abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71040645
Duch, ik hoop dat je met extra ferrograd je ijzer wat meer op peil krijgt, en dat je dan wel wat minder moe blijft!
pi_71040924
Hey, allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik ben sinds vanmorgen weer thuis!

Alles is goed, Thijs is wat afgevallen (300 gram) maar hij doet het verder prima!

Enne... mijn 'onverwachte bevallingsverhaal, voor de liefhebbers :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Overigens is de 'derde naamgever' van Thijs, Harolds opa Jakob, vanmiddag overleden. Hij was al enige tijd niet lekker, is geopereerd, bleek vanbinnen een puinhoop (een aantal darmperforaties) en is nadat de arts vanochtend heeft gezegd niks meer te kunnen doen, vanmiddag aan een hartstilstand overleden.)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71041483
Oeh Laura, wat een prachtig ventje
En gecondoleerd met het verlies van je Liefs opa

en nu ga ik je bevallingsverhaal lezen

edit: gelezen! Klinkt toch nog wel vrij rustig, ondanks het onverwachte ervan. Hoe heb je het achteraf ervaren? je wilde het verloop toch graag ook van te voren weten door je A...en nog wat letters?
Lotte!
Noah!
pi_71041550
Laura, wat een prachtig ventje! Met haartjes

En gecondoleerd Heeft hij Thijs nog wel kunnen zien?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71041581
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:22 schreef innepin het volgende:
Laura, wat een prachtig ventje! Met haartjes

En gecondoleerd Heeft hij Thijs nog wel kunnen zien?
Nee, hij was sinds vrijdag al buiten kennis, maar het is hem wel meerdere keren verteld.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71041821
Jeetje wat een verhaal Laura, maar het klinkt mij ergens nog heel rustig of althans met orde te zijn gegaan, helemaal niet chaotisch of zo... Hoop dat je dat zelf ook zo ervaren hebt?! Wel gecondoleerd inderdaad met je schoonopa, lijkt me ook erg cru zo. Wel tof dat jullie Thijs naar hem vernoemd hebben dan.
pi_71041846
Laura gecondoleerd met je liefs opa
wat is Thijs een lekker ventje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71041867
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:34 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje wat een verhaal Laura, maar het klinkt mij ergens nog heel rustig of althans met orde te zijn gegaan, helemaal niet chaotisch of zo... Hoop dat je dat zelf ook zo ervaren hebt?! Wel gecondoleerd inderdaad met je schoonopa, lijkt me ook erg cru zo. Wel tof dat jullie Thijs naar hem vernoemd hebben dan.
Het is ook idd gestructureerd gegaan, maar wel heel snel!!!

Wij hadden met 20 weken de namen al, en vinden het wel jammer dat opa zich waarschijnlijk niet realiseert dat hij vermoemd is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:54:25 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71042271
Laura, je bent al thuis met je mooie zoon!
Is het je uiteindelijk mee of tegengevallen? Debevalling zelf dan he? Niet het eindresultaat
Ow en natuurlijk nog gecondoleerd met H.'s opa...

Ik ben net gauw even naar de babyplanet gereden voor een voedingskussen (op aanraden van fysio) en een bh. Ik ben nu gezegend met cup G. Joost mag weten waar ik eindig
pi_71042460
Ohw McLaura, wat een mooi manneke!
Wat is dat snel gegaan zeg die bevalling, hoe is het nu met jou?
Succes met je herstel!
Gecondoleerd met het overlijden van opa van lief .

Lief heeft weekend, even wat bijtanken dus de komende dagen...
Fake it till you make it...
pi_71042509
Het gaat goed met mij.... een paar uur lang, en dan stort ik in. Ik laat me alle zorg dus lekker aanleunen!
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:06:44 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71042574
McLaura, wat een prachtig ventje is Thijs!
Heb ik je eigenlijk al wel gefeliciteerd? Anders alsnog: veel geluk samen!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71042658
McLaura wat een prachtkindje!

Gecondoleerd met de opa van je lief..
pi_71043228
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:
Het gaat goed met mij.... een paar uur lang, en dan stort ik in. Ik laat me alle zorg dus lekker aanleunen!
Gefeliciteerd wat een mooierd.

Gecondoleerd met het verlies van je schoon-opa.

En verder, laat je maar lekker verwennen, en maar gebruik van alle zorg.
pi_71043512
Laura, fijn dat je weer thuis bent! Gaat het verder weer wat beter met je? dat antwoord had je al gegeven zie ik...
Wat is Thijs een schatje zeg!

en natuurlijk ook gecondoleerd met het verlies van opa Jacob. Fijn dat Thijs iets van hem mee heeft gekregen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mijsje op 17-07-2009 00:38:02 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:48:06 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71043693
McLaura, wat een mooi ventje!
Gecondoleerd met de opa van je man... Jammer dat hij het wrsch niet meer bewust meegekregen heeft...

------------------------------
Ik heb verlof! Ik ben klaar!
Ik heb in de trein terug naar huis nog een proefdruk zitten controleren, net mijn commentaar doorgemailed en nu is het gewoon klaar! Ik heb ze zoveel mogelijk verteld en uitgelegd... de rest moet zichzelf maar wijzen over een week of 5!

Ik kan nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk relaxen, rusten, nestelen en noem maar op.
Ok, pas volgende week dinsdag echt omdat Sasha morgen en het hele weekend gewoon thuis is, maar toch.
Wat heerlijk zeg!
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 19:49:24 #217
5428 crew  miss_sly
pi_71043726
McLaura, je bent thuis met je prachtige zoon Thijs Wat is hij mooi

Ik heb je verhaal nog niet gelezen, maar dat het snel was gegaan had ik al door.
GEcondoleerd met het verlies van opa Jakob, wat jammer dat hij Thijs niet meer heeft gezien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 19:50:14 #218
5428 crew  miss_sly
pi_71043755
Lekker BE, verlof
pi_71043759
yaaaaaaay BE verlof!! heerlijk, geniet ervan!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71044322
BE verlof! lekkerrrrr
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:12:26 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71044412
Wat lekker dat jullie nu thuis zijn McLaura! Met die kleine Thijs En gecondoleerd ook, wat dubbel zeg.

BE lekker met verlof, hoera

Asy cup G, jemig
.... met gevoel voor drama....
pi_71044462
Wat een lekker mannetje, McLaura.

En BE, verlof, wat heerlijk (ik wil ook )

Ik heb het paracetamolgoedje de hele middag op mijn enkel gehad maar helaas. Het is niet bestand tegen de insectenbeet. Mijn enkel is dik, opgezet, rood, pijnlijk en jeukt verschrikkelijk. Iets heeft me flink te pakken gehad gisteravond (buiten gezeten tot een uur of 22.00)
pi_71044607
BE, heerlijk zeg, eindelijk verlof!!! Geniet ervan!
pi_71044642
Bleh vervelend dat het niet geholpen heeft Lily. Als je snel bent kun je nog even langs de Etos/het Kruidvat nu... of is het geen koopavond bij jullie?
Je zou in ieder geval zo'n azaron kids iets kunnen proberen en/of even op het doosje kijken of gewoon prikspul ook mag.

Hier gevonden, zowel Azaron producten als Prrrikweg producten mogen volgens de bijsluiters gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
quote:
Kan ik Azaron gebruiken bij zwangerschap?
Azaron Stick en Azaron Crème mogen beide gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Echter de voorgeschreven dosering niet overschrijden.
quote:
Prrrikweg roller kan voor zover bekend zonder bezwaar worden gebruikt tijdens de
zwangerschap en de periode van borstvoeding, overeenkomstig de aanbevolen
dosering.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:59 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71044699
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Kersjes het volgende:
Asy cup G, jemig
Heb normaal al een F cup hoor!
normaal 75F

BE verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
pi_71044718
Wat een snoepie is Thijs! Heerlijk! Geniet ervan McLaura en man.
Wel heel verdrietig dat zijn opa hem niet meer heeft kunnen zien. Gecondoleerd.

BE, verlof!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71044982
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
Bleh vervelend dat het niet geholpen heeft Lily. Als je snel bent kun je nog even langs de Etos/het Kruidvat nu... of is het geen koopavond bij jullie?
Je zou in ieder geval zo'n azaron kids iets kunnen proberen en/of even op het doosje kijken of gewoon prikspul ook mag.
Wel koopavond maar de kinderen liggen al in bed (echtgenoot heeft deze week avonddienst en ik ben dus alleen)
Maar bedankt voor het uitzoeken
Ik ga zeker wat in huis halen (sowieso voor volgende week op vakantie).

