heb er niet echt last van.... meestal als ik gespuugd heb voel me daarna prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat fijn!een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!
![]()
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk)
incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?
vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!
amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef innepin het volgende:
Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echtVind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
Dat dacht ik ook toen het zagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelengoh wat vervelend nou...
![]()
Nou ja, ik schommel altijd al tussen maat 40 en 42 (afhankelijk van het model)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef sindell het volgende:
[..]
nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien
. Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.
(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk)
Ja maar, ja maar, jij krijgt een jongetje...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Asyniur, wat fijn dat je jullie kleine spartelende en zwaaiende beebje hebt gezien.
vinden mensen nu eenmaal leuk, denk ik (het zou mij niet in mijn hoofd opkomen trouwens op daar opmerkingen over te maken)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom kijken mensen alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik nog ruim 2.5 mnd moet tot de due date.. En dan die opmerking iedere keer; maar je bent al zo dík!!!
NOU EN! Ik heb in elk geval een excuus voor mijn dikke pens![]()
Oh ja, vrede op aarde enzo... zennnnnnnnnnn
Hier ging de tweede zeker veel sneller. Had om 02:15 4 a 5 cm ontsluiting en Leander is om 02:33 geboren. Leander was een typisch geval van een tweedequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zij dacht eigenlijk dat dat puur een formaliteit zou zijn omdat 2e kindjes bevalling echt zo heel veel soepeler verlopen dan eerste kindjes...
We gaan dus gewoon voor een ziekenhuis bevalling onder begeleiding van de vk, zonder toeters en bellen enzo.Lijkt mij een goed plan.
Ik kan er nu wel van genieten, maar Thijs is ook een ideaal mannetje dat goed eet en veel slaapt. Hij is alleen wel flink afgevallen en weegt nu 3600 gram. Gisteren woog hij hetzelfde, dus de kraamverzorgster en ik gokken dat hij morgen wel wat aangekomen is. Hij krijgt nu per voeding 70-90 cc dus we hebben hoop dat ie nu wel aankomt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Laura, wat een prachtige jongen heb je op de wereld gezet! En lijkt me best heftig voor je dat het ineens allemaal zo snel ging! Kun je een beetje genieten nu? Wel sneu zeg, van de opa van je vriend! gecondoleerd!
Jawel, maar zitten gaat me op zich vrij goed af tot nu toe, maar je weet niet of het zo blijft.... En we hebben een klein laag autootje, dus het is ook het in-en uitstappen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:14 schreef Vlindur het volgende:
Laura, je stoel kan toch wel achterover? Zodat je wat kan liggen zeg maar? Sterkte iig!En Thijs is echt prachtig
Ik voelde Tess niet bewegen tijdens de weeen... Eigenlik helemaal neit veel tijdens het bevallenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:54 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar de voorlichting in het ziekenhuis gegaan. Mja leuk om te zien enzo maar het voegde niet echt heel veel toe moet ik zeggenWel een heel gek idee dat ik daar anywhere tussen de 1 en de 6 weken ook daar lig en ons kindje vast heb
![]()
/quote]
Al heeft het niet veel toegevoegde waarde, tis wel fijn om te weten waar je terecht komt als je in het zh komt.
[quote]
Oeh trouwens, weet je wat ik me nog afvroeg gisternacht (ja niks te doen dan ga je rare dingen afvragen), misschien een van de mama's hier die dat zich kunnen herinneren, tijdens een harde buik voel ik mn meisje niet bewegen, beweegt je kindje dan eigk tijdens de weeen wel nog? Of daar tussendoor? Lijkt me best een raar gevoel
Nee persen zat er niet eens in. De vlos wilde de bevalling overdragen aan de vlos van het ziekenhuis zodat die een electrode op Leander zijn hoofdje kon plakken. Maar ze hadden dat ding nog niet uit het papier toen ik Leander er al uit voelde komen. Niemand was er op verdacht en ze hadden verder ook nog niks klaar staan. Dus ik moest zuchten maar tijdens het zuchten kwam ie al vanzelf!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
nicole, heb je niet hoven persen of zo? das echt snel!
Klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ja zo zit ik dus ook te denken, Be ik blijf zoiezo tot die 5 cm thuis.
hmmm ik weet het al, matrasbeschermer nu alvast op het matras, en dat andere in de buurt houden en zodra het allemaal begint, kan ik altijd nog dat matras eropleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |