abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:22:15 #251
5428 crew  miss_sly
pi_71047973
Ja, dat komt daardoor.
Doordat mijn suikerwaarden te hoog zijn, krijgt Senna ook constant te veel suiker. Dat is ook de reden dat kindjes groter worden als de moeder zwangerschapssuiker heeft: er gaat veel meer suiker dan nodig naar de baby en die doet het daar prima op. De baby kan ook niet anders, dus die is veel suiker gewend. Na de bevalling valt die toevoer van suiker ineens weg, en wordt haar suikerwaarde ineens veel te laag. En haar lichaam moet dus eerst opstarten en dat gaan regelen, maar dat heeft wat tijd nodig. Te lang te lage suikerwaarden is echter niet goed, en alleen borstvoeding kan dat niet snel genoeg op peil brengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71048009
Ah op die fiets.
Scheelt dat het niet met een flesje hoeft dan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:42:26 #253
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71048626
Een gezonde knul .
pi_71048644
Wat leuk Guus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:43:28 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71048652
Guuzewuusje, wat goed
Een zoon

Heb je nog een mooi fotootje om te delen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:44:40 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71048679
Guus een zoon een koningskoppel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:05 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71048761
woei guus!

Kersjes misschien ander keertje...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:42 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71048778
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
pi_71048782
Oh leuk Guus! Van harte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71048907
Guus een ventje! yay!
wat tof
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:11 #261
223453 Guuzewuus
pi_71048909
Ik ben echt zo gelukkig .
Mijn broertje en zijn vriendin waren erbij, en nog voordat de dame ook maar iets goed had kunnen bekijken, hadden we het al gezien . Een overduidelijk piemeltje. Verder lag hij er heel relaxed bij, heel anders dan Stella die tijdens de echo bijna niet op te meten was omdat ze zo heen en weer danste .

En naderhand Aruba gebeld natuurlijk en van mijn broertje en vriendin meteen een romper met een auto en vroemvroem gekregen . En nog heerlijk lekker buiten gezeten op een terras om al dt moois te vieren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:58 #262
223453 Guuzewuus
pi_71048938
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef Asyniur het volgende:
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
Heeft Poppejans ook een gezonde jongen in haar buukske dan?
pi_71049055
ah wat heerlijk Guus duidelijk genoten dus!

Poppejans heeft ook een ventje ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:57:49 #264
223453 Guuzewuus
pi_71049109
Oh wat leuk Poppejans . En alles goed dus denk ik. Heerlijk zeg .
pi_71049949
Guus! Jongetjes zijn leuk! En lief! En en en en....

En Poppenjans ook een jongetje!

Fijn dat alles goed en gezond is bij jullie zoons, dames.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:25:27 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71050024
Octo, je staat erbij, wat keigaaf! Gaan we straks allemaal samen naar de OUDmeetings.
o ja, wil je nog mee naar de sauna? We wilden iets gaan plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71050070
Guus, een gezonde knul, wat geweldig!
Stella krijgt een broertje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:27:57 #268
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71050115
Hier nog een keer Guus;

GEFELICITEERD!!!

Wat super dat je een ventje krijgt!!! Gewoon zomaar, van allebei eentje.

Jongetjes zijn zooooooo leuk.

En Stella wordt grote zus! Bizar toch? Je kleine mupke een grote zus!!!

JIPPIE!!!! IK BEN BLIJ!!!

pi_71051995
McLaura en Thijs, jullie zijn thuis! Wat heb je een prachtig mannetje op de wereld gezet Laura! Mooi met zo'n bos haartjes ook! Hoe gaat het nu met je spinal-hoofdpijn? Mocht je pas weg toen dat over was?

Wat verdrietig dat H. zijn opa is overleden en dat hij Thijs niet meer heeft kunnen bewonderen. Gecondoleerd

BE verlof!!! Jay! Enjoy meis!

Ik ga even naar pagina 6 om te kijken of er nieuws van Guus is.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:38:24 #270
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71052012
Guus en Poppejans van harte allebei een zoon wat leuk!!

McLaura wat is Thijs een schatje en wat erg van je (schoon)opa, geluk en verdriet ligt vaak dicht bij elkaar zeggen ze wel eens.Ik hoop dat hij wel nog meegekregen heeft dat Thijs geboren is, dat zou toch wel mooi zijn

Rocka poeh ik zou ook balen hoor, en dat mag je gerust hier zeggen
ik ben er na 2x gelukkig met een klein streepje boven de navel vanaf gekomen maar dankzij het gaatje van de piercing zie je er eigenlijk niets van. (draag piercing overigens niet meer... geen idee waar die ligt ook)

Nou zat ik vanmiddag nog te mijmeren over die angelsound... en zwanger zijn enzo ben ik gewoon vandaag ongesteld geworden

BE verlof !!!! geniet ervan meid en mocht je nog een tip willen van baat het niet schaadt het niet voor de krampen... ik kan sunlight zeep aanraden voor onder je matras. Geloof dat de Blokker of Marskramer dat verkopen, en anders een drogist.
Mama van Isa en Ties
pi_71052055
Jaaaah ons Guus krijgt een zoon! Haha leuk voor je meid!!!!

zo even mijn thee opdrinken en dan naar bed

En even een voor Miss, ik vind het toch heel wat gedoe zeg, met glucose en zo. Was toch echt niet wat je voor ogen had, jammer dat het eind zo verloopt. Wou ik gewoon even tegen je zeggen

Trusten allemaal!

PS Arme streepjesRocka...
#geen
pi_71052134
Hé bah Marlieske ongesteld...dat heb ik dus echt niet gemist en jij vast ook niet

In 'mijn' blije doos zat overigens reclame van tampons of maandaverband ofzo en daar stond iets bij in de trant van 'je weer vrouw voelen'
Nou hoe voelt het? Zeker door mannen verzonnen

Trusten Liesje.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:45:23 #273
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71052158
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 05:03:04 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71054912
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef Ca.ra het volgende:
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos

niet zo gek doen meid ik vind dat je een keimooi bolletje hebt! Heul wel duidelijk zwanger! Je eigenste motorhelm

hier ook maandverband en tampons in die dozen! haha ik zei hardop toen ik het zag van ohja... dat komt ook weer terug
nouja ach, ik hoop dat ik er snel weer van mag eh "genieten" niet zozeer om me weer vrouw te voelen (wie heeft dat bedacht!) maar gewoon, ik hou wel van de zekerheid van een regelmatige cyclus enzo.

Ik zit hier te nachtbraken word steeds wakker van de harde buiken, schiet nie op zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71055113
Balen van je buik Rocka, gelukkis is je tattoo nog bespaard gebleven van enig streepje (en hopelijk blijft dat ook zo). Ik heb dan wel beide zwangerschappen geen streepjes op mijn buik gekregen, wel op andere lichaamsdelen. En op mijn linker bovenbeen heb ik een tattoo van een panter die er inmiddels uit ziet als een zebra soort.

Guus!!!! Wat leuk een jongen. En idd een koningskoppel. Oh nou wil ik toch ook wel heel graag weten wat het hier wordt. Koningskoppel heb ik al, misschien dat mijn dochter haar grootste wens in vervulling gaat en ze nu een zusje krijgt. 31 augustus duurt laaaaaaangggg.

BE, lekker genieten van je verlof!

McLaura wat een lief poppetje is Thijs. En wat dubbel, een zoon erbij en het verlies van een opa. Gecondoleerd. En goed rusten he!

Zo dames, voorlopig even een laatste post van mij. Ik ga even genieten van wat welverdiende rust in hopelijk wat meer zomerse sferen. Over een paar weken wil ik natuurlijk wel een hoop nieuwe baby's kunnen bewonderen.
pi_71055138
Wat heerlijk Guuzewuus, een gezonde jongen voor jou Gefeliciteerd!

Niet zo'n beste nacht gehad.
Puur door de insectenbeten. Enkels zijn erg dik en pijnlijk. Ik vond wel nog menthol gel in mijn medicijnkast (verkoeling tegen insectenbeten). Dat neem ik lekker mee naar kantoor.
Maar eerst even de kinderen naar school helpen.
tot later

oh, en Faja; fijne vakantie en geniet ervan
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:02:35 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71055142
Oh lieve Guus, wat leuk dat je een jongetje krijgt!
Wat heerlijk! En wat grappig ook dat ie zo anders is dan Stella in je buik, los van het piemeltje dat er nu ook aan zit.

