abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71028619
Marlieske

Poppejans een ZOON

Ik heb sinds gisteravond weer van die menstruatie-achtige krampen, echt niet leuk, werd er 'snachts wakker van De beeb lig vast in het bekken, dus waar komt die kramp dan vandaan? Tis toch geen 'voorwerk' nu al hé?
Voor de zekerheid heb ik maar zo'n anti-lekding over de matras gelegd en ga ik vandaag eindelijk dat vluchtkoffertje eens inpakken
#geen
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:45:29 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71028653
het kan wel hoor wat voorwerk DuchessX
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71028654
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans! Wat zei ik je Gaaf joh, een knul
Van harte
Dankje! Jij had het inderdaad goed, volgens mij zeiden meerdere hier dat ze een meisje dachten bij mij.
Ik heb de jurkjes en haarknipjes net meteen uit mn bewaardozen gehaald hahaha

Enne, nu wil ik natuurlijk helemaal weten wat de naam gaat worden van jullie knul
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:47:06 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71028704
Nu-uh Poppejans
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71028776
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu-uh Poppejans
De eerste letter dan of hoeveelheid lettergrepen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71028807
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef _Bar_ het volgende:
het kan wel hoor wat voorwerk DuchessX
Wat kan ik nog meer verwachten en wat zegt het over een evt. bevalling?

Overigens de vk vond dat ik wel erg veel nesteldrang had voor het tijdstip van mijn zwangerschap, en ze zei dat ze toch wel wilde dat de beeb nog 3 weken blijft zitten. Wordt er nu, samen met die krampen toch wel heul nerveus van merk ik...

Trouwens waardeloos geslapen, voel me nog steeds erg unhappy, blegh. Ook veel last van rug en bekken maar gelukkig kan ik zo weer naar de fysio-meneer

Sorry voor het geklaag en de negatieve stemming lieve dames. Begin een klein pietsietje op te raken ofzo.
#geen
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:54:45 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71028909
Duchess, soms voelt dat nou eenmaal zo. Gelukkig mag je hier lekker spuien zoveel je wil, en lees je dat anderen ook je gevoelens herkennen

En die krampen had/heb ik ook, voorwerk is goed mogelijk

Bar, lekker slapen, ik fantaseer er over
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:56:52 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71028967
Het is idd beter voor de baby dat ze nog wel even een paar weekjes blijft zitten
Maar wat je nog meer kunt verwachten....
Harde buiken, idd die menstruatie achtige krampen,
en eigenlijk zegt dat allemaal relatief weinig, voorwerk kan lang aanhouden voordat de daadwerkelijke bevalling zich aankondigd.
meer ontspannen lijkt me nu niet echt op jou slaan, aangezien je helaas weinig kan ivm de vermoeidheid.
en ja als je het niet vertrouwd gewoon even bellen hoor naar de vlos, die zijn er tenslotte voor.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:00:06 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71029055
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:54 schreef Kersjes het volgende:
Bar, lekker slapen, ik fantaseer er over
Ik ga niet meer terug m'n bed in, anders ben ik straks vanavond weer klaar wakker.
ga gewoon lekker kalm m'n dingen doen, en dan zie ik het wel.
pi_71029130
Kers & _Bar_ Thanks
#geen
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:06:30 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71029258
poppejans, wat een mooie foto's!
en idd, zijn mannelijkheid vol in beeld
kannie zich later lekker voor schamen in de puberteit

en uiteraard helemaal dat het gezond is

manman, ik ga redelijk stuk van de bandenpijn
de komende dagen maar ff goed buikje smeren, en hopen dat er geen striae inschiet...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:08:08 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71029321
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef lily het volgende:
Mooie echo's, poppejans
[..]

Ja, die vond ik ook in mijn zoektocht op google naar info (maar ik vind dus niks).
Helaas zit ik tot 18.00 op kantoor en mijn enkel is dik en rood en jeukt vreselijk en ik heb wel een gewone after-bite pen bij me.

Ach ja, even doorbijten maar
Poppedein had vorige week een supertip. Een paracetamolletje fijn malen en daar een papje van maken, niet oplossen dus, maar echt een dikkig papje en dat op de beet/jeukende plek doen.
Degene die de tip opvolgde was erg aangemaan verrast.
En dit mag je dus als zwangere zeker weten doen. Heb je wel paracetamolletjes ergens op je werk?
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:09:32 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71029353
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:44 schreef _Bar_ het volgende:
Be dat vroeg ik me vanmorgen af, nadat ik wakker werd met fijne kramp
heb jij het vermoeden dat die staaf van lood zijn werk goed doet?
Het is koper en ehm... het heeft heel lang wel gewerkt (of niet en dan had ik gewoon mazzel) maar van de week had ik ineens wel behoorlijk kramp weer hoor.
Dus ja... of het nou echt werkt...
Ik heb er geen last van dus die 2 koperen buisjes liggen nog prima daar onder mijn matras.
pi_71030185
Poppejans! Een jongetje! En wat een mooie echo foto´s!
En volgens mij had ik nog helemaal niks gezegd over Karin haar echo foto´s. Ook echt super mooi, wat kan je dat goed zien al! Ik denk ook dat het een jongetje is

Duchess, vervelend dat je last van krampjes hebt en dat je je niet goed voelt

En ook nog een voor alle andere zwangeren met vervelende klachten en slaapgebrek enzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:41:24 #165
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71030282
Goodmornings allemaal! Ik wilde vandaag eigenlijk voorzichtig weer proberen te gaan werken want gisteren voelde ik me wel een beetje beter, maar zowel mijn leidinggevende aan de telefoon als mijn lief gisteravond en vanochtend hadden zoiets van "eh, kijk nu éérst maar eens of het wel verantwoord is" dus toen vanmorgen de wekker ging heb ik precíes één keer mijn ogen geopend, op automatische piloot de wekker uitgezet en vervolgens deed ik ze net pas weer open.. Half één! Tjonge nou zeg..

Poppejans! Jeej!! Alles goed en ook al zo vreselijk genoten van de echo zeg, wat gááf! Leuk dat ze er bij jou zo de tijd voor namen zeg, wat is het geweldig om zo te mogen kijken he? En een jongetje, haha, ik had het fout, maar wat superleuk! En van een meisje zou je net zo enthousiast zijn, maar het gewoon wéten, dat is zo bijzonder op de één of andere manier! Volgens mij blijf je nu de hele dag stuiteren, net als ik gisteren En die foto's zijn ook zo heel erg lief zeg Die ene met dat knuistje zo bij het mondje, zou je zoon aan het duimen zijn geweest? Oh, had jij eigenlijk veel meidenspul gekocht? Bij mij gaat er één Hello Kitty boxpakje de kast in, voor de rest had ik eigenlijk nog niet zo veel (op wat unisex rompertjes, één unisex shirtje en één wel echt heel erg jongetjes-baseballpakje na dan)..

Vanavond is Guuzewuus dan aan de beurt he? Veel plezier alvast..
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:

Poppedein had vorige week een supertip. Een paracetamolletje fijn malen en daar een papje van maken, niet oplossen dus, maar echt een dikkig papje en dat op de beet/jeukende plek doen.
En dit mag je dus als zwangere zeker weten doen. Heb je wel paracetamolletjes ergens op je werk?
Dat was ik inderdaad En ja, dat werkt errug goed!

En BE, wat is nu precies de clou van die koperen pijpen? Die leg je onder je matras en dan krijg je minder kuitkramp? Begin zo hier en daar ook kramp te krijgen, dus elke tip is meegenomen (en sinds mijn pa ex-loodgieter is moet het niet zo heel moeilijk zijn wat koperen leidingen te scoren )..

DuchessX, gooi het er lekker uit joh, het is toch juist fijn dat we hier een beetje tegen elkaar aan mogen klagen en dat we elkaar begrijpen? We delen de leuke dingen met elkaar, maar daar houdt het toch niet mee op? Ik snap buitengewoon goed dat je erdoorheen zit, dat is niet zo raar toch? voor jou!

Bar, wat jammer dat ze bij jou zo knetterhard door die 20-wekenecho zijn gevlogen, ook stom Daar zou ik ook wel echt van gebaald hebben, ons dvd-tje duurt bijna 20 minuten.. Ik begreep ook van onze echoscopiste (zo leuk, we hebben tot nu toe altijd dezelfde gehad en ze herkende me ook weer ) dat er extra tijd ingeruimd wordt voor een 20-wekenecho, dus ik krijg dan echt zo'n gevoel dat als ze zo gehaast waren, ze zeker nog even iets anders wilden gaan doen ofzo. Bwuh!

Karin, die tweede foto is ook superdroppig zeg, echt heel lief Ik haal er niet echt iets uit hoor, en sinds ik het bij Poppejans ook knetterhard fout had doe ik maar niet meer roepen wat mijn gevoel is, haha!

Martine, whaha, je vader is echt cool! Zowel mijn pap als schoonpap had ik al ingehaald met mijn wijn-buik vóórdat ik zwanger werd, maar mijn lief heb ik nu wel ingehaald (mijn tieten ondertussen ook trouwens, terwijl daar toch ook dik een cup extra te vinden is), dus klaarblijkelijk kun je ook met je buik wedstrijden winnen
3!
pi_71030531
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:41 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans! Jeej!! Alles goed en ook al zo vreselijk genoten van de echo zeg, wat gááf! Leuk dat ze er bij jou zo de tijd voor namen zeg, wat is het geweldig om zo te mogen kijken he? En een jongetje, haha, ik had het fout, maar wat superleuk! En van een meisje zou je net zo enthousiast zijn, maar het gewoon wéten, dat is zo bijzonder op de één of andere manier! Volgens mij blijf je nu de hele dag stuiteren, net als ik gisteren En die foto's zijn ook zo heel erg lief zeg Die ene met dat knuistje zo bij het mondje, zou je zoon aan het duimen zijn geweest? Oh, had jij eigenlijk veel meidenspul gekocht? Bij mij gaat er één Hello Kitty boxpakje de kast in, voor de rest had ik eigenlijk nog niet zo veel (op wat unisex rompertjes, één unisex shirtje en één wel echt heel erg jongetjes-baseballpakje na dan)..

