abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:15:33 #201
5428 crew  miss_sly
pi_71090809
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te spreken Probeer het een beetje in de hand te houden hoor

Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisje DAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over

Ja, zo'n mooie rossige zoals Anna geweldig vind ik dat! En wij zijn allebei blond en komen uit blonde families, met hier en daar wat donkerders er tussendoor, dus het kan zomaar. Mijn eigen haar heeft ook wat licht rossigs, dus wie weet!

Waar is innepin trouwens? Het is wel al laat hoor, voor de meldplichtigen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:17:19 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090843
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te spreken Probeer het een beetje in de hand te houden hoor

Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisje DAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over

Mooi om te zien Sly.
Vergelijk deze post maar eens met een post die je aan het begin postte over je angsten enzo!
Zo zie je maar weer hoe raar het menselijk lichaam/brein in elkaar zit. Na 9 maanden ben je er gewoon (mentaal) helemaal klaar voor!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:18:28 #203
5428 crew  miss_sly
pi_71090872
Klopt amaranta. Zelfs een paar weken terug vond ik het nog doodeng, en nu zit ik er op te wachten. Wat is de natuur toch eigenlijk een geweldig iets!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:18:51 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090885
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat grappig dat je gyn dat kon zien! ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel haha. Nja ik had dus behoorlijk haar en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.

Nog heel effies maar ik heb er zo'n zin in

oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby
pi_71090887
Ja kan me voorstellen, je kunt eigenlijk ook niet anders dan je er maar gewoon aan overgeven en erin meegaan, die hele bevalling dan he.
En daarna idd je eigenste meisje vasthouden, eindelijk!
Hoewel ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog geen moment langzaam heb vinden gaan. Ergens binnen nu en 6 weken (ongeveer) ben ik mama, das toch best vlot ineens als k eraan denk En jij helemaal, ergens binnen nu en 2 weken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71090934
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby

ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben ( ) en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:23:12 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71090971
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben ( ) en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
pi_71091042
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:32:58 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71091114
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
klopt ook.... schijnbaar draag ik dus ook dat blauwe gen...
Haha, het is gewoon een grappige verschijning... Ik met mijn blonde meissie...
niet echt een hele duidelijke foto maar het is de meest recente van ons samen, ik sta meestal achter de camera
http://nl.tinypic.com/r/21nh6ow/3
pi_71091202
Duch, 8 mnd . Ik zou me niet teveel vasthouden aan die 2-4 weken. Beeb ligt hier al 4 weken vast in bekken... Maar een week of 4 dan zit je wel op een mooie termijn toch...

Huup, ik doe het juist andersom, als schoonmoeder A zegt, zeg ik het liefste Z . Oh Miss_sly ook, zou dat aan de uitgerekende datum liggen...? .

Ik ga mn middagdutje doen
Fake it till you make it...
pi_71091285
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan? Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en en ) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:47:13 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71091388
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan? Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en en ) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
Ja de eerste weken lag ik het liefst in bed ja.
pi_71091479
Duchess, 8 maanden zwanger En volgens mij klopt er niets van dat indaalverhaal, ik ken een hoop mensen waarbij de baby al met 30 weken ingedaald was en vast lag. Zoals mijn schoonzusje, die met 42w1d bevallen is

Huup! Ohhh ik was gisteren bij de Hema en stond daar ook al bij te zwijmelen, zo'n leuk rompertje!

Miss sly, ik zit met je mee te wachten hoor, van mij mag het ook beginnen. En een week geleden dacht ik dat ook, maar dan met een paniekerig stemmetje ergens in m'n achterhoofd Stemmetje is weg. Kom maar op, beeb.
Maar ik ben op het moment niet bepaald ontspannen, vanwege een hele hoop gezeur met het UWV, flinke financiële tegenvaller, en het zou me niks verbazen als beeb even wacht tot ik relaxed ben
Bijna van de trap af vallen is overigens ook niet goed als je probeert te ontspannen.

Leonieke, ik heb de eerste weken ook geen klap uitgevoerd. Totáál geen energie voor. En nu weer niet hoewel ik gisteren wel een dagje shoppen-uit eten-bioscoop gedaan heb. En nu ben ik kapot

Ohja 39 weken vandaag

[ Bericht 12% gewijzigd door innepin op 18-07-2009 13:00:55 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71091611
Mja, ik ben langs de ene kant wel blij dat ik niet moet werken (mijn 6 weken verlof kwamen heel goed uit eigenlijk ) maar anderzijds denk ik niet dat het er echt goed aan doet.
Maar het is niet alleen geen energie, maar eigenlijk ook geen zin om te gaan (en dan hoop ik maar dat dat komt door het gebrek aan energie )
pi_71092247
Oh 39 weken alweer Innepin! wat ga je hard inene
en jij weet dus over welk rompertje ik het heb mooi haha want ik las het net terug en ik dacht al van hmmm das wel een heule wazige omschrijving zo...
Doe je voorzichtig met traplopen enzo?! niet zo eng doen hoor!