Geniet ervan!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71055211
Guus een gezond mannetje .

Ik meld me, best goed geslapen en dat was ook hard nodig.
Fake it till you make it...
pi_71055352
Nijna fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Hier ook, maar op het moment slaap ik erg veel. Ik word doodmoe wakker. Zo nog maar even terug gaan liggen. Wat een luxe positie heb ik eigenlijk ook.

Guus en Poppejans een jochie in de maak. Proficiat

McLaura Wat een heerlijk droppie is Thijs toch om naar te kijken.
En wat jammer dat opa hem niet meer heeft mee kunnen maken. Wel heel mooi dat ze naamgenoten zijn.

Be heeft nu ook lekker verlof.

Hier zitten alleen de streepjes van de vorige zwangerschap ernog. Nog geen nieuwe gezien. Maarje de vorige zwangerschap was ik bijna 20 kilo aangekomen en nu 12.
M'n zoon was een winterkindje. Veel stamppotten enzo. Nu meer salades.
pi_71055413
Ja, Guus een gezond mannetje!!! Gefeliciteerd!
Ik probeerde gisteravond nog een balletje op te gooien over hoe leuk het zou zijn als wij ook zouden weten wat het gaat worden maar lief is erg duidelijk: "nee"! Jammer dus... Moet ik nog langer wachten
pi_71055464
Rocka ik kan me goed voorstellen dat je daar flink van baalt hoor!

Guus ook een jongetje Gefeliciteerd

BE verlof En Huup eigenlijk ook gewoon verlof, of voelt het nog niet zo?

Faja hele fijne vakantie!

Ik heb hier in de dozen geen maandverband gezien, maar misschien ben ik er wel oostindisch blind voor
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:18:59 #282
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71055540
Goedemorgen allemaal Jawel, nog steeds thuis, gisteren belde ons afdelingshoofd en die heeft me eigenlijk gewoon verboden om vandaag te komen werken Dusseh, ik neem het er nog maar een dagje van hè? Gisteren was ook wel een beetje raar, ik werd nogal gestraft voor mijn gestuiter van eergisteren.. Maar het was natuurlijk ook gewoon veels te leuk en stoer en spannend allemaal

Guuzewuus, wat superleuk om te horen dat bij jou ook alles helemaal goed is en jemig zeg, óók al een jochie! Leukleukleuk! Ik moest wel héél hard nadenken wat iedereen nu bedoelde met een koningskoppel, maar ik denk dat dat is omdat je al een meid hebt en er nu een jochie bijkrijgt? Geweldig

BE is met verlof, jeuj! Ennuhm, thnx voor de tip, ik ga vandeweek mijn pa even vragen zijn extensieve koper-verzameling tevoorschijn te trekken voor me. Komt helemaal goed. En dus ook nog een stuk zeep, las ik ergens. Wordt een hele verzameling onder dat bed, whaha!

Xenia, ehm, thnx Daar ga ik wel van blozen hoor, wat lief van je Hoe was de voorlichting? Ik heb tot nu toe mijn hele leven structureel alle beelden die met bevallen te maken hebben vermeden, ik zou dat ook heel eng vinden. Hoop dat het meeviel..

McLaura, wát een dotje heb jij daar Hoe gaat het nu ondertussen met jou, en je hoofdpijn? Veel sterkte met het verlies van je schoonopa, en wat jammer dat hij de kleine niet meer heeft gezien. Maar hij weet het vast wel hoor, daar geloof ik heilig in Nu heeft kleine Thijs een beschermengel

Faja, een fijne vakantie, geniet ervan!!

Asyniur, jaaaa! Vandaag ben jij de echo-dame! Héél veel plezier

Rocka, echt wel balen van je strepen zeg, díe waren niet besteld Hoop voor je dat het er nu bij zal blijven en niet erger wordt.

Lijnloos, kun jij het dan niet stiekum..? Zo jammer dat jíj het dan ook niet mag weten, jij bent al zo hard aan het werk!

Hoei, en ik krijg een wegtrekker, dus ik ga, dahag!
3!
pi_71055549
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, Guus een gezond mannetje!!! Gefeliciteerd!
Ik probeerde gisteravond nog een balletje op te gooien over hoe leuk het zou zijn als wij ook zouden weten wat het gaat worden maar lief is erg duidelijk: "nee"! Jammer dus... Moet ik nog langer wachten
Oei moeilijk dan zeg om de nieuwsgierigheid te moeten bewaren. Heb je zelf wel een voorgevoel? Die klopte bij mij beide keren.

Ongesteldheid. Nou die mis ik ook echt niet. Voor m'n zwangerschap was ik eigenlijk ook al 4 maanden niet ongesteld geworden. Ergens ben ik wel benieuwd of dat nog werkt. Maar ik wilde hopenlijk borstvoeding gaan geven dus dan blijft het iets langer weg geloof ik.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:27:03 #284
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_71055594
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef Bucko het volgende:
wanneer begonnen de meeste hier de baby ook te voelen? Ik probeer er op te letten, maar ik voel eigenlijk niets. Ik heb een voorliggende placenta en ben nu 19 weken.
Ik ben me nog steeds een beetje druk aan het maken, omdat de baby bij de 18 weken echo zo rustig was. Alles was verder prima en de echoscopist heeft er niets overgezegd behalve dta de baby goed reageerde op het rammelen op de buik om het wakker te maken. Dus eigenlijk maak ik me zorgen om niets. Maar ik wil nu graag bevestiging om te weten dat de baby gewoon leeft zeg maar...

poeh word gek van mezelf
ik las je vraag in vorig deeltje.. Hier voelde ik deze baby doordat placenta tegen buikwand ligt pas bij 23 weken.. terwijl ik de eerste bij 18 weken voelde en de 2de bij 14 weken.. dus ik begrijp wel dat je je ongerust maakt.. heb ik ook gedaan en doe ik soms nu nog omdat het echt nog lichtte, maar gelukkige dagelijkse stampjes zijn die ik nu voel...

Ik zag dat er dames waren met goede echo's.. en allebei een zoontje (als ik me niet vergis)

Hier ga ik vandaag ook me eens melden met een mijlpaal nog 100 dagen...

sorry dat ik niet op iedereen reageer.. maar na 2 topics helemaal bij te lezen vergeet je veel..
maar hoop dat iedereen die nu op verlof zijn hun tijd kunnen gebruiken...

dames met een echo succes en genieten

dames met bekkenklachten... ken er op dit moment alles van.. veel sterkte...

en las in vorig deeltje iets van hormonen... ik denk dat ik nog meeval moet eens aan ventje vragen of ik zo erg ben maar zoals rocka zeker zei vind ik ook dat je niet alles op die hormonen moet schuiven... ik schuif alles op zwangerschap als ik weer iets vergeten ben want is echt erg met momenten...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:31:35 #285
223453 Guuzewuus
pi_71055637
Goedemorgen .
Ik heb vannacht maar 3.985.437.278 keer gedacht: "Een zoon ."
Dankjulliewel voor alle leuke reacties.

Karin, ik zag van jou een prachtige 3D foto, wow, echt haarscherp. Mooi .

En Mc Laura, wat een heerlijk ventje heb je daar .

En BE verlof
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:32:54 #286
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71055655
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé bah Marlieske ongesteld...dat heb ik dus echt niet gemist en jij vast ook niet

In 'mijn' blije doos zat overigens reclame van tampons of maandaverband ofzo en daar stond iets bij in de trant van 'je weer vrouw voelen'
Nou hoe voelt het? Zeker door mannen verzonnen
.
Hier ook diverse lappen in de dozen gehad en ik voel me nu echt niet meer vrouw als vorige week enig voordeel is misschien wel dat die zw.hormonen nu misschien echt vertrekken uit mijn lijf maar verder kunnen ze dat hele vrouw zijn maar beter voor zich houden mijn hobby is het niet.
Maar ja ik kan nu iig weer beginnen met de pil dan kunnen over een maand of wat die condooms ook de deur uit want dat is zeker mijn hobby niet een stuk brandend rubber tussen je benen
Meer mensen die vrijen met een condoom gewoon niet fijn vinden? ik vind het soms zelfs pijnlijk.

