dus ook dat blauwe gen...
Haha, het is gewoon een grappige verschijning... Ik met mijn blonde meissie...
niet echt een hele duidelijke foto maar het is de meest recente van ons samen, ik sta meestal achter de camera
http://nl.tinypic.com/r/21nh6ow/3
pi_71091202
Duch, 8 mnd . Ik zou me niet teveel vasthouden aan die 2-4 weken. Beeb ligt hier al 4 weken vast in bekken... Maar een week of 4 dan zit je wel op een mooie termijn toch...

Huup, ik doe het juist andersom, als schoonmoeder A zegt, zeg ik het liefste Z . Oh Miss_sly ook, zou dat aan de uitgerekende datum liggen...? .

Ik ga mn middagdutje doen
pi_71091285
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan? Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en en ) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:47:13 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71091388
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan? Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en en ) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
Ja de eerste weken lag ik het liefst in bed ja.
pi_71091479
Duchess, 8 maanden zwanger En volgens mij klopt er niets van dat indaalverhaal, ik ken een hoop mensen waarbij de baby al met 30 weken ingedaald was en vast lag. Zoals mijn schoonzusje, die met 42w1d bevallen is

Huup! Ohhh ik was gisteren bij de Hema en stond daar ook al bij te zwijmelen, zo'n leuk rompertje!

Miss sly, ik zit met je mee te wachten hoor, van mij mag het ook beginnen. En een week geleden dacht ik dat ook, maar dan met een paniekerig stemmetje ergens in m'n achterhoofd Stemmetje is weg. Kom maar op, beeb.
Maar ik ben op het moment niet bepaald ontspannen, vanwege een hele hoop gezeur met het UWV, flinke financiële tegenvaller, en het zou me niks verbazen als beeb even wacht tot ik relaxed ben
Bijna van de trap af vallen is overigens ook niet goed als je probeert te ontspannen.

Leonieke, ik heb de eerste weken ook geen klap uitgevoerd. Totáál geen energie voor. En nu weer niet hoewel ik gisteren wel een dagje shoppen-uit eten-bioscoop gedaan heb. En nu ben ik kapot

Ohja 39 weken vandaag

[ Bericht 12% gewijzigd door innepin op 18-07-2009 13:00:55 ]
pi_71091611
Mja, ik ben langs de ene kant wel blij dat ik niet moet werken (mijn 6 weken verlof kwamen heel goed uit eigenlijk ) maar anderzijds denk ik niet dat het er echt goed aan doet.
Maar het is niet alleen geen energie, maar eigenlijk ook geen zin om te gaan (en dan hoop ik maar dat dat komt door het gebrek aan energie )
pi_71092247
Oh 39 weken alweer Innepin! wat ga je hard inene
en jij weet dus over welk rompertje ik het heb mooi haha want ik las het net terug en ik dacht al van hmmm das wel een heule wazige omschrijving zo...
Doe je voorzichtig met traplopen enzo?! niet zo eng doen hoor!

Leonieke de zin en energie was bij mij ook tot onder het vriespunt gedaald eigk hoor de zin om dingen te ondernemen had ik wel, maar enkel als het dingen waren die ik zelf leuk vond, uitjes met mn lief enzo vond ik erg leuk en daar had k veel zin in. Verplichte familiefeestjes enzo daarentegen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71093736
Hmz... misschien ligt het dan daaraan... Donderdag was het een uitje met een ex-collega, heel fijn Vanavond is het een familiebbq (de familie van mijn man...). En de onderwerpen liggen me daar eigenlijk meestal al niet al te erg : ik heb niets met paarden en de helft van de familie is helemaal into paarden en uitgaan naar discotheken doe ik niet en dat doet de andere helft van het jonge volk constant

Maar ik heb al eens gepolst of mijn ventje veel zin had om te gaan (zonder zelf iets te zeggen) en zijn reactie was: we gaan daar niet te lang blijven, hoor
Ik heb hem dan maar gezegd dat we het niet kunnen maken om als eerste te vertrekken. Zijn reactie? Ah, iemand moet toch als eerste vertrekken
pi_71093874
opgelost dan toch? Handig van je lief
ik had dat idd ook met vriendinnen afspreken? supergezellig en leuk enzo! Verplichte dingen staat mn hoofd gewoon echt niet heel erg naar, komt vast wel weer terug

Veel plezier dan vanavond, wij hebben ook een bbq van mijn ouders vanaaf zo sneu, het weer is echt blah.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71093944
Ah, het scheelt dat hij eigenlijk ook niet al te graag bij zijn familie zit

