BJ,

voor je late dienst hoor, balen zeg..
Bar, heb ik inderdaad altijd bij me, net als iets eetbaars (liga ofzo) en een beetje dropjes of iets. Is wel een fijn idee om bij me te hebben inderdaad, ook voor de mensen om me heen. Mijn collega's zijn echt para dat ik nog eens flauwval op mijn werk, en dat snap ik denk ik ook wel. Ik heb er zelf niet zo veel last van, want ik ben er toch niet echt bij (

) maar anderen schrikken zich kapot. Bijkomend nadeel is dat ik wel eens mijn ogen openhou als ik flauwval, ik ben een keer weggevallen terwijl ik stond te praten met een toenmalige collega en toen hield ik dus ook mijn ogen open.. Die is twee dagen van slag geweest omdat ze dacht dat ik dood ter aarde was gestort
Freecell, bah, daar zou ik nu echt een trauma aan overhouden, wat naar! Balen dat je dat hebt moeten doorstaan

Davinia, telkens als ze mijn bloeddruk meten is 'ie wel mooi, maar bij mij zijn het waarschijnlijk telkens tijdelijke 'zakkers' in mijn bloeddruk. Is iets waar ik ook al wel een heel verleden mee heb hoor, maar de afgelopen jaren is het veel minder geworden en heb ik gemiddeld nog eens in de 2 a 3 jaar een keer dat het gebeurt. Nu ik zwanger ben is het dus alleen weer schering en inslag, maar eigenlijk verbaast me dat niet, als ik me bedenk hoe hard mijn lichaam nu aan het werk is

En meestal voel ik het redelijk aankomen (anders dan Bar dus), dus dan kan ik nog tijdig gaan zitten of liggen (zoals vanmorgen bijvoorbeeld)

Hum, Duchess, dat zou ik denk ik ook niet heel hip vinden nee

Gelukkig weet jij voor jezelf dat je de naam niet 'pikt' zeg maar, en dan hoop ik voor jou dat het idee eraan wel went

Asyniur, bij mij begon het groeien ook al heel vroeg hoor, met de 7e week ofzo had ik telkens al zoiets van "hè, ik heb ergens in getrapt, er zit iets onder mijn schoen!" maar dat bleken dan telkens mijn broekspijpen te zijn, omdat mijn broeken van mijn buik afzakten. Ben ook echt met week 9 of 10 al voorzichtig een positiebroek gaan kopen (toen had ik dus al 2 broeken stukgelopen op de pijpen

) en dat zat zo lekker dat er al snel nog
eentje twee volgenden. Nu heb ik er overigens echt belachelijk veel want ik kwam DE broek die ik al die tijd zocht pas tegen toen ik er dus al 3 had en kreeg daarna ook nog een zak positiekleding van een vriendin, dus ik zit qua broeken ongeveer 2,5 keer zo ruim als ik zat met normale broeken..
BE, dat klinkt alsof je errug goed op weg bent, lekker hoor

En Bar, ieks! Dat klinkt nog héél erg ver van mijn bed, brrr!
Owja, wat ik dus al de hele dag vergeet te zeggen in het kader van de mijlpalen: ik ben vandaag precies 20 weken

Ennuhm, sinds we nu weer een Wii hebben (oude was kapot en niet meer te maken dus Nintendo heeft een nieuwe gestuurd) heb ik mezelf daarnet ook eens even gewogen en ik zit nog steeds op 4,5 kilo minder als voor mijn zwangerschap. Ben ik stiekum best blij mee