Voor nu dep ik met azijn.
pi_71045186
BE, joepie verlof!

Lily< helpt koelen ook niet tegen de jeuk?
Dat doe ik meestal ook nog naast andere middeltjes als ik weer eens gestoken ben. Ben lichtelijk allergisch voor sommige beten, vandaar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:43:23 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71045280
Oh wat jammer Lily
Hopen dat de azijn een beetje helpt dan...
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:46:00 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71045336
McLaura, wat een mooi ventje. Van harte nogmaals en fijn dat je weer thuis bent.

BE einnnnndelijk verlof
Ik moet nog precies 14x werken... Had me dat ietsje anders voorgesteld maar goed na dit weekend is het nog maar 11 keer tot aan 11 aug.

En dan nog iets waar ik heeeeeeeel echt heel erg van baal (en ooit zei tegen anderen dat het niet zo erg is en dat je het niet tegen kunt gaan en weet ik wtf allemaal nog meer... Sorry het is wel erg dames! Ik neem al mijn woorden terug!) Ik krijg streepjes op mijn buik
Waar kan ik mijn klacht indienen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71045536
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, wat een mooi ventje. Van harte nogmaals en fijn dat je weer thuis bent.

BE einnnnndelijk verlof
Ik moet nog precies 14x werken... Had me dat ietsje anders voorgesteld maar goed na dit weekend is het nog maar 11 keer tot aan 11 aug.

En dan nog iets waar ik heeeeeeeel echt heel erg van baal (en ooit zei tegen anderen dat het niet zo erg is en dat je het niet tegen kunt gaan en weet ik wtf allemaal nog meer... Sorry het is wel erg dames! Ik neem al mijn woorden terug!) Ik krijg streepjes op mijn buik
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!
pi_71045580
ahw Rocka das kut

kusje voor je buukske
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:57:01 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71045596
Rocka, welkom bij de streepjes-club
pi_71045701
Rocka, niet leuk
ik kreeg er in mijn 2de zwangerschap na de 39ste week ineens een paar kado

Ik ga mijn bed in met de voetjes omhoog. Mijn enkels (die andere heeft ook een beet) are killing me.
Beetje koelen met washandjes zoals ymme voorstelde
pi_71045799
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:53 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!
. Zal 'em ff inscannen want ik ben ook best wel gestreept...
En ik ga in bad nu en daarna mn mand in... eens kijken of ik weer een fatsoenlijke nacht kan maken...
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 21:07:24 #236
5428 crew  miss_sly
pi_71045829
He Rocka wat vervelend

lily, hoop dat het koelen wat helpt. Zo naar, jeuk en pijn en er niets aan kunnen doen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:50 #237
190853 RockabeIIa
pi_71045918
Oh, ik als fervent huidliefhebber baal heel erg! Vooral van mijn tattoo (hoewel die tot nu toe bespaard is gebleven) en de plannen die ik verder nog heb/had met mijn buik qua designing e.d...
Van B. heb ik tijdens het persen 1 streepje over gehouden. Geen drama dus. Maar nu ontstaan er allemaal streepjes en vlekjes naast!
Deze baby ligt ook zo zwaar onderin de buik te hannesen! Wordt echt tijd dat ie zich es fatsoenlijk naar boven draait ipv dit halfbakken lam op zijn zij gehang.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:15:46 #238
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71046042
Rocka, doe es een foto plaatsen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden....
pi_71046404
bah vervelend, sowieso is striae al rot maar als je nog plaatjes-plannen had is t helemaal muf
kun je niet zo'n flesje van dat bio-oil spul kopen? Ik weet dat smeren eigk niet of nauwelijks helpt maar ach, if it's good enough for Oprah en de streepjes zitten er nu toch al dus het kan geen kwaad lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71046638
Ja, BE met Verlof!!!
Wel rot van je streepje(s) Rocka... stom is dat! (pakt snel olie om te smeren in de hoop dat te voorkomen...)
Ah Lily, wat irritant dat je nu net te pakken bent genomen door iets op je enkels... ook voor jou.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:37:55 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_71046642
smeren schijnt helaas niet te helpen heb ik gehoord (maar ook ik blijf stug smeren hoor!), dus dan maar een erop Rocka...niet dat dat helpt, maar ach tis iets. Ik heb tot nu toe een paar streepjes, vooral op mijn zij, maar ja, daar zaten er al uit de pubertijd dus ik had er ook op gerekend. Het geluk bij mij is dat ze heel dun en licht zijn geworden na de groeispurt, dus ik vind dat deze nieuwe streepjes dat ook gaan doen.
Effe kijken wat ik nog weet:
Be verlof, geniet er van!
Lily, azijn ja, helpt dat niet?
En voor de rest ben ik het kwijt, sorry. Ik was vrij vandaag dus mijn hersenen zijn vanochtend achtergebleven op mijn nachtkastje. Ik ga ze zo maar eens gedag zeggen, pootjes omhoog is ook hier een heel strak plan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:44:39 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71046839
Balen Rocka!
Hier was mijn hele buik al gestreept sinds de vorige keer, maar vooralsnog lijkt dat beetje extra rek voldoende te zijn voor deze keer.