Jammer van het weer idd Ik vraag me ook af of we binnen zullen zitten om te eten of dat we in een tent in de tuin zullen moeten zitten. Ik hoop het eerste, want de wind waait zo hard dat ik waarschijnlijk uit mijn kleren ga waaien
pi_71094057
extra shirt of vest ofzo meenemen dan! Ik doe het laatste want ik weet dat wij wel buiten blijven zitten

oh trouwens Nijna en Miss het zal idd vast aan de datum liggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71094187
Ik ga nog even een dutje doen Kwestie van tenminste wat wakkerder te zijn
pi_71094671
voor de mijlpalen van Innepin en Duchess En voor de andere mijlpalen die ik over het hoofd zie ook uiteraard!

Mn buik is weer redelijk rustig, wel minder rustig dan wat ik gewend was, maar daar kan ik mee leven Huup we moeten tegelijk het topic weer uit inderdaad, net als bij het rammel-topic en het wachten-op-topic Misschien moeten we vast een datum vastleggen?
pi_71095450
Leonieke, ik ben de eerste weken echt heel erg moe geweest, lag ook het liefst op bed en had gewoon eigenlijk nergens zin in, niet om iets te doen en ook niet in lekker eten enzo, dus het hoort vast bij je zwangerschap, succes vanavond alvast! Wie weet is het toch wel gezellig, of niet, dan ga je inderdaad gewoon mooi als 1e weg

Na gisteren de Hema en de H&M, heb ik nu bij de Zeeman in de opruiming de leukste jongensdingen eruit gepikt, het was al voor de helft. en bij de kassa nog eens voor de helft. Het duurste was een spijkerbroekje v 1,50 Had iets van 8 dingen voor totaal 7 euro
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:56:20 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71095519
En op het einde krijg je daar ook weer last van Leonieke
Heb ook weinig energie, en zin om veel dingen te ondernemen.
Wil gewoon lekker Coconnen en beetje frutten,fröbelen, en niks moeten.
pi_71095526
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisje wij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
Oeh hier ook, mijn zusje en ik konden gewoon bij wijze van spreke meteen staartjes in na de geboorte, allebei hoofd vol pikzwart lang haar, en ik hoop ook zo dat ons ventje haar heeft
Miss_Sly, wat grappig dat ze dat konden zien!!! Ik dacht altijd dat dat helemaal niet gezien kon worden!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:59:34 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_71095620
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:22:03 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71096100
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:

ik heb vanavond een bruiloft, maar ik zou ook het liefst thuisblijven...
Ow en je zwangerschap is een prima excuus om op tijd er weer tussenuit te piepen als je het echt gehad hebt...
pi_71096273
Leo ik vind het zó tof dat je hier mee kan posten Dat moest ik even kwijt.

Over ondernemen gesproken, ik heb nu echt helemaal nergens zin meer in . Behalve bevallen misschien. Dat zou ik niet erg vinden Maar ik denk nog steeds dat het wel twee weken gaat duren, dus wie gaat er voor?

Huupske, ik let normaal best op als ik de trap af loop, hoor, beloofd Ik gleed uit, helemaal bovenaan. Maar de koekoeksklok die daar aan de muur hangt, en die ik normaal altijd vervloek omdat het een lelijk ding is met nog lelijkere lange slingers d'r aan, is mijn redding geweest, heb de slinger vast weten te grijpen. Nu heb ik alleen een opengeschaafde vinger dankzij de slinger en wat blauwe plekken op m'n arm omdat ik tegen de muur aanknalde Mehhhh.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:39:31 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_71096473
Ow, en Poppejans! Een jongen! Gefeliciteerd!
(Volgens mij heb ik maar heel selectief heel weinig bijgelezen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 16:50:14 #229
5428 crew  miss_sly
pi_71096669
Chell is net pas weg WE hebben zo een gezellige middag gehad en ook nog foto's gemaakt die er zo op het eerste gezicht zelfs al mooi uitzagen Ik sta echt leuk op wat foto's, ook samen met schaap en zelfs met blote buik! Het was leuk en eigenlijk niet eng...hoewel ik wel te veel bleef praten

innepin, ik had het gelezen van je probs met Uwv. Inderdaad niet erg relaxing, dat soort toestanden. Maar met 39 weken kan het nooit meer heeeel lang duren

leonieke, herkenbaar, en wat al gezegd is: het komt aan het einde ook weer terug. Ik ben nu ook erg in mezelf gekeerd en wil ook alleen de leuke dingen doen. Voordeel is dat je je zwangerschap (zowel in het begin als op het eind) als erg goed excuus voor van alles kunt gebruiken
pi_71096804
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef Troel het volgende:
Ow, en Poppejans! Een jongen! Gefeliciteerd!