Leonieke de zin en energie was bij mij ook tot onder het vriespunt gedaald eigk hoor de zin om dingen te ondernemen had ik wel, maar enkel als het dingen waren die ik zelf leuk vond, uitjes met mn lief enzo vond ik erg leuk en daar had k veel zin in. Verplichte familiefeestjes enzo daarentegen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71093736
Hmz... misschien ligt het dan daaraan... Donderdag was het een uitje met een ex-collega, heel fijn Vanavond is het een familiebbq (de familie van mijn man...). En de onderwerpen liggen me daar eigenlijk meestal al niet al te erg : ik heb niets met paarden en de helft van de familie is helemaal into paarden en uitgaan naar discotheken doe ik niet en dat doet de andere helft van het jonge volk constant

Maar ik heb al eens gepolst of mijn ventje veel zin had om te gaan (zonder zelf iets te zeggen) en zijn reactie was: we gaan daar niet te lang blijven, hoor
Ik heb hem dan maar gezegd dat we het niet kunnen maken om als eerste te vertrekken. Zijn reactie? Ah, iemand moet toch als eerste vertrekken
pi_71093874
opgelost dan toch? Handig van je lief
ik had dat idd ook met vriendinnen afspreken? supergezellig en leuk enzo! Verplichte dingen staat mn hoofd gewoon echt niet heel erg naar, komt vast wel weer terug

Veel plezier dan vanavond, wij hebben ook een bbq van mijn ouders vanaaf zo sneu, het weer is echt blah.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71093944
Ah, het scheelt dat hij eigenlijk ook niet al te graag bij zijn familie zit

Jammer van het weer idd Ik vraag me ook af of we binnen zullen zitten om te eten of dat we in een tent in de tuin zullen moeten zitten. Ik hoop het eerste, want de wind waait zo hard dat ik waarschijnlijk uit mijn kleren ga waaien
pi_71094057
extra shirt of vest ofzo meenemen dan! Ik doe het laatste want ik weet dat wij wel buiten blijven zitten

oh trouwens Nijna en Miss het zal idd vast aan de datum liggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71094187
Ik ga nog even een dutje doen Kwestie van tenminste wat wakkerder te zijn
pi_71094671
voor de mijlpalen van Innepin en Duchess En voor de andere mijlpalen die ik over het hoofd zie ook uiteraard!

Mn buik is weer redelijk rustig, wel minder rustig dan wat ik gewend was, maar daar kan ik mee leven Huup we moeten tegelijk het topic weer uit inderdaad, net als bij het rammel-topic en het wachten-op-topic Misschien moeten we vast een datum vastleggen?
pi_71095450
Leonieke, ik ben de eerste weken echt heel erg moe geweest, lag ook het liefst op bed en had gewoon eigenlijk nergens zin in, niet om iets te doen en ook niet in lekker eten enzo, dus het hoort vast bij je zwangerschap, succes vanavond alvast! Wie weet is het toch wel gezellig, of niet, dan ga je inderdaad gewoon mooi als 1e weg

Na gisteren de Hema en de H&M, heb ik nu bij de Zeeman in de opruiming de leukste jongensdingen eruit gepikt, het was al voor de helft. en bij de kassa nog eens voor de helft. Het duurste was een spijkerbroekje v 1,50 Had iets van 8 dingen voor totaal 7 euro
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:56:20 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71095519
En op het einde krijg je daar ook weer last van Leonieke
Heb ook weinig energie, en zin om veel dingen te ondernemen.
Wil gewoon lekker Coconnen en beetje frutten,fröbelen, en niks moeten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71095526
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisje wij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
Oeh hier ook, mijn zusje en ik konden gewoon bij wijze van spreke meteen staartjes in na de geboorte, allebei hoofd vol pikzwart lang haar, en ik hoop ook zo dat ons ventje haar heeft
Miss_Sly, wat grappig dat ze dat konden zien!!! Ik dacht altijd dat dat helemaal niet gezien kon worden!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:59:34 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_71095620
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')