Kijk en dat ga ik onthouden voor als de klok van mijn ouders het weer gaat begevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef freecell het volgende:
De slinger van een koekoekik wéét hoe die dingen in elkaar zitten (mijn vader is klokkenmaker) maar het is écht een wonder dat dat ding je gehouden heeft
Succes met je blauwe plekken!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Huup, ik denk dat je er een nieuwe vriendin bij hebt
Nee, het is niet normaal om een pasgeboren kindje aan iemand anders te geven om vast te houden zonder meeweten/overleg.
Dat schijnt dus allemaal wel mee te vallen gelukkig. Mythbusters hebben geprobeerd dat met een fohn en een bad na te doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:woah doe jij es effe niet zo eng!
stroom en water is een slechte combo... dat je lappie het loodje heeft gelegd is kut ja maar wel fijn dat je voetjes niet gefrituurd zijn nu!
En kijk je verzekering er anders eens op na of het misschien scheelt als je Sasha de schuld geeft![]()
Poor you
ja ik zag het, jouw post stond er nog niet toen ik tiktequote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die stonden ernaast huupje.
Ze zijn wel lekker schoon nu en ze ruiken naar rozenwater.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
En toen viel mijn EEE mini-laptopje in het teiltje met water.
En het lijkt erop dat dat ding toch niet goed tegen water kan.
het is dus erfelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft 3 weken geleden Ferry's Iphone laten zwemmen in een grote mok thee en die deed het de volgende dag nog.
oi! ik kende deze mensen helemaal niet!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef innepin het volgende:
BE, ik moest ook wel om jou lachen hoorAls het kamertje maar perfect is
Groot gelijk!
Ohh en ik lees nu je laptop-water-verhaalOy!
Huupske, jij kent echt zulke vermoeiende mensen... pffrrttt al die hechtingverhalen, dat wil toch niemand horenEn ik vind het top dat je er wat van hebt gezegd, ik zou me ook zitten opvreten over je oma.
Miss Sly ook naar HP geweest, leukIk gisteren ook
en verder zal ik er niet op ingaan want wayyy off topic, maar ach
En ik sluit mij aan bij alle mensen die je foto's willen zien, ik ben ook erg benieuwd!
Mja okay, maar ze praten wel tegen jou aan met rare verhalen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! ik kende deze mensen helemaal niet!dat maakt het zo mogelijk misschien nog wel erger
![]()
de meeste mensen die ik ken bagataliseren hun eigen bevalling heel erg voor mijzo van oh joh meid, voor je het weet is het voorbij, komt allemaal goed, dat idee.
Geduld sweetumsquote:En doe jij es bevallen nu Innepin? Ah toe?
Jij hoort er ook bij trouwensquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, voor huup is het nog veel te vroeg!
sssht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jij hoort er ook bij trouwens
Enne...ja, naja...Huup mag toch ook al over een weekje? Of vergis ik me nu?
De 17e, mooi in het middenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:22 schreef huuphuup het volgende:ik wou net zeggen Linda, ik wacht nog even hoor
![]()
ben vandaag pas 35.4 dus voor mij duurt het nog wel ffkes![]()
Ohja, dat remind me, ik moest nog een datum kiezen voor Chan en mij! haha, roep maar wat voor jou uitkomt Chan! Ik ben wel voor ergens met 39 weken ofzonog eventjes wat laatste dingetjes doen en lekker relaxen enzo maar niet te lang meer wachten. ideaal!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Solly...
Tegen de tijd dat ik mag, hoef jij nog geen mama te zijn, zo beter?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:19 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin en Huup, ik vind dat jullie beiden maar moeten gaan barenOp de een of andere manier zijn jullie de eerste fokkers met wie ik echt een beetje een band voel, in die zin, van dat we redelijk na elkaar gekomen zijn (1 maandje ertussen). De andere hiervoor waren allemaal wat verder weg, van jullie zwangerschappen heb ik veel meer meegekregen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]
Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarjaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon komt omdat huup en ik allebei veel te veel praten? [ afbeelding ]
Oh en huupske gaat mij over een weekje gewoon inhalen
hahaha mafketelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Haha, nee, want BE kletst ook veel, maar daar heb ik het minder mee (sorry BE). Maar jullie zijn ook jonge mama's en niet zo ver van mij af, qua zwangerschapsduur...naja, miss is het onzin, maarja
Stom is dat hah, alleen slapen? Ik ben zelfs zo erg, dat alsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha mafketel![]()
![]()
nja misschien is het de leeftijd idd wel.
blah ik wil naar bed maar ik wil niet in mn eentje dat vind k niet gezelligik ga mn lief maar es los pulken van zn pc denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |