abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:32:59 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080702
ooooh en kolftesten had ik ook gedaan ik moet nog lachen als ik eraan denk
hij deed eerst niets tot ik erachter kwam dat 1 ringetje ofzo er niet inzat waar ie moest zitten, ringetje verwisseld en weer geprobeerd en ik schrok me lam man toen dat ding mn halve tiet naar binnen zoog

toen heb k em maar snel weer teruggezet en niet meer aangeraakt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:33:21 #127
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080710
Snoopyvoeten! daar kan Huup niet tegenop met haar poffertjesbeen

Linda, ik was er vergeten bij te zeggen dat wij een heul groot bed hebben, hihi. Mijn man is bijna 2 meter en die ligt altijd lekker uitgestrekt scheef in bed, met zijn voeten aan mijn kant. Maar bovenaan heb ik heel veel ruimte en ik lig juist met die opgetrokken knie ongeveer onder mijn kin, dus ruimte zat voor een extra kussen. Ja ik weet het, ik ben raar.

Trouwens, is er in Duitsland niet iets van een doula te krijgen als je daar geen kraamzorg krijgt? Dat hadden we in Engeland iig wel. Moet je wel zelf betalen, maar lijkt me wel fijn voor de eerste paar dagen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71080768
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
ooooh en kolftesten had ik ook gedaan ik moet nog lachen als ik eraan denk
hij deed eerst niets tot ik erachter kwam dat 1 ringetje ofzo er niet inzat waar ie moest zitten, ringetje verwisseld en weer geprobeerd en ik schrok me lam man toen dat ding mn halve tiet naar binnen zoog

toen heb k em maar snel weer teruggezet en niet meer aangeraakt
Ik was al wat gewend door gebruik van niplette vroeger, dat scheelde wel. Dit was net zo iets EN dit was een handpomp, had jij dat ook?

En Cara, weet ik niet, heb ik eigenlijk nog niemand over gehoord...zou dat ook Doula heten in andere talen?
Lotte!
Noah!
pi_71080877
Huup, dat zijn leuke teva's die kan je toch ook aan na je zwangerschap?

Duch, je loopt toch niet constant zwitsal geurdoekjes te snuiven he...

En nu schop ik mezelf mn bed in,
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:39:30 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71080892
ja was een handpomp ja. ik gaf gewoon een ram op die handel en dat had k beter met wat meer beleid kunnen doen geloof ik
niplette ken ik nie? *gaat googelen

Volgens mij is het in het Engels wel gewoon Doula, Duits zou k niet weten.

Trusten Nijna

Die Teva's zijn ook leuk ja vind ik maar ik moet na de zwangerschap nog een paar sneakers kopen en een paar nette schoenen voor de winter dus ik weet niet of ik die 65 euro wel over heb voor schoenen die k pas weer volgend jaar draag zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:42:04 #131
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71080957
Geen idee, ik ken het alleen als doula maar ik ben dan ook een beetje verengelst wat dat betreft. Ik kan eens vragen aan mijn tante in Zwitserland, misschien weet zij de Duitse term, als die al bestaat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:44:22 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081014
Wiki zegt dat het gewoon Doula is, komt van een Grieks woord dus dat verklaard.

oh en ik zie dat er misschien ook wel nuttige linkjes daar staan voor je Linda
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081131
Ja, ik was al even aan het rondkijken op verschillende sites! Moet maar eens met praten, vooral omdat hij als de dood is voor de geboorte ed.

Hoe doen jullie het eigenlijk met foto's/filmen?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:51:55 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081239
hoe bedoel je? Tijdens/na de bevalling?

Geen idee, niet over nagedacht, ik neem aan dat mijn lief wat foto's neemt, maar ik geloof dat het ook vrij normaal is dat het verplegend personeel wat foto's van de verse ouders samen neemt op verzoek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081314
Mja...ik wilde ook wel foto's van tijdens denk ik. Maar dat zag niet zo zitten geloof ik Vroeg me af hoe anderen dat deden
Lotte!
Noah!
pi_71081324
HIer had ik alleen TARA en de verloskundige erbij, de kraamhulp kon echt niet meer op tijd komen
Maar direct na de geboorte, toen TARA en ik aan het kijken waren naar vingertjes ed heeft de vlos zelf, zonder vragen oid de camera gepakt en een stapel foto's geschoten Erg leuke foto's geworden. de kraamhulp deed di later ook nog regelmatig.