Dankje! Hier zal er dus een jongen in het lieveheersbeestpakje komen! Ik heb het pakje vandaag nog weer even bekeken

Oh heb je een fotosessie gehad Miss_Sly, wat gaaf!
pi_71096874
De slinger van een koekoek ik wéét hoe die dingen in elkaar zitten (mijn vader is klokkenmaker) maar het is écht een wonder dat dat ding je gehouden heeft

Succes met je blauwe plekken!
pi_71096924
Waarschijnlijk is de slingerveer nu wel kapot Dus weer niet verbaasd als hij stuk is
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:05:35 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71097042
volgens mij heb ik al een paar dagen dit topic gemist
wb me!

Innepins! Wat doet u toch!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71097326
wb Rocka
Freecell, ik ben ook verbaasd dat ie me gehouden heeft En hij was al kapot, dat was één van de redenen waarom ik me er aan ergerde dat ie er überhaupt hing
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:22:23 #235
190853 RockabeIIa
pi_71097507
Om 12 uur heb ik een heerlijk broodje haring gehad.
Ik 'geniet' er nog steeds van
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:29:41 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71097716
Aw jaksie Rocka.... En Innepin, wel voorzichtig he!
pi_71097859
Overigens heb ik mijn buurvrouw de stuipen op het lijf gejaagd. Zij is de enige in de omgeving die zo lekker cliché stresserig "OHZOUDEBABYERALZIJN!?!?!?!" is, mijn mams en schoonouders zijn totaal niet zo.
Dus toen haar zoontje van 8 even hier was om te spelen met t kittentje zei ik tegen 'm dat ie later, als ie naar huis zou gaan, maar moest zeggen tegen z'n moeder dat ie naar huis moest omdat mijn vliezen waren gebroken
Wat doet die jongen? Hij loopt metéén naar buiten en schreeuwt vanuit onze tuin naar hun tuin: MAMA MAMA buurvrouws vliezen zijn gebroken! De vliezen zijn gebroken! Mama mamaaaaaaaahhhh!
Buurvrouw denkt daardoor dat ik in paniek ben, want zoonlief brengt het echt Gouden Kalf-waardig paniekerig... dus buuf denkt: Ohjee, haar vriend is niet thuis, ze is in paniek, misschien moet ze wel naar 't ziekenhuis, ik moet helpen! Komt ze aanrennen In haar nachthemd, met pas gewassen haren, he-le-maal in de stress

Oeps
pi_71098009
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
-knip-
Whahahaha

Ik zit net trouwens het lijstje in de op eens te bekijken en wow zeg, ik schrok even van hoe hoog BE en Miss_sly staan! Wat gaat de tijd toch hard...
pi_71098011
Innepin

lurkt weer verder
pi_71098304
Innepin wat een actie met de trap zeg, maar gelukkig goedgegaan. Wel weer een geniale actie met de buurjongen

Rocka

Miss_sly, wat gaaf van de foto's... hoop dat ze heel mooi gaan worden voor jullie!

Leonieke, ook hier veel last van gehad in het begin, maar Lief trok me gewoon overal mee naar toe als het echt moest (iets met een bruiloft plannen) en als ik er dan eenmaal was, ging het wel... maar de zin was ver te zoeken inderdaad.

Hihi, Junior op tv...
We zijn vanmiddag even bij babydump geweest en al een soort van wensenlijstje gemaakt in ons hoofd voor de wagen en box en zo... maar kamertje/meubeltje moet nog even allemaal.. daarover nog een klein meningsverschil. Och, komen we ook wel uit. Maar nog niet geslaagd voor kleding voor mij, of iets leuks gekocht voor Frummel...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:49:25 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71098354
Innepin Geniaal!
Kon ze het wel waarderen?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:54:18 #243
190853 RockabeIIa
pi_71098477
Innespin
Lekker bezig zo!
pi_71098720
Innepin, lekker ding. Je kent het verhaal van peter en de wolf... ??? . Maar best leuk om je buurvrouw zo lekker op de kast te kunnen jagen voor een keer hahaha. Moest ze erom lachen?
39 weken!

