abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:55:36 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71088647
Oh Kersjes Ik vond het al vervelend dat ik op sommige foto's met blote borsten lag en dat die inderdaad via de camera te zien waren. Maar als je het over uitdrijving hebt dan vermoed ik dat er wat anders in beeld was
pi_71088807
Oh Kersjes, dat lijkt me inderdaad niet echt prettig, als iedereen je zo ziet! Ik zou zulke foto's inderdaad voor mezelf willen.

Chan, hoe is je buik nu?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:26:00 #178
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71088984
Incantrix, ik ben ondanks alles wel blij dat ik de foto's heb. Vond het wel heel moeilijk ze de eerste paar keer te bekijken, maar het heeft me op de een of andere manier toch geholpen met het verwerken van de hele gebeurtenis.
De mogelijkheid ze te bekijken als ik er behoefte aan heb is er, en als ik ze toch niet meer wil dan ze zijn ze met 2 muisklikken voorgoed verdwenen. Ik hoef ze in ieder geval niet in een album ofzo
.... met gevoel voor drama....
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:35:02 #179
5428 crew  miss_sly
pi_71089097
Goedemorgen

Ik ben bijna 24 uur afwezig geweest en niemand heeft me gemist Ik zou zomaar tussendoor bevallen kunnen zijn

Anyway, leuk dagje gehad met zwangere vriendin en 's avonds een hapje gegeten. Tijdens het eten wel een aantal pijnlijke buiken/krampen gehad, die mijn vriendin stiekempjes timede en die een minuut duurde. Toch wel voorwerk dus. Dadelijk komt Chell om buikfoto's te maken!

Asy, ik zag dat je echo goed was en je kindje naar jullie had gezwaaid Heerlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71089130
Miss-sly, Gelukkig! je bent terug niet bevallen intussen? Kom er bij, ga rustig zitten, nee ge liggen, nee ga toch maar rustig zitten! Ik kook vast water, waar zijn de klossen?

*heen en weer rent!*
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:42:00 #181
5428 crew  miss_sly
pi_71089194
haha de klossen moeten nog onder het bed, dat gaat schaap beslist vandaag regelen

Maar eerst mooi maken voor de foto's. Daarna mag het wat mij betreft ook prima beginnen, maar dat is het laatste wat ik echt, heel echt nog wil doen voor ik be val: mooie buikfoto's laten maken!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:43:38 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71089217
alvast veel plezier met het maken van de foto's, geniet ervan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71089245
Leuk joh, zo'n fotoshoot! Krijgen wij ze ook te zien?
En klossen wordt wel tijd nu
pi_71089361
Goeiemorgen!!

Chan rustig aan hoor! We zijn samen t topic ingegaan en we moeten er ook samen weer uit vind ik

BE wat grappig dat je dat zo direct gevoeld hebt en gelijk daarna kon zien dat ie gedaald was hier merk ik eigks helemaal niets van een daling ofzo, ze schijnt wel gedaald te zijn maar ik zie het zelf niet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 10:59:44 #185
5428 crew  miss_sly
pi_71089468
huup, komt misschien omdat we ook wat kleiner zijn? Dan is er minder lengte om het verschil in te zien ofzo
pi_71089529
ja ik denk het, zoiets zal het wel zijn.
Ik merk ook dat mn meisje echt klem ligt tussen mn bekken en mn ribben, volgens mij is mn bovenlijf niet heel lang ofzo? K heb er nooit op gelet eigenlijk Ik ben wel benieuwd, als ze nog een kilo ofzo moet groeien vanaf nu dan wordt het nog een drukke boel daarbinnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 11:09:42 #187
5428 crew  miss_sly
pi_71089606
Nou ja, bij mij moet er een bijna 8-ponder inzitten inmiddels en het past nog steeds...min of meer
Als ze zich begint te draaien en wroeten, is het echt wel een tsunami die over mijn buik golft, en dat doet soms ook best pijn, maar kennelijk heeft ze nog genoeg ruimte.
pi_71089686
Goedemorgen!

Ik wilde ook nog wel even zeggen dat ik jullie bijna nooit kan bijhouden, het gaat allemaal zo hard! Ik heb meestal alleen 's avonds tijd om bij te lezen en te reageren, en soms niet elke avond, dan lig er zo weer 2 topics achter! Maar dat betekent niet dat ik niet meeleef! Ik vind het echt heel fijn om alles hier te lezen en af en toe te kunnen reageren.

