abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:00:05 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71101341
Dus... vanmorgen vol goede moed begonnen met het omzetten van de meubels maar toen bleek wat ik al vreesde, het past allemaal helemaal niet! Het ziet er echt niet uit met de grote kast van Sasha in het babykamertje.
En dus moesten we voor een tussenoplossing.
Ook ons oude dressoir dat we voor Sasha wilden gaan gebruiken heeft de test niet doorstaan.

We zijn vanmiddag dus maar naar Ikea gegaan om een nieuwe commode te kopen voor bij Sasha op zijn kamertje.
En die heeft nu zowel de oude witte kast als de pluk-kast staan. En zijn ledikantje en het plukbed en een commode. Het staat een beetje vol, maar het kan net.

Voor op de babykamer hebben we nu de commode en dat schattige kastje-met-al-die-gekleurde-mandjes-van-de-praxis-waar-iedereen-een-tijdje-terug-zo-lyrisch-over-was.

We gebruiken voor Sasha nu eig. ook alleen de commode voor de kleertjes en die grote kast voor niks en lakens enzo, nou, die kunnen dan wel even bij Sasha op de kamer blijven.

Al met al... morgen kan ik gaan uitzoeken en in ruimen!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:04:17 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71101414
Karin goed dat je ergens anders heen bent gegaan. Dat het mens maar in haar eigen sop gaarkookt .

En al die mensen die zin hebben om te bevallen . Heerlijk, daar geniet ik van .

Wat nog... Foto's van de uitdrijving, amehoela. van z'n never de nooit niet .

Net was mijn kleine knul aan het bewegen en legde ik mijn hand op mijn buik. Ik vind het zo fijn om dan te weten dat het een jochie is, dat dat bewegen de beentjes of armpjes van mij kleine manneke zijn . Maakt het voor mij zoveel meer een mensje weer. Kan me dat ook zo herinneren van bij Stella.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:05:51 #253
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71101442
Haha BE .

Maar lekker dat je morgen kunt gaan inruimen.
pi_71101511
Innepin! voor je valverhaal en voor het buurvrouwverhaal

Miss wat fijn dat je zo'n leuke fotosessie met Chell gehad hebt!

Amaranta en Eva zijn in het echt nog meer

Karin je hebt groot gelijk dat je naar een andere drukker gegaan bent

Gelukkig klopt dat indaalverhaal dan niet Ik schrok er best wel van nl.!

Wij waren vandaag bij van Asten in Tilburg voor nog wat laatste dingetjes en om de kinderwagen/mutsy to go (wat een naam!) etc. op te halen. Het was daar drúk! Echt niet normaal zeg pfff, blij dat ik snel mijn lijstje kon afwerken.
Daarna naar vrienden in Breda, we hebben met de kids samen even gewandeld maar oh dat breekt me nu echt op zeg, heb weer heel veel pijn in mijn bekken en si-gewrichten en de pijn in mijn buik is alleen maar erger geworden. En ik wilde nog wel zo graag fietsen en wandelen, maar nu weet ik zeker dat dat niet meer gaat, zo jammer

Oh ja voor de liefhebbers, bij van Asten hebben ze parasolletjes voor 10 euro met verschillende bevestigingen en de UVfactor is 50, de australische standaard. Meteen eentje meegenomen dus.
#geen
pi_71102232
Dat vraagt om foto's BE
whaha goeie actie Innepin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:48:56 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_71102289
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef freecell het volgende:
De slinger van een koekoek ik wéét hoe die dingen in elkaar zitten (mijn vader is klokkenmaker) maar het is écht een wonder dat dat ding je gehouden heeft

Succes met je blauwe plekken!
Kijk en dat ga ik onthouden voor als de klok van mijn ouders het weer gaat begeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:49:12 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71102298
Morgen.
Sasha slaapt dus zijn kamertje is verboden gebied en verder is er nog niet veel te zien.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:53:17 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_71102376
Bert heeft me gisteren tot tranen geroerd door de vermelden dat hij vond dat het kamertje wel kon wachten tot na de bevalling, want dan kon ik er zelf veel meer mee doen en dat zou voor mij leuker zijn. En dat was dan wel tegen mijn hormonen in, maar dat zou echt beter zijn.

Hij heeft me nog niet kunnen overtuigen en ik ben er eigenlijk alleen maar meer van overtuigd dat het hoe eerder hoe beter af moet
Maar ja, de nieuwe vloer komt pas na 1 augustus, dus we hebben nog even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:57:51 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71102472
BE ik moest wel even lachen om je (hormonale) verhuizing en geschuif met meubels (hoe herkenbaar ook ) Gelukkig kan je morgen lekker gaan inruimen!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:11:05 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71102774
Groot gelijk hoor!
Ik had vooral een beetje medelijden met F. die bracht mij tussen de middag totaal onvoorzien aan het huilen en is de rest van de dag aardig mak en zeer megaand geweest!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:24:36 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71103088
Innepin en Be ik lig hier met tranen over de wangen van het lachen op de bank geweldig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:43:37 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71103546
Ik moest idd ook wel lachen om Innepin's geintje!

En karin, groot gelijk trouwens dat je naar een andere drukker gegaan bent, mijn centen kregen ze ook niet meer!
pi_71103575
Hulllooo

BE

Innepin omg je buuf hahahaha, wacht maar af hoor, straks gelooft ze je niet meer als je vliezen echt gebroken zijn!

Ik ben weer thuis van de bbq bij mn ouders, ik ben gesloopt zeg van 100 x vertellen hoe lang ik nog moet en 100 x aanhoren dat de buurvrouw van de achternicht van de schoonzus van tante toos 88 hechtingen moest hebben
Wel een paar hele lieve kadootjes gekregen van een vriendin van mn ouders een compleet setje kleertjes! Kan ik haar echt van top tot teen aankleden, alles bijpassend zo leuk!

oh en ik heb me een partij op zitten vreten over mn oma zeg de buurvrouw van mn ouders is drie weken geleden bevallen van een zoon, het stel woont er nog maar pas en mn oma kent hen verder helemaal niet, heeft ze 1 keer eerder gezien... toen de buuf langskwam met haar kindje vroeg ze gelijk al twee keer of ze hem niet even vast mocht houden en de buuf deed dat eigk een beetje omzeilen met een excuus (hij slaapt, hij moet straks gevoed enz.), uiteindelijk heeft ze hem na de derde keer toch maar gegeven en omg, mn oma heeft het menneke daarna gewoon doodleuk eerst aan twee andere mensen gegeven en daarna aan mn nichtje van zes ik zou daar toch wel heel erg niet blij van worden en ik kon aan de buuf zien dat ze het echt echt niet leuk vond...
Ben ik dan zo gek? Het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt dat je kindje van net 3 weekjes door wildvreemden wordt rondgegeven en zelfs aan een kind van zes dat je helemaal niet kent? ik voelde me best een zeikerd toen ik er wat van zei tegen mn oma maar de buuf keek wel opgelucht
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71103610
oeh heel verhaal
maar verder was het wel leuk hoor!

Trouwens dat had ik nog op mn telefoon gelezen, wat een idioot verhaal zeg Karin!! Wat belachelijk van die drukker je hebt groot gelijk dat je ergens anders heen bent gegaan. Kom op zeg, niet iedereen wil het geslacht weten en dat is ieders goed recht toch? Alsof je het dan maar wel laat weten zodat de drukker makkelijker af is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:46:30 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_71103617
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt

Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71103673
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt

Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.

ja ik weet niet hoor, ik dacht dat et best mijn hormonen konden zijn en dat ik me niet zo aan moest stellen enzo maar het leek me toch wel een beetje idioot.
Nouja ik hoop dat ze ervan geleerd heeft en het dus niet met mijn meisje doet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:59:55 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71103924
Groot gelijk Huup!

En ehm...
Ehm...

Ik zat net lekker met mijn voetjes in een bak water met bruis-blokjes die ik van een vriendinnetje voor mijn verjaardag kreeg.
En toen moest ik lachen.
En toen deed ik stom.
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.

Ik weet nog steeds niet goed of ik nou moet of moet Of maar gewoon een combi ervan.

Hij ligt nu te drogen... morgen maar eens verder kijken...
pi_71104011
woah doe jij es effe niet zo eng! stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!

En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft
Poor you
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:05:47 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_71104058
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
woah doe jij es effe niet zo eng! stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!