MissSly ik hoop dat je toch nog wel geniet van het zwanger zijn ondanks dat het nu een stuk medischer is geworden. Nog ff en dan heb je Senna gewoon vast, wie had dat 1,5 jaar geleden kunnen dromen, vind het nog steeds zo mooi dat het uiteindelijk gelukt is.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:35:42 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71055693
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen allemaal Jawel, nog steeds thuis, gisteren belde ons afdelingshoofd en die heeft me eigenlijk gewoon verboden om vandaag te komen werken Dusseh, ik neem het er nog maar een dagje van hè? Gisteren was ook wel een beetje raar, ik werd nogal gestraft voor mijn gestuiter van eergisteren.. Maar het was natuurlijk ook gewoon veels te leuk en stoer en spannend allemaal

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:38:21 #288
223453 Guuzewuus
pi_71055722
Oh veel plezier Asyniur . Geniet ervan meis .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:38:27 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71055724
Huupski, je draait echt een raar slaapritme de laatste tijd he? Haal je het overdag wel een beetje in? En doe wel een beetje voorzichtig met die harde buiken he. Er wakker van worden vind ik toch vrij heftig. Zelf kan ik meestal niet in slaap komen met een harde buik, maar als ik eenmaal slaap ben ik er bij mijn weten nog nooit wakker van geworden.

Faja, geniet lekker van je vakantie! En vakantie is natuurlijk een goede manier om de tijd snel voorbij te laten gaan. Dan is het zo 31 augustus!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:49:09 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71055901
Amai, een hele pagina over het hoofd gezien. De zwangerschapsdementie begint echt toe te slaan!

Lily, balen van je enkels meis. Hopelijk vind je iets dat helpt tegen de jeuk. Guus lekker gedroomd vannacht

Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden

[ Bericht 1% gewijzigd door Ca.ra op 17-07-2009 09:22:48 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:52:36 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_71055978
Vanaf de camping een een voor de knul van Guus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71055996
BE verlof geniet van je rust

MCLaura wat een mooi ventje
gecondoleerd met het verlies van de opa van je lief

klaagmodus aan
ik voel me officieel vet nu wilde vanmorgen mn witte zwangerschapsbroek aan, pas ik er niet meer in ... met t elastiek op de grootste stand leek ik nog een rolade in dat ding. Het lijkt wel of mn heupen en mn benen in eens een heel stuk dikker zijn geworden..... bah Ik loop nu dus noodgedwongen in mn joggingbroek op mn werk
klaagmodus uit
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:55:40 #293
223453 Guuzewuus
pi_71056052
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:52 schreef Troel het volgende:
Vanaf de camping een een voor de knul van Guus
. Dankjewel . En geniet jij maar lekker van de regendruppels op de tent . Vond ik zelf altijd heel gezellig klinken .

En weer tijd om te werken , laatste schooldag . Tot laterrrr .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:06:49 #294
18860 sindell
Seriously
pi_71056304
Ik reageer ook maar weer eens..

Ik zag mooie kindjes voorbij komen!!! Altijd leuk als ze zo goed gelukt zijn
En 3d echo's! *ook wil*

En veel jongetjes!

En veel plezier bij je echo Asyniur, is je 1e toch? Spannend!
pi_71056507
@ Duchess, goed dat je soms ff klaagt toch, vind je verder altijd positief overkomen.
Afgelopen week hb ik ook iedere keer verrot geslapen en daar word je gewoon niet fitter van.
en dan het idee dat ik morgne wer moet beginnen met werken.........

@ Mclaura, wow snel gegaan dan allemaal zeg, nog gefeliciteerd! lekker rustig aan herstellen.
Supermooie foto joh.
nog gecondoleerd met het verlies van opa, dat is dan weer triest.

@ Menicole, nog gefeliciteerd.

@ Guus en poppejans, whoei een zoon, leuk!

@ Bucko, hier ook voorliggende placente en voelde pas echt goed schopjes enzo bij 23 wkn.
Bij de een is het eerder dan bij de ander en ik heb het toen maar op me af laten komen.

@ Martine, auw, dat lijkt me een nare ontdekking op de vroege ochtend, sterkte ermee en ook met nieuwe kleren shoppen

@ Be, geniet van je verlof

@ de rest want er word zoveel gekletst hier dat ik vast wat vergeten ben
pi_71056575
Urla, heerlijk zeg nog even terug in bed. Vandaag heeft lief hier vrij, dus ik heb goede hoop dat ik in elk geval tussen de middag even kan liggen...