Van de bevalling zelf hoefde ik geen beeldmateriaal
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:55:51 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71081372
oh ik hoef ook niet echt foto's van tijdens maar je kunt dat wel gewoon even vragen aan de verpleging hoor denk ik
ik bedoel het lijkt me voor jou zelf tijdens je bevalling sowieso prettiger als je lief gewoon je hand vasthoudt of whatever in plaats van dat ie bezig is met foto's maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71081419
Naja, hij baalt er volgens mij nu al van dattie al die tijd niet kan roken, en hij is als de dood dattie omkiept omdattie niet tegen bloed kan...dus misschien kannie beter wel foto's maken, als afleiding
Lotte!
Noah!
pi_71081473
TARA was ook bang dat hij zou omkiepen, maar tijdens de bevalling was hij geweldig En hij is geen enkel moment bang voor kiepen geweest. Hij heeft óók geen moment aan foto's gedacht trouwens.

Ik heb net weer even buikfoto's gemaakt trouwens en ik word er echt nog eventjes niet blij van
pi_71081556
Ok, dus er is nog hoop

En Free...maar het is je babybolletje
Lotte!
Noah!
pi_71081566
Een doula is toch juist voor tijdens de bevalling? Die doet toch geen kraamzorg?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71081667
Oh ja, bij ons had een verpleegster foto´s gemaakt direct na de geboorte, vind die foto´s wel heel speciaal (ook al zie je heel oncharmant nog zo´n stuk van mn been in zo´n beugel liggen maar goed ) . We hadden er niet eens om gevraagd, helemaal niet meer aan gedacht omdat het ineens allemaal zo snel ging enzo..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71081684
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef tessie het volgende:
Een doula is toch juist voor tijdens de bevalling? Die doet toch geen kraamzorg?
Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Lotte!
Noah!
pi_71081765
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die ook na de bevalling nog begeleidde. Beetje als een vriendin die af en toe eens even komt kletsen hoe het gaat en miss nog een goede tip heeft. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik. Een vriendin, wellicht, maar wel eentje met een uurtarief.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71081805
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef Linda2205 het volgende:

En Free...maar het is je babybolletje
Dát weet ik ook wel en daar ben ik ook blij mee... Maar het is al zo'n bol En ik wilde het nog eventjes stiekem ons 'ik ben lekker zwanger ' geheimpje hebben, maar hierdoor moesten we het wel eerder vertellen aan omgeving. Het is me overigens ook al 2x gevraagd
pi_71081836
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef huuphuup het volgende:
oh ik hoef ook niet echt foto's van tijdens maar je kunt dat wel gewoon even vragen aan de verpleging hoor denk ik
ik bedoel het lijkt me voor jou zelf tijdens je bevalling sowieso prettiger als je lief gewoon je hand vasthoudt of whatever in plaats van dat ie bezig is met foto's maken
Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebben Er zitten echt walgelijke foto's tussen!
pi_71081879
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:09 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij ons was er een co-assistent die de opdracht kreeg van de gyn om foto's te maken omdat de papa er toch geen tijd voor zou hebben Er zitten echt walgelijke foto's tussen!
pi_71081924
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef innepin het volgende:

[..]

Mwah, zolang je d'r betaalt zal ze overal wel voor in zijn denk ik. Een vriendin, wellicht, maar wel eentje met een uurtarief.
Ik bedoelde het ook bij wijze van..jij laat het bijna als een hoer klinken Vriendin met uurtarief
Lotte!
Noah!
pi_71082416
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef Linda2205 het volgende:
Mja...ik wilde ook wel foto's van tijdens denk ik. Maar dat zag niet zo zitten geloof ik Vroeg me af hoe anderen dat deden
Bij ons heeft een verpleegkundige die meeging naar de OK de foto's genomen! Maarja, ik weet niet hoe dat gaat als je niet via de nooduitgang bevalt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71082842
Asy wat super zo'n zwaaiende baby

Huup met mijn verlofgevoel is het wel goed geloof ik, ik slaap veel en doe weinig Af en toe ben ik wel verbaasd dat ik nog steeds niet hoef te werken..

Hier de hele avond al harde buiken terwijl ik gewoon alleen maar lig en een klein uur geleden ineens vreselijke kramp bovenin mn buik Maar nu is mn buik weer helemaal rustig gelukkig, want bevallen weiger ik voorlopig nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')