abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71064691
Asy! voor je zwaaiende Harry!!

Ik wil naar huis. NU
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:33:39 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71064917
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:15 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat fijn! een kloppend hartje e een zwaaiende beeb!
heb je een extra echo kunnen bekletsen door de afwijkende datum? (heb ik wel gehad, het scheelde ook 3 dagen. altijd leuk )

incantrix nog steeds van die wegtrekkers, irritant! heb je je bloeddruk nog laten meten, of weten ze niet hoe het komt?

vlindur, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief!

amaranta, balen dat je nog steeds misselijk bent. kunnen ze je niks geven ertegen?
heb er niet echt last van.... meestal als ik gespuugd heb voel me daarna prima.
En dat spugen, tja die 2 minuten op de ochtend neem ik maar voor lief
Ben allang blij dat ik 'snachts niet meer wakker lig van de pijn in mijn been. En geloof me. Al zou ik 12 keer per dag overgeven. Liever dat dan die beenpijn.
pi_71064943
Dan wordt het wel heel echt als je ze zo driftig ziet bewegen natuurlijk. Maar super Asy!! Lekker gevoel ook dat alles goed is yay

Ik had nog even een vraagje over bbq, want heb er vanavond weer 1, maar moet je dan gewoon goed opletten of alles goed gaar is, of kan je beter alleen reeds voorgegaard spul eten?....

Zit me trouwens ook een beetje te ergeren aan het depot van MvM hier, die is eigenlijk te klein, dus zijn nooit genoeg kratten, wil je het terugzetten zit die kist al vol... en tot overmaat van ramp is er deze week niet opgehaald waardoor ik dus geen nieuw krat heb kunnen bemachtigen... ... klinkt bekend? Of is dit gewoon een uitzondering?
pi_71065004
Dank jullie wel

En Asy, is er geen mogelijkheid om naar huis te gaan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:36:23 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71065030
Als je er op let dat het vlees echt goed gaar is dan kun je volgens mij gewoon BBQen. Ik doe het in ieder geva wel gewoon met dat in mijn achterhoofd.

Kan je niet helpen met je MvM vraag. Heb dit keer niet meegedaan en de vorige keer werd het gewoon bij mn voordeur opgehaald.
pi_71065182
He bah freecell, wat een nare ervaring. Stomme gyn.

voor Asyniurs goede echo jeuuujjj

Sindell, zo lang het goed gaar is, is het prima... ik heb al flink wat barbecues achter de rug deze zwangerschap, vind het te ver gaan om alleen voorgegaard spul te eten eigenlijk. Op een bbq wordt het vlees net zo gaar als normaal in de pan, toch. Eet smakelijk

Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echt Vind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71065545
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef innepin het volgende:

Elke keer als ik dit topic open zie ik ineens m'n eigen naam bovenaan staan, da's toch wel heel echt Vind het zo'n vreemd gezicht, alsof het helemaal niet klopt
ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen
Lotte!
Noah!
pi_71065812
Sorbo, ik ken dat.... ik wil ook naar huis , nog even volhouden nog maar 3 uurtjes te gaan.

Mn collega's maken er een bende van vandaag, alles gaat mis.... stress heb nu al een paar harde buiken gehad.

Freecel, bah wat een nare gyn

BBQ is geen probleem hoor... zolang het vlees maar goed gaar is.

Maandag weer naar de VK voor een check-up
pi_71066166
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ga dan snel werpen, dan ben je weg bovenaan en kan je in het nieuwe lijstje weer helemaal onderaan beginnen

Baby wil er nog niet uit.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71066369
Asynur met zwaaiende Harry! goed bezig!!!
Uhm... en nog wat andereN die ook een reactie van me zouden krijgen maar ik alweer ben vergeten.. Oh well, bijna weekend!
pi_71066399
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Baby wil er nog niet uit.
smoesjes...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:13:15 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71066443
Yeeeeh voor Asyniur

en natuurlijk ook voor Guus

@ Sorboo; een dikke knuffel...
heel herkenbaar gevoel... ik heb zo'n behoefte aan weekend .. MAAR ik moet nog een late dienst doen...
(dus tot half 12 werken.... en ik heb zoooooo'n GEEN zin .. en ben enorm moe)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:16:20 #63
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71066534
@sindell, ik heb gelezen dat je als zwangere vrouw helemaal niet mag BBQ-en, wat een dikke onzin! Ik ben sowieso nog nooit ziek geworden van een BBQ, gewoon goed opletten dat het gaar is. En ook niet onbelangrijk: geen zwarte randen aan het vlees. Ik heb gister nog geBBQd smaakte prima hoor Ook het niet voorgegaarde vlees

@Asyniur, leuk hè, zwaaiende spruit! Die van mij zwaaide ook, in ieder geval van één arm werken de spieren
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:18:44 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71066605
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen het zag

over mvm, bij mij werd het opgehaald. mss even bellen naar ze, dat ze een oplossing weten?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:19:02 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71066613
Sindell gewoon lekker bbqen hoor !!! en idd opletten of het goed gaar is, en daarna lekker smullen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71066752
Tan wat supervervelend zeg

Asy een zwaaiende Harry Wat goed!!!

Freecell

Sorbo, BJ en Martine nog even volhouden op het werk...

Sindell lekker bbq'en, zoui ik ook wel zin in hebben

Innepin, waar blijft de beeb???

Ik kreeg net een geboortekaartje via de post van iemand van de pufclub, ze is bevallen van een meisje en heeft haar net zo genoemd als wij ons meisje willen noemen. Beetje dubbel gevoel toch wel...
#geen
pi_71066797
Heh oki, ja had al eerder gebarbecued, maar was toch wel wat voorzichtig ermee. Maar gewoon eten dus thanks.

Het weer is alleen wel een beetje voor een bbq. Maar mag de pret niet drukken natuurlijk.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:23:54 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71066801
duch, snap dat het ff slikken is,maar..... boeien, hoe vaak zul je haar nog zien??
pi_71066871
Oh en Innepin baby mag best komen hoor, schuiven wij ook weer een plaatsje op
pi_71067541
BJ, nu voel ik me helemaal lullig, want ik hoef nog maar anderhalf uur! Arme jij!!

Duch, balen, maar risico van 't vak... Ze vindt het vast niet erg en anders maar wel. Maar snap je dubbele gevoel! Ook een voor jou!

Waarom kijken mensen alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik nog ruim 2.5 mnd moet tot de due date.. En dan die opmerking iedere keer; maar je bent al zo dík!!!

NOU EN! Ik heb in elk geval een excuus voor mijn dikke pens

Oh ja, vrede op aarde enzo... zennnnnnnnnnn
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:08:50 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71068297
Sorboo
Duch

Was ik net zo lekker zittend op het bed de laatste was aan het opvouwen, krijg ik me toch aldoor pijnlijke harde buiken, en dat stomme benauwde gevoel weer.
Ben maar weer gestopt en hopelijk mag ik het straks dan verder afmaken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:24:27 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71068884
Ja en hij spartelde dus ook met een beentje (echoscopiste was op zoek naar het dooierzakje).
En nee ik heb er geen echo meer bijgepraat. Denk sowieso dat dat dan via de VK moet. wist niet eens dat dat kon

freecell, wat een vervelende gyneacoloog! Vraag me overigens af of het per se aan de mannen ligt hoor want ik heb al heel wat inwendige echo's gehad en vrouwen kunnen er ook heel wat van qua draaien en frotten om alles goed in beeld te krijgen
En ik ben al thuis, maar Sorbo wilde heel graag naar huis. En BJ... ik benijd je niet...

En gewoon lekker gaan bbq-en. Alleen er goed op letten dat alles goed gaar is. Ik zou er verder niks voor laten liggen...
Duchie, geeft niks joh! Bij jouw beeb past de naam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter en mooier

Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelen goh wat vervelend nou...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:34:34 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71069252
Asyniur, wat fijn dat je jullie kleine spartelende en zwaaiende beebje hebt gezien .

En Innepin, ga eens baren dame. Komop .

Duchess, ja das gek hè (en ook een beetje vervelend). Ik heb het vroige keer gehad (Storm van Sugar zou Stella geheten hebben) en nu potverdikkie weer (dinsdag renzell de naam verteld voor een ventje en die zei dat dat echt haar naam was ook). Maar het zijn net zo goed jouw of mijn namen, dus niks van aantrekken hoor .

Gelukkig heb ik in beide gevallen getuigen dat ik de naam ook allang had .

[ Bericht 8% gewijzigd door Guuzewuus op 17-07-2009 16:10:37 ]
pi_71069367
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:

Ow en ik pas niet meer in de meeste broeken van mij. Dus ik moet gaan winkelen goh wat vervelend nou...
nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien . Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.

(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk )
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:44:35 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71069584
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef sindell het volgende:

[..]

nu al.... ik zit echt te wachten en te voelen tot ik een keertje ga groeien, maar er is nog niks te zien . Het enige wat ik voel is dat mijn buik hard is boven het schaambeen zeg maar. Dat was niet zo volgens mij.
Het enige waar ik voor moet shoppen zijn nieuwe beha's.

(maar eigenlijk wil ik ook een excuus om te winkelen natuurlijk )
Nou ja, ik schommel altijd al tussen maat 40 en 42 (afhankelijk van het model)
En nu pas ik dus nog wel in de broeken die ruimer zaten, maar niet meer in de broeken die gewoon precies pasten...
En nieuwe bh heb ik gisteren gekocht en hij zit heerlijk

En las ik nou iets over dat innepin ging bevallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')