abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:24:57 #276
5428 crew  miss_sly
pi_71104596
innepin, goede grap met de buurvrouw arm mens, maar het is wel leuk

BE, gelukkig alles goed gekomen met de kamertjes en meubels. Ben benieuwd naar de foto's morgen!

huup, je hebt gelijk hoor wat betreft je oma. Ik zou het ook beslist niet op prijs stellen

Karin, wat een raar gedoe bij die drukker. Goed dat je een andere hebt gezocht.

Wij zijn naar Harry Potter geweest. Nu heb ik echt alles gedaan wat ik nog wilde voor ik ga bevallen. OK, morgen hebben we een verjaardagsborrel en dat is leuk om heen te gaan, maar als het niet lukt vanwege de bevalling kan ik daar wel mee leven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71104706
Oh MissSly! Laat Senna maar komen Heb je al een voorproefje van de foto's? En hoe was Harry?
Lotte!
Noah!
pi_71104883
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:

Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
het is dus erfelijk
maar zonder dollen wel ruk, hoop dat ie het droog toch wel weer doet!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:36:43 #279
5428 crew  miss_sly
pi_71104886
Harry was leuk. Ik wilde die gewoon graag nog even zien, want als dat niet zou lukken, zou dat niet meer in de bios lukken.
Nog geen voorproefje, Chell had nog een andere afspraak en ik weet niet eens of ze al thuis is. Maar als ik iets heb, komt het in het buikentopic, want op de camera zag het er al goed uit

Ow BE, wat naar van je EEE hopen dat hij goed opdroogt en het dan weer doet!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:42:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71105029
Ja Lijnloos, it runs in the family!

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's miss_sly!
pi_71105314
BE, hopelijk doet je laptopje het nog als hij weer droog is...

Huup, goed gezegd tegen oma! Ik had er geloof ik ook mn haar recht van overeind gehad.

Miss_sly, ik zal vannacht nog wel even kijken of je al gemeld hebt dat je gaat bevallen nu je alles op je lijstje af hebt kunnen strepen ;-). Staan de klossen ook al onder t bed?

Ik ga naar bed, mijn ouders nog op bezoek gehad, was wel fijn.
Fake it till you make it...
pi_71105387
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71105456
BE jij stuntvrouw! Krijg er helemaal de creeps van, water en stroom is een nono toch!
Hopelijk doet het ding het morgen weer, net als de Iphone van F

Miss naar Harry geweest, tof!
* DuchessX F5-t in het buikentopic

Huup mijn haren gingen overeind staan bij het lezen van de actie die jouw oma uithaalde Daar zou ik dus écht niet tegen kunnen hé

Hoe zou Amaranta het gehad hebben op Extrema? Ik kan het vuurwerk nu helemaal tot hier horen, tis dan bijna afgelopen.
#geen
pi_71105557
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.

Ik ben ook benieuwd naar de Sly foto's!

En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?

-edit-
oh en mijn oma is echt een schat hoor verder, maar ze denkt gewoon niet na bij dit soort dingen. Toen ik er wat van zei kwam eruit dat ze zelf toch ook 3 kinderen had en vijf kleinkinderen dus dat ze heus wel wist wat ze deed. Mja daar gaat het gewoon niet om, maar dat dringt niet echt door bij haar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105779
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.
Mja okay, maar ze praten wel tegen jou aan met rare verhalen.
Ik heb daar gelukkig nog helemaal geen last van gehad. Ken ook niet zo veel mensen met kinderen, ik ben natuurlijk de eerste van al mijn vrienden die zwanger is.
Wat wel bleek uit het volgende gesprek met een collegaatje van lief / soort van vriendinnetje van mij:

X: Vind je het spannend?
I: Ja, hartstikke, natuurlijk! (maar niet gevraagd wat ze bedoelde, de bevalling, de baby, een kind opvoeden?
X: Het lijkt mij ook heel spannend. Dat het dan begint, en dan heb je ineens zo'n... ding!

quote:
En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?
Geduld sweetums Ik kan d'r ook niks aan doen. En ik ben pas 39 weken hoor, 't is niet alsof ik al overtijd loop. Én volgens mij is beeb nog altijd niet ingedaald. Ik weet dat je graag een stukje op wil schuiven in het lijstje, maar ik kan 't niet sneller laten gaan
pi_71105890
Nee ik hoef niet op te schuiven ik ben gewoon benieuwd naar jouw kindje erg he?! verse beeb!!

Je collegaatje hahaha ding en bedankt hihi

Tsja deze mensen waren vrienden of kennissen van mn ouders ofzo. Ik weet het niet ik ken ze niet had ze nog nooit gezien. Aardige mensen wel hoor, en ze bedoelen het niet stom ofzo Achja, het jut elkaar natuurlijk ook wel een beetje op he, dr was flink wat wijn ingegaan bij allemaal behalve bij mij en als er 1 begint met de horrorverhalen dan kennen ze ineens allemaal wel iemand die ook dit of dat had enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105930
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen
Lotte!
Noah!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 23:20:24 #288
5428 crew  miss_sly
pi_71105962
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
pi_71106019
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
Lotte!
Noah!
pi_71106020
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106037
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
sssht!

hoofd...
zand...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106044
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef huuphuup het volgende:
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
De 17e, mooi in het midden
Lotte!
Noah!
pi_71106080
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

sssht!

hoofd...
zand...

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?
Lotte!
Noah!
pi_71106106
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?

dat klinkt beter

Oh de 17e is goed, Chan kijk je ff of het jou uitkomt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106386
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:19 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten?

Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
pi_71106598
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

helegaar nie!
ik moet nog wassen!!
En eten maken en invriezen voor de kraamtijd enzo, en enveloppen schrijven.

Op mijn Jamaicaanse tempo red ik dat nooit over een week
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106650
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
Lotte!
Noah!
pi_71106688
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106711
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Stom is dat hah, alleen slapen? Ik ben zelfs zo erg, dat als niet meer kan slapen en in de huiskamer gaat computeren, dat ik met dekentje en kussentje naar de bank verhuis, om 4u 's nachts
Lotte!
Noah!
pi_71106791
haha nouja als t moet dan moet et en ik ga er niet echt 's nachts voor uit bed ofzo, daar ben k te lui voor
maar we kletsen vaak nog even enzo en dat vind k zo gezellig vandaar

magoe, trusten dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')