En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft
Poor you
Dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen gelukkig. Mythbusters hebben geprobeerd dat met een fohn en een bad na te doen

Maarre, laptop in het water laten vallen? Da's niet zo snugger BE! Ik heb wel eens de laptop naast het bad staan, maar dan echt op een krukje en dan vooral omdat er dan muziek uitkomt, want bij alles wat je wilt typen drupt je hele laptop nat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:07:37 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71104100
Mijn voetjes waren er al uit, ze stonden ernaast. Vandaar dat er alle ruimte was voor het laptopje.
Maar idd, ik heb hem er wel met mijn handjes uitgevist voor ik de stroom eraf haalde.

Troel, een broodrooster was toch wel dodelijk bij de mythbusters dacht ik?

Morgen maar even kijken.
Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
pi_71104107
ja joh Troel? oh hmmm... nja, ik blijf het eng vinden

in dat geval is het gewoon klote van je laptopje BE en vind ik het eng voor je voetjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:09:59 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71104166
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:10:40 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_71104184
Jaja, je wilde gewoon al het vuil tussen je toetsjes uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71104311
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.
ja ik zag het, jouw post stond er nog niet toen ik tikte ik ben traag
maar, nu ruikt je laptop ook naar rozenwater! daar zijn er vast niet veel van!

oeh trouwens, zo leuk met die bbq, ik heb mn opa de voetjes van mn meisje kunnen laten voelen ik zag hem gewoon smelten iedereen focust altijd maar op mijn moeder als aanstaande oma en mijn oma als aanstaande overgrootmoeder, en mn opa en vader blijven maar een beetje op de achtergrond. Ik vond het zo leuk om hem dat te kunnen laten voelen, gewoon iets tussen hem, mij en zn achterkleindochter
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71104561
Boh Huup..goed dat je er wat van gezegd hebt, ookal was het dan je oma. De buurvrouw zelf durfde het misschien niet zo goed? Je oma bedoelde het vast niet vervelend, maar ik zou het ook niet willen hoor! Ik denk zelfs met mn eigen kindje dat ze niet in 1x het hele kringetje rond gaat, maar gewoon iedere keer iemand.

En BE, doe je voorzichtig alsjeblieft?!
Lotte!
Noah!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:24:57 #276
5428 crew  miss_sly
pi_71104596
innepin, goede grap met de buurvrouw arm mens, maar het is wel leuk

BE, gelukkig alles goed gekomen met de kamertjes en meubels. Ben benieuwd naar de foto's morgen!

huup, je hebt gelijk hoor wat betreft je oma. Ik zou het ook beslist niet op prijs stellen

Karin, wat een raar gedoe bij die drukker. Goed dat je een andere hebt gezocht.

Wij zijn naar Harry Potter geweest. Nu heb ik echt alles gedaan wat ik nog wilde voor ik ga bevallen. OK, morgen hebben we een verjaardagsborrel en dat is leuk om heen te gaan, maar als het niet lukt vanwege de bevalling kan ik daar wel mee leven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71104706
Oh MissSly! Laat Senna maar komen Heb je al een voorproefje van de foto's? En hoe was Harry?
Lotte!
Noah!
pi_71104883
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:

Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
het is dus erfelijk
maar zonder dollen wel ruk, hoop dat ie het droog toch wel weer doet!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 22:36:43 #279
5428 crew  miss_sly
pi_71104886
Harry was leuk. Ik wilde die gewoon graag nog even zien, want als dat niet zou lukken, zou dat niet meer in de bios lukken.
Nog geen voorproefje, Chell had nog een andere afspraak en ik weet niet eens of ze al thuis is. Maar als ik iets heb, komt het in het buikentopic, want op de camera zag het er al goed uit

Ow BE, wat naar van je EEE hopen dat hij goed opdroogt en het dan weer doet!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:42:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71105029
Ja Lijnloos, it runs in the family!

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's miss_sly!
pi_71105314
BE, hopelijk doet je laptopje het nog als hij weer droog is...

Huup, goed gezegd tegen oma! Ik had er geloof ik ook mn haar recht van overeind gehad.

Miss_sly, ik zal vannacht nog wel even kijken of je al gemeld hebt dat je gaat bevallen nu je alles op je lijstje af hebt kunnen strepen ;-). Staan de klossen ook al onder t bed?

