quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een beetje het omgedraaide met mijn schoonmoeder. Zij beweert soms ook stellig van alles, en dan heb ik sterk de neiging om dat tegen te sprekenProbeer het een beetje in de hand te houden hoor
Ik heb er ook zin in. Gisteren, toen mijn vriendinnetje dacht dat het wel zou beginnen, vroeg ze nog of ik er tegenop zag (de bevalling). Nou, echt niet gewoon. Het betekent het einde van de zwangerschap (jippie!) en het eindelijk ontmoeten van ons meisjeDAt is toch zo geweldig, daar heb ik wel ene bevalling en pijn en ellende voor over
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat grappig dat je gyn dat kon zien!ik heb geen idee verder of ze haar heeft maar ik hoop van wel
haha. Nja ik had dus behoorlijk haar
en mn lief had ook redelijk wat haar. Mn schoonmams is er echter van overtuigd dat wij een kind krijgen dat zo kaal als een biljartbal is
geen idee waarom ze dat zegt. Soms denk k wel es dat ze maar van alles roept als het maar niet hetzelfde is als wat ik denk zeg maar.
Nog heel effies maarik heb er zo'n zin in
oh en jaaaa rossig! Anna van Bix, zo'n kleurtje!!
hier is de kans op donker wel erg aanwezig, je moet bij ons heel wat eeuwen (en continenten) terug voor je een blonde tegenkomt in de familie, maar wie weet!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bij wijze van spreken nog net geen neger..... en mijn dochter is hoogblond en zo wit als melk
Ik krijg vaak de vraag of ze wel van mij is![]()
Nou als ik 1 ding zeker weet dan is het wel dat ik haar gebaard heb. Daarnaast is er die nacht geen andere baby geboren dus ze kan gewoonweg niet zijn verwisseld door een andere knappe baby![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar zit er dan ook geen blond in de familie van je man? Hijzelf of zijn ouders ofzo?
Wij zijn allebei heel donker en mn lief is genetisch behept met de aziatische genen van zijn papa. Het zal me ook roesten verder trouwens hoor, welke haarkleur ze heeft. Ik weet heel zeker dat ik haar mama ben () en ook heel erg zeker dat mn lief haar papa is, dus als ze blond is dan zou t alleen maar geinig zijn
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]Ja mijn man is tomatenblond (zaols zijn moeder het noemt). En wit tja, dat is hij ook.
Maar het strookt gewoon niet met wat ik geleerd had bij biologie.
Ze heeft ook blauwige ogen en wij hebben allebei bruine ogen.
Echt een rare combi onze Eef.
klopt ook.... schijnbaar draag ik dus ook dat blauwe gen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dan kan het juist wel wat je bij biologie geleerd hebt![]()
als jullie allebei bruine ogen hebben kan je kindje juist blauwe ogen hebben. Andersom wordt het dubieuzer![]()
als bruin dominant is kan het goed dat jullie allebei maar 1 bruin gen hebben en 1 blauw gen, dan heb je toch bruine ogen. Als je vervolgens je blauwe gen allebei doorgeeft heb je een kind met blauwe oogskes![]()
Andersom gaat et niet dus, dan moet je je wel et een ander gaan afvragen
Ja de eerste weken lag ik het liefst in bed ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie het eigenlijk ook gehad dat jullie liever nergens naartoe gaan?Klinkt zo belachelijk, hé, maar ik moet vanavond naar een bbq (en normaalgezien vind ik dat super en
en
) maar ik voel me tegenwoordig zo loom (moe en misselijk) dat ik eigenlijk het liefst in mijn pyjama blijf rondlopen.
Oeh hier ook, mijn zusje en ik konden gewoon bij wijze van spreke meteen staartjes in na de geboorte, allebei hoofd vol pikzwart lang haar, en ik hoop ook zo dat ons ventje haar heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
stiekem hoop ik op net zoveel haar bij mijn meisjewij hadden thuis alledrie heel veel haar, mn zusje is zelfs geboren met nog meer dan dat
mn broertje iets minder maar die heeft van zichzelf coupe bob ross, dus dat moest nog even indraaien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |