Een mini-jongetje in Guuzewuus d'r buik
En voor Asy een kleine zwaaierd
MeNicole, wat klinkt dat als een fijne bevalling!
Leek me altijd geweldig als alles zo vlot verloopt, wenste ik zelf ook graag voor de 2e, maar nu ik weet wat ik van de gyn te horen heb gekregen "hoop" ik op weer een lange bevalling.
Hoe langer het duurt, des te meer antibiotica ik toegediend krijg voor de kleine er is, des te kleiner de kans dat we nog langer in het ziekenhuis moeten blijven.
En over dat uitgebreid reageren op alles en iedsereen: zou het wel willen heus waar, maar door gebrek aan tijd en fatsoenlijk werkend korte termijn geheugen lukt dat niet altijd even goed

Vandaar meestal dus even de "hoogtepunten". Enne, spuit 11 reacties heb ik ook vaak, maar dan ben ik in geen velden of wegen van de laptop te vinden. Dan schiet me ineens weer iets te binnen over 1 van jullie terwijl ik net in de supermarkt sta ofzo
Foto's van tijdens de bevalling heb ik ook. Merendeels van de ontsluitingsperiode was ik zo van de wereld dat ik niet eens doorhad dat M. af en toe een foto maakte. Mijn gezichtsuitdrukking tijdens een wee

Maar mijn buik ziet er wel weer heel grappig uit, helemaal vervormd en uitstulpend enzo.
Tijdens het persen had ik veel "publiek" aan mijn bed staan waaronder ook een superaardige wat oudere gyn die een soort van stand-by stond (dus niet de bevalling zelf leidde). Ze raadde me aan om van de uitdrijving foto's te maken, gewoon voor onszelf, omdat het toch heel speciaal is. Okay, zij maakte dus de foto's en die hebben we op de pc staan onder een mapje PRIVE.
Was de bedoeling dat dat ook zo zou blijven, maar..... toen manlief de buiten wachtende familie ging vertellen dat de baby geboren was en in al zijn enthousiasme het fototoestel gaf zodat ze zelf konden kijken hoe mooi zijn zoon was, was hij dus even vergeten dat ze zo ook de ongecensuureerde foto´s te zien kregen
Toen ik dat in de kraamweek besefte, dat "iedereen" die foto's gezien had, raakte ik erg van streek, schaamde me rot
Nou ja, beschouw deze blunder dus maar als een tip:
noooooooit je camera afgeven als je weet dat er ranzige foto's opstaan!!!
.... met gevoel voor drama....