Ik moet straks werken, maar vrees dat ik er met mn hoofd niet helemaal bij zal zijn soms, ben inderdaad nog helemaal in de wolken
Ik had best wel wat meisjesspul (vnl van voordat ik uberhaupt zwanger was en ook vnl tweedehands) wat jurkjes en ik had 2 Hello Kitty roze knuffels haha.. maar het doet me helemaal niks om het op te moeten bergen gelukkig!
Morgen gericht kleertjes shoppen!

Lekker dat je nog een dagje bent thuis gebleven, is echt niet verkeerd hoor! Het is soms ook best vermoeiend , wat er allemaal al niet in je lichaam gebeurd enzo
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 12:50:22 #167
5428 crew  miss_sly
pi_71030557
Mooie echo's Poppejans En wat leuk, een jongetje

Duchess, wat naar dat je je zo voelt. GElukkig is het nog maar een paar weken, en voorwerk wil niet zeggen dat ze ook nu al komt, hoor. Kan best nog een tijdje duren, en dat is nu ook nog maar goed ook

HIer volledig goedgekeurd. Bloeddruk goed, ligging goed, CTG goed.
Goede info gekregen over hoe ze omgaan met de voedingen na de bevalling. Helaas zal een klein beetje bijvoeding wel noodzakelijk zijn, maar dat mag ik zelf doen met vingervoeden; Geen flesjes en toestanden, eerste uur blijft ze sowieso gewoon bij me, op mijn blote huid, en daarna wordt pas het eerste bloedsuiker getest. We moeten in het meest positieve geval iig 24 uur blijven, maar dat is goed te overzien.
Even allemaal uitgaande van alleen de diabetes, eventuele andere complicaties of een keizersnede ofzo zouden de zaak veranderen, maar daar gaan we maar gewoon niet van uit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71030564
Poppejans een jongetje Super en wat fijn dat alles goed was En mooie foto’s! Dat voetje zo met het beentje, echt zo schattig

Vlindur van harte gefeliciteerd met je vriend

Ca.ra wat fijn dat de kinderopvang geregeld is Hier kwam gisteren ook het verlossende telefoontje, echt een last van mn schouders was dat!

McLaura alvast welkom thuis

Duchess ik was net bij de gyn en heb daar ook nog even gevraagd naar de mentruatieachtige krampen die ik had, maar dat was helemaal niks ergs zei ze, gewoon voorbereiding van de baarmoeder. Maar als ze regelmatig komen moet je natuurlijk wel aan de bel trekken! En verder gewoon hier schrijven hoe je je voelt hoor, ook al is dat niet zoals je zou willen

Incantrix goeiemorgen Doe nog even lekker rustig aan hoor, van meteen weer aan het werk gaan als het maar ietsjes beter gaat word ik vaak juist alleen maar beroerder achteraf..

Ik ben weer terug van de gyn, de ctg was weer prima, maar het viel me wel op dat er aardig wat harde buiken voorbij kwamen die dus als weeenactiviteit geregistreerd worden. Was niet erg zei de gyn, allemaal voorwerk Babytjelief ligt met zn hoofd flink in mn bekken, of hij echt klem ligt weet ik niet, maar het verklaart wel het rare zware af en toe beetje pijnlijke gevoel van onder
pi_71030605
Fijn dat alles goed is, miss_sly
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat heb ik wel. Thx voor de tip!
pi_71030633
Duchess, zelfs op je aller- allerchagrijnigst spreekt er nog positieve energie uit je posts... dus als jij wilt klagen moet je dat gewoon doen. We hebben allemaal zo onze moppermomenten en 't is heerlijk als je dat hier even kunt luchten!
pi_71030844
Poppejans ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had met je jongen.... liever 2 keer dan helemaal niet
Joepie een jochie

Duchess, je mag best klagen hoor , lucht alleen maar op...
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:01:24 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71030888
heeeeeeey dames

Poppejans heeft de echo al gehad zie ik! en weer van die mooie duidelijke echo-foto's!
En ook een zoontje op komst!
wat fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten!

@Guus, veel plezier voor vanavond met je echo! pas om 20 uur toch? nog ff wachten dus....

@Chan, 8 maanden-mijlpaal!

Ook ik denk aan vrouwtje theelepel en haar partner... vreselijk....

@Karin, ook al zo'n mooi beebje, helemaal af lijkt het al....

@Miss Sly, ik ben benieuwd hoe het gegaan is in het ziekenhuis en of je er veel van opgestoken hebt... en hoe je CTG was...

Ik heb echt LANG geslapen... was helemaal kapot gisteravond na mijn late dienst... en moet er nu nog 2.. dus ik heb lekker geen wekker gezet en heeeeeeel LANG geslapen..
(net als Icantrix haha)

en o ja, vandaag 16 weken! (klein jompeltje voor mezelf haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71031121
Poppejans een knulletje, mooie plaatjes hoor

Duch, als je je er niet gerust op voelt kan je natuurlijk altijd de vk bellen he... als er regelmaat in zit enzo, zeker even doen. Hou jezelf in de gaten, balen dat je je niet lekker voelt zo .

Miss_sly, fijn dat alles goed was en je nu een idee hebt waar je aan toe bent.

Ik heb nog even wat dingen in huis gehaald die ik moest hebben, kadootje van beeb voor Mirte, luiers voor Mirte (je kan ze maar beter in huis hebben...), volgens mij heb ik echt alles nu, dus kind kan komen , maar dat duurt vast nog wel ff. Het is nog geen augustus
Fake it till you make it...
pi_71031165
Vrouwtje theelepel, heel erg veel sterkte vandaag

DuchessX je moet je niet verontschuldigen voor eventueel klagen. Je post juist altijd heel erg lief, vrolijk en positief. En je denkt aan iedereen. Ik vind je ook altijd erg dapper, zoals je je door je vermoeidheid heen slaat. En logisch dat je daar enorm van baalt. Maar het gaat weer over en dan heb je straks het mooiste geschenk ter wereld ervoor terug. En een super babyshowerparty (heet dat zo?) tussen de beestjes en daarna een supermooinieuwhoekhuis voor jullie drietjes

Incantrix ik vind jou ook altijd zo leuk en lief posten. Wilde ik gewoon even kwijt

Poppejans wat een mooie foto's

En die foto's van Karin... smelt!

Chan en miss_sly goedgekeurd, fijn!

Een voor iedereen die ik vergeten ben of het gewoon even nodig heeft.

Ik ga straks maar eens bellen met het kdv om te zien of er al een plekje vrij is in januari.

Vanavond ga ik naar de voorlichtingsavond poliklinisch bevallen in het ziekenhuis. Met filmpje van bijzondere bevalling. Ik vind het doodeng. Heb werkelijk waar nog nooit naar 'de bevalling' op tv gekeken. Vind het altijd zo eng. Zie ook erg tegen de bevalling op. Dat gaat toch nooit passen? Tijd om mijn kop uit het zand te halen.

ElisabethR!
pi_71031238
xenia, 't is ook eng. maar het kan, zie al die mensen op deze aardbol. en als 't echt niet past halen ze je kind er wel op een ander manier uit. hoe dan ook, ze gaat er komen!
(maar grappig hoe verschillend mensen daarmee omgaan. ik heb tijdens m'n zwangerschap al die 'De Bevalling' afleveringen verslonden. tot grote ergernis van G uiteraard. en bij elke geboorte huilde ik mee. )
pi_71031346
Poppejans, wat leuk... Een zoon
En fijn dat verder ook alles goed is gekeurd.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:18:02 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71031404
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:41 schreef Incantrix het volgende:
En BE, wat is nu precies de clou van die koperen pijpen? Die leg je onder je matras en dan krijg je minder kuitkramp? Begin zo hier en daar ook kramp te krijgen, dus elke tip is meegenomen (en sinds mijn pa ex-loodgieter is moet het niet zo heel moeilijk zijn wat koperen leidingen te scoren )..
Het is zo'n grootmoeders-tip en die zegt dat een stukje koper onder je bed kramp helpt te voorkomen.
En dus heb ik gewoon een stukje koperen pijp gehaald bij de gamma, F daar 2 stukjes af laten zagen en die liggen nu op de lattenbodem onder mijn matras.

Het leek me nou echt zo'n baat het niet dan schaadt het niet tip waar ik wel wat mee kon.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:18:41 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71031428
Miss_sly lijkt me een opgelucht en of fijn gevoel dat je nu weer wat meer weet over hoe en wat straks als je je meisje bij je hebt liggen

Nijna, wat lief en idd je kunt het niet vroeg genoeg in huis hebben

@ BE dank je wel voor je antwoord
jammer dat je er dan net wel weer last van gehad hebt
pi_71031526
Oh wat zijn jullie toch allemaal lief! Thanks

Incantrix en BJ wat hebben jullie lekker geslapen Hartstikke goed!!!

Poppejans morgen lekker jongenskleertjes shoppen!!! Zóooo leuk!

Miss, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt hoe het allemaal verder zal verlopen

Chan 8 maanden Je bent nét iets eerder als ik, ik ben zaterdag 8 maanden Fijn dat de CTG in orde was

BE, gaat het met jou allemaal goed? Behalve dat die nare krampen weer even terug zijn? Tis voor jou toch ook steeds spannender nu hé

Guus veel plezier met de echo straks!