Nou de klossen staan onder t bed hier, dus dat is klaar. Nog even de gordijnen hier in de kamer afmaken, nog 4 zoompjes (als het lukt en anders laat ik het maar ff lekker zitten heb ik al afgesproken met mn moeder... ) en dan vind ik het wel weer prima.
Bij alles wat niet lukt begin ik gelijk te janken, leve de hormonen. Hopelijk kom ik niet teveel obstakels tegen met het zomen...
pi_71098914
whahaha Innepin!!! geweldig!

Stiemie: 6,3 voor ijzer is helemaal niet zo super toch? Ik had iig 6,5 en dat was al de ondergrens...

Chan, mooi dat het weer een beetje rustig is.

Miss Sly, lijkt me echt gaaf zo'n fotoshoot, ga je nog wat posten in het fototopic?

Ik was gister bij de drukker van de geboortekaartjes, en die deed me een potje irritant...
We hebben een kaartje uitgezocht waarbij je 2 varianten hebt, met roze voor een meisje en met groen voor een jongen. En dan kun je ook nog verschillende kleuren enveloppen kiezen.
Doet dat mens daar toch een potje moeilijk over!
Ze wil niet voor beiden bestellen, want dan moeten zij dat zolang voorschieten blablabla
We moesten maar zorgen dat we voor die tijd het geslacht wisten. Mafkees.
Ik stond met mijn mond vol tanden.
Toen maar eens even langs een andere drukker, en die deed dus helemaal niet moeilijk.
Die bestellen gewoon beide varianten en sturen terug welke het niet is geworden.
Zijn wel wat duurder als die eerste drukker, maar dat mens krijgt ons geld ook echt niet meer.
Dan betaal ik liever ergens anders wat meer.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:49:08 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71099784
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie: 6,3 voor ijzer is helemaal niet zo super toch? Ik had iig 6,5 en dat was al de ondergrens...
Huh zal ik het dan verkeerd onthouden hebben? Hij zei dat het helemaal prima was en dat ik dat vooral zo moest proberen te houden tot na de bevalling Ik voel me in ieder geval totaal niet moe ofzo...
pi_71100073
Karin, wat een stomme doos bij de drukker. Goed dat je inderdaad gewoon een andere hebt gezocht!

De buurvrouw kon het wel waarderen, denk ik, maar ze moest wel even afkoelen. En haar zoontje heel trots blijven roepen dat ie haar mooi in paniek gebracht had en wat had ie het goed gezegd hè en en en.... D'r was iets meer paniek dan ik bedacht had, hihi. De buurman kon er overigens wél heel hard om lachen.
Eigen schuld vinnik Moet ze maar niet zo stresskippen
pi_71100137
Karin, wat een sufferd die eerste drukker. Tja, als ze zo ingewikkeld doen dan hebben ze lekker pech. Fijn dat de andere drukker een stuk schappelijker was!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:15:23 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71100379
Amaranta, jij en je dochter zijn inderdaad net duo penotti
Maar dat mensen serieus durven te vragen of ze wel van jou is vind ik zo fout! Voor hetzelfde geld is ze geadopteerd ofzo, ben jij dan niet haar mama meer???
Mijn tante van Bulgaarse afkomst met pikzwart stijl haar, donkere ogen en een lichtgetinte huid kreeg jaren terug een relatie met een man wiens vrouw in het kraambed gestorven was toen hun nakomelingetje geboren werd. De baby was toen een paar maanden oud, is inmiddels uitgegroeid tot een boomlange meid van 17 jaar oud met blauwe ogen en lichtblonde krullen (die heeft ze altijd al gehad) en kent geen andere mama dan mijn tante. Insinuaties of ze nou wel of geen "echte" familie van elkaar zijn vinden ze beide best pijnlijk, ze zijn echt 2 handen op een buik

Innepin, wat een stunt met je buurvrouw

Lijnloos, wij zijn vandaag ook naar de Babydump geweest! Naar welke was je?

Lief pakje gekocht voor de baby, inspiratie opgedaan voor de baby - en kinderkamer voor als we straks verhuisd zijn en de gratis doos opgehaald. Aanrader: klein plat doosje om enkele luierdoekjes in mee te nemen voor in de luiertas. Heb ik de vorige keer veel gebruikt totdat hij stukging.
Daarna nog naar de IKEA gegaan en ik kwam echt gebroken thuis met pijnlijk harde buiken en verzuurde benen. Heb lekker 1 1/2 uur liggen pitten en knap alweer wat op nu.

Karin, wat een stom mens bij de drukker
pi_71101049
Wij zijn naar Veenendaal geweest, voor ons net zo dichtbij als utrecht, maar deze was schijnbaar groter volgens de folder. Ikea gaan wij ook checken ivm ledikantje en zo...