Ik ga naar bed, mijn ouders nog op bezoek gehad, was wel fijn.
Fake it till you make it...
pi_71105387
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71105456
BE jij stuntvrouw! Krijg er helemaal de creeps van, water en stroom is een nono toch!
Hopelijk doet het ding het morgen weer, net als de Iphone van F

Miss naar Harry geweest, tof!
* DuchessX F5-t in het buikentopic

Huup mijn haren gingen overeind staan bij het lezen van de actie die jouw oma uithaalde Daar zou ik dus écht niet tegen kunnen hé

Hoe zou Amaranta het gehad hebben op Extrema? Ik kan het vuurwerk nu helemaal tot hier horen, tis dan bijna afgelopen.
#geen
pi_71105557
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoor Als het kamertje maar perfect is Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaal Oy!

Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horen En ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.

Miss Sly ook naar HP geweest, leuk Ik gisteren ook en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.

Ik ben ook benieuwd naar de Sly foto's!

En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?

-edit-
oh en mijn oma is echt een schat hoor verder, maar ze denkt gewoon niet na bij dit soort dingen. Toen ik er wat van zei kwam eruit dat ze zelf toch ook 3 kinderen had en vijf kleinkinderen dus dat ze heus wel wist wat ze deed. Mja daar gaat het gewoon niet om, maar dat dringt niet echt door bij haar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105779
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi! ik kende deze mensen helemaal niet! dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mij zo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.
Mja okay, maar ze praten wel tegen jou aan met rare verhalen.
Ik heb daar gelukkig nog helemaal geen last van gehad. Ken ook niet zo veel mensen met kinderen, ik ben natuurlijk de eerste van al mijn vrienden die zwanger is.
Wat wel bleek uit het volgende gesprek met een collegaatje van lief / soort van vriendinnetje van mij:

X: Vind je het spannend?
I: Ja, hartstikke, natuurlijk! (maar niet gevraagd wat ze bedoelde, de bevalling, de baby, een kind opvoeden?
X: Het lijkt mij ook heel spannend. Dat het dan begint, en dan heb je ineens zo'n... ding!

quote:
En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?
Geduld sweetums Ik kan d'r ook niks aan doen. En ik ben pas 39 weken hoor, 't is niet alsof ik al overtijd loop. Én volgens mij is beeb nog altijd niet ingedaald. Ik weet dat je graag een stukje op wil schuiven in het lijstje, maar ik kan 't niet sneller laten gaan
pi_71105890
Nee ik hoef niet op te schuiven ik ben gewoon benieuwd naar jouw kindje erg he?! verse beeb!!

Je collegaatje hahaha ding en bedankt hihi

Tsja deze mensen waren vrienden of kennissen van mn ouders ofzo. Ik weet het niet ik ken ze niet had ze nog nooit gezien. Aardige mensen wel hoor, en ze bedoelen het niet stom ofzo Achja, het jut elkaar natuurlijk ook wel een beetje op he, dr was flink wat wijn ingegaan bij allemaal behalve bij mij en als er 1 begint met de horrorverhalen dan kennen ze ineens allemaal wel iemand die ook dit of dat had enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71105930
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen
Lotte!
Noah!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 23:20:24 #288
5428 crew  miss_sly
pi_71105962
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
pi_71106019
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
Lotte!
Noah!
pi_71106020
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106037
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
sssht!

hoofd...
zand...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106044
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef huuphuup het volgende:
ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes

Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzo nog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
De 17e, mooi in het midden
Lotte!
Noah!
pi_71106080
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

sssht!

hoofd...
zand...

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?
Lotte!
Noah!
pi_71106106
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Solly...

Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?

dat klinkt beter

Oh de 17e is goed, Chan kijk je ff of het jou uitkomt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106386
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:19 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan baren Op de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten?

Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
pi_71106598
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

helegaar nie!
ik moet nog wassen!!
En eten maken en invriezen voor de kraamtijd enzo, en enveloppen schrijven.

Op mijn Jamaicaanse tempo red ik dat nooit over een week
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106650
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
Lotte!
Noah!
pi_71106688
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71106711
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mafketel

nja misschien is het de leeftijd idd wel.

blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezellig ik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Stom is dat hah, alleen slapen? Ik ben zelfs zo erg, dat als niet meer kan slapen en in de huiskamer gaat computeren, dat ik met dekentje en kussentje naar de bank verhuis, om 4u 's nachts
Lotte!
Noah!
pi_71106791
haha nouja als t moet dan moet et en ik ga er niet echt 's nachts voor uit bed ofzo, daar ben k te lui voor
maar we kletsen vaak nog even enzo en dat vind k zo gezellig vandaar

magoe, trusten dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')