Allemaal een goede dag gewenst
Ca_ra kinderopvang geregeld! Woei! Is toch ook een soort mijlpaal hoor

Oeh Xenia, spannend hoor die voorlichting, ik ben ook naar zo'n bijeenkomst geweest. Was erg confronterend maar ook mooi om te zien. Let maar eens op de reacties van de vrouwen die hun net geboren baby bij zich krijgen...ik zat er bij te snotteren hoor

McLaura, ben je weer lekker thuis inmiddels, met je kleine ventje? Hoe gaat het met jou en Thijs?

Davinia voor jou, wat rot al die pijn
#geen
pi_71031573
Ohh Bix, ik zie het helemaal voor me. Jij al die afleveringen huilend en wel volgen en G zich maar ergeren Hij ging vast vaak vissen in die periode
Hoewel ik dus nog nooit een bevalling heb gezien (niet op tv en niet irl), heb ik wel verhalen van vrienden en collega's gehoord die heel naar waren. Bij 1 was de baby overleden door de navelstreng om het nekje. Bij de ander was het schoudertje gebroken. Dat soort verhalen blijven maar door mijn hoofd spoken. Maar je hebt gelijk, miljoenen vrouwen kunnen het, dus ik ook
pi_71031687
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Xenia, spannend hoor die voorlichting, ik ben ook naar zo'n bijeenkomst geweest. Was erg confronterend maar ook mooi om te zien. Let maar eens op de reacties van de vrouwen die hun net geboren baby bij zich krijgen...ik zat er bij te snotteren hoor
Ik herinner me nog dat je schreef dat een van de vrouwen meteen naar haar baby greep zodra die eruit was en dat je dat heel emotioneel vond om te zien. Kon ik me zo goed voorstellen. Ik zal ook te snotteren toen ik dat las.
pi_71031913
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:13 schreef bixister het volgende:
(maar grappig hoe verschillend mensen daarmee omgaan. ik heb tijdens m'n zwangerschap al die 'De Bevalling' afleveringen verslonden. tot grote ergernis van G uiteraard. en bij elke geboorte huilde ik mee. )
echt? haha

Ik vind het vreselijk. Ik kijk dat soort programma's echt nooit
Brrr, bevallingen op tv (doorzappen aub)
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:38:01 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71032076
Gaat goed hier hoor DuchessX, nog ong. 2 uurtjes werken en dan begint mijn verlof!
En dan wil ik toch echt als de sodemieter dit weekend het kamertje in gaan richten want hoewel ik het niet denk mág het natuurlijk wel al over 2 weken!

De vorige keer was ik er trouwens echt heilig van overtuigd dat de baby te laat zou komen en heb ik daar ook echt niet aan getwijfeld. Nu probeer ik mezelf dat ook weer voor te houden, omdat het me toen heel veel rust geeft, maar toch is er een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'wat nou als...'. Lastig! Ik wil er niet aan toegeven namelijk.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:38:45 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71032096
Oh, en ik verslond alle bevallingsprogramma's ook hoor! Ook toen ik niet zwanger was.
Heerlijk en dan idd meebrullen op het eind.

* Brighteyes heeft sowieso wel een tik voor medische programma's.

En nu weer even snel aan het werk. De tijd vliegt echt!
pi_71032111
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Xenia het volgende:
Ohh Bix, ik zie het helemaal voor me. Jij al die afleveringen huilend en wel volgen en G zich maar ergeren Hij ging vast vaak vissen in die periode
we hadden toen nog een woning met een kamer-en-suite, dus de tussendeuren konden dicht. en dan ging hij in 't andere deel een oorlogscomputerspelletje spelen. of afwassen ('t was vrij vroeg op de avond op tv, herinner ik me). of met een kussen op z'n hoofd op de bank liggen. maar 's avonds viste hij toen niet zo vaak nee (nu we aan een slootje wonen wel).

en natuurlijk ken ik ook die angsten, het is gewoon een loeispannende bedoening. en zo'n cruciaal moment! maar ook zo bijzonder, en zo mooi. (al zou ik er nu de tv niet meer voor aanzetten hoor, als dat er op kwam ).
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:57:24 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71032681
Je word gemakkelijker bij een 2de zwangerschap Be, och komt allemaal wel goed, en dan ineens moet en zal het allemaal aan kant zijn, moet het af zijn.
Hier een periode gehad dat het mij niet snel genoeg kon gaan, en nu het kindje er eigenlijk al in kan slapen, en verschoond en gebadderd kan worden, blijven die laatste dingen ook beetje liggen weer.
oa een rolgordijnje en een gordijn. en iets van een rekje ofzo om iets op te zetten en of te hangen
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:05:26 #187
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71032942
Duchess, ik sluit me even bij de rest aan om je gerust te stellen hoor. Zo nu en dan mag je best even laten weten hoe het gaat en hoe je je voelt. Ten eerste een opluchting voor jezelf om het even kwijt te kunnen, en de opbeurende berichtjes te lezen van de rest. Maar wie weet ook wel een steun in de rug voor een lurker of andere mensen die het moeilijk hebben. Weten dat je niet de enige bent scheelt vaak ook al

En ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb sinds ik thuis zit zo weinig te vertellen voor mijn gevoel. Geen grappige of juist stomme dingen die op het werk zijn gebeurd. Geen leuke verhalen van wat de kinderen vandaag weer uitgespookt hebben zoals bij de dames die al moeder zijn. Bankhangen en tv kijken en boekje lezen, dat is het wel een beetje hier. Zo nu en dan komt er iemand op de koffie (fijn!) maar over het algemeen is het maar saai. Dus de negatieve dingen die je te melden hebt springen er voor je gevoel misschien meer uit. Maar je bent echt geen zeurkous in mijn ogen hoor, en bij anderen ook niet als ik het zo lees.

Ik gun je in ieder geval een zo goed mogelijke laatste maand. Je ziet er op de foto's wel steeds meer 'stralend zwanger' uit hoor Hopelijk doet je gevoel mee met de buitenkant. En anders is het ook niet erg, dan zijn hier genoeg schouders om even op uit te huilen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71033344
Chan en Miss_sly goedgekeurd jeuh!

wij gaan morgen maar es naar die voorlichtingsdag in het ziekenhuis. Ben benieuwd. En ik ga op aandringen van mn lief ook mn tas maar es pakken
hier een beetje hetzelfde als wat jij beschrijft Chan, af en toe zo'n gek gevoel van onder,een beetje drukkend ofzo en soms wat steken. En nog steeds veel harde buiken en wat van die menstruatiekrampjes. Laat het maar lekker goed voorwerken, alles wat er nu gebeurt hoeft straks niet in 1 keer nog te gebeuren op D-Day

Net de laatste dingetjes gekocht die echt-echt nog nodig waren voor de beeb dus we zijn dr klaar voor en ik heb een nieuw dekbedovertrekset gekocht ik hou zo van verse dekbedsets
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:19:50 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71033448
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
Je word gemakkelijker bij een 2de zwangerschap Be, och komt allemaal wel goed, en dan ineens moet en zal het allemaal aan kant zijn, moet het af zijn.
Hier een periode gehad dat het mij niet snel genoeg kon gaan, en nu het kindje er eigenlijk al in kan slapen, en verschoond en gebadderd kan worden, blijven die laatste dingen ook beetje liggen weer.
oa een rolgordijnje en een gordijn. en iets van een rekje ofzo om iets op te zetten en of te hangen
Ik zei al tegen F, alles wat er moet gebeuren mocht het zomaar ineens gebeuren dan moet er een schroef in het plafond waar het wiegje komt te hangen, de rest komt dan wel.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:23:36 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71033586
Poppejans een zoon! Wat leuk zeg! Lijkt het nou maar zo of zijn er ineens weer heel veel jongetjes in aantocht?

En BE bijna met verlof

Duchess iedereen heeft wel eens een baaldag hoor. Niks om je schuldig over te voelen

Nou het huisartsenbezoek was geen succes. Eerst dacht de assistente dat ik gisteren al geweest was, toen dacht ze dat ik kwam om na te laten kijken of ik een blaasontsteking had en vervolgens vroeg ze of ik het gevoel had dat de blaasontsteking weg was terwijl ik nooit het gevoel had gehad dat ik een blaasontsteking had. Vervolgens ging ze de urine nakijken, (was dus nog niet geheel vrij van bacterien) en ik vroeg of ik het potje weer mee kon nemen (had zo'n avent afsluitbaar bakje gebruikt). Dus ze gooit het bakje leeg in de gootsteen en bedacht toen dat dat niet slim was. Dus ik weer in een bekertje piesen en nu weer een week op kweek afwachten... Over die streptokokbacterie stond wel een aantekening in de computer, maar die begreep ze niet dus dat hoor ik ook volgende week
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:26:26 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71033701
daar ben je mooi klaar mee Stieme, hopelijk volgende week meer geluk.... echt stom
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:44:17 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71034293
BE bijna verlof!