Karin, wat een stom mens bij die eerste drukker zeg, gelijk heb je om ergens anders heen te gaan...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:00:05 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71101341
Dus... vanmorgen vol goede moed begonnen met het omzetten van de meubels maar toen bleek wat ik al vreesde, het past allemaal helemaal niet! Het ziet er echt niet uit met de grote kast van Sasha in het babykamertje.
En dus moesten we voor een tussenoplossing.
Ook ons oude dressoir dat we voor Sasha wilden gaan gebruiken heeft de test niet doorstaan.

We zijn vanmiddag dus maar naar Ikea gegaan om een nieuwe commode te kopen voor bij Sasha op zijn kamertje.
En die heeft nu zowel de oude witte kast als de pluk-kast staan. En zijn ledikantje en het plukbed en een commode. Het staat een beetje vol, maar het kan net.

Voor op de babykamer hebben we nu de commode en dat schattige kastje-met-al-die-gekleurde-mandjes-van-de-praxis-waar-iedereen-een-tijdje-terug-zo-lyrisch-over-was.

We gebruiken voor Sasha nu eig. ook alleen de commode voor de kleertjes en die grote kast voor niks en lakens enzo, nou, die kunnen dan wel even bij Sasha op de kamer blijven.

Al met al... morgen kan ik gaan uitzoeken en in ruimen!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:04:17 #252
223453 Guuzewuus
pi_71101414
Karin goed dat je ergens anders heen bent gegaan. Dat het mens maar in haar eigen sop gaarkookt .

En al die mensen die zin hebben om te bevallen . Heerlijk, daar geniet ik van .

Wat nog... Foto's van de uitdrijving, amehoela. van z'n never de nooit niet .

Net was mijn kleine knul aan het bewegen en legde ik mijn hand op mijn buik. Ik vind het zo fijn om dan te weten dat het een jochie is, dat dat bewegen de beentjes of armpjes van mij kleine manneke zijn . Maakt het voor mij zoveel meer een mensje weer. Kan me dat ook zo herinneren van bij Stella.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:05:51 #253
223453 Guuzewuus
pi_71101442
Haha BE .

Maar lekker dat je morgen kunt gaan inruimen.
pi_71101511
Innepin! voor je valverhaal en voor het buurvrouwverhaal

Miss wat fijn dat je zo'n leuke fotosessie met Chell gehad hebt!

Amaranta en Eva zijn in het echt nog meer

Karin je hebt groot gelijk dat je naar een andere drukker gegaan bent

Gelukkig klopt dat indaalverhaal dan niet Ik schrok er best wel van nl.!

Wij waren vandaag bij van Asten in Tilburg voor nog wat laatste dingetjes en om de kinderwagen/mutsy to go (wat een naam!) etc. op te halen. Het was daar drúk! Echt niet normaal zeg pfff, blij dat ik snel mijn lijstje kon afwerken.
Daarna naar vrienden in Breda, we hebben met de kids samen even gewandeld maar oh dat breekt me nu echt op zeg, heb weer heel veel pijn in mijn bekken en si-gewrichten en de pijn in mijn buik is alleen maar erger geworden. En ik wilde nog wel zo graag fietsen en wandelen, maar nu weet ik zeker dat dat niet meer gaat, zo jammer

Oh ja voor de liefhebbers, bij van Asten hebben ze parasolletjes voor 10 euro met verschillende bevestigingen en de UVfactor is 50, de australische standaard. Meteen eentje meegenomen dus.
#geen
pi_71102232
Dat vraagt om foto's BE
whaha goeie actie Innepin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:48:56 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_71102289
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef freecell het volgende:
De slinger van een koekoek ik wéét hoe die dingen in elkaar zitten (mijn vader is klokkenmaker) maar het is écht een wonder dat dat ding je gehouden heeft

Succes met je blauwe plekken!
Kijk en dat ga ik onthouden voor als de klok van mijn ouders het weer gaat begeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:49:12 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71102298
Morgen.
Sasha slaapt dus zijn kamertje is verboden gebied en verder is er nog niet veel te zien.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:53:17 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_71102376
Bert heeft me gisteren tot tranen geroerd door de vermelden dat hij vond dat het kamertje wel kon wachten tot na de bevalling, want dan kon ik er zelf veel meer mee doen en dat zou voor mij leuker zijn. En dat was dan wel tegen mijn hormonen in, maar dat zou echt beter zijn.

