abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:22:15 #251
5428 crew  miss_sly
pi_71047973
Ja, dat komt daardoor.
Doordat mijn suikerwaarden te hoog zijn, krijgt Senna ook constant te veel suiker. Dat is ook de reden dat kindjes groter worden als de moeder zwangerschapssuiker heeft: er gaat veel meer suiker dan nodig naar de baby en die doet het daar prima op. De baby kan ook niet anders, dus die is veel suiker gewend. Na de bevalling valt die toevoer van suiker ineens weg, en wordt haar suikerwaarde ineens veel te laag. En haar lichaam moet dus eerst opstarten en dat gaan regelen, maar dat heeft wat tijd nodig. Te lang te lage suikerwaarden is echter niet goed, en alleen borstvoeding kan dat niet snel genoeg op peil brengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71048009
Ah op die fiets.
Scheelt dat het niet met een flesje hoeft dan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:42:26 #253
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71048626
Een gezonde knul .
pi_71048644
Wat leuk Guus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:43:28 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71048652
Guuzewuusje, wat goed
Een zoon

Heb je nog een mooi fotootje om te delen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:44:40 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71048679
Guus een zoon een koningskoppel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:05 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71048761
woei guus!

Kersjes misschien ander keertje...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:42 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71048778
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
pi_71048782
Oh leuk Guus! Van harte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71048907
Guus een ventje! yay!
wat tof
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:11 #261
223453 Guuzewuus
pi_71048909
Ik ben echt zo gelukkig .
Mijn broertje en zijn vriendin waren erbij, en nog voordat de dame ook maar iets goed had kunnen bekijken, hadden we het al gezien . Een overduidelijk piemeltje. Verder lag hij er heel relaxed bij, heel anders dan Stella die tijdens de echo bijna niet op te meten was omdat ze zo heen en weer danste .

En naderhand Aruba gebeld natuurlijk en van mijn broertje en vriendin meteen een romper met een auto en vroemvroem gekregen . En nog heerlijk lekker buiten gezeten op een terras om al dt moois te vieren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:58 #262
223453 Guuzewuus
pi_71048938
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef Asyniur het volgende:
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
Heeft Poppejans ook een gezonde jongen in haar buukske dan?
pi_71049055
ah wat heerlijk Guus duidelijk genoten dus!

Poppejans heeft ook een ventje ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:57:49 #264
223453 Guuzewuus
pi_71049109
Oh wat leuk Poppejans . En alles goed dus denk ik. Heerlijk zeg .
pi_71049949
Guus! Jongetjes zijn leuk! En lief! En en en en....

En Poppenjans ook een jongetje!

Fijn dat alles goed en gezond is bij jullie zoons, dames.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:25:27 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71050024
Octo, je staat erbij, wat keigaaf! Gaan we straks allemaal samen naar de OUDmeetings.
o ja, wil je nog mee naar de sauna? We wilden iets gaan plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71050070
Guus, een gezonde knul, wat geweldig!
Stella krijgt een broertje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:27:57 #268
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71050115
Hier nog een keer Guus;

GEFELICITEERD!!!

Wat super dat je een ventje krijgt!!! Gewoon zomaar, van allebei eentje.

Jongetjes zijn zooooooo leuk.

En Stella wordt grote zus! Bizar toch? Je kleine mupke een grote zus!!!

JIPPIE!!!! IK BEN BLIJ!!!

pi_71051995
McLaura en Thijs, jullie zijn thuis! Wat heb je een prachtig mannetje op de wereld gezet Laura! Mooi met zo'n bos haartjes ook! Hoe gaat het nu met je spinal-hoofdpijn? Mocht je pas weg toen dat over was?

Wat verdrietig dat H. zijn opa is overleden en dat hij Thijs niet meer heeft kunnen bewonderen. Gecondoleerd

BE verlof!!! Jay! Enjoy meis!

Ik ga even naar pagina 6 om te kijken of er nieuws van Guus is.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:38:24 #270
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71052012
Guus en Poppejans van harte allebei een zoon wat leuk!!

McLaura wat is Thijs een schatje en wat erg van je (schoon)opa, geluk en verdriet ligt vaak dicht bij elkaar zeggen ze wel eens.Ik hoop dat hij wel nog meegekregen heeft dat Thijs geboren is, dat zou toch wel mooi zijn

Rocka poeh ik zou ook balen hoor, en dat mag je gerust hier zeggen
ik ben er na 2x gelukkig met een klein streepje boven de navel vanaf gekomen maar dankzij het gaatje van de piercing zie je er eigenlijk niets van. (draag piercing overigens niet meer... geen idee waar die ligt ook)

Nou zat ik vanmiddag nog te mijmeren over die angelsound... en zwanger zijn enzo ben ik gewoon vandaag ongesteld geworden

BE verlof !!!! geniet ervan meid en mocht je nog een tip willen van baat het niet schaadt het niet voor de krampen... ik kan sunlight zeep aanraden voor onder je matras. Geloof dat de Blokker of Marskramer dat verkopen, en anders een drogist.
Mama van Isa en Ties
pi_71052055
Jaaaah ons Guus krijgt een zoon! Haha leuk voor je meid!!!!

zo even mijn thee opdrinken en dan naar bed

En even een voor Miss, ik vind het toch heel wat gedoe zeg, met glucose en zo. Was toch echt niet wat je voor ogen had, jammer dat het eind zo verloopt. Wou ik gewoon even tegen je zeggen

Trusten allemaal!

PS Arme streepjesRocka...
#geen
pi_71052134
Hé bah Marlieske ongesteld...dat heb ik dus echt niet gemist en jij vast ook niet

In 'mijn' blije doos zat overigens reclame van tampons of maandaverband ofzo en daar stond iets bij in de trant van 'je weer vrouw voelen'
Nou hoe voelt het? Zeker door mannen verzonnen

Trusten Liesje.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:45:23 #273
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71052158
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 05:03:04 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71054912
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef Ca.ra het volgende:
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos

niet zo gek doen meid ik vind dat je een keimooi bolletje hebt! Heul wel duidelijk zwanger! Je eigenste motorhelm

hier ook maandverband en tampons in die dozen! haha ik zei hardop toen ik het zag van ohja... dat komt ook weer terug
nouja ach, ik hoop dat ik er snel weer van mag eh "genieten" niet zozeer om me weer vrouw te voelen (wie heeft dat bedacht!) maar gewoon, ik hou wel van de zekerheid van een regelmatige cyclus enzo.

Ik zit hier te nachtbraken word steeds wakker van de harde buiken, schiet nie op zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71055113
Balen van je buik Rocka, gelukkis is je tattoo nog bespaard gebleven van enig streepje (en hopelijk blijft dat ook zo). Ik heb dan wel beide zwangerschappen geen streepjes op mijn buik gekregen, wel op andere lichaamsdelen. En op mijn linker bovenbeen heb ik een tattoo van een panter die er inmiddels uit ziet als een zebra soort.

Guus!!!! Wat leuk een jongen. En idd een koningskoppel. Oh nou wil ik toch ook wel heel graag weten wat het hier wordt. Koningskoppel heb ik al, misschien dat mijn dochter haar grootste wens in vervulling gaat en ze nu een zusje krijgt. 31 augustus duurt laaaaaaangggg.

BE, lekker genieten van je verlof!

McLaura wat een lief poppetje is Thijs. En wat dubbel, een zoon erbij en het verlies van een opa. Gecondoleerd. En goed rusten he!

Zo dames, voorlopig even een laatste post van mij. Ik ga even genieten van wat welverdiende rust in hopelijk wat meer zomerse sferen. Over een paar weken wil ik natuurlijk wel een hoop nieuwe baby's kunnen bewonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')