Zo leuk al die mensen die bijna klaar zijn, de spanning, wanneer zou het komen, hoe ziet het eruit, etc. oh, kan niet wachten! (dan is de zw schp namlijk voorbij )

Miss, fijn dat je bent goedgekeurd, en dat ze mbt de voeding van senna ook aan lijken te lsuiten bij je wensen!

cara, kinderopvang geregeld! Och, dat moet nog... we moeten een paar maanden overvruggen tot freddie plek heeft op het kdv... wordt wrs een gastouder, maar moeten we nog wel ff regelen...

duchess, ik sluit me aan bij de rest
pi_71034713
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Dus ik weer in een bekertje piesen en nu weer een week op kweek afwachten... Over die streptokokbacterie stond wel een aantekening in de computer, maar die begreep ze niet dus dat hoor ik ook volgende week
ik lees hier niet helemaal mee, maar las hier iets over urine controle en streptokokbacterie...kunnen ze aan je urine zien af je daar draagster van bent?
Mocht ik nog een 2e keer zwanger willen raken moet ik dat nl ook laten controleren omdat Dana daarmee in t ziekenhuis heeft gelegen en de kans bestaat dat ik er draagster van ben.
Dacht dat ze dat controleerde via een uitstrijkje
pi_71034977
BE, bijna verlof

Stiemie, wat een muts...
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:16:02 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71035357
Bla bla bla volgens de dokter kunnen ze dat ook aan je urine zien en aangezien ze dat nu toch op kweek zetten... Ik las op internet ook over een uitstrijkje inderdaad en dat je bij een 2e altijd rekening moet houden met die bacterie als je 'm al eens hebt gehad.
pi_71035781
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Bla bla bla volgens de dokter kunnen ze dat ook aan je urine zien en aangezien ze dat nu toch op kweek zetten... Ik las op internet ook over een uitstrijkje inderdaad en dat je bij een 2e altijd rekening moet houden met die bacterie als je 'm al eens hebt gehad.
oke thnx voor je antwoord
pi_71036052
Stiemie wat een ongelovelijke doos van een dokters assistente. Wij hebben er geloof ik ook zo eentje. Mijn man had een bloedtest laten doen voor allergie onderzoek bij de huisarts en moest na een x aantal dagen/weken terug bellen voor het resultaat. Dus de assistente tegen hem gezegt toen hij belde; u moet maar contact opnemen met een allergie arts. Ik moest een week later naar de dokter en toch maar eens gevraagd naar de resultaten van het allergie onderzoek omdat de assistente zo een stom antwoord had gegeven.

Duch, soms lucht alleen het van je afschrijven hoe je je voelt al een heel stuk om de lucht te klaren en geloof me we zitten echt niet allemaal 24/7 op een roze wolk. Het is heel begrijpelijk dat je je niet altijd je-van-het voelt en zeker op het eind ben je het ook wel zat. Ik was het beide keren op het eind ook meer dan zat en was blij dat ik mijn eigen lichaam weer terug had na een bevalling. Gewoon zelf je schoenen bijv dicht kunnen doen, of niet als een complete invalide te worden behandeld als je badkamer wilt uit soppen.

BE, lekker met verlof!! Geniet nog even van je rustige dagen. En idd wiegje is zo opgehangen in jouw geval. Zou me er niet te druk om maken, je hebt alles toch in huis?

Zo nou ga ik maar weer eens wat nuttigs doen hier.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:49:49 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71036584
Ik heb veel gelezen maar het meeste ben ik weer kwijt...

Ik heb wel nog onthouden dat BE (bijna) verlof heeft!
En dat Stiemie te maken had met een vervelende assistente...
Ow en en en dat Poppejans een prachtig poppejantje aan het bakken is.
En Karin, had ik gisteren al gezegd dat jij ook een mooi kindje in je buik hebt? Anders bij deze...

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb morgen mijn echo...
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:09:41 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71039248
Stiemie, lekker handig weer

Miss_Sly en Chan allebei goedgekeurd!

Asy, wat spannend morgen! Hopelijk kun je nog een beetje slapen vannacht

Ca.ra, het klinkt voor een buitenstaander misschien als luilekkerland, maar ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is om constant thuis te moeten zitten. En dat al zo lang! Gelukkig schiet je zwangerschap al lekker op en geloof me, als de baby er straks is dan heb je 's avonds verhalen voor 10 en allesbehalve sleur Serieus, in het begin vind je elke poepluier, elke voeding en elke baddersessie een memorabel hoogtepunt

Ik ben ook goedgekeurd bij de gyn. Baby ligt zo goed als ingedaald dus da's mooi, en ik kreeg idd hetzelfde te horen als Chan over de menstruatieachtige krampjes.
Toen ik vroeg of de baby straks per definitie ter observatie moet blijven vanwege de GBS wist ze het niet, ik had een nieuwe gyn die pas net in dit ziekenhuis werkzaam is, maar ze heeft het voor me opgezocht in de protocollen: Het ligt er maar net aan in de hoeveelste week ik beval, hoe lang de bevalling duurt, oftewel: hoe lang lig ik aan het ab-infuus voordat de kleine door het geboortekanaal (=besmettingshaard) komt en het belangrijkste: hoe doet de baby zelf het, vertoont hij direct al verontrustende signalen enzo.
Ze adviseerde me voor de zekerheid wel rekening te houden met 24 uur moeten blijven omdat het VU ziekenhuis nou eenmaal best snel besluit tot opname onder het mom "better safe than sorry". Ik hield er al rekening mee maar moest toch even slikken

Verder heb ik ondanks mijn lamlendigheid van vanm orgen een leuke middag gehad
Met Devin en mijn moeder naar het winkelcentrum geweest, de zwanger kadodoos opgehaald, ijsje gegeten, naar de speeltuin... Als ik eenmaal actief bent gaat het allemaal wel, alleen dat opstarten viel me even zwaar
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:42:28 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71040413
Ha Kers, fijn dat je een leuke middag hebt gehad. En ook dat het wat duidelijker is wat er gaat gebeuren qua streptokokken. Of nouja, dat het dus eigenlijk gewoon afwachten gaat worden hoe de situatie zich ontwikkelt. En in principe hebben ze gelijk ook he, better safe than sorry.

Ach het is ook wel luilekkerland op een bepaalde manier, het thuiszitten. Alleen soms weet je van gekkigheid niet meer wat je moet doen. En ik MAG ook helemaal niks. Nog geen wasje in de machine gooien. Manlief is als de dood dat ik flauwval op de keldertrap
Een paar dingetjes met de hand afwassen gaat nog wel, maar bijvoorbeeld de vaatwasser in- of uitruimen niet, dan krijg ik meteen harde buiken. Stofzuigen idem dito. Dus ik zie allerlei werk liggen, kan er niks aan doen, en weet dat mijn man dat allemaal moet doen als hij thuiskomt van het werk. Dat is wel even zwaar of raar of hoe je dat ook wilt noemen. Maar ik mag me maar gelukkig prijzen met zo'n man die dat ook allemaal zonder mopperen doet! Hij moppert alleen maar als ik stiekem zelf wat gedaan heb

Maar je krijgt er wel een lading respect bij voor mensen die wegens arbeidsongeschiktheid thuiszitten zo hoor. Ik bedenk me altijd maar dat het bij mij straks over is, en dan heb ik inderdaad dat kleintje en allerlei leuks om naartoe te leven. Maar als je gewoon weet dat het zo is en het niet beter gaat worden.... dat lijkt me toch wel heftig.

Maar weer even algemeen: fijn om te lezen dat iedereen weer goedgekeurd is. Hopelijk hebben de opgezwollen en kortademige dames niet al te veel last van het warme weer vandaag.

Oh en ik heb lekker twee soort-van-mijlpalen achter elkaar! Vandaag 31 weken en morgen precies 2 maanden te gaan voor de bevalling. Jeuj!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71040645
Duch, ik hoop dat je met extra ferrograd je ijzer wat meer op peil krijgt, en dat je dan wel wat minder moe blijft!
pi_71040924
Hey, allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik ben sinds vanmorgen weer thuis!

Alles is goed, Thijs is wat afgevallen (300 gram) maar hij doet het verder prima!

Enne... mijn 'onverwachte bevallingsverhaal, voor de liefhebbers :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Overigens is de 'derde naamgever' van Thijs, Harolds opa Jakob, vanmiddag overleden. Hij was al enige tijd niet lekker, is geopereerd, bleek vanbinnen een puinhoop (een aantal darmperforaties) en is nadat de arts vanochtend heeft gezegd niks meer te kunnen doen, vanmiddag aan een hartstilstand overleden.)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71041483
Oeh Laura, wat een prachtig ventje
En gecondoleerd met het verlies van je Liefs opa

en nu ga ik je bevallingsverhaal lezen

edit: gelezen! Klinkt toch nog wel vrij rustig, ondanks het onverwachte ervan. Hoe heb je het achteraf ervaren? je wilde het verloop toch graag ook van te voren weten door je A...en nog wat letters?
Lotte!
Noah!
pi_71041550
Laura, wat een prachtig ventje! Met haartjes

En gecondoleerd Heeft hij Thijs nog wel kunnen zien?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71041581
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:22 schreef innepin het volgende:
Laura, wat een prachtig ventje! Met haartjes

En gecondoleerd Heeft hij Thijs nog wel kunnen zien?
Nee, hij was sinds vrijdag al buiten kennis, maar het is hem wel meerdere keren verteld.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71041821
Jeetje wat een verhaal Laura, maar het klinkt mij ergens nog heel rustig of althans met orde te zijn gegaan, helemaal niet chaotisch of zo... Hoop dat je dat zelf ook zo ervaren hebt?! Wel gecondoleerd inderdaad met je schoonopa, lijkt me ook erg cru zo. Wel tof dat jullie Thijs naar hem vernoemd hebben dan.
pi_71041846
Laura gecondoleerd met je liefs opa
wat is Thijs een lekker ventje!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71041867
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:34 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje wat een verhaal Laura, maar het klinkt mij ergens nog heel rustig of althans met orde te zijn gegaan, helemaal niet chaotisch of zo... Hoop dat je dat zelf ook zo ervaren hebt?! Wel gecondoleerd inderdaad met je schoonopa, lijkt me ook erg cru zo. Wel tof dat jullie Thijs naar hem vernoemd hebben dan.
Het is ook idd gestructureerd gegaan, maar wel heel snel!!!

Wij hadden met 20 weken de namen al, en vinden het wel jammer dat opa zich waarschijnlijk niet realiseert dat hij vermoemd is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:54:25 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71042271
Laura, je bent al thuis met je mooie zoon!
Is het je uiteindelijk mee of tegengevallen? Debevalling zelf dan he? Niet het eindresultaat
Ow en natuurlijk nog gecondoleerd met H.'s opa...