Hij heeft me nog niet kunnen overtuigen en ik ben er eigenlijk alleen maar meer van overtuigd dat het hoe eerder hoe beter af moet
Maar ja, de nieuwe vloer komt pas na 1 augustus, dus we hebben nog even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:57:51 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71102472
BE ik moest wel even lachen om je (hormonale) verhuizing en geschuif met meubels (hoe herkenbaar ook ) Gelukkig kan je morgen lekker gaan inruimen!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:11:05 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71102774
Groot gelijk hoor!
Ik had vooral een beetje medelijden met F. die bracht mij tussen de middag totaal onvoorzien aan het huilen en is de rest van de dag aardig mak en zeer megaand geweest!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:24:36 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71103088
Innepin en Be ik lig hier met tranen over de wangen van het lachen op de bank geweldig
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:43:37 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71103546
Ik moest idd ook wel lachen om Innepin's geintje!

En karin, groot gelijk trouwens dat je naar een andere drukker gegaan bent, mijn centen kregen ze ook niet meer!
pi_71103575
Hulllooo

BE

Innepin omg je buuf hahahaha, wacht maar af hoor, straks gelooft ze je niet meer als je vliezen echt gebroken zijn!

Ik ben weer thuis van de bbq bij mn ouders, ik ben gesloopt zeg van 100 x vertellen hoe lang ik nog moet en 100 x aanhoren dat de buurvrouw van de achternicht van de schoonzus van tante toos 88 hechtingen moest hebben
Wel een paar hele lieve kadootjes gekregen van een vriendin van mn ouders een compleet setje kleertjes! Kan ik haar echt van top tot teen aankleden, alles bijpassend zo leuk!

oh en ik heb me een partij op zitten vreten over mn oma zeg de buurvrouw van mn ouders is drie weken geleden bevallen van een zoon, het stel woont er nog maar pas en mn oma kent hen verder helemaal niet, heeft ze 1 keer eerder gezien... toen de buuf langskwam met haar kindje vroeg ze gelijk al twee keer of ze hem niet even vast mocht houden en de buuf deed dat eigk een beetje omzeilen met een excuus (hij slaapt, hij moet straks gevoed enz.), uiteindelijk heeft ze hem na de derde keer toch maar gegeven en omg, mn oma heeft het menneke daarna gewoon doodleuk eerst aan twee andere mensen gegeven en daarna aan mn nichtje van zes ik zou daar toch wel heel erg niet blij van worden en ik kon aan de buuf zien dat ze het echt echt niet leuk vond...
Ben ik dan zo gek? Het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt dat je kindje van net 3 weekjes door wildvreemden wordt rondgegeven en zelfs aan een kind van zes dat je helemaal niet kent? ik voelde me best een zeikerd toen ik er wat van zei tegen mn oma maar de buuf keek wel opgelucht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71103610
oeh heel verhaal
maar verder was het wel leuk hoor!

Trouwens dat had ik nog op mn telefoon gelezen, wat een idioot verhaal zeg Karin!! Wat belachelijk van die drukker je hebt groot gelijk dat je ergens anders heen bent gegaan. Kom op zeg, niet iedereen wil het geslacht weten en dat is ieders goed recht toch? Alsof je het dan maar wel laat weten zodat de drukker makkelijker af is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:46:30 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_71103617
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt

Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71103673
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt

Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.

ja ik weet niet hoor, ik dacht dat et best mijn hormonen konden zijn en dat ik me niet zo aan moest stellen enzo maar het leek me toch wel een beetje idioot.
Nouja ik hoop dat ze ervan geleerd heeft en het dus niet met mijn meisje doet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:59:55 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71103924
Groot gelijk Huup!

En ehm...
Ehm...

Ik zat net lekker met mijn voetjes in een bak water met bruis-blokjes die ik van een vriendinnetje voor mijn verjaardag kreeg.
En toen moest ik lachen.
En toen deed ik stom.
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.

Ik weet nog steeds niet goed of ik nou moet of moet Of maar gewoon een combi ervan.

Hij ligt nu te drogen... morgen maar eens verder kijken...
pi_71104011
woah doe jij es effe niet zo eng! stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!

En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft
Poor you
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:05:47 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_71104058
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
woah doe jij es effe niet zo eng! stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!