Incantrix, nou dan moet je maar thuis blijven he... .

Troel, geniet ervan op de camping, hopelijk wil het weer ook een beetje meewerken voor jullie! Het trekt hier nu volkomen dicht en donker dat het is.
Fake it till you make it...
pi_71056732
Hallo dames

Incantrix wat een geweldige baas heb jij zeg!

Echo-dames, heel veel plezier!!!
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:26:54 #298
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71056744
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef het-is-mij het volgende:
@ Duchess, goed dat je soms ff klaagt toch, vind je verder altijd positief overkomen.
Afgelopen week hb ik ook iedere keer verrot geslapen en daar word je gewoon niet fitter van.
en dan het idee dat ik morgne wer moet beginnen met werken.........

@ Mclaura, wow snel gegaan dan allemaal zeg, nog gefeliciteerd! lekker rustig aan herstellen.
Supermooie foto joh.
nog gecondoleerd met het verlies van opa, dat is dan weer triest.

@ Menicole, nog gefeliciteerd.

@ Guus en poppejans, whoei een zoon, leuk!

@ Bucko, hier ook voorliggende placente en voelde pas echt goed schopjes enzo bij 23 wkn.
Bij de een is het eerder dan bij de ander en ik heb het toen maar op me af laten komen.

@ Martine, auw, dat lijkt me een nare ontdekking op de vroege ochtend, sterkte ermee en ook met nieuwe kleren shoppen

@ Be, geniet van je verlof

@ de rest want er word zoveel gekletst hier dat ik vast wat vergeten ben
Dankje voor je reactie 'het is mij'. Ja ik kan alleen maar afwachten....net zoals iedereen uiteraard. Tis meer dat de baby zo rustig was tijdens de echo dat ik nu nog meer bevestiging wil hebben dat het goed is. Eigenlijk heb ik me eerder niet zo druk gemaakt. Over twee weken weer naar veloskundige en kan ik het hartje horen. Dan ben ik weer blij hoop ik

Voor de rest, fijn dat alle echo's goed waren en toch veel mensen die al weten wat het gaat worden. Wij ook maar houden het voor ons zelf. In mijn omgeving lijtk het of meer mensen het niet willen weten.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:27:36 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71056762
laura, wat een prachtig manneke! rammel, rammel
gecondoleerd met het verlies van opa Jakob

BE verlof!!

Rocka, wat vervelend dat je streepjes krijgt. (al moet ik wel steeds denken aan andere streepjes )

Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!

Guus, ook een gezonde zoon! Wat leuk!

marine komt vast wel weer goed!

Gister bij de vlos geweest, helemaal goedgekeurd. baarmoeder goed gegroeid, hartje deed bonkiebonkie, bloeddruk een whopping 100 over 50! (Zo grappig om het gezicht van PR te zien tijdens die controle. De naald bleef maar dalen, zij bleef maar luisteren en PR ging steeds verbaasder kijken dat ze mijn onderdruk nou nog STEEDS niet gevonden had! )

We hebben ook nog nagevraagd of ze die echomw op het matje hadden geroepen, en dat hadden ze gedaan. Niet zozeer om het feit dat ze het gezien had, want tsja, als er een been mist, dan moet je dat ook zeggen, maar meer om het feit da ze is gaan meten, en niet heeft gezegd dat je bij deze termijn geen stom woord erover kan zeggen en dat het wellicht bij 12wk helemaal normaal zou zijn...
en ik kreeg mn bleoduitslagen teru, zegt PR "ik wil niet vervelend zijn, maar deze uitslagen zijn van mn nichtje! ) tsja, we zijn de enige in nederland met deze achternaam, wat is de kans dat je dan de verkeerde pakt? Dus ik grappen tegen PR, "oh, is ze zwanger dan?" toen keek de vlos toch ff bang (ze is in augustus uitgerekend...)

naja, het zal wel...
een collega van onze hr-mw is hetzelfde overkomen, bij dezelfde echomw... dus ik weet niet in hoeverre ze ervan geleerd heeft...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 juli 2009 @ 09:29:21 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71056810
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
spannend! veel plezier!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')