Ik ben net gauw even naar de babyplanet gereden voor een voedingskussen (op aanraden van fysio) en een bh. Ik ben nu gezegend met cup G. Joost mag weten waar ik eindig
pi_71042460
Ohw McLaura, wat een mooi manneke!
Wat is dat snel gegaan zeg die bevalling, hoe is het nu met jou?
Succes met je herstel!
Gecondoleerd met het overlijden van opa van lief .

Lief heeft weekend, even wat bijtanken dus de komende dagen...
pi_71042509
Het gaat goed met mij.... een paar uur lang, en dan stort ik in. Ik laat me alle zorg dus lekker aanleunen!
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:06:44 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71042574
McLaura, wat een prachtig ventje is Thijs!
Heb ik je eigenlijk al wel gefeliciteerd? Anders alsnog: veel geluk samen!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71042658
McLaura wat een prachtkindje!

Gecondoleerd met de opa van je lief..
pi_71043228
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:
Het gaat goed met mij.... een paar uur lang, en dan stort ik in. Ik laat me alle zorg dus lekker aanleunen!
Gefeliciteerd wat een mooierd.

Gecondoleerd met het verlies van je schoon-opa.

En verder, laat je maar lekker verwennen, en maar gebruik van alle zorg.
pi_71043512
Laura, fijn dat je weer thuis bent! Gaat het verder weer wat beter met je? dat antwoord had je al gegeven zie ik...
Wat is Thijs een schatje zeg!

en natuurlijk ook gecondoleerd met het verlies van opa Jacob. Fijn dat Thijs iets van hem mee heeft gekregen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mijsje op 17-07-2009 00:38:02 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:48:06 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71043693
McLaura, wat een mooi ventje!
Gecondoleerd met de opa van je man... Jammer dat hij het wrsch niet meer bewust meegekregen heeft...

------------------------------
Ik heb verlof! Ik ben klaar!
Ik heb in de trein terug naar huis nog een proefdruk zitten controleren, net mijn commentaar doorgemailed en nu is het gewoon klaar! Ik heb ze zoveel mogelijk verteld en uitgelegd... de rest moet zichzelf maar wijzen over een week of 5!

Ik kan nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk relaxen, rusten, nestelen en noem maar op.
Ok, pas volgende week dinsdag echt omdat Sasha morgen en het hele weekend gewoon thuis is, maar toch.
Wat heerlijk zeg!
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 19:49:24 #217
5428 crew  miss_sly
pi_71043726
McLaura, je bent thuis met je prachtige zoon Thijs Wat is hij mooi

Ik heb je verhaal nog niet gelezen, maar dat het snel was gegaan had ik al door.
GEcondoleerd met het verlies van opa Jakob, wat jammer dat hij Thijs niet meer heeft gezien.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 19:50:14 #218
5428 crew  miss_sly
pi_71043755
Lekker BE, verlof
pi_71043759
yaaaaaaay BE verlof!! heerlijk, geniet ervan!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71044322
BE verlof! lekkerrrrr
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:12:26 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71044412
Wat lekker dat jullie nu thuis zijn McLaura! Met die kleine Thijs En gecondoleerd ook, wat dubbel zeg.

BE lekker met verlof, hoera

Asy cup G, jemig
pi_71044462
Wat een lekker mannetje, McLaura.

En BE, verlof, wat heerlijk (ik wil ook )

Ik heb het paracetamolgoedje de hele middag op mijn enkel gehad maar helaas. Het is niet bestand tegen de insectenbeet. Mijn enkel is dik, opgezet, rood, pijnlijk en jeukt verschrikkelijk. Iets heeft me flink te pakken gehad gisteravond (buiten gezeten tot een uur of 22.00)
pi_71044607
BE, heerlijk zeg, eindelijk verlof!!! Geniet ervan!
pi_71044642
Bleh vervelend dat het niet geholpen heeft Lily. Als je snel bent kun je nog even langs de Etos/het Kruidvat nu... of is het geen koopavond bij jullie?
Je zou in ieder geval zo'n azaron kids iets kunnen proberen en/of even op het doosje kijken of gewoon prikspul ook mag.

Hier gevonden, zowel Azaron producten als Prrrikweg producten mogen volgens de bijsluiters gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
quote:
Kan ik Azaron gebruiken bij zwangerschap?
Azaron Stick en Azaron Crème mogen beide gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Echter de voorgeschreven dosering niet overschrijden.
quote:
Prrrikweg roller kan voor zover bekend zonder bezwaar worden gebruikt tijdens de
zwangerschap en de periode van borstvoeding, overeenkomstig de aanbevolen
dosering.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:59 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71044699
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Kersjes het volgende:
Asy cup G, jemig
Heb normaal al een F cup hoor!
normaal 75F

BE verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
pi_71044718
Wat een snoepie is Thijs! Heerlijk! Geniet ervan McLaura en man.
Wel heel verdrietig dat zijn opa hem niet meer heeft kunnen zien. Gecondoleerd.

BE, verlof!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71044982
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
Bleh vervelend dat het niet geholpen heeft Lily. Als je snel bent kun je nog even langs de Etos/het Kruidvat nu... of is het geen koopavond bij jullie?
Je zou in ieder geval zo'n azaron kids iets kunnen proberen en/of even op het doosje kijken of gewoon prikspul ook mag.
Wel koopavond maar de kinderen liggen al in bed (echtgenoot heeft deze week avonddienst en ik ben dus alleen)
Maar bedankt voor het uitzoeken
Ik ga zeker wat in huis halen (sowieso voor volgende week op vakantie).

Voor nu dep ik met azijn.
pi_71045186
BE, joepie verlof!

Lily< helpt koelen ook niet tegen de jeuk?
Dat doe ik meestal ook nog naast andere middeltjes als ik weer eens gestoken ben. Ben lichtelijk allergisch voor sommige beten, vandaar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:43:23 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71045280
Oh wat jammer Lily
Hopen dat de azijn een beetje helpt dan...
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:46:00 #230
190853 RockabeIIa
pi_71045336
McLaura, wat een mooi ventje. Van harte nogmaals en fijn dat je weer thuis bent.

BE einnnnndelijk verlof
Ik moet nog precies 14x werken... Had me dat ietsje anders voorgesteld maar goed na dit weekend is het nog maar 11 keer tot aan 11 aug.

En dan nog iets waar ik heeeeeeeel echt heel erg van baal (en ooit zei tegen anderen dat het niet zo erg is en dat je het niet tegen kunt gaan en weet ik wtf allemaal nog meer... Sorry het is wel erg dames! Ik neem al mijn woorden terug!) Ik krijg streepjes op mijn buik
Waar kan ik mijn klacht indienen?
pi_71045536
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, wat een mooi ventje. Van harte nogmaals en fijn dat je weer thuis bent.

BE einnnnndelijk verlof
Ik moet nog precies 14x werken... Had me dat ietsje anders voorgesteld maar goed na dit weekend is het nog maar 11 keer tot aan 11 aug.

En dan nog iets waar ik heeeeeeeel echt heel erg van baal (en ooit zei tegen anderen dat het niet zo erg is en dat je het niet tegen kunt gaan en weet ik wtf allemaal nog meer... Sorry het is wel erg dames! Ik neem al mijn woorden terug!) Ik krijg streepjes op mijn buik
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!
pi_71045580
ahw Rocka das kut

kusje voor je buukske
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:57:01 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71045596
Rocka, welkom bij de streepjes-club
pi_71045701
Rocka, niet leuk
ik kreeg er in mijn 2de zwangerschap na de 39ste week ineens een paar kado

Ik ga mijn bed in met de voetjes omhoog. Mijn enkels (die andere heeft ook een beet) are killing me.
Beetje koelen met washandjes zoals ymme voorstelde
pi_71045799
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:53 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!
. Zal 'em ff inscannen want ik ben ook best wel gestreept...
En ik ga in bad nu en daarna mn mand in... eens kijken of ik weer een fatsoenlijke nacht kan maken...
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 21:07:24 #236
5428 crew  miss_sly
pi_71045829
He Rocka wat vervelend

lily, hoop dat het koelen wat helpt. Zo naar, jeuk en pijn en er niets aan kunnen doen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:50 #237
190853 RockabeIIa
pi_71045918
Oh, ik als fervent huidliefhebber baal heel erg! Vooral van mijn tattoo (hoewel die tot nu toe bespaard is gebleven) en de plannen die ik verder nog heb/had met mijn buik qua designing e.d...
Van B. heb ik tijdens het persen 1 streepje over gehouden. Geen drama dus. Maar nu ontstaan er allemaal streepjes en vlekjes naast!
Deze baby ligt ook zo zwaar onderin de buik te hannesen! Wordt echt tijd dat ie zich es fatsoenlijk naar boven draait ipv dit halfbakken lam op zijn zij gehang.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:15:46 #238
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71046042
Rocka, doe es een foto plaatsen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden....
pi_71046404
bah vervelend, sowieso is striae al rot maar als je nog plaatjes-plannen had is t helemaal muf
kun je niet zo'n flesje van dat bio-oil spul kopen? Ik weet dat smeren eigk niet of nauwelijks helpt maar ach, if it's good enough for Oprah en de streepjes zitten er nu toch al dus het kan geen kwaad lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71046638
Ja, BE met Verlof!!!
Wel rot van je streepje(s) Rocka... stom is dat! (pakt snel olie om te smeren in de hoop dat te voorkomen...)
Ah Lily, wat irritant dat je nu net te pakken bent genomen door iets op je enkels... ook voor jou.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:37:55 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_71046642
smeren schijnt helaas niet te helpen heb ik gehoord (maar ook ik blijf stug smeren hoor!), dus dan maar een erop Rocka...niet dat dat helpt, maar ach tis iets. Ik heb tot nu toe een paar streepjes, vooral op mijn zij, maar ja, daar zaten er al uit de pubertijd dus ik had er ook op gerekend. Het geluk bij mij is dat ze heel dun en licht zijn geworden na de groeispurt, dus ik vind dat deze nieuwe streepjes dat ook gaan doen.
Effe kijken wat ik nog weet:
Be verlof, geniet er van!
Lily, azijn ja, helpt dat niet?
En voor de rest ben ik het kwijt, sorry. Ik was vrij vandaag dus mijn hersenen zijn vanochtend achtergebleven op mijn nachtkastje. Ik ga ze zo maar eens gedag zeggen, pootjes omhoog is ook hier een heel strak plan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:44:39 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71046839
Balen Rocka!
Hier was mijn hele buik al gestreept sinds de vorige keer, maar vooralsnog lijkt dat beetje extra rek voldoende te zijn voor deze keer.

Morgen mag ik weer op controle. Zit nu een komkommer met dipsausje weg te werken.
pi_71047405
MCLaura, mooi mannetje hoor, die kleine Thijs!
En geconcoleerd met je opa....wel mooi dat je hem hebt vernoemd

Poppejans. wat leuk, een zoon!!!
En natuurlijk het allerbelangrijkste, dat alles goed was!

Guuzewuus, hoe was het bij jou?

BE, lekker met verlof! Genieten nu he!

Miss Sly waarom moet Senna zowiezo worden bijgevoed? Verder fijn dat alles goed was met jullie.

Jompels voor alle mijlpalen en goedgekeurde dames!

Balen Rocka, van de streepjes! Maar met jouw creatieve talent kun je het misschien straks wel verwerken in je buik-opleuk-actie?

Vanmiddag weer heerlijk geslapen (na een ruknacht was dat ook niet zo raar natuurlijk)
gewoon de hele middag!!!! 1 keer wakker geworden van belletje drukkers maar verder.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71047505
Rocka, welkom bij de strepenclub. Je wil niet weten hoe mijn buik er uitziet... ik zit écht helemaal onder.
Ik weet dat over een litteken tatoeëren lastig kan zijn, maar over striae... kan dat? Is toch wel een stille hoop hier... want googlen op striaebehandeling werkt helaas ook niet erg

Oh en smeren helpt inderdaad voor geen meter.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:07:02 #245
190853 RockabeIIa
pi_71047533
Jawel. het kan wel hoor. Maar ik had het allemaal net wat anders in gedachten
pi_71047538
Ja ik ook
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:11:49 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71047661
Thijs wat ben je mooi
mc laura nogmaals van harte met jullie knul
en gecondoleerd.

Be met verlof

Nog geen echo foto van Guus?
Rocka streepjes zijn niet tof zeker niet met al je plannen nog

Hier heerlijk gegeten, eenmaal thuis gelijk weer harde buiken en krampjes,
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:12:02 #248
5428 crew  miss_sly
pi_71047670
Ik heb echt erg veel geluk, denk ik, want ik heb nog niet 1 streepje!
Nou staan mijn borsten al vol met strepen uit de groeitijd zo'n 25 jaar geleden, dus ik ben al voorzien, maar ben so far iig wel blij dat er nog niets op mijn buik bijgekomen is.

Karin, de glucosewaarden van Senna zullen zeker te laag zijn kort na de bevalling en dat is niet meteen aan te vullen met borstvoeding. Dus daarom zal ze minstens 2-3 keer een beetje bijvoeding moeten krijgen om de glucosewaarden op peil te krijgen. Te lang te lage glucose kan een nadelige invloed op de hersenen hebben.
pi_71047812
En Miss, komt dat dan door de zwangerschapssuiker die jij hebt?
pi_71047934
Guus nog niet terug van de echo? Hoop dat alles goed was... maar ik denk dat ze nu jubelend aan de Skype hangt met Aruba

voor alle streepjes van alle dames.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:22:15 #251
5428 crew  miss_sly
pi_71047973
Ja, dat komt daardoor.
Doordat mijn suikerwaarden te hoog zijn, krijgt Senna ook constant te veel suiker. Dat is ook de reden dat kindjes groter worden als de moeder zwangerschapssuiker heeft: er gaat veel meer suiker dan nodig naar de baby en die doet het daar prima op. De baby kan ook niet anders, dus die is veel suiker gewend. Na de bevalling valt die toevoer van suiker ineens weg, en wordt haar suikerwaarde ineens veel te laag. En haar lichaam moet dus eerst opstarten en dat gaan regelen, maar dat heeft wat tijd nodig. Te lang te lage suikerwaarden is echter niet goed, en alleen borstvoeding kan dat niet snel genoeg op peil brengen.
pi_71048009
Ah op die fiets.
Scheelt dat het niet met een flesje hoeft dan.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:42:26 #253
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71048626
Een gezonde knul .
pi_71048644
Wat leuk Guus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:43:28 #255
5428 crew  miss_sly
pi_71048652
Guuzewuusje, wat goed
Een zoon

Heb je nog een mooi fotootje om te delen?
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:44:40 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71048679
Guus een zoon een koningskoppel
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:05 #257
190853 RockabeIIa
pi_71048761
woei guus!

Kersjes misschien ander keertje...
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:47:42 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71048778
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
pi_71048782
Oh leuk Guus! Van harte!
pi_71048907
Guus een ventje! yay!
wat tof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:11 #261
223453 Guuzewuus
pi_71048909
Ik ben echt zo gelukkig .
Mijn broertje en zijn vriendin waren erbij, en nog voordat de dame ook maar iets goed had kunnen bekijken, hadden we het al gezien . Een overduidelijk piemeltje. Verder lag hij er heel relaxed bij, heel anders dan Stella die tijdens de echo bijna niet op te meten was omdat ze zo heen en weer danste .

En naderhand Aruba gebeld natuurlijk en van mijn broertje en vriendin meteen een romper met een auto en vroemvroem gekregen . En nog heerlijk lekker buiten gezeten op een terras om al dt moois te vieren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:58 #262
223453 Guuzewuus
pi_71048938
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef Asyniur het volgende:
Guus ook een jongetje!!
Bofferd! Je hebt straks van allebei eentje...
Heeft Poppejans ook een gezonde jongen in haar buukske dan?
pi_71049055
ah wat heerlijk Guus duidelijk genoten dus!

Poppejans heeft ook een ventje ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:57:49 #264
223453 Guuzewuus
pi_71049109
Oh wat leuk Poppejans . En alles goed dus denk ik. Heerlijk zeg .
pi_71049949
Guus! Jongetjes zijn leuk! En lief! En en en en....

En Poppenjans ook een jongetje!

Fijn dat alles goed en gezond is bij jullie zoons, dames.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:25:27 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71050024
Octo, je staat erbij, wat keigaaf! Gaan we straks allemaal samen naar de OUDmeetings.
o ja, wil je nog mee naar de sauna? We wilden iets gaan plannen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71050070
Guus, een gezonde knul, wat geweldig!
Stella krijgt een broertje
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:27:57 #268
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71050115
Hier nog een keer Guus;

GEFELICITEERD!!!

Wat super dat je een ventje krijgt!!! Gewoon zomaar, van allebei eentje.

Jongetjes zijn zooooooo leuk.

En Stella wordt grote zus! Bizar toch? Je kleine mupke een grote zus!!!

JIPPIE!!!! IK BEN BLIJ!!!

pi_71051995
McLaura en Thijs, jullie zijn thuis! Wat heb je een prachtig mannetje op de wereld gezet Laura! Mooi met zo'n bos haartjes ook! Hoe gaat het nu met je spinal-hoofdpijn? Mocht je pas weg toen dat over was?

Wat verdrietig dat H. zijn opa is overleden en dat hij Thijs niet meer heeft kunnen bewonderen. Gecondoleerd

BE verlof!!! Jay! Enjoy meis!

Ik ga even naar pagina 6 om te kijken of er nieuws van Guus is.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:38:24 #270
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71052012
Guus en Poppejans van harte allebei een zoon wat leuk!!

McLaura wat is Thijs een schatje en wat erg van je (schoon)opa, geluk en verdriet ligt vaak dicht bij elkaar zeggen ze wel eens.Ik hoop dat hij wel nog meegekregen heeft dat Thijs geboren is, dat zou toch wel mooi zijn

Rocka poeh ik zou ook balen hoor, en dat mag je gerust hier zeggen
ik ben er na 2x gelukkig met een klein streepje boven de navel vanaf gekomen maar dankzij het gaatje van de piercing zie je er eigenlijk niets van. (draag piercing overigens niet meer... geen idee waar die ligt ook)

Nou zat ik vanmiddag nog te mijmeren over die angelsound... en zwanger zijn enzo ben ik gewoon vandaag ongesteld geworden

BE verlof !!!! geniet ervan meid en mocht je nog een tip willen van baat het niet schaadt het niet voor de krampen... ik kan sunlight zeep aanraden voor onder je matras. Geloof dat de Blokker of Marskramer dat verkopen, en anders een drogist.
Mama van Isa en Ties
pi_71052055
Jaaaah ons Guus krijgt een zoon! Haha leuk voor je meid!!!!

zo even mijn thee opdrinken en dan naar bed

En even een voor Miss, ik vind het toch heel wat gedoe zeg, met glucose en zo. Was toch echt niet wat je voor ogen had, jammer dat het eind zo verloopt. Wou ik gewoon even tegen je zeggen

Trusten allemaal!

PS Arme streepjesRocka...
#geen
pi_71052134
Hé bah Marlieske ongesteld...dat heb ik dus echt niet gemist en jij vast ook niet

In 'mijn' blije doos zat overigens reclame van tampons of maandaverband ofzo en daar stond iets bij in de trant van 'je weer vrouw voelen'
Nou hoe voelt het? Zeker door mannen verzonnen

Trusten Liesje.
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:45:23 #273
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71052158
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos
  vrijdag 17 juli 2009 @ 05:03:04 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71054912
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef Ca.ra het volgende:
Alle andere aanwezigen bij de borstvoedingsvoorlichting leken veel 'zwangerder' dan ik ben. Maar bij het voorstelrondje bleken we toch allemaal ongeveer even ver te zijn. Soms zou ik ook wel zo'n mooie buik willen....