En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft
Poor you
Dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen gelukkig. Mythbusters hebben geprobeerd dat met een fohn en een bad na te doen

Maarre, laptop in het water laten vallen? Da's niet zo snugger BE! Ik heb wel eens de laptop naast het bad staan, maar dan echt op een krukje en dan vooral omdat er dan muziek uitkomt, want bij alles wat je wilt typen drupt je hele laptop nat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:07:37 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71104100
Mijn voetjes waren er al uit, ze stonden ernaast. Vandaar dat er alle ruimte was voor het laptopje.
Maar idd, ik heb hem er wel met mijn handjes uitgevist voor ik de stroom eraf haalde.

Troel, een broodrooster was toch wel dodelijk bij de mythbusters dacht ik?

Morgen maar even kijken.
Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
pi_71104107
ja joh Troel? oh hmmm... nja, ik blijf het eng vinden

in dat geval is het gewoon klote van je laptopje BE en vind ik het eng voor je voetjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:09:59 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71104166
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:10:40 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_71104184
Jaja, je wilde gewoon al het vuil tussen je toetsjes uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71104311
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.
ja ik zag het, jouw post stond er nog niet toen ik tikte ik ben traag
maar, nu ruikt je laptop ook naar rozenwater! daar zijn er vast niet veel van!

oeh trouwens, zo leuk met die bbq, ik heb mn opa de voetjes van mn meisje kunnen laten voelen ik zag hem gewoon smelten iedereen focust altijd maar op mijn moeder als aanstaande oma en mijn oma als aanstaande overgrootmoeder, en mn opa en vader blijven maar een beetje op de achtergrond. Ik vond het zo leuk om hem dat te kunnen laten voelen, gewoon iets tussen hem, mij en zn achterkleindochter
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71104561
Boh Huup..goed dat je er wat van gezegd hebt, ookal was het dan je oma. De buurvrouw zelf durfde het misschien niet zo goed? Je oma bedoelde het vast niet vervelend, maar ik zou het ook niet willen hoor! Ik denk zelfs met mn eigen kindje dat ze niet in 1x het hele kringetje rond gaat, maar gewoon iedere keer iemand.

En BE, doe je voorzichtig alsjeblieft?!
Lotte!
Noah!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:24:57 #276
5428 crew  miss_sly
pi_71104596
innepin, goede grap met de buurvrouw arm mens, maar het is wel leuk

BE, gelukkig alles goed gekomen met de kamertjes en meubels. Ben benieuwd naar de foto's morgen!

huup, je hebt gelijk hoor wat betreft je oma. Ik zou het ook beslist niet op prijs stellen

Karin, wat een raar gedoe bij die drukker. Goed dat je een andere hebt gezocht.

Wij zijn naar Harry Potter geweest. Nu heb ik echt alles gedaan wat ik nog wilde voor ik ga bevallen. OK, morgen hebben we een verjaardagsborrel en dat is leuk om heen te gaan, maar als het niet lukt vanwege de bevalling kan ik daar wel mee leven
pi_71104706
Oh MissSly! Laat Senna maar komen Heb je al een voorproefje van de foto's? En hoe was Harry?
Lotte!
Noah!
pi_71104883
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:

Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
het is dus erfelijk
maar zonder dollen wel ruk, hoop dat ie het droog toch wel weer doet!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:36:43 #279
5428 crew  miss_sly
pi_71104886
Harry was leuk. Ik wilde die gewoon graag nog even zien, want als dat niet zou lukken, zou dat niet meer in de bios lukken.
Nog geen voorproefje, Chell had nog een andere afspraak en ik weet niet eens of ze al thuis is. Maar als ik iets heb, komt het in het buikentopic, want op de camera zag het er al goed uit

Ow BE, wat naar van je EEE hopen dat hij goed opdroogt en het dan weer doet!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:42:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71105029
Ja Lijnloos, it runs in the family!

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's miss_sly!
pi_71105314
BE, hopelijk doet je laptopje het nog als hij weer droog is...

Huup, goed gezegd tegen oma! Ik had er geloof ik ook mn haar recht van overeind gehad.

Miss_sly, ik zal vannacht nog wel even kijken of je al gemeld hebt dat je gaat bevallen nu je alles op je lijstje af hebt kunnen strepen ;-). Staan de klossen ook al onder t bed?

Ik ga naar bed, mijn ouders nog op bezoek gehad, was wel fijn.
pi_71105387
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
pi_71105456
BE jij stuntvrouw! Krijg er helemaal de creeps van, water en stroom is een nono toch!
Hopelijk doet het ding het morgen weer, net als de Iphone van F

Miss naar Harry geweest, tof!
* DuchessX F5-t in het buikentopic

Huup mijn haren gingen overeind staan bij het lezen van de actie die jouw oma uithaalde Daar zou ik dus écht niet tegen kunnen hé

Hoe zou Amaranta het gehad hebben op Extrema? Ik kan het vuurwerk nu helemaal tot hier horen, tis dan bijna afgelopen.
#geen
pi_71105557
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.