Morgen mag ik weer op controle. Zit nu een komkommer met dipsausje weg te werken.
pi_71047405
MCLaura, mooi mannetje hoor, die kleine Thijs!
En geconcoleerd met je opa....wel mooi dat je hem hebt vernoemd

Poppejans. wat leuk, een zoon!!!
En natuurlijk het allerbelangrijkste, dat alles goed was!

Guuzewuus, hoe was het bij jou?

BE, lekker met verlof! Genieten nu he!

Miss Sly waarom moet Senna zowiezo worden bijgevoed? Verder fijn dat alles goed was met jullie.

Jompels voor alle mijlpalen en goedgekeurde dames!

Balen Rocka, van de streepjes! Maar met jouw creatieve talent kun je het misschien straks wel verwerken in je buik-opleuk-actie?

Vanmiddag weer heerlijk geslapen (na een ruknacht was dat ook niet zo raar natuurlijk)
gewoon de hele middag!!!! 1 keer wakker geworden van belletje drukkers maar verder.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71047505
Rocka, welkom bij de strepenclub. Je wil niet weten hoe mijn buik er uitziet... ik zit écht helemaal onder.
Ik weet dat over een litteken tatoeëren lastig kan zijn, maar over striae... kan dat? Is toch wel een stille hoop hier... want googlen op striaebehandeling werkt helaas ook niet erg

Oh en smeren helpt inderdaad voor geen meter.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:07:02 #245
190853 RockabeIIa
pi_71047533
Jawel. het kan wel hoor. Maar ik had het allemaal net wat anders in gedachten
pi_71047538
Ja ik ook
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:11:49 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71047661
Thijs wat ben je mooi
mc laura nogmaals van harte met jullie knul
en gecondoleerd.

Be met verlof

Nog geen echo foto van Guus?
Rocka streepjes zijn niet tof zeker niet met al je plannen nog

Hier heerlijk gegeten, eenmaal thuis gelijk weer harde buiken en krampjes,
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 22:12:02 #248
5428 crew  miss_sly
pi_71047670
Ik heb echt erg veel geluk, denk ik, want ik heb nog niet 1 streepje!
Nou staan mijn borsten al vol met strepen uit de groeitijd zo'n 25 jaar geleden, dus ik ben al voorzien, maar ben so far iig wel blij dat er nog niets op mijn buik bijgekomen is.

Karin, de glucosewaarden van Senna zullen zeker te laag zijn kort na de bevalling en dat is niet meteen aan te vullen met borstvoeding. Dus daarom zal ze minstens 2-3 keer een beetje bijvoeding moeten krijgen om de glucosewaarden op peil te krijgen. Te lang te lage glucose kan een nadelige invloed op de hersenen hebben.
pi_71047812
En Miss, komt dat dan door de zwangerschapssuiker die jij hebt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71047934
Guus nog niet terug van de echo? Hoop dat alles goed was... maar ik denk dat ze nu jubelend aan de Skype hangt met Aruba

voor alle streepjes van alle dames.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')