Vandaag lekker naar de stad, kijken of ik wat kleding voor mezelf en voor mijn jochie kan vinden!
pi_71089831
oh voor alle mama's met jochies, jullie moeten echt een rompertje bij de Hema kopen ik vond em zo schattig! Mn lief vond em niet meisjes-achtig genoeg maar misschien koop ik em lekker toch
witte achtergrond en rood langs de randen en dan een print van appeltjes en autootjes in zo'n retrostijltje in rood en zwart
ik kan er zo snel geen foto van vinden op de website maar ik vond em zo poepig

nee ik word niet betaald door hema

Hoest verder Aoraki?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71089967
Ah Miss, daar ben je. Hier ook nog een klossenloos bed... gaan we ook maar eens doen vandaag. Veel foto-plezier. Daarna kan Senna buiten komen spelen, heb je haar dat al verteld?
Fake it till you make it...
pi_71089996
Miss wat spannend...ik denk dat Senna niet meer zo heel lang zal wachten. *gewoon een gevoel*

Kers, bij jou ook spannend zeg Maar beeb moet toch nog wel even blijven zitten hé?

En dan BE ook nog! Ben erg benieuwd!!!

Even jompelen voor mijzelf:
8 maanden zwanger vandaag!!

We gaan zo de kinderwagen halen

Ik las net in het 9-maanden-zwanger-boek dat als de beeb is ingedaald en vast ligt, de bevalling nog (maar) 2-4 weken op zich laat wachten Dat wist ik heul niet! Klopt dat wel?
#geen
pi_71090052
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
oh voor alle mama's met jochies, jullie moeten echt een rompertje bij de Hema kopen ik vond em zo schattig! Mn lief vond em niet meisjes-achtig genoeg maar misschien koop ik em lekker toch
witte achtergrond en rood langs de randen en dan een print van appeltjes en autootjes in zo'n retrostijltje in rood en zwart
ik kan er zo snel geen foto van vinden op de website maar ik vond em zo poepig

nee ik word niet betaald door hema

Hoest verder Aoraki?
Ik ga vandaag ook bij de Hema kijken, ben helemaal Hema verslaafd!

Met mij alles prima... Ik moet zeggen dat mijn zwangerschap echt goed verloopt. Eigenlijk nergens meer last van. Toen ik 7-9 weken was was ik heel misselijk en moe, maar dat was al snel over. Sindsdien echt niks te klagen! (behalve dan over m'n buikje, die is nog amper aanwezig... , ik zal eens foto's plaatsen in het buikentopic...)
pi_71090072
Duch! 8 maanden is een hele mijlpaal, gefeliciteerd!
pi_71090152
Eventjes een snel meldbericht,want ik moet zo weg. Ik zal straks weer bijlezen.

Behalve krampjes geeft beeb nog geen aanstalten om te komen.
pi_71090489
Duch 8 maanden
is dat zo van dat indalen? Hmm in dat geval duurt het hier vast nog wel even, ze is wel ingedaald maar ligt nog niet vast.

Aoraki, klinkt als een fijne zwangerschap! Ben benieuwd naar je foto dan

Miss, ghehe niks mis met een 8 ponder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:59:21 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71090490
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef Ca.ra het volgende:

BJ, dit waren toch de laatste late diensten voor je? Hopelijk scheelt het in de vermoeidheid als je wat meer 'normale' uren kunt gaan draaien.
.
nou neej, ik doe alleen geen nachtdiensten meer...
maar om nou alle dagen overdag te werken, dat is veel te zwaar in mijn beroep..
(dat zijn net de diensten waarin je lichamelijk over het algemeen het meest zwaar bezig bent, veel tillen enzo (wassen) en veel onderzoeken vinden ook plaats in de dagdienst (dus ritjes naar CT-scan enzo))
dus late diensten blijf ik wel gewoon doen tot aan mijn verlof...
(en het voordeel van late diensten is, dat ik smorgens wat langer kan slapen, wat ook wel weer prettig is zo af en toe...)

ik heb verder nog niet bijgelezen, druk druk druk gehad laatste dagen en nu ff tijd voor mezelf nemen..

maar wel een dikke voor iedereen hier hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:03:56 #197
5428 crew  miss_sly
pi_71090588
Wat een schattige 8 ponder, huup en wat een berg haar
pi_71090623
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisje wij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:08:08 #199
5428 crew  miss_sly
pi_71090662
LIjkt me echt geweldig, een baby met zoveel haar! Kan me voorstellen dat je daarop hoopt, huup.
Volgens de echo met 25 weken zou Senna veel haar moeten hebben, want je kon al echte haren (geen dons dus) op die echo zien. Dat was pas mogelijk vanaf 25 weken, dus hij voorspelde een bos haar. Het zal hier echter niet donker zijn, maar blond of misschien wel rossig

Nog effies, huupke, dan weet je hoeveel haar je meisje heeft
pi_71090723
Wat grappig dat je gyn dat kon zien! ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel haha. Nja ik had dus behoorlijk haar en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.

Nog heel effies maar ik heb er zo'n zin in

oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')