Ik ben ook benieuwd naar de Sly foto's!

En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?

-edit-
oh en mijn oma is echt een schat hoor verder, maar ze denkt gewoon niet na bij dit soort dingen. Toen ik er wat van zei kwam eruit dat ze zelf toch ook 3 kinderen had en vijf kleinkinderen dus dat ze heus wel wist wat ze deed. Mja daar gaat het gewoon niet om, maar dat dringt niet echt door bij haar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105779
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.
Mja okay, maar ze praten wel tegen jou aan met rare verhalen.
Ik heb daar gelukkig nog helemaal geen last van gehad. Ken ook niet zo veel mensen met kinderen, ik ben natuurlijk de eerste van al mijn vrienden die zwanger is.
Wat wel bleek uit het volgende gesprek met een collegaatje van lief / soort van vriendinnetje van mij:

X: Vind je het spannend?
I: Ja, hartstikke, natuurlijk! (maar niet gevraagd wat ze bedoelde, de bevalling, de baby, een kind opvoeden?
X: Het lijkt mij ook heel spannend. Dat het dan begint, en dan heb je ineens zo'n... ding!

quote:
En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?
Geduld sweetums Ik kan d'r ook niks aan doen. En ik ben pas 39 weken hoor, 't is niet alsof ik al overtijd loop. Én volgens mij is beeb nog altijd niet ingedaald. Ik weet dat je graag een stukje op wil schuiven in het lijstje, maar ik kan 't niet sneller laten gaan
pi_71105890
Nee ik hoef niet op te schuiven ik ben gewoon benieuwd naar jouw kindje erg he?! verse beeb!!

Je collegaatje hahaha ding en bedankt hihi

Tsja deze mensen waren vrienden of kennissen van mn ouders ofzo. Ik weet het niet ik ken ze niet had ze nog nooit gezien. Aardige mensen wel hoor, en ze bedoelen het niet stom ofzo Achja, het jut elkaar natuurlijk ook wel een beetje op he, dr was flink wat wijn ingegaan bij allemaal behalve bij mij en als er 1 begint met de horrorverhalen dan kennen ze ineens allemaal wel iemand die ook dit of dat had enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105930
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen
Lotte!
Noah!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 23:20:24 #288
5428 crew  miss_sly
pi_71105962
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
pi_71106019
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
Lotte!
Noah!
pi_71106020
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106037
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
sssht!

hoofd...
zand...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106044
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef huuphuup het volgende:
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
De 17e, mooi in het midden
Lotte!
Noah!
pi_71106080
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

sssht!

hoofd...
zand...

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?
Lotte!
Noah!
pi_71106106
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?

dat klinkt beter

Oh de 17e is goed, Chan kijk je ff of het jou uitkomt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106386
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:19 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten?

Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
pi_71106598
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

helegaar nie!
ik moet nog wassen!!
En eten maken en invriezen voor de kraamtijd enzo, en enveloppen schrijven.

Op mijn Jamaicaanse tempo red ik dat nooit over een week
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106650
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
Lotte!
Noah!
pi_71106688
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106711
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Stom is dat hah, alleen slapen? Ik ben zelfs zo erg, dat als niet meer kan slapen en in de huiskamer gaat computeren, dat ik met dekentje en kussentje naar de bank verhuis, om 4u 's nachts
Lotte!
Noah!
pi_71106791
haha nouja als t moet dan moet et en ik ga er niet echt 's nachts voor uit bed ofzo, daar ben k te lui voor
maar we kletsen vaak nog even enzo en dat vind k zo gezellig vandaar

magoe, trusten dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106818
Trusten en sluit dan maar
Lotte!
Noah!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 juli 2009 @ 23:55:57 #302
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71106847
Nog geen foto's, ik kom net pas binnen van de verjaardag waar ik ook nog heen ging Heb ze dus nog niet eens van de camera afgehaald.

Maar het was leuk! En ik schaamde wel een beetje zo lang als ik er was maar 't was zo gezellig! Blijft grappig dat je zoveel van iemand weet die je niet kent En dat je dan ineens in een huis staat wat je van allemaal foto's kent. En in dat prachtige babykamertje wat in het echt nog zoveel mooier is

Ennuh Miss_sly, ik vond je gekwebbel niet erg hoor beetje onhandig hooguit soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')