heb er niet echt last van.... meestal als ik gespuugd heb voel me daarna prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat fijn!een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!
![]()
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk)
incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?
vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!
amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef innepin het volgende:
Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echtVind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
Dat dacht ik ook toen het zagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelengoh wat vervelend nou...
![]()
Nou ja, ik schommel altijd al tussen maat 40 en 42 (afhankelijk van het model)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef sindell het volgende:
[..]
nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien
. Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.
(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |