Hulllooo
BE
Innepin

omg je buuf hahahaha, wacht maar af hoor, straks gelooft ze je niet meer als je vliezen echt gebroken zijn!
Ik ben weer thuis van de bbq bij mn ouders, ik ben gesloopt zeg van 100 x vertellen hoe lang ik nog moet en 100 x aanhoren dat de buurvrouw van de achternicht van de schoonzus van tante toos 88 hechtingen moest hebben
Wel een paar hele lieve kadootjes gekregen van een vriendin van mn ouders

een compleet setje kleertjes! Kan ik haar echt van top tot teen aankleden, alles bijpassend

zo leuk!
oh en ik heb me een partij op zitten vreten over mn oma zeg

de buurvrouw van mn ouders is drie weken geleden bevallen van een zoon, het stel woont er nog maar pas en mn oma kent hen verder helemaal niet, heeft ze 1 keer eerder gezien... toen de buuf langskwam met haar kindje vroeg ze gelijk al twee keer of ze hem niet even vast mocht houden en de buuf deed dat eigk een beetje omzeilen met een excuus (hij slaapt, hij moet straks gevoed enz.), uiteindelijk heeft ze hem na de derde keer toch maar gegeven en omg, mn oma heeft het menneke daarna gewoon doodleuk eerst aan twee andere mensen gegeven en daarna aan mn nichtje van zes

ik zou daar toch wel heel erg niet blij van worden en ik kon aan de buuf zien dat ze het echt echt niet leuk vond...
Ben ik dan zo gek? Het is toch niet raar dat je het niet leuk vindt dat je kindje van net 3 weekjes door wildvreemden wordt rondgegeven en zelfs aan een kind van zes dat je helemaal niet kent?

ik voelde me best een zeikerd toen ik er wat van zei tegen mn oma maar de buuf keek wel opgelucht
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回