Overigens waren er ook een aantal papa's die zwangerder waren dan ik ben

Oh en Duchess, ik had glijmiddel en een condoom in mijn zwangerkadoos

niet zo gek doen meid ik vind dat je een keimooi bolletje hebt! Heul wel duidelijk zwanger! Je eigenste motorhelm

hier ook maandverband en tampons in die dozen! haha ik zei hardop toen ik het zag van ohja... dat komt ook weer terug
nouja ach, ik hoop dat ik er snel weer van mag eh "genieten" niet zozeer om me weer vrouw te voelen (wie heeft dat bedacht!) maar gewoon, ik hou wel van de zekerheid van een regelmatige cyclus enzo.

Ik zit hier te nachtbraken word steeds wakker van de harde buiken, schiet nie op zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71055113
Balen van je buik Rocka, gelukkis is je tattoo nog bespaard gebleven van enig streepje (en hopelijk blijft dat ook zo). Ik heb dan wel beide zwangerschappen geen streepjes op mijn buik gekregen, wel op andere lichaamsdelen. En op mijn linker bovenbeen heb ik een tattoo van een panter die er inmiddels uit ziet als een zebra soort.

Guus!!!! Wat leuk een jongen. En idd een koningskoppel. Oh nou wil ik toch ook wel heel graag weten wat het hier wordt. Koningskoppel heb ik al, misschien dat mijn dochter haar grootste wens in vervulling gaat en ze nu een zusje krijgt. 31 augustus duurt laaaaaaangggg.

BE, lekker genieten van je verlof!

McLaura wat een lief poppetje is Thijs. En wat dubbel, een zoon erbij en het verlies van een opa. Gecondoleerd. En goed rusten he!

Zo dames, voorlopig even een laatste post van mij. Ik ga even genieten van wat welverdiende rust in hopelijk wat meer zomerse sferen. Over een paar weken wil ik natuurlijk wel een hoop nieuwe baby's kunnen bewonderen.
pi_71055138
Wat heerlijk Guuzewuus, een gezonde jongen voor jou Gefeliciteerd!

Niet zo'n beste nacht gehad.
Puur door de insectenbeten. Enkels zijn erg dik en pijnlijk. Ik vond wel nog menthol gel in mijn medicijnkast (verkoeling tegen insectenbeten). Dat neem ik lekker mee naar kantoor.
Maar eerst even de kinderen naar school helpen.
tot later

oh, en Faja; fijne vakantie en geniet ervan
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:02:35 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71055142
Oh lieve Guus, wat leuk dat je een jongetje krijgt!
Wat heerlijk! En wat grappig ook dat ie zo anders is dan Stella in je buik, los van het piemeltje dat er nu ook aan zit.

Geniet ervan!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71055211
Guus een gezond mannetje .

Ik meld me, best goed geslapen en dat was ook hard nodig.
pi_71055352
Nijna fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Hier ook, maar op het moment slaap ik erg veel. Ik word doodmoe wakker. Zo nog maar even terug gaan liggen. Wat een luxe positie heb ik eigenlijk ook.

Guus en Poppejans een jochie in de maak. Proficiat

McLaura Wat een heerlijk droppie is Thijs toch om naar te kijken.
En wat jammer dat opa hem niet meer heeft mee kunnen maken. Wel heel mooi dat ze naamgenoten zijn.

Be heeft nu ook lekker verlof.

Hier zitten alleen de streepjes van de vorige zwangerschap ernog. Nog geen nieuwe gezien. Maarje de vorige zwangerschap was ik bijna 20 kilo aangekomen en nu 12.
M'n zoon was een winterkindje. Veel stamppotten enzo. Nu meer salades.
pi_71055413
Ja, Guus een gezond mannetje!!! Gefeliciteerd!
Ik probeerde gisteravond nog een balletje op te gooien over hoe leuk het zou zijn als wij ook zouden weten wat het gaat worden maar lief is erg duidelijk: "nee"! Jammer dus... Moet ik nog langer wachten
pi_71055464
Rocka ik kan me goed voorstellen dat je daar flink van baalt hoor!

Guus ook een jongetje Gefeliciteerd

BE verlof En Huup eigenlijk ook gewoon verlof, of voelt het nog niet zo?

Faja hele fijne vakantie!

Ik heb hier in de dozen geen maandverband gezien, maar misschien ben ik er wel oostindisch blind voor
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:18:59 #282
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71055540
Goedemorgen allemaal Jawel, nog steeds thuis, gisteren belde ons afdelingshoofd en die heeft me eigenlijk gewoon verboden om vandaag te komen werken Dusseh, ik neem het er nog maar een dagje van hè? Gisteren was ook wel een beetje raar, ik werd nogal gestraft voor mijn gestuiter van eergisteren.. Maar het was natuurlijk ook gewoon veels te leuk en stoer en spannend allemaal

Guuzewuus, wat superleuk om te horen dat bij jou ook alles helemaal goed is en jemig zeg, óók al een jochie! Leukleukleuk! Ik moest wel héél hard nadenken wat iedereen nu bedoelde met een koningskoppel, maar ik denk dat dat is omdat je al een meid hebt en er nu een jochie bijkrijgt? Geweldig

BE is met verlof, jeuj! Ennuhm, thnx voor de tip, ik ga vandeweek mijn pa even vragen zijn extensieve koper-verzameling tevoorschijn te trekken voor me. Komt helemaal goed. En dus ook nog een stuk zeep, las ik ergens. Wordt een hele verzameling onder dat bed, whaha!

Xenia, ehm, thnx Daar ga ik wel van blozen hoor, wat lief van je Hoe was de voorlichting? Ik heb tot nu toe mijn hele leven structureel alle beelden die met bevallen te maken hebben vermeden, ik zou dat ook heel eng vinden. Hoop dat het meeviel..

McLaura, wát een dotje heb jij daar Hoe gaat het nu ondertussen met jou, en je hoofdpijn? Veel sterkte met het verlies van je schoonopa, en wat jammer dat hij de kleine niet meer heeft gezien. Maar hij weet het vast wel hoor, daar geloof ik heilig in Nu heeft kleine Thijs een beschermengel

Faja, een fijne vakantie, geniet ervan!!

Asyniur, jaaaa! Vandaag ben jij de echo-dame! Héél veel plezier

Rocka, echt wel balen van je strepen zeg, díe waren niet besteld Hoop voor je dat het er nu bij zal blijven en niet erger wordt.

Lijnloos, kun jij het dan niet stiekum..? Zo jammer dat jíj het dan ook niet mag weten, jij bent al zo hard aan het werk!

Hoei, en ik krijg een wegtrekker, dus ik ga, dahag!
3!
pi_71055549
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, Guus een gezond mannetje!!! Gefeliciteerd!
Ik probeerde gisteravond nog een balletje op te gooien over hoe leuk het zou zijn als wij ook zouden weten wat het gaat worden maar lief is erg duidelijk: "nee"! Jammer dus... Moet ik nog langer wachten
Oei moeilijk dan zeg om de nieuwsgierigheid te moeten bewaren. Heb je zelf wel een voorgevoel? Die klopte bij mij beide keren.

Ongesteldheid. Nou die mis ik ook echt niet. Voor m'n zwangerschap was ik eigenlijk ook al 4 maanden niet ongesteld geworden. Ergens ben ik wel benieuwd of dat nog werkt. Maar ik wilde hopenlijk borstvoeding gaan geven dus dan blijft het iets langer weg geloof ik.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:27:03 #284
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_71055594
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef Bucko het volgende:
wanneer begonnen de meeste hier de baby ook te voelen? Ik probeer er op te letten, maar ik voel eigenlijk niets. Ik heb een voorliggende placenta en ben nu 19 weken.
Ik ben me nog steeds een beetje druk aan het maken, omdat de baby bij de 18 weken echo zo rustig was. Alles was verder prima en de echoscopist heeft er niets overgezegd behalve dta de baby goed reageerde op het rammelen op de buik om het wakker te maken. Dus eigenlijk maak ik me zorgen om niets. Maar ik wil nu graag bevestiging om te weten dat de baby gewoon leeft zeg maar...

poeh word gek van mezelf
ik las je vraag in vorig deeltje.. Hier voelde ik deze baby doordat placenta tegen buikwand ligt pas bij 23 weken.. terwijl ik de eerste bij 18 weken voelde en de 2de bij 14 weken.. dus ik begrijp wel dat je je ongerust maakt.. heb ik ook gedaan en doe ik soms nu nog omdat het echt nog lichtte, maar gelukkige dagelijkse stampjes zijn die ik nu voel...

Ik zag dat er dames waren met goede echo's.. en allebei een zoontje (als ik me niet vergis)

Hier ga ik vandaag ook me eens melden met een mijlpaal nog 100 dagen...

sorry dat ik niet op iedereen reageer.. maar na 2 topics helemaal bij te lezen vergeet je veel..
maar hoop dat iedereen die nu op verlof zijn hun tijd kunnen gebruiken...

dames met een echo succes en genieten

dames met bekkenklachten... ken er op dit moment alles van.. veel sterkte...

en las in vorig deeltje iets van hormonen... ik denk dat ik nog meeval moet eens aan ventje vragen of ik zo erg ben maar zoals rocka zeker zei vind ik ook dat je niet alles op die hormonen moet schuiven... ik schuif alles op zwangerschap als ik weer iets vergeten ben want is echt erg met momenten...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:31:35 #285
223453 Guuzewuus
pi_71055637
Goedemorgen .
Ik heb vannacht maar 3.985.437.278 keer gedacht: "Een zoon ."
Dankjulliewel voor alle leuke reacties.

Karin, ik zag van jou een prachtige 3D foto, wow, echt haarscherp. Mooi .

En Mc Laura, wat een heerlijk ventje heb je daar .

En BE verlof
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:32:54 #286
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71055655
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé bah Marlieske ongesteld...dat heb ik dus echt niet gemist en jij vast ook niet

In 'mijn' blije doos zat overigens reclame van tampons of maandaverband ofzo en daar stond iets bij in de trant van 'je weer vrouw voelen'
Nou hoe voelt het? Zeker door mannen verzonnen
.
Hier ook diverse lappen in de dozen gehad en ik voel me nu echt niet meer vrouw als vorige week enig voordeel is misschien wel dat die zw.hormonen nu misschien echt vertrekken uit mijn lijf maar verder kunnen ze dat hele vrouw zijn maar beter voor zich houden mijn hobby is het niet.
Maar ja ik kan nu iig weer beginnen met de pil dan kunnen over een maand of wat die condooms ook de deur uit want dat is zeker mijn hobby niet een stuk brandend rubber tussen je benen
Meer mensen die vrijen met een condoom gewoon niet fijn vinden? ik vind het soms zelfs pijnlijk.

MissSly ik hoop dat je toch nog wel geniet van het zwanger zijn ondanks dat het nu een stuk medischer is geworden. Nog ff en dan heb je Senna gewoon vast, wie had dat 1,5 jaar geleden kunnen dromen, vind het nog steeds zo mooi dat het uiteindelijk gelukt is.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:35:42 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71055693
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen allemaal Jawel, nog steeds thuis, gisteren belde ons afdelingshoofd en die heeft me eigenlijk gewoon verboden om vandaag te komen werken Dusseh, ik neem het er nog maar een dagje van hè? Gisteren was ook wel een beetje raar, ik werd nogal gestraft voor mijn gestuiter van eergisteren.. Maar het was natuurlijk ook gewoon veels te leuk en stoer en spannend allemaal

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:38:21 #288
223453 Guuzewuus
pi_71055722
Oh veel plezier Asyniur . Geniet ervan meis .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:38:27 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71055724
Huupski, je draait echt een raar slaapritme de laatste tijd he? Haal je het overdag wel een beetje in? En doe wel een beetje voorzichtig met die harde buiken he. Er wakker van worden vind ik toch vrij heftig. Zelf kan ik meestal niet in slaap komen met een harde buik, maar als ik eenmaal slaap ben ik er bij mijn weten nog nooit wakker van geworden.

Faja, geniet lekker van je vakantie! En vakantie is natuurlijk een goede manier om de tijd snel voorbij te laten gaan. Dan is het zo 31 augustus!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:49:09 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71055901
Amai, een hele pagina over het hoofd gezien. De zwangerschapsdementie begint echt toe te slaan!

Lily, balen van je enkels meis. Hopelijk vind je iets dat helpt tegen de jeuk. Guus lekker gedroomd vannacht

Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden

[ Bericht 1% gewijzigd door Ca.ra op 17-07-2009 09:22:48 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:52:36 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_71055978
Vanaf de camping een een voor de knul van Guus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71055996
BE verlof geniet van je rust

MCLaura wat een mooi ventje
gecondoleerd met het verlies van de opa van je lief

klaagmodus aan
ik voel me officieel vet nu wilde vanmorgen mn witte zwangerschapsbroek aan, pas ik er niet meer in ... met t elastiek op de grootste stand leek ik nog een rolade in dat ding. Het lijkt wel of mn heupen en mn benen in eens een heel stuk dikker zijn geworden..... bah Ik loop nu dus noodgedwongen in mn joggingbroek op mn werk
klaagmodus uit
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:55:40 #293
223453 Guuzewuus
pi_71056052
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:52 schreef Troel het volgende:
Vanaf de camping een een voor de knul van Guus
. Dankjewel . En geniet jij maar lekker van de regendruppels op de tent . Vond ik zelf altijd heel gezellig klinken .

En weer tijd om te werken , laatste schooldag . Tot laterrrr .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:06:49 #294
18860 sindell
Seriously
pi_71056304
Ik reageer ook maar weer eens..

Ik zag mooie kindjes voorbij komen!!! Altijd leuk als ze zo goed gelukt zijn
En 3d echo's! *ook wil*

En veel jongetjes!

En veel plezier bij je echo Asyniur, is je 1e toch? Spannend!
pi_71056507
@ Duchess, goed dat je soms ff klaagt toch, vind je verder altijd positief overkomen.
Afgelopen week hb ik ook iedere keer verrot geslapen en daar word je gewoon niet fitter van.
en dan het idee dat ik morgne wer moet beginnen met werken.........

@ Mclaura, wow snel gegaan dan allemaal zeg, nog gefeliciteerd! lekker rustig aan herstellen.
Supermooie foto joh.
nog gecondoleerd met het verlies van opa, dat is dan weer triest.

@ Menicole, nog gefeliciteerd.

@ Guus en poppejans, whoei een zoon, leuk!

@ Bucko, hier ook voorliggende placente en voelde pas echt goed schopjes enzo bij 23 wkn.
Bij de een is het eerder dan bij de ander en ik heb het toen maar op me af laten komen.

@ Martine, auw, dat lijkt me een nare ontdekking op de vroege ochtend, sterkte ermee en ook met nieuwe kleren shoppen

@ Be, geniet van je verlof

@ de rest want er word zoveel gekletst hier dat ik vast wat vergeten ben
pi_71056575
Urla, heerlijk zeg nog even terug in bed. Vandaag heeft lief hier vrij, dus ik heb goede hoop dat ik in elk geval tussen de middag even kan liggen...

Incantrix, nou dan moet je maar thuis blijven he... .

Troel, geniet ervan op de camping, hopelijk wil het weer ook een beetje meewerken voor jullie! Het trekt hier nu volkomen dicht en donker dat het is.
pi_71056732
Hallo dames

Incantrix wat een geweldige baas heb jij zeg!

Echo-dames, heel veel plezier!!!
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:26:54 #298
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71056744
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef het-is-mij het volgende:
@ Duchess, goed dat je soms ff klaagt toch, vind je verder altijd positief overkomen.
Afgelopen week hb ik ook iedere keer verrot geslapen en daar word je gewoon niet fitter van.
en dan het idee dat ik morgne wer moet beginnen met werken.........

@ Mclaura, wow snel gegaan dan allemaal zeg, nog gefeliciteerd! lekker rustig aan herstellen.
Supermooie foto joh.
nog gecondoleerd met het verlies van opa, dat is dan weer triest.

@ Menicole, nog gefeliciteerd.

@ Guus en poppejans, whoei een zoon, leuk!

@ Bucko, hier ook voorliggende placente en voelde pas echt goed schopjes enzo bij 23 wkn.
Bij de een is het eerder dan bij de ander en ik heb het toen maar op me af laten komen.

@ Martine, auw, dat lijkt me een nare ontdekking op de vroege ochtend, sterkte ermee en ook met nieuwe kleren shoppen

@ Be, geniet van je verlof

@ de rest want er word zoveel gekletst hier dat ik vast wat vergeten ben
Dankje voor je reactie 'het is mij'. Ja ik kan alleen maar afwachten....net zoals iedereen uiteraard. Tis meer dat de baby zo rustig was tijdens de echo dat ik nu nog meer bevestiging wil hebben dat het goed is. Eigenlijk heb ik me eerder niet zo druk gemaakt. Over twee weken weer naar veloskundige en kan ik het hartje horen. Dan ben ik weer blij hoop ik

Voor de rest, fijn dat alle echo's goed waren en toch veel mensen die al weten wat het gaat worden. Wij ook maar houden het voor ons zelf. In mijn omgeving lijtk het of meer mensen het niet willen weten.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:27:36 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71056762
laura, wat een prachtig manneke! rammel, rammel
gecondoleerd met het verlies van opa Jakob

BE verlof!!

Rocka, wat vervelend dat je streepjes krijgt. (al moet ik wel steeds denken aan andere streepjes )

Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!

Guus, ook een gezonde zoon! Wat leuk!

marine komt vast wel weer goed!

Gister bij de vlos geweest, helemaal goedgekeurd. baarmoeder goed gegroeid, hartje deed bonkiebonkie, bloeddruk een whopping 100 over 50! (Zo grappig om het gezicht van PR te zien tijdens die controle. De naald bleef maar dalen, zij bleef maar luisteren en PR ging steeds verbaasder kijken dat ze mijn onderdruk nou nog STEEDS niet gevonden had! )

We hebben ook nog nagevraagd of ze die echomw op het matje hadden geroepen, en dat hadden ze gedaan. Niet zozeer om het feit dat ze het gezien had, want tsja, als er een been mist, dan moet je dat ook zeggen, maar meer om het feit da ze is gaan meten, en niet heeft gezegd dat je bij deze termijn geen stom woord erover kan zeggen en dat het wellicht bij 12wk helemaal normaal zou zijn...
en ik kreeg mn bleoduitslagen teru, zegt PR "ik wil niet vervelend zijn, maar deze uitslagen zijn van mn nichtje! ) tsja, we zijn de enige in nederland met deze achternaam, wat is de kans dat je dan de verkeerde pakt? Dus ik grappen tegen PR, "oh, is ze zwanger dan?" toen keek de vlos toch ff bang (ze is in augustus uitgerekend...)

naja, het zal wel...
een collega van onze hr-mw is hetzelfde overkomen, bij dezelfde echomw... dus ik weet niet in hoeverre ze ervan geleerd heeft...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 juli 2009 @ 09:29:21 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71056810
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
spannend